kszaq pisze: ↑30 sie 2024, 22:35
przeniesienie stacjonarnego to bodajże 3 dni robocze, ale najczęściej umowy trzeba opłacić do końca okresu rozliczeniowego następującego po okresie, w którym złożono wniosek o przeniesienie/rozwiązanie.
Czy po zgłoszeniu przeniesienia w Halonet oni sami powiadamiają np. Netię o wypowiedzeniu, czy trzeba będzie to zrobić osobno (już po udanym przeniesieniu numeru)?
Spojrzałem na stronę Gigaset i model Gigaset A690 IP jest chyba najbardziej aktualny na rynku.
Jest w nim też jedna słuchawka. Czy inne słuchawki Gigaset, które obecnie posiadam, będzie można dołączyć bezpośrednio do tej bazy i pozbyć się starej bazy?
Ogólnie wygląda to jak rozwiązanie-marzenie... koniec z 60+ PLN miesięcznie za dwa rzadko używane numery.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
To tyle co za komórkę płacę za dwie osoby co miesiąc. Do tego przydadzą się rozmowy międzynarodowe przez Halonet, mam tylko nadzieję, że ich jakość jest ok.