• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #141676  autor: mwwoj
 15 sty 2007, 11:25
Kiedy na rynku pojawią się nowi operatorzy gsm??

Czy oczekiwać dużych spadków cenowych?

Mam 4 telefony na firmę w ERA i kończy mi się umowa na 2 z nich w maju a na 2 kolejne w grudniu. Średnie opłaty miesięczne to 350-400zł (ale bywają rachunki i po 700 zł). Chciałem mież na 2 telefony (najczęściej używane - około 300zł/mies) MDA Vario lub VarioII a oferta w chwili obecnej (już przygotowana do ew. przedłużenia umowy) to Bisnes120 i 60 i ceny MDA Vario odpowiednio 750 i 1200zł a MDA Vario II to 1650 w Biznes 120. Moim zdaniem to trochę przesada skoro jestem ich klientem od ponad 5 lat

Pytanie: czekać? zmienić operatora?

 #141695  autor: Rokko
 15 sty 2007, 12:57
widze, że jestes nowy. Proponuje poczytac temeaty jakie są już zalozone na forum. Wielokrotnie podejmowaliśmy je. Powyżej masz rozwojowy temat o P4 jedynym spodziewanym operatorze GSM. W dziale abonament masz pytania o wymiane aparatu w Erze. Jest tez temat dotyczacy oferty M - Banku.nie ma sensu dublowac ich wszystkich.

 #141707  autor: Th0mas
 15 sty 2007, 13:31
W moim przypadku polepszyli ofertę po złożeniu pisma o rezygnacji z ich usług z końcem umowy. Też tak zrób, jeśli czegoś ciekawszego nie zaproponują... zmień sieć

 #141711  autor: Prometo
 15 sty 2007, 13:56
Th0mas pisze:W moim przypadku polepszyli ofertę po złożeniu pisma o rezygnacji z ich usług z końcem umowy.
Chyba na każdego operatora to działa jak - płachta na byka.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #141725  autor: D@rio
 15 sty 2007, 15:38
Prometo pisze:
Chyba na każdego operatora to działa jak - płachta na byka.
guzik prawda..

Obrazek

 #141731  autor: frgt/10
 15 sty 2007, 16:01
[ Dodano: 2007-01-15, 16:02 ]
Prometo pisze:Chyba na ka?dego operatora to dzia?a jak - p?achta na byka.
Zgodz? si? z D@rio - guzik prawda... jak powiedzia?em konsultantce, ?e chc? zerwa? umow? to mi tylko powiedzia?a kiedy mam to zrobi?.
Ostatnio zmieniony 15 sty 2007, 16:18 przez frgt/10, łącznie zmieniany 1 raz.

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=292477#292477

 #141759  autor: aga
 15 sty 2007, 18:49
Mnie w Erze w żaden sposób nie próbowali zatrzymać mimo 9-letniego stażu. Hasło o rozwiązaniu umowy powodowało, że dostawałam informację jak i kiedy to zrobić. I nic poza tym.

 #141774  autor: mwwoj
 15 sty 2007, 19:57
Ponad 1,5 roku temu, przy kolejnym przedłużaniu umowy, udało mi się wynegocjować lepsze niż proponowane pierwotnie warunki, chociaż moja pirwsza obecność w tzw Salonie firmowym poskutkowała tylko mocniejszym postanowieniem zmiany oparatora, co wyrziłem dośc dobitnie w rozmowie tel. z BOA, które samo skontaktowało się ze mną 2 dni po feralnej wizycie w Salooonie a w tydzień później kolejny telefon z propozycją znacznie korzystniejszą, którą zaakceptowałem.

Ogólnie wydaje mi się że oparatorzy zachowują się bardzo korporacyjne w stosunku do klientów, a w obecnej sytacji możliwości przenoszenie numerów, przywiązanie do konkretnego operatora straciło na znaczeniu. Tym bardziej ciekaw jestem co się stanie po wejściu kolenych graczy... Tylko kiedy to nastąpi??

 #141783  autor: Prometo
 15 sty 2007, 20:48
Jak 19 miesięcy temu wypowiedziałem umowę w Erze to na 3 dni przed końcem obowiązywania umowy zadzwoniła do mnie konsultantka z nową ofertą, diametrialnie różniącą się od poprzednich na moją korzyść. Była to oferta z wymianą telefonu i upustem na abonament przez cały czas obowiązywania umowy. Ciekawe co mi zaproponują obecnie skoro sądząc po waszych wypowiedziach zatrzymanie klienta nie jest jak narazie priorytetem operatorów. Mnie się wydaje czytając inne posty, że gdy się postraszyło operatora przeprowadzką do konkurencji to klient dostawał ofertę go satysfakcjonującą. Pisałem już wcześniej, gdzieś w innym poście, że operatorzy muszą zmięknąć chcąc zatrzymać obecnego abonenta bo rynek jest już bardzo nasycony komórkami. Przecież nie będziemy mieć po kilka telefonów na łebka w Polsce bo to jest rzeczą niemożliwą - przynajmniej jak dla mnie.

 #141786  autor: D@rio
 15 sty 2007, 21:07
Prometo, straszny z Ciebie optymista. Moim zdaniem wierzysz w zupełnie fantastyczne reakcje operatorów...

Obrazek

 #141787  autor: Prometo
 15 sty 2007, 21:10
D@rio pisze:Prometo, straszny z Ciebie optymista
D@rio, czasami trzeba popatrzeć na ten nasz kraj optymistycznie. A może coś się zmieni na naszą korzyść.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #141791  autor: D@rio
 15 sty 2007, 21:18
a ja wole trzeźwe, realistyczne spojrzenie poprzedzone chłodną kalkulacją...

Obrazek

 #141793  autor: Prometo
 15 sty 2007, 21:26
D@rio pisze:a ja wole trzeźwe, realistyczne spojrzenie poprzedzone chłodną kalkulacją...
Ja też wolę kilkakrotnie razy przeliczyć, spojrzeć trzeźwo co się dzieje wokół, ale nutka optymizmu nie zaszkodzi.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #141807  autor: PiotrG-dz
 15 sty 2007, 22:00
Podejscie do klienta naszej Trójcy może się zmieni jak wejdzie P4 z cyro 12 miesięcznym. 8)

 #141833  autor: dechomenon
 15 sty 2007, 23:20
ja jestem świadkiem...ostatnio mialem wymiane w erze, no i jak najpierw im napisałem to dostalem taka samą ofertę jak dla nowych klientów tylko z tą róznicą, iż zachowuje numer i nie płace aktywacji...wiec odpisałem, ze w tym przypadku pre paid jest o wiele lepszyi nie czuję aby Wasza firma chciała ze mną dalej współpracowac...i co mam zrobic aby zrezygnowac!! to dostałem email zwrotny z odpowiedzią, iż jak mam uczynic aby zrezygnowac...a na samym końcu napisali, że pragną dodac iż udało sie uzyskac rabat na abonment...i za 36zł mam 80min zawsze coś...ale offtop

 #141858  autor: oprych
 16 sty 2007, 01:13
Rokko pisze:widze, że jestes nowy. Proponuje poczytac temeaty jakie są już zalozone na forum.
w "godzinach szczytu" może być to trudne :lol:

Myślę, że to, czy operator chce utrzymać klienta czy też nie nie zależy tylko od samego stażu, bo co operatorowi z klienta, który ma np 6 lat i płaci marne 30zł na miesiąc i rząda niewiadomo czego, skoro może mieć klienta wydającego po 2 stówy miesięcznie a czasem i wiecej, o takiego warto dbać.

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #142049  autor: krzysztof.ka
 16 sty 2007, 20:54
Obecnie mam taryfę Godziny 75. W salonie Plusa zaproponowano mi przejście na taryfę Godziny 55 z 50% rabatem na rozmowy albo pozostawienie planu taryfowego z rabatem 40%. Oczywiście przy założeniu, że aparatu nie wymieniam. Jeżeli chciałbym wymienić aparat, to mogę skorzystać z aktualnych promocji i wykorzystać punkty w programie 5Plus na kupon, którym miałbym zapłacić za aparat.

 #142071  autor: D@rio
 16 sty 2007, 21:37
dechomenon, dla mnie załatwianie takich spraw poprzez e-mail to już jest poprostu śmieszne. Tyle Ci powiem. Jak dla mnie to są zbyt poważne rzeczy, aby bawić się w e-mail'e...

Obrazek

 #142073  autor: Prometo
 16 sty 2007, 21:40
D@rio pisze:Jak dla mnie to są zbyt poważne rzeczy, aby bawić się w e-mail'e...
I tutaj masz D@rio rację bo papier wszystko przyjmie a e-mail co?

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #142081  autor: D@rio
 16 sty 2007, 21:49
Prometo pisze:
I tutaj masz D@rio rację bo papier wszystko przyjmie a e-mail co?
e-mail nie ma takiej powagi sytuacji. E-mail'e to sobie można do dziewczyny wysyłać a nie negocjować warunki umów biznesowych....

Obrazek