• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #137979  autor: Kjast
 31 gru 2006, 17:55
Jestem abonentem sieci Orange od lutego 2006, zawarłam z nimi umowę na 12 m-cy w ofercie bez telefonu, w tym wybrałam opcję Wybrany Numer, który do końca trwania umowy był bez żadnego limitu połączeń. Moja umowa za niedługo się kończy, dzwoniłam do Orange Pro-Pozycja, jednak Pani okazała się mało kompetentna zapewniając mnie, że przy pozostaniu przy tym samym abonamencie, dołączając do tego telefon, nadal Wybrany Numer będzie bez limitu. Nie podpisałam umowy, którą dla mnie skonstruowała z w/w powodu. Dowiedziałam się, że kiedy po prostu (jak to inna pani określiła) "nic nie zrobię" i umowa się przekształci w umowę na czas nieokreślony, wtedy ta opcja pozostanie bez limitu. Czy ktoś się orientuje jak wygląda ta sprawa? Kiedyś też kontaktowałam się z nimi drogą elektroniczną i dostałam odpowiedź, że jeżeli podpisałam umowę przed 5 czerwca 2006 i pozostanę przy tym samym abonamencie limit nie zostanie w moim przypadku wprowadzony. Jednak mam też pytanie czy kiedy umowa zmieni się w umowę na czas nieokreślony, to czy przy jej zerwaniu poniosę jakieś nieprzyjemne konsekwencje? I czy to jedyna droga aby Wybrany Numer pozostał bez limitu?

Karolina

 #137982  autor: przemek910
 31 gru 2006, 18:02
Kjast pisze:to czy przy jej zerwaniu poniosę jakieś nieprzyjemne konsekwencje?
Nie powinnaś ponieść żadnych konsekwencji ponieważ okres trwania umowy na warunkach promocyjnych już minał...
Kjast pisze:I czy to jedyna droga aby Wybrany Numer pozostał bez limitu?
Chyba tak.

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #137999  autor: D@rio
 31 gru 2006, 20:57
a moim zdaniem Pani Cię nie wprowadziła w błąd i wszystko jest OK...bo istnieje taka oferta jaką ona Ci zaproponowała, a usługa jest cały czas aktywna, nie będzie przerw w jej świadczeniu to niby dlaczego miałby być limit teraz...

Obrazek

 #138136  autor: Kjast
 01 sty 2007, 16:02
Niestety, ale limit został wprowadzony, ponieważ widziałam tą umowę.

 #138149  autor: D@rio
 01 sty 2007, 16:50
no został, ale dotyczy tylko nowych user'ów którzy aktywują usługę od niedawna pierwszy raz. Jaką umowę widziałaś znowu? Nic nie rozumiem z Twoich postów, piszesz bardzo chaotycznie...

Obrazek

 #138152  autor: Marcin
 01 sty 2007, 17:05
logiczne ,że skoro nie podpiszesz nowej umowy to ta bedzie trwala na starych zasadach (czas nieokreślony) i bedziesz miala minuty bez limitu.

 #138195  autor: PeGaS
 01 sty 2007, 19:51
Nie jestem pewien w 100% (szczególnie dzisiaj 8) ), ale:

- jeśli masz w tym momencie podpisaną umowę w Twoim Planie i zdecydujesz się na jej przedłużenie w ramach tej samej oferty wraz z usługą Wybrany Numer to nikt Ci wyżej wymienionego limitu nie będzie wprowadzał.

- jeśli nic z tym nie zrobisz, umowa samoistnie przekształci się w "umowę na czas nieokreślony" i również nie będziesz miała limitu 1200min.

http://kochajzycie.pl

 #138203  autor: matt
 01 sty 2007, 20:25
z tym przejściem umowy na czas nieokreślony to może być różnie. Owszem cały czas obowiązuje Cię regulamin aktualny w momencie podpisania umowy, ale mogą Ci przysłać nowy regulamin (ten z limitem 1200 min) do akceptacji. Masz wtedy 30 dni na zaakceptowanie lub odrzucenia. Odrzucenie oznacza rozwiązanie umowy.

 #138210  autor: D@rio
 01 sty 2007, 20:42
matt, jej, indywidualnie nie mogą. Ponieważ regulamin usługi określa dokladnie, kto ma limit a kto nie, a więc z łąski swojej nie twórz nowego prawa i nie strasz...
Umowa przechodzi w czas nieokreślony i nic się nie zmienia praktycznie.

Obrazek

 #138220  autor: MadzikS
 01 sty 2007, 21:05
A jak to jest z umowa na czas nieokreślony... można po jakimś czasie np po upływie pół roku przedluzyc z nimi umowe na czas określony i wziaść telefon??
 #138228  autor: prezeswk
 01 sty 2007, 21:15
Kjast pisze:Jestem abonentem sieci Orange od lutego 2006, zawarłam z nimi umowę na 12 m-cy w ofercie bez telefonu, w tym wybrałam opcję Wybrany Numer, który do końca trwania umowy był bez żadnego limitu połączeń.
Karolina
Przerabialem coś podobnego. Od listopada 2005 do lipca 2006 mialem na jednym z pomaranczowych numerow w ramach Propozycji "Wybrane Numery" z ulga iles tam %. I one nie byly limitowane w żaden sposób. Potem usluga weszla jako płatna 100% i też nie były limitowane. Po 12 mcach umowa przeszła na czas nieokreślony, "Wybrane" dalej nie były limitowane (nie wyłączałem, anie nie modyfikowalem wariantu usługi, jedynie zmieniałem numery). Mając już umowę na czas nieokreślony podpisalem aneks do umowy i znów dostalem rabat na "Wybrane numery", ale już z wyraźnym zaznaczeniem w tymże aneksie do umowy, że usługa wybrane numery podlega limitom 1200 minut. Ponieważ osoba, która korzysta z tego numeru spokojnie miesci sie w limicie 1200 min. więc nie robię z tego powodu problemu. U mnie było tak. Wszystko powinni zapisac w aneksie do umowy, a jeśli nie poproś zeby to wpisali, żeby była jasność.

 #138251  autor: PeGaS
 01 sty 2007, 22:05
MadzikS pisze:A jak to jest z umowa na czas nieokreślony... można po jakimś czasie np po upływie pół roku przedluzyc z nimi umowe na czas określony i wziaść telefon??
Jak najbardziej

http://kochajzycie.pl

 #138337  autor: Kjast
 02 sty 2007, 11:49
D@rio pisze:no został, ale dotyczy tylko nowych user'ów którzy aktywują usługę od niedawna pierwszy raz. Jaką umowę widziałaś znowu? Nic nie rozumiem z Twoich postów, piszesz bardzo chaotycznie...
Przecież chyba doskonale wiem jak ze mną postąpili i wydaje mi się, że dość jasno to opisałam. Skorzystałam z telefonicznej Propozycji Orange i zaznaczyłam, że nie zależy mi żadnym ich telefonie tylko chce dalej korzystać z Wybranego Numeru bez limitu. Kobieta z którą rozmawiałam powiedziała mi, że ona prawie (robi wielką różnicę) jest pewna, że nawet jeśli wezmę do tego telefon, limit i tak mnie nie obejmie. Więc się zgodziłam. Kurier mi dostarczył telefon wraz z papierami, po wnikliwym przeczytaniu umowy, aby się jeszcze upewnić zadzwoniłam ponownie do tej zasranej Propozycji i jakaś inna konsultantka mi oznajmiła po krótkiej rozmowie, że owszem jeśli umowa, którą trzymam w rękach jest tak zapisana, oznacza to że ten limit będzie jeśli ją podpiszę. Po czym powiedziała, że tylko jeśli nic nie zrobię (czyli nic nie zmienię kompletnie) pozostanę z brakiem limitu. Jednak po tych przygodach z nimi, ja już w nic im nie wierzę i zamierzam się dzisiaj wybrać do salonu Orange i z kimś tam porozmawiać. Mam nadzieję, że znajdzie się tam osoba, która będzie wiedziała coś na 100%.

[ Dodano: 2007-01-02, 12:04 ]
prezeswk pisze:Mając już umowę na czas nieokreślony podpisalem aneks do umowy i znów dostalem rabat na "Wybrane numery", ale już z wyraźnym zaznaczeniem w tymże aneksie do umowy, że usługa wybrane numery podlega limitom 1200 minut. Ponieważ osoba, która korzysta z tego numeru spokojnie miesci sie w limicie 1200 min. więc nie robię z tego powodu problemu. U mnie było tak. Wszystko powinni zapisac w aneksie do umowy, a jeśli nie poproś zeby to wpisali, żeby była jasność.
Hmm, ja akurat jestem w takiej sytuacji, że 1200 minut mnie nie zadowoli i jeśli jakikolwiek wprowadzą mi aneks, wolę przejść do Ery gdzie tych minut jest prawie dwa razy więcej (2000). Czyli jeżeli teraz się z nimi nie skontaktuję do końca trwania umowy, w jaki sposób oni będą się ze mną kontaktować? A, i nie wiem czy dobrze Cię rozumiem, ale bez tego rabatu nadal miałbyś bez limitu?

 #138509  autor: D@rio
 02 sty 2007, 21:05
Kjast, spokojnie. Moim zdaniem pierwsza wersja byłą prawdziwa. Pozatym, trzeba było przeczytać umowę. Jeśli tam nic nie pisze to chyba jest wszystko jasne...

Obrazek

 #138515  autor: b@sho
 02 sty 2007, 21:26
tak was czytam i powiem tak, nie wiem jaka miales wczesniej podpisana umowe, musialbym ja dokladnie zobaczyc ale moze byc tak ze ten wybrany nr oboiwazuje cie tylko podczas trwania twojej umowy. gdy ona przejdzie w czas nie okreslony to mozesz juz nie miec tyego wybranego nr. zarzuc akapitem z umowy ktory mowi o wybranych nr

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #138882  autor: Kjast
 04 sty 2007, 00:31
D@rio pisze:Kjast, spokojnie. Moim zdaniem pierwsza wersja byłą prawdziwa. Pozatym, trzeba było przeczytać umowę. Jeśli tam nic nie pisze to chyba jest wszystko jasne...
Nie rozumiem o czym piszesz.

Teraz już jest wszystko jasne, umowa przechodzi w czas nieokreślony i nic się nie zmienia. W każdym razie dzięki za dyskusję.

[ Dodano: 2007-01-09, 18:57 ]
Zapis w aneksie:

Abonent wybiera kwotę zobowiązania X, na którą składają się usługi: X i Wybrane Numery (1 numer). Szczegółowe zasady korzystania z oferty Twój Plan/Twój MIX określa dokument "Ogólne warunki świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach oferty Twój Plan i Twój MIX z dnia 19 września 2005 roku" oraz Cennik usług w ofercie Twój Plan i Twój MIX z dnia 5 czerwca 2006 roku.

Pytanie brzmi: czy to oznacza wprowadzenie limitu czy nie?