• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 7 z 16
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16

 #168941  autor: D@rio
 01 kwie 2007, 17:14
CYBER pisze:Czyli duperele, których i tak raczej nikt nie kupi bo takie rzeczy powinni rozdawać za darmo lub dorzucać jako miniprezent do telefonu, startera, umowy itd.
no ale one właśnie będą dodawane! To będa gadżety bezpłatne...

Obrazek

 #168942  autor: MADMAX
 01 kwie 2007, 17:17
D@rio pisze:To będa gadżety bezpłatne...
A to co innego, jestem ciekaw co na to inne wysepki telekomunikacyjne :)

Pozdrawiam

 #168943  autor: D@rio
 01 kwie 2007, 17:21
CYBER pisze: A to co innego, jestem ciekaw co na to inne wysepki telekomunikacyjne
heh, poza Heyah to takowych nie ma...

Obrazek

 #169014  autor: babeo
 01 kwie 2007, 21:06
D@rio, a jak rozpoczęła się rozmowa? Cześć? czy Dzień dobry Panu?

 #169018  autor: D@rio
 01 kwie 2007, 21:12
babeo pisze:D@rio, a jak rozpoczęła się rozmowa? Cześć? czy Dzień dobry Panu?
to ja zagadałem, bo chciałem starter. Zacząłem od formy bezosobowej czyli: "Gdzie są dostępne startery PLAY Karta"? i w tym tonie już się rozmowa utrzymała...

Obrazek

 #169025  autor: babeo
 01 kwie 2007, 21:20
Ja się wybieram nie długo. Jak będę wracał z Uczelni: koszula, krawacik, spodnie "z kantem" torba w rękę i zacznę mega inteligentną rozmowę i zachowaniem wszelkich zasad kultury. Kontakt na per Pani/Pan ... ciekaw jestem reakcji.

PS może dodatkowo znaczek SEP w klape - on otwiera dużo drzwi 8) choć chyba PlayKonsultanci nie skumają co to :lol:

 #169029  autor: Hef
 01 kwie 2007, 21:29
się rozpisaliście, dla was jest ważna oferta, czy to, czy ktoś zwraca się do was vel "jaśnie wielmożny panie", jedna osoba, być może będąca nowym pracownikiem powiedziała komuś cześć, a wy tu się rozpisujecie na 9 stron, groteskowe to troche :D

 #169034  autor: babeo
 01 kwie 2007, 21:34
Hef, każdy zwraca na co innego uwage. Play aktualnie to sieć widmo. Co możemy o niej powiedzieć teraz - nic. Dyskutujemy wieć o tym, co już o niej wiemy :-)

 #169332  autor: mandala
 02 kwie 2007, 17:58
myślę, że ważna jest i oferta, i jakość obsługi.

 #169359  autor: Irek
 02 kwie 2007, 19:08
Hah oferta nie jest zła..... z czasem jednak inni będą schodzić w kierunku cen, które zaoferował Play...

babeo, podałeś z tym Stowarzyszeniem Elektryków Polskich.

"And one more thing..."

 #169394  autor: stelle
 02 kwie 2007, 21:24
widzę, że temat popłynął :D
Od reklamacji przez kulturę do oferty :)
Jedno jest pewne. Play to młoda siec, która będzie się docierała i zmieniała. Póki co prawie wszystko co robią jest dla nich nowością, a niektóre sytuacje (zwłaszcza gdy problem jest niespodziewany) zaskoczeniem.

 #169444  autor: babeo
 02 kwie 2007, 23:34
IreQ pisze:babeo, podałeś z tym Stowarzyszeniem Elektryków Polskich.
Hmm? :roll:

 #169610  autor: potargany
 03 kwie 2007, 17:12
SEP ? Wejdziesz na SĘPa ? i myslisz ze cos dostaniesz?

sep co cos z elektryka ?

Pieniądze to nie wszystko ...

 #169704  autor: Rradzio
 03 kwie 2007, 20:33
Ogólnie nie wiem gdzie zajdzie ta rozmowa :> miało być chyba o biurze obsługi klienta PLAY, które według mnie działało bez zarzutu przynajmniej w moim wypadku :) tzw. jak prosiłem o zasilenie konta to zawsze ono było.

 #169718  autor: amfi
 03 kwie 2007, 21:02
IreQ pisze:z czasem jednak inni będą schodzić w kierunku cen, które zaoferował Play...
a wtedy PLAY zapewne zejdzie jeszcze nizej skoro juz dzis dal ceny 30% nizsze, mysle ze u nich zawsze bedzie taniej w standardzie niz u konkurencji :)

amfi

 #169726  autor: Pawrzes
 03 kwie 2007, 21:20
Cytuję odpowiedź BOK-u w pewnej sprawie:
Nr zgłoszenia: 126910
Data wpłynięcia do P4: 2007-03-25 17:26:11
Data zamknięcia zgłoszenia: 2007-04-03 20:05:02

Witaj Łukaszu,
Cieszę się, że napisałeś:). Zaloguj się na konto, które założyłeś zanim otrzymałeś numer telefonu w naszej sieci. W tym celu kliknij zakładkę “Mój Play” i uzupełnij wymagane pola wpisując login (adres e-mail) i hasło. Powinieneś być teraz na swoim profilu. Większość opcji jest dla Ciebie w tej chwili niedostępna. Na szczęście zaraz to zmienisz:).
Kliknij na jedną z zakładek dostępnych tylko dla klientów Play (np. dotyczącą historii połączeń). Wyświetli się informacja o możliwości dodania numeru telefonu. Na pytanie czy chcesz go dodać odpowiedz twierdząco i uzupełnij odpowiednie pole. System wyśle na twoją komórkę jednorazowe hasło. Wprowadź je i zatwierdź cały proces. Teraz możesz juz cieszyć sie wszystkimi opcjami dostępnymi na Twoim koncie:).
Zachęcam Cie do częstych odwiedzin na stronie www.playmobile.pl.

Pozdrawiam i życzę dobrej zabawy,
Darek Obsługa Klienta Play.
Źródło: blogplay.eu

:wink:

Pozdrawiam

 #170080  autor: babeo
 04 kwie 2007, 19:33
Jak mówią - tak robią. Gang, koszula, krawat, SEP w klapie (czyli po dniu na Uczelni). Podchodzę do stanowiska i słyszę:
konsulantka: witaj, czym mogę ci służyć?

[odwróciłem się do tyłu, zarkając czy ktoś stoi za mną, a potem do konsultantki]

babeo: Pani mówiła do mnie?

k: [z zażenowaniem] tak

b: zdziwiłem się, bo jakoś nie przypominam sobie, że przeszliśmy kiedyś na "ty"

[wtedy chyba przystanęło za mną jakieś małżeństwo i zaczęło się przysłuchiwać]

k: to w czym mogę ci pomóc?

b: widzę, że jednak nie zorzumiała Pani tego wyjątkowo tresciwego, aczkolwiek delikatnego i sprytnie ubranego w słowa pouczenia?

[pani zrobiła minę ... coś w stylu :shock: jakby pierwszy raz usłyszała tak złożone zdanie :lol: ]

b: tak się składa, że również pracuję w handlu i jakoś nie wyobrażam sobie, żeby do nowego klienta zwracać się 'per ty' widzę jednak, że Państwa hasło reklamowe "inna telefonia" nie wzięła się przypadkiem. Inni to naprawdę jesteście, tylko jak dla mnie inni w złą stronę.

[gdy już wstawałem od stolika podszedł do mnie jakiś młody facet (młodszy i tak ode mnie) i przedstawił się jako szef wyspy czy jakoś tak]

szef: słucham w czym mogę Panu pomóc?

b: ooo widzę, że Pan Szef wie jak się rozmawia z klientem, w porównaniu do Pani Konsultantki. Chciałem nabyc starter...

sz: niestety nie mamy, czekamy od kilku dni

b: tak, no dobra to podpiszę umowe. [to akurat była ściema :P ] interesuje mnie Nokia 6288.

sz: niestety też jej nie posiadamy

b: to może V6?

sz: też nie.

b: a to przepraszam, a w ogóle coś macie?

sz: samsunga...

b: dobrze, dziękuję. To mi wystrczy. Uzywająć Państwa języka. Cześć.

-------

No i tak wyglądała moja dzisiejsza pierwsza (i na długi czas ostatnia) przygoda z Play 8)

 #170131  autor: MADMAX
 04 kwie 2007, 20:16
babeo, jak mogłeś być tak nieokrzesanie sztywnym klientem :lol:

Dobra historia :)

Tak przy okazji, widać - na wysepkach PLAY można załatwić tyle co w sklepach za komuny podczas galopującej recesji. Nic dodać, nic ująć :P

Pozdrawiam

 #170133  autor: babeo
 04 kwie 2007, 20:19
Ja w sumie nie wiem czy to była wyspa? :roll: takie to stanowisko w Media Markt. chyba były 2 lub 3 punkty obsługi...

 #170138  autor: MADMAX
 04 kwie 2007, 20:23
babeo pisze:Ja w sumie nie wiem czy to była wyspa?
Wprawdzie nie bezludna ale jak piszesz, skarbów to tam za wiele nie było ;)

babeo pisze:b: a to przepraszam, a w ogóle coś macie?

sz: samsunga...
Samsung reklamuje się bardziej niż PLAY (tzn wszędzie go pełno!). To chyba obecnie najbardziej agresywnie działająca firma "electro-hi-fi-podobna" na polskim rynku.
Jak tak dalej pójdzie to zacznę się zastanawiać czy mój TV Philips'a nie jest przypadkiem Samsungiem :lol:

Pozdrawiam
  • Strona 7 z 16
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16