• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 159 z 159
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
 #1194054  autor: amigo007
 15 lip 2025, 23:53
To był "awaryjny" pakiet 10gb na numerze Lajt Mobile. Numer kiedyś najpierw przeniosłem do abonamentu za 10zł, po czym się rozmyśliłem i w terminowych 14 dniach przeniosłem numer na kartę. Sory jeśli piszę nie w tym wątku, ale z Lajt to prawie nikt nie korzysta. Na koncie 1gr, internetu jest/ już praktycznie było ponad 1gb jeszcze. Pakiet ważny jeszcze kilka minut dokładnie do 23:58.

Edit. ALE temat aktualny także dla plus i plush, bo korzystając z sieci LTE w przypadku pakietów internetowych np. za zgody marketingowe było identycznie. Zawsze ostatniego dnia działania pakietu internetowego, zawsze są problemy z internetem. Co chwila rozłącza internet. Nie da się normalnie korzystać..
 #1194056  autor: KC-KARLOS
 16 lip 2025, 00:27
amigo007: wracając do clue wątku: czy oprócz posiadania pakietu, który za kilka/kilkanaście godzin straci swoją ważność, posiadałeś inne saldo z netem (np. kumulacyjne, a na starych taryfach puste salda z promocji typu 1500GB, 2000GB, 6400GB)? To ważny aspekt, bo ten problem może występować przy posiadaniu jedynie jednej przegrody z paczką danych.

Wiesz, o anomaliach plusowej platformy billingowej to dużo takich rzeczy opisywaliśmy,
wspomnę m.in. o zużywaniu GB z przegrody technicznej "Big Single Data" gdy wyczerpaliśmy wszystkie gigsy na koncie (brak lejka), która załącza się przy sprawdzaniu salda kumulacyjnego *121# lub przy bonusie za zasilenie konta na starych taryfach "Elastyczna" czy "Nowy Plush".

Inną anomalią jest też zjadanie GB kumulacyjnych (+Big Single Data), przy jednoczesnym posiadaniu znacznika promocji "Nielimitowany internet przez 6 miesięcy" (gdzie transfer danych nie ma żadnych ograniczeń) na taryfie Giga Plus - pakiet Ultra za 50/mc (25 zł/mc przez 2 cykle w promocji "2w1").
Tego można mnożyć...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1194057  autor: amigo007
 16 lip 2025, 00:54
To jest mój awaryjny internet w Lajt Mobile (sory jeśli w wątku plus/plush). Internet już działa dobrze, bo się automatycznie przedłużył na kolejne 30 dni (były środki na koncie). Ta oferta nie jest tak zagmatwana jak w plus/plush. Pod *136# miałem Aktywne promocje: Internet 10GB (1,21 GB) 15-07-2025 23:58. A numer utrzymuję aktywny, bo mam go przypiętego do konta bankowego.
Ale jak mówię w plus/plush miałem identycznie z pakietami za zgody internetowe. Ostatni dzień działania pakietu to problemy z działaniem internetu. Tak samo miałem teraz właśnie na MVNO plusa Lajt Mobile. Ta sama sieć. Nawet w tej chwili mam 2 simy w tym telefonie. Karta plus i lajt mobile. Na obydwóch numerach nie mogę teraz sprawdzić salda *136#, bo błąd wyskakuje. Ten sam błąd zarówno na plus, jak i na Lajt Mobile..
 #1194068  autor: KC-KARLOS
 16 lip 2025, 10:09
amigo007: bo prepaidowy Lajt jest na tej samej platformie billingowej co Plus na kartę - więc występują podobne problemy, które wraz ze skomplikowaniem oferty będą się tylko nawarstwiać - patrz mój ostatni post.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1194085  autor: MariuszY
 16 lip 2025, 13:24
amigo007 pisze:
15 lip 2025, 23:53
....temat aktualny także dla plus i plush, bo korzystając z sieci LTE w przypadku pakietów internetowych np. za zgody marketingowe było identycznie. Zawsze ostatniego dnia działania pakietu internetowego, zawsze są problemy z internetem. Co chwila rozłącza internet. Nie da się normalnie korzystać..
To u mnie w przypadku Plusa i pakietu za zgody mam inny "cyrk". Do końca pakietu jeszcze tydzień, ale z 1000GB zostało "tylko" 20GB i neta praktycznie nie ma - prędkości jak po załączeniu lejka. Restart routera, upłynięcie kilkunastu godzin, itd., itp. a net jak się "zaciął" tak stoi.
 #1194096  autor: KC-KARLOS
 16 lip 2025, 14:31
Drodzy, jakie macie ustawione punkty APN? "plus" czy "internet"? W wielu starszego typu urządzeniach przy APN-ie "internet" transmisja nie chce działać, przechodzi tylko "plus".

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1194115  autor: amigo007
 16 lip 2025, 18:06
U mnie APN to "plus". Ale problem pojawił/-ia się dopiero w ostatnich godzinach działania pakietu. Gorzej jak u MariuszY został jeszcze tydzień czasu pakietu, to to już trzeba zgłaszać do BOK. Ale tak czy inaczej w ostatnich ~15 godzinach działania pakietu, także powinniśmy móc z niego normalnie korzystać. U mnie się nie dało..
 #1194142  autor: MariuszY
 17 lip 2025, 07:45
U mnie karta w routerze od dwóch tygodni - nic nie zmieniane. Myślę, że to raczej uroki systemu billingowego, który w Plusie "antycypuje" wielkość zużycia danych. Widocznie jak w ostatniej sesji połączenia zużyłem ponad 40GB to system uznał, że zostało mi za mało danych w pakiecie (innego nie mam na tej karcie oprócz pustego 6400GB) i zrzucił mnie w lejek. "Zrzut" nastąpił po restarcie routera.
@amigo007: reklamacji pisał nie będę - mam jeszcze ponad 1TB do wykorzystania tylko w tym miesiącu na innej karcie Plusa. Pewnie i tak ciężko będzie to zużyć.
 #1194145  autor: GaduAirowiec
 17 lip 2025, 09:07
Tylko "plus" w pełni możliwości routera działa w moim routerze Huawei B593s-22:

Connection
Status:
Connected
Network mode:
Auto
Connection mode:
Always on
Profile:
plus
PDP type:
IPv4
Data roaming:
Enable

Kiedyś próbowałem "internet" i z tego co pamiętam to łączność 3G była tylko, nie było 4G LTE i zamiast niebieskiej diodki łączności LTE , świeciła się zielona dioda 3G.

To jeszcze szybkie pytanko. Jak mieć pewność że przy pierwszym włożeniu karty SIM do routera internetowego, nie "zje" za transmisję danych z wstępnego 5zł na karcie SIM?
Czy wystarczy deaktywować internet powiedzmy zmieniając Connection Mode na "Manual" zamiast "Always On" ?
Wtedy wysłać smsy aktywujące promocje dużych ilości GB i po otrzymaniu sms-a potwierdzającego , dopiero włączyć transmisję danych na "Always On". To akurat funkcjonalość mojego routera Huawei B593-22.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2025, 11:26 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Scalenie postów. Po raz ostatni przypominam o funkcji EDYCJI POSTU.
 #1194155  autor: KC-KARLOS
 17 lip 2025, 11:31
GaduAirowiec: z tego co wiem, po wykonaniu pierwszej aktywności na numerze (np. wejście do promocji "4 doładowania"), startowy pakiet danych już działa i nie wygeneruje cennikowego kosztu internetu. Oczywiście przy aktywowaniu numeru w routerze nie wolno mieć włączonej transmisji.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1194158  autor: GaduAirowiec
 17 lip 2025, 12:18
KC-KARLOS pisze:
17 lip 2025, 11:31
GaduAirowiec: z tego co wiem, po wykonaniu pierwszej aktywności na numerze (np. wejście do promocji "4 doładowania"), startowy pakiet danych już działa i nie wygeneruje cennikowego kosztu internetu. Oczywiście przy aktywowaniu numeru w routerze nie wolno mieć włączonej transmisji.
A goły starter powiedzmy z taryfą Giga Max w Plusie , to można na aktywnej transmisji danych w routerze aktywować czy lepiej próbować na nie aktywnej transmisji danych wysyłać smsy aktywujące powiedzmy 9900 GB na rok za zgody marketingowe?.
 #1194159  autor: KC-KARLOS
 17 lip 2025, 12:47
GaduAirowiec: każdego startera nie zalecam aktywować poprzez pierwszego na tej karcie połączenia internetowego (chyba, że w ofercie jest systemowy lejek, który nie wygeneruje dodatkowych kosztów). Przyznanie bonusowego pakietu GB na start trwa od kilku minut do 24 godzin, wg. zasad danego operatora - włączenie pakietu potwierdzane jest zazwyczaj smsem.
Oferty Plusa nie mają systemowego lejka, więc aktywacja nowej karty przy pierwszym połączeniu z internetem zje część kasy zgodnie z cennikiem taryfy (bodajże kilkadziesiąt groszy za 1 MB).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1194188  autor: GaduAirowiec
 17 lip 2025, 22:54
Pakiet 1000 GB można aktywować ponownie na tym samym numerze, po wygaśnięciu okresu ważności (30dni) poprzednio aktywowanego pakietu 1000 GB za zgody marketingowe. Ciekawe;)
KC-KARLOS pisze:
17 lip 2025, 12:47
GaduAirowiec: każdego startera nie zalecam aktywować poprzez pierwszego na tej karcie połączenia internetowego (chyba, że w ofercie jest systemowy lejek, który nie wygeneruje dodatkowych kosztów).
Sprawdzałem router Huawei B593, można rozłączyć połączenie internetowe w Ustawieniach Internetowych ,gdy kierujemy routerem z poziomu przeglądarki w komputerze lub telefonie i na łączności komputera lub telefonu z routerem, włożyć nową kartę SIM do routera ,wysłać odpowiednie sms-y aktywujące duże paczki danych,poczekać na potwierdzenie sms-em ,który można też odczytać w routerze i wtedy dokonać finalnego połączenia routera z siecią.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2025, 23:10 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Posty zostały scalone.
 #1194287  autor: MariuszY
 20 lip 2025, 11:25
@amigo007: Odnośnie naszych ostatnich wpisów - dzisiaj "powtóka z rozrywki". Na innej karcie Plusa przyszedł sms o wyczerpaniu pakietu 1000GB i transmisja wpadła w lejek - analogicznie jak poprzednio, chociaż nawet system billingowy Plusa pokazuje, że zostało ponad 40GB danych w pakiecie. Z kolei karta o której pisałem kilka dni temu "odblokowała się" i te resztki neta na niej działają już normalnie. Wygląda to tak jakby Plus blokował pakiet jeśli zostało mniej niż zużycie ostatnich sesji. Na dzień dobry miałem ponad 100GB, 60GB zużyłem i transmisja w lejku. Ponadto pakiet w systemie widnieje nie jako 1000GB, ale jako 953,7GB - czyżby nawet tutaj Plus robił wałki z klientów :?:
 #1194292  autor: KC-KARLOS
 20 lip 2025, 12:49
MariuszY: tłumaczyłem niedawno, jak to działa.
KC-KARLOS pisze:
15 lip 2025, 23:22
Dodatkowo operatorzy w trakcie aktywnej sesji internetowej rezerwują sobie większą porcję danych, stąd zdarza się, że wcześniej niż zwykle możesz otrzymać ostrzeżenie o wykorzystaniu 80 i 100% pakietu, ale prędkość transmisji jest normalna.
Dzięki tej "rezerwacji" / "prognozy" zużycia transferu (zależnej od możliwej dostępnej prędkości transmisji danych) mogą występować anomalie na platformach billingowych rozliczające transmisję danych - dlatego w Plusie albo załączy się przed czasem lejek 32 kbps, albo nie włączy się w ogóle - nawet gdy realnie wyczerpiesz pulę GB.
Takie zdarzenie występuje często w prepaidach Plusa, rzadziej w Orange, w Play też jest to możliwe, że przy wyczerpaniu środków będzie trzymać transmisję i jej nie zerwie na poczet włączenia lejka.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1194295  autor: MariuszY
 20 lip 2025, 13:06
@KC-KARLOS: Mi proszę tego nie tłumacz, bo tłumaczyć / wyjaśniać można działania regulaminowe, a takie praktyki to kwalifikują się na reklamacje. U żadnego z pozostałych operatorów z W4 nie spotkało mnie nic podobnego. Mam pakiet to korzystam. Nie mam - wpadam w lejek lub jadę z cennika.
Jedyne co można w tej sytuacji powiedzieć to, że wiele innych "patologii" systemu Plusa działa na naszą korzyść, więc czasami nie warto kopii kruszyć. Jednak zawsze warto wiedzieć czego się spodziewać, stąd mój wpis.
 #1194296  autor: KC-KARLOS
 20 lip 2025, 13:10
MariuszY: najciekawsze jest to, że zamieszanie z nowymi taryfami jest na naszą korzyść, bo to co niekorzystne jest w nowych opcjach, a te starsze (niekiedy lepsze rozwiązania) jeszcze się ostały.
Nie chcę robić krypto reklamy, ale warto wykorzystać stare warunki na obecnie sprzedawanych starszych starterach (już od 1 zł), nieskażonymi nowymi taryfami, aby sprawdzić, czy Plus coś robi, aby zmyć z siebie przezwisko "skansen" :mrgreen:

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 159 z 159
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159