skolik17 pisze:A w moim przypadku przedłużenie umowy dłuży się już prawie miesiąc. Mam Era Komfort 80 ale rachunki oscylują w granicach 200zł. Więc 6 lutego zadzwoniłem do BOA i przełączono mnie do działu Utrzymania Klienta. Tam miła Pani konsultant poinformowała mnie o cenach telefonów, wybrałem NOKIE 5300 za 149zł, ale powiedziałem że chcę zbić cenę telefonu punktami Era Premia. Więc wszystko ładnie pięknie za telefon płace 99zł. Za 2 dni przychodzzi sms że przesyłka została wysłana i mam zapłacić fakturę o wysokości 149zł. Dzwonie do BOA i czekam na wyjaśnienie. Pani mówi mi że nie mam tego odebrać i poczekać aż oferta ponownie pojawi się na moim koncie. Od 9 lutego czekam na powrót tej oferty. Inny konsultant dał mi bonus 10zł za to że muszę tyle czekać. Takie jest podejście ERY do klienta

To musze ci powiedziec ze zrobiles interes zycia

, rachunki tak ci przychodza jak piszesz po okolo 200 zł to nie lepiej bylo wziac abonament za 80,40 zł i za ta Nokie zapłacic 1 zł ?