• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 6 z 16
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16

 #167685  autor: babeo
 28 mar 2007, 22:03
Pawrzes pisze:"INNA Telefonia Komórkowa"
Czyli sami o sobie :smt005

 #167688  autor: dechomenon
 28 mar 2007, 22:10
dla mnie na razie są słabi..czas pokaże cięzko im bedzie uzyskać jakieś tam duże wyniki...

 #167879  autor: Wiedziu
 29 mar 2007, 15:53
ja jestem i za uprzejmością i za przedrostkami Pani/Pan. O wiele lepiej mi sie w tym trybie cos zalatwia ,a jak ktos rzuca zargon biurowy czy techniczny ktorego nie rozumiem ,mowie ze nie rozumiem i chce zeby wytlumaczono mi to.I dalej jestesmy na Pani/Pan ,a nie "Ty".Jakby do mnie podjechala babka jak do D@ario w MM ,i pojechala ze mna "Czesc chcesz zobaczyc Windows Vista" to bym odpalil "nie jestem Twoim kolegą" i poszedł do ulubionego dzialu Playstation2 gdzie normalnie rozmawiam z ludzmi per Pan/Pani.Jakos tam zawsze mowie "przepraszam czy jest (np) Burnout Dominator?" "tak prosze Pana juz przynosze" ,a nie "zaraz Ci dam".

Mam 22 lata.

Redaktor na portalu http://next-game.pl odpowiedzialny za PlayStation 3 i Androida.

 #168015  autor: ozp
 29 mar 2007, 20:12
Masz do tego przecież prawo....Ja już pare razy dzwoniłem i zauważyłem pewną zależność...Jak startuje od razu z tekstem dzień dobry Pani/Panu to zawsze mówią do mnie per Pan. Jak tego nie zrobie to mówią na Ty (mi tak akurat odpowiada)... Zawsze można przeciez powiedzieć że sobie nie życzycie na ty...

:::...ReMeMbEr Me...:::

 #168018  autor: gm
 29 mar 2007, 20:24
Rozmawiałem dzisiaj z Konsultantką, która za bardzo nie wiedziała jak do mnie mówić. Zaczęła od Ty, później pojawiło się raz Pan, później przeszła na Ty a na koniec powiedziała: "Dziękuję Panu za romowę" :-)

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #168040  autor: lookass
 29 mar 2007, 21:30
Wiedziu pisze:ja jestem i za uprzejmością i za przedrostkami Pani/Pan. O wiele lepiej mi sie w tym trybie cos zalatwia ,a jak ktos rzuca zargon biurowy czy techniczny ktorego nie rozumiem ,mowie ze nie rozumiem i chce zeby wytlumaczono mi to.I dalej jestesmy na Pani/Pan ,a nie "Ty".Jakby do mnie podjechala babka jak do D@ario w MM ,i pojechala ze mna "Czesc chcesz zobaczyc Windows Vista" to bym odpalil "nie jestem Twoim kolegą" i poszedł do ulubionego dzialu Playstation2 gdzie normalnie rozmawiam z ludzmi per Pan/Pani.Jakos tam zawsze mowie "przepraszam czy jest (np) Burnout Dominator?" "tak prosze Pana juz przynosze" ,a nie "zaraz Ci dam".

Mam 22 lata.
Mysle ze wiek tu raczej nie ma znaczenia czy bedzie sie mialo 50 lat 40,30 czy 17 to z samej uprzejmosci stosowany powinien byc przedrostek Pan/Pani, z tego co widze to stawiaja na nowoczesnosc ale bezprzesady :|

 #168099  autor: trafalgar
 30 mar 2007, 01:48
ja jeszcze powróce to pierwszego posta w tym temacie"***

faktycznie nie brzmi to najlepiej ale z drugiej strony nie ma co się dziwić. w końcu jakby nie było, nadal się rozkręcają i nie jest to dziwne, że wszystko od początku nie błyszczy ;) głowa do góry i "miłego pobytu w Hiszpanii" ;) ;)

 #168677  autor: toomi
 31 mar 2007, 20:28
zwrot 'Ty/Ci' jest znakiem braku profesjonalizmu - Magda powinna się poprawić, luz i nie bycie sztywnym, a poziom w kontaktach z osobami nieznajomymi to można połączyć ale nie w ten sposób

 #168710  autor: Wilker
 31 mar 2007, 22:16
a ja byłem dzisiaj w wyspie play w MM w gdańsku. facet (nie można go nazwać pracownikiem bo poza w której siedział wskazywałaby na to że jest w knajpie a nie w pracy) który w niej siedział oczywiście nic nie wiedział. na pytanie "czy wie pan moze do kiedy trzeba oddać telefony z testów" odburknął "nie wiem, pewnie gdzies do polowy kwietnia", a na pytanie co trzeba mieć przy oddawaniu "nie wiem, trzeba by sie w salonie zapytać" :| oczywiście ludzi przy wysepce zero, nawet zainteresowania nie było... z taką obsługą nie ma się co dziwić, ale naprawdę daleko nie zajadą... mam nadzieję, że w pore się obudzą i chociaż zaczną udawać że są profesjonalną firmą... tak czy inaczej w porównaniu z Orange to niebo a ziemia jeśli chodzi o obsługę ...

 #168756  autor: Drzazga
 01 kwie 2007, 01:09
Widocznie gość nie był przyzwyczajony do tak dużego zainteresowania :P

http://www.foto-tel.pl/

 #168761  autor: D@rio
 01 kwie 2007, 03:49
Apropo, dzisiaj będą w MediaMarkt Lublin, na tej wyspie PLAYu, spędziłem trochę czasu. Dzięki miłej i uroczej ( ;) ) kobitce, miałem okazję trochę poznać system PLAYa, obsługę, dowiedzieć się parę rzeczy itp. itd.

Powiem Wam, że PLAY ma specjalną aplikację do przyjmowania aplikacji. Jest ona częścią jednego, integralnego systemu (nazwy niestety nie mogę zdradzić). A więc, jak najbardziej możliwość składania reklamacji istnieje. Poprostu, wszelka odmowa wynika z opieszałości i lenistwa obsługi.
Niestety, owa aplikacja często sprawia psikusy i się potrafi "zawiesić"...co i podczas mojej wizy pechowo miało miejsce.
Ponadto, aplikacja jest o tyle wadliwa, że przy opcji "wybór numeru" potrafi wyświetlić max. 4 numery (a zdarza się że tylko 2). Stąd, wyszukiwanie czegoś fajnego, "pozłacanego" to nie lada problem, i trzeba się troszkę ostukać w klawisze...

Przy okazji, od dziś jestem posiadaczem PLAY Karty. Udało mi się wybrać i aktywować kartę bezpośrednio z systemu, on-line. Dzięki temu Pani z Wyspy przydzieliła mi złoty numer, i skorzystałem z oferty dla "niedoszłych" testerów, którzy zarejestrowali się na stronie. A więc, czas wielkich testów ruszył! ;)

Niestety, także na lubelskiej wyspie MM jest problem z telefonami. Ale miło mnie zaskoczyli, iż na stanie mieli Nokię. Właśnie Nokię 6288. Była także Nokia 6151. Ponadto były jeszcze jakieś Samsungi m.in Z400. Był także ich telefon flagowy - LG. Nie było natomiast i600 (tym byłem zainteresowany).

Ponadto, dowiedziałem się, że za 2 - 3 tygodnie na wyspach dla klientów mają pojawić się kubki, smyczki, koszulki, długopisy, podkładki pod mysz itp. gadżety. Podobno mają także dojść nowe modele telefonów i polepszyć się dostawy, zwłaszcza Nokii. Nie wiem ile w tym prawdy, ale fatalną sytuację z dostępnością telefonów Nokii, podobno jest winna sama Nokia która delikatnie mówiąc "nawala" z dostawami.
Aha, dodam że telefoniki są ładnie pakowane, w pudełka z logo "szlaczki" PLAY. Nawet papiery do telefonu, instrukcja obsługi jest w okładcce "PLAYowskiej" ;-) (nie wiem czy to wada, czy zaleta...). Oczywiście o brand'owanym menu nie muszę wspominać...

Niestety, nie dysponuję fotkami wyspy bo pech chciał, że w tym momencie padła mi bateria w mojej N70 :( ale to na pewno da się nadrobić... ;)

Pozdrawiam user'ów sieci PLAY i dla Pani Iwonki z "PLAY MM Lublin" ;)

Obrazek

 #168763  autor: Rokko
 01 kwie 2007, 08:08
D@rio, Mila Pani nie dala Ci ladowarki?

 #168899  autor: D@rio
 01 kwie 2007, 16:03
Rokko pisze:D@rio, Mila Pani nie dala Ci ladowarki?
po co? do jakiego modelu? hę?

Obrazek

 #168901  autor: Pawrzes
 01 kwie 2007, 16:07
D@rio pisze:
Rokko pisze:D@rio, Mila Pani nie dala Ci ladowarki?
po co? do jakiego modelu? hę?
Jemu pewnie chodziło o to aby podładowała Twoją Nokię N70 ;)

Pozdrawiam

 #168906  autor: D@rio
 01 kwie 2007, 16:10
Pawrzes pisze:
Jemu pewnie chodziło o to aby podładowała Twoją Nokię N70
cholera, nie pomyślałem o tym :mrgreen: w sumie byłem zajęty rozmową... :oops: ;) było na co popatrzeć... :-D

Obrazek

 #168911  autor: Pawrzes
 01 kwie 2007, 16:15
No , no ;) Widzę , że po rozmowie z Panią Iwonką D@rio będzie miał lepszą opinię o obsłudze Play ;) :-D

Pozdrawiam

 #168914  autor: D@rio
 01 kwie 2007, 16:22
Pawrzes pisze:No , no Widzę , że po rozmowie z Panią Iwonką D@rio będzie miał lepszą opinię o obsłudze Play
ee...tak sobie porozmawialiśmy ;)

Obsługa jest, taka jaka jest... ;)

Powiem jedynie, że PLAY już coś w kwestii obsługi zaczął robić. Dowiedziałem się iż parę dni temu ten punkt, który miałem przyjemność wizytować przeszedł audyt wewnętrzny. A więc, jest to krok ku polepszeniu jakości obsługi...

Obrazek

 #168933  autor: Drzazga
 01 kwie 2007, 16:38
D@rio pisze:
Pawrzes pisze:
Jemu pewnie chodziło o to aby podładowała Twoją Nokię N70
cholera, nie pomyślałem o tym :mrgreen: w sumie byłem zajęty rozmową... :oops: ;) było na co popatrzeć... :-D
Zrób fotkę tej "Wyspy" i wrzuć na forum...zbierzemy opinie o obsłudze... :smt007

http://www.foto-tel.pl/

 #168935  autor: D@rio
 01 kwie 2007, 16:42
Drzazga pisze:
Zrób fotkę tej "Wyspy" i wrzuć na forum...zbierzemy opinie o obsłudze...
ok. Kiedyś na pewno zrobię ;)

Obrazek

 #168940  autor: MADMAX
 01 kwie 2007, 17:11
D@rio pisze:Ponadto, dowiedziałem się, że za 2 - 3 tygodnie na wyspach dla klientów mają pojawić się kubki, smyczki, koszulki, długopisy, podkładki pod mysz itp. gadżety.
Czyli duperele, których i tak raczej nikt nie kupi bo takie rzeczy powinni rozdawać za darmo lub dorzucać jako miniprezent do telefonu, startera, umowy itd.
HEYAH ma na wyspach podobne pierdoły i jakoś nie pamiętam by ktoś coś tam kupił. Zresztą znajomi pracujący na ichnich wysepkach także potwierdzają, że ceny takich gadżetó zwyczajnie są za wysokie.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2007, 17:15 przez MADMAX, łącznie zmieniany 1 raz.

Pozdrawiam
  • Strona 6 z 16
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16