• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 7 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #160123  autor: Prometo
 07 mar 2007, 18:45
etype pisze:z tego co pamiętam to ktoś z forum kupował taki modem i go chwalił, wię poczekam na opinie bo moze nie umiem go skonfigurować
Ja kupowałem bo musiałem podzielić internet na dwa komputery i sprawuje mi sie bez zarzutu. Wcześniej miałem modem ZXDSL 852 od TP SA jak podpisałem umowę na Neostradę i on się czasami wieszał.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #160375  autor: I_Was_Dj
 08 mar 2007, 16:12
To co teraz robią te firmy to jest paranoja!!! złożyłem zamówienie na net24, wysłałem umowy a dziś dostaje info, że TP odrzuciła mój wniosek i nie moge mieć świadczonej usługi bo nie spełniam wymogów technicznych. To jest śmieszne!!! Niby netia konkurencja dla TP a widze, że TP i tak robi swoje i nie puszcza klientów dla NETI!!
PARANOJA!!!!!!!!!!!

 #160381  autor: mameluch
 08 mar 2007, 16:44
właśnie, jeden wielki pierdzielnik:/
wczoraj wieczorem dzwonię do multimo z pytaniem jak tam moje zamówienie. konsultantka mówi, że dalej nie mają sygnału od tepsy i że wyślą do nich monit (wczoraj był ósmy dzień roboczy jak sprawa do nich trafiła). kiedy powiedziałem, że neo znów mi działa, babka nieźle się zdziwiła i prosiła żebym dzwonił na 9393. tak też zrobiłem, tam konsultantka była jeszcze bardziej zszokowana;) w komputerze miała info, że mam już multimo, starała mi się wmówić że sprawa jest już im przekazana, a kiedy mówiłem że neo odcięli 19.II, a potem znów podłączyli koło 1.III, i że od tego czasu łączę się na starych danych z neo, nie mogła uwierzyć. połączyła mnie z jakąś starszą-konsultantką chyba, która mówiła dość niezrozumiale, ale wymowa jej słów była taka, że wszystko jest w porządku, tak ma być, że sprawa będzie na dniach załatwiona. dla pewności zapytałem, czy aby na pewno nie policzą mi później czasu który spędzam w necie po rozwiązaniu umowy. powiedziała, że oczywiście, ten czas jest darmowy.
dziś z kolei zadzwoniło multimo, ale ja z nimi nie rozmawiałem. z tego co wiem, to przepraszali, że sprawa tak się przedłuża i że do 15.III albo po 15.III będzie wszystko działać.

 #160632  autor: Ryszard Lubicz
 09 mar 2007, 14:33
U mnie multimo śmiga że aż miło, jestem zadowolony , czekam jeszcze tylko aż będę mógł abonament za rozmowy prowadzić w energisie( podobno mają wprowadzić coś takiego), WIęC GóDBAJ TEPSO!!!

Grażynko wybacz...

 #160916  autor: mameluch
 10 mar 2007, 13:03
hmmm, właśnie włączyłem komputer i od rana zmienili mi szybkość, z 640 na 320 (czyli chyba 512 na 256), ale neo dalej działa. zastanawia mnie jeszcze to, że w opcjach modemu teraz receive wynosi 320, tyle samo co transmit.
zbyt to dla mnie poplątane, mogliby mi w końcu neo odłączyć, włączyć multimo i skończyć te cyrki.

 #161361  autor: piotr2802
 11 mar 2007, 19:07
Ryszard Lubicz pisze:U mnie multimo śmiga że aż miło, jestem zadowolony , czekam jeszcze tylko aż będę mógł abonament za rozmowy prowadzić w energisie( podobno mają wprowadzić coś takiego), WIęC GóDBAJ TEPSO!!!
A u mnie MULTIMO nie chodzi. :( :( Przed chwilą kurierem dostałem swój upragniony modem ADSL i płytkę instalacyjną. Zainstalowałem oprogramowanie , podłączyłem modem do linii telefonicznej i uruchomiłem aplkację. A tu niespodzianka, z internetu nic ,bo "zdalny komuter nie odpowiada" i błąd 0678. Dzwonię więc do Działu technicznego GTS Energis i uzyskałem odpowiedź że to TPS S.A. robi problemy i muszą zgłosić reklamację do nich.
Ładnie się więc zapowiada ten internet Multimo po liniach TPsA. Jak już na początku są takie problemy to co dopiero będzie poxniej. Aż strach pomyśleć. Terazx to nawet żałuję że podpisałem umowę z GTS Energis, bo jak widać ciągle się nie dogadali z TP Sa i śa problemy.
A najbardziej my na tym cierpimy abonenci. :(

 #161364  autor: D@rio
 11 mar 2007, 19:14
TP S.A. zawsze będzie nie ładnie i śmierdząco pogrywać na rynku. Cała firma to jedne wielkie machloje kosztem klientów. Mimo wszystko, warto z Nią walczyć, przechodzić do konkurencji nawet kosztem czasu.

Obrazek

 #161577  autor: Coldain
 12 mar 2007, 13:57
Wreszcie dostęp do neta... Piszę ze szkoły... Dostałem modem w ten piątek, ale okazało się, że linia nie jest przygotowana... Przez 2 dni nie mogłem się dodzwonić do działu technicznego Multimo. Dopiero w sobotę wieczorem się dodzwoniłem i zgłosiłem usterkę, do środy powinni zrobić, zobaczymy... Tyle nerwów było z tym wszystkim, że powiem Wam, że nie warto było...

 #161637  autor: Adami
 12 mar 2007, 16:51
Coldain pisze:Wreszcie dostęp do neta... Piszę ze szkoły... Dostałem modem w ten piątek, ale okazało się, że linia nie jest przygotowana... Przez 2 dni nie mogłem się dodzwonić do działu technicznego Multimo. Dopiero w sobotę wieczorem się dodzwoniłem i zgłosiłem usterkę, do środy powinni zrobić, zobaczymy... Tyle nerwów było z tym wszystkim, że powiem Wam, że nie warto było...
Czy z Multimo można się skontaktować tylko wybierając drogie połączenie z numerem 801 080
801 (przy abonamencie socjalnym w TP płacimy w ten sposób za 1 minutę 70 groszy! ) Jak długo czeka się na połączenie z działem technicznym w Multimo i jaki jest do nich numer?

 #161640  autor: PiotrG-dz
 12 mar 2007, 16:59
Oprócz numeru 801 jest tez zwykły 022 4830 801.Najlepiej dzwoń po 18 godz bo wtedy minuta w socjalnym kosztuje 24 gr. :)

 #161728  autor: Adami
 12 mar 2007, 20:05
tepsaslave pisze:Oprócz numeru 801 jest tez zwykły 022 4830 801.Najlepiej dzwoń po 18 godz bo wtedy minuta w socjalnym kosztuje 24 gr. :)
Jeszcze nie mam takiej potrzeby :D -pytam perspektywicznie chociaż jak tak będzie to wszystko przebiegało to zdecyduję się na abonament w Dialogu a internet w TP a tam przynajmniej zgłaszanie awarii jest bezpłatne :lol:

Czy coś przeoczyłem czy TP zmieniła naliczanie w rozmowach międzymiastowych?
Wcześniej było naliczanie od godziny 8 do 18 impuls co 43,5 sekundy po 18 co 87 sekund, w soboty i niedziele impuls co 58 sekund

 #161730  autor: PiotrG-dz
 12 mar 2007, 20:16
Nic nie przeoczyłeś rozliczanie jest nadal w impulsach. :wink:

 #162693  autor: piotr2802
 17 mar 2007, 04:17
No nareszcie udało mi sie podłączyć Multimo. :D Cały czas wyskakiwał bład 0648. Dzwoniłem do nich , reklamowałem. Nie było już wyjścia. Ciągle mi mówili że to TP sa źle skrosowała kable.
Aż w końcu zacząłem główkować, odinstalowałem modem ST330 i powtórnie wgrałem sterowniki ale już ze strony multimo.pl "konfiguracja" . Zaskoczyło w końcu, wygenerowałem hasło i login. Transfer mam : download: 1,10 Mb/s, upload : 256 Mb/s. Pingi w granicach 31 ms. No chyba nieźle jak na początek. :D

 #162706  autor: Ryszard Lubicz
 17 mar 2007, 08:49
Powiedzcie mi bo się nieznam, mam 512 w multimo, w neo miałem też 512 ale zdaje mie się że była szybsza niż multimo. Zrobiłem sobie test i wyszło: download 434, upload 104.
Czy to jest zwykła 512? czy dali mi cos wolniejszego? Dodam że gdy właczam multimo to na niebieskich telewizorkach wyskakuje: energis szybkosc 1,3 mbs

Grażynko wybacz...

 #162772  autor: piotr2802
 17 mar 2007, 12:23
piotr2802 pisze:Transfer mam : download: 1,10 Mb/s, upload : 256 Mb/s. Pingi w granicach 31 ms. No chyba nieźle jak na początek. :D

Małe sprostowanko: powinno być 256 kb/s a nie 256 Mb/s .

Najważniesjsze że zamówiłem w Multimo 1 MB/s i mam to za co płacę. :D :D :D

A w TPSA ? Lepiej nie wspominać, dobrze że się uwolniłem od tych naciągaczy. :wink:

 #162978  autor: Prometo
 17 mar 2007, 20:49
piotr2802 pisze:A w TPSA ? Lepiej nie wspominać, dobrze że się uwolniłem od tych naciągaczy.
Ja jestem z TP SA zadowolony, wiadomo cena mogła być niższa ale mnie nie ma możliwości aby zamówić internet u alternatywnego operatora :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #163165  autor: fornax
 18 mar 2007, 10:54
jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma... ;)
oby Ci szybko- Prometo- jakiś konkurent tepsy na "polską wieś" zawitał ;)

[ Dodano: 2007-03-20, 14:21 ]
Przy okazji- ciągle są jeszcze jakieś przerwy przy zmianie providera? Czy już się sytuacja uspokoiła i zmiana odbywa się płynnie?

Obrazek

 #165476  autor: mameluch
 23 mar 2007, 20:15
no, W KOŃCU zadziałało. na razie idzie ok. 800-900 Kb/s góra, ale najważniejsze że idzie:)

 #166923  autor: Coldain
 27 mar 2007, 06:58
U mnie działa od wczoraj... Czekałem praiwe 2 miesiące i powiem tyle, że 70% winy TP, a reszta to Multimo. Później to opiszę, teraz jadę na wycieczkę ;P.
Pozdrawiam
  • Strona 7 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7