Dzięki Karlos20 za podpowiedź. Tak zrobię.Karlos20 pisze: ↑18 lip 2023, 16:06darek_masz1zl: ostrzegałem, a mi nie wierzyliście.
Proś "doradczynię" o przywrócenie starego no-limitu za 25 zł wraz z licznikiem odnowień do takiej ilości, abyś za te 25 zł/mc dostawał na start 200 GB (potem 201 itd). To będzie wyglądało atrakcyjniej, niż obecne opcje z nowymi NL z czasowymi promocjami. Jeśli się nie dogadasz - włącz 4 no-limity jednorazowe po 15 zł i zyskasz 4 miesiące do namysłu co dalej z tym zrobić. Polecam cofnąć się do starego NL póki go całkowicie zablokują dla aktywujących.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
4 x 15 zł+ gb z doladowań 5 tkami wyjdzie 830gb więc to jest ciekawa opcja i 4 miechy spokoju.Też tak zrobie jeśli nie przejdzie reklamacja.Mi starczy bo juz teraz mam ponad 2 TB neta 

Po przeczytaniu ostatnich kilkunastu stron mam pytanie, czy teraz ta usługa jednorazowa NL za 1zł, nie przedłuży czasem taniej pakietu GB z doładowań, niż ten kod za 29 zł? 12 x 1 zł co miesiąc przez rok = 12 zł, a więc sporo mniej, niż 29 zł.
Bohann: na to wygląda, że to wychodzi taniej, ale...
> Musisz pilnować ważności tych GB
> no-limit na jeden dzień wydłuża tylko do miesiąca kasę i GB i ich ważność nie sumuje się, o ile środki z no-limitów będą ważne dłużej niż miesiąc - wtedy ich ważność jest dłuższa o miesiąc względem ważności NL.
> odpłatne przedłużenie za 29 możesz zastosować wiele razy, a ważność GB z doładowań i kasy na koncie się sumuje, nawet na wiele lat.
> Musisz pilnować ważności tych GB
> no-limit na jeden dzień wydłuża tylko do miesiąca kasę i GB i ich ważność nie sumuje się, o ile środki z no-limitów będą ważne dłużej niż miesiąc - wtedy ich ważność jest dłuższa o miesiąc względem ważności NL.
> odpłatne przedłużenie za 29 możesz zastosować wiele razy, a ważność GB z doładowań i kasy na koncie się sumuje, nawet na wiele lat.


Bohann NL za 1 zł trzeba systematycznie aktywować co 31-33 dni. Preferuję wybrać konkretny dzień miesiąca i ma się 2 dni zapasu jak strona i aplikacja MO nie działa a numer jest zdalnie zarządzany.
Nie traci się GB z darmowych NL. Kumulacja GB w NL dotyczy także GB do wykorzystania w całej UE.
Biorąc pod uwagę darmowe promocje NL to nawet taniej wyjdzie.
Nie traci się GB z darmowych NL. Kumulacja GB w NL dotyczy także GB do wykorzystania w całej UE.
Biorąc pod uwagę darmowe promocje NL to nawet taniej wyjdzie.
Teraz w OFnK ORANGE może rządzić pakiet za 14 zł z dowolnym NL. Aktywacja naprzemiennie w ostatnich dniach ich ważności. Doładowania online Orange 5 zł przed aktywacją pakietu za 14 zł i w środku ważności pakietu 200minut i 200 SMSów na 31 dni.
ja bym celował w 2 możliwości:darek_masz1zl pisze: ↑18 lip 2023, 16:00No niestety u mnie podobnie. Wpadło tylko 3GB. Zatem trzeba reklamować, ewentualnie szukać czegoś innego.
1-sza-na zasadzie "wyżebrania" u kompetentnego konsula jakiegoś kompromisu przy powrocie do starego 31dniowego+xxGB
lub
2-ga opcja-wjazd z grubej rury na pełnej...ehm

Innej drogi poza tymi 2-ma nie ma i nie chcę wyjść na pieniacza ale w żadnym przypadku nie powinno się akceptować niczego poza pełnym naprawieniem szkód(oczywiście gdy się nie zawiniło np.pomyłką treści smsa aktywacyjnego dzień dziecka). Wszelkie pitolenie o "niedasie" ze strony operatora powinno się mieć w... ehm

Nie wiem czy ten nowy+"100GB" dostaliście jako formalne zakończenie reklamacji, bo jeśli nie odpowiedziano formalnie informując o zakończeniu reklamacji i jej wyniku choćby emailem,smsem w terminie 30dni to ja bym tu celował w uznanie roszczeń poprzez brak rozpatrzenia w ustawowym terminie i ewentualnie dalej podpierał się tym faktem.
Sami wiecie ile trwała moja sprawa z 3 numerami i jaki jest jej efekt i to w zasadzie bez użerania się tylko konkretne argumenty, spójny opis w reklamacji i oczekiwania jasno w niej podane(oddajcie 7ke starą+25zeta na konto główne) bez zbędnych nerwów. Wystarczył 1 telefon od operatora aby temat definitywne zakończyć na moją korzyść z satysfakcjonującym kompromisem, bo powrót do straconej starej 7ki był/jest niemożliwy.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. 

@darekka @Karlos20 @bxx1 @darek_masz1zl
Ciekawy - z punktu widzenia Waszych oszczędności - artykuł sponsorowany.
https://www.telepolis.pl/artykuly/ap/or ... la-kazdego
Ciekawy - z punktu widzenia Waszych oszczędności - artykuł sponsorowany.
https://www.telepolis.pl/artykuly/ap/or ... la-kazdego
babciagienia1p: w przypadku naszych starych no-limitów - one w tej chwili są bezkonkurencyjne, co do tych nowych no-limitów.
Natomiast w przypadku tych nowych - wiadomo, że odpowiednio konfigurując swoją ofertę można wyciągnąć z tego więcej, niż to wynika z tego artykułu.
Wiem, że bijesz co do afery z kłopotem procesu MNP w salonach, że zamiast zainteresować operatora problemem, aby się z niego wytłumaczył, stworzył płatny artykuł. Ja bym napisał co ja o tym myślę - ale wolę się na razie powstrzymać, aby nie narazić się na bana.
Mogę jedynie zganić operatora za wysoką niekompetencję doradców w obsłudze klienta, które uniemożliwiają rozwiązywanie problemów przy niedziałaniu niektórych promocji.
Natomiast w przypadku tych nowych - wiadomo, że odpowiednio konfigurując swoją ofertę można wyciągnąć z tego więcej, niż to wynika z tego artykułu.
Wiem, że bijesz co do afery z kłopotem procesu MNP w salonach, że zamiast zainteresować operatora problemem, aby się z niego wytłumaczył, stworzył płatny artykuł. Ja bym napisał co ja o tym myślę - ale wolę się na razie powstrzymać, aby nie narazić się na bana.
Mogę jedynie zganić operatora za wysoką niekompetencję doradców w obsłudze klienta, które uniemożliwiają rozwiązywanie problemów przy niedziałaniu niektórych promocji.


@Karlos20
Może warto zadać niewygodne pytania - o PREZENT - pod artykułem sponsorowanym. Takie artykuły są zwykle analizowane przez zleceniodawcę na nieco wyższym szczeblu niz BOK i zespół reklamacji.
Może warto zadać niewygodne pytania - o PREZENT - pod artykułem sponsorowanym. Takie artykuły są zwykle analizowane przez zleceniodawcę na nieco wyższym szczeblu niz BOK i zespół reklamacji.
babciagienia1p: chyba się możesz domyśleć, jaka będzie ich odpowiedź na te pytanie - "proszę się skontaktować do doradcy na czacie lub pod *100 celem rozwiązania problemu", a zapewne jak wiesz i czytałaś - zrobiliśmy to, opisując to ze szczegółami przez ostatnie kilkadziesiąt stron tego wątku. My moglibyśmy z tego napisać książkę - serio.


ile jest ważny bonus 10 GB za doładowanie w aplikacji Mój Orange?
@mumiok
Tyle samo ile wynosi ważność GB w puli "Bonus internetowy za doładowania"
Tyle samo ile wynosi ważność GB w puli "Bonus internetowy za doładowania"
Szkoda starego NL za 7 zł.Wsumie pewnie go zlikwidują calkowicie i było by po calym problemie.Na razie można jechać na darmowym necie w T ,co zresztą już widać po prędkościach u nich/opisywałem w odpowiednim wątku.Mi zależy wyłącznie na necie bo rozmowy to minimalny % z tego co korzystam.Boje sie tylko tego że po wyłączeniu 3G w Orange będzie to samo co w T regularne spadki do 2G a przypuszczam że tak będzie niestety... 

Jak masz volte to głos będzie szedł po LTE.bxx1 pisze: ↑19 lip 2023, 09:53Szkoda starego NL za 7 zł.Wsumie pewnie go zlikwidują calkowicie i było by po calym problemie.Na razie można jechać na darmowym necie w T ,co zresztą już widać po prędkościach u nich/opisywałem w odpowiednim wątku.Mi zależy wyłącznie na necie bo rozmowy to minimalny % z tego co korzystam.Boje sie tylko tego że po wyłączeniu 3G w Orange będzie to samo co w T regularne spadki do 2G a przypuszczam że tak będzie niestety...![]()
darek_masz1zl: o ile masz telefon na liście operatora., inaczej ustawienia będą resetowane, nawet jeśli obsługuje IMSa. Ale o tym piszemy w dedykowanym wątku (również o wprowadzanych w ONK połączeń video po WiFi / LTE) > viewtopic.php?f=24&t=129835&start=3405


ale jaka windykacja-nie pomyliłeś screenów?
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. 

Nie nie pomyliłem.Taka jest odpowiedź.Brak słów kur...
@bxx1
Skoro jest to (domyślnie) błąd, gdzie udzielili Ci mylnej odpowiedzi, skierowanej do kogoś z opłatami windykacyjnymi, to:
1. ochłoń
2. zadzwoń do nich i niech Ci spróbują wytłumaczyć, co mieli na myśli. A zakładając, że się mylili, niech rzetelnie rozpatrzą złożoną reklamację.
Skoro jest to (domyślnie) błąd, gdzie udzielili Ci mylnej odpowiedzi, skierowanej do kogoś z opłatami windykacyjnymi, to:
1. ochłoń
2. zadzwoń do nich i niech Ci spróbują wytłumaczyć, co mieli na myśli. A zakładając, że się mylili, niech rzetelnie rozpatrzą złożoną reklamację.
U mnie niedawno (choć w innej sprawie) było podobnie - odpowiedź negatywna bez choćby wskazania punktu w regulaminie lub przepisach. Gdy się o nie upomniałem - jedynie informacja, że podtrzymują wcześniejsze stanowisko.
Za to dokleić „Odmawiamy wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.” nie zapomnieli.
Jak widać, tak teraz wygląda traktowanie klientów reklamacyjnych w Orange.
Za to dokleić „Odmawiamy wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.” nie zapomnieli.
Jak widać, tak teraz wygląda traktowanie klientów reklamacyjnych w Orange.