• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 398 z 683
  • 1
  • 396
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 683
 #1154024  autor: darek_masz1zl
 18 lip 2023, 16:12
Karlos20 pisze:
18 lip 2023, 16:06
darek_masz1zl: ostrzegałem, a mi nie wierzyliście.
Proś "doradczynię" o przywrócenie starego no-limitu za 25 zł wraz z licznikiem odnowień do takiej ilości, abyś za te 25 zł/mc dostawał na start 200 GB (potem 201 itd). To będzie wyglądało atrakcyjniej, niż obecne opcje z nowymi NL z czasowymi promocjami. Jeśli się nie dogadasz - włącz 4 no-limity jednorazowe po 15 zł i zyskasz 4 miesiące do namysłu co dalej z tym zrobić. Polecam cofnąć się do starego NL póki go całkowicie zablokują dla aktywujących.
Dzięki Karlos20 za podpowiedź. Tak zrobię.
 #1154025  autor: bxx1
 18 lip 2023, 16:28
4 x 15 zł+ gb z doladowań 5 tkami wyjdzie 830gb więc to jest ciekawa opcja i 4 miechy spokoju.Też tak zrobie jeśli nie przejdzie reklamacja.Mi starczy bo juz teraz mam ponad 2 TB neta :D
 #1154027  autor: Bohann
 18 lip 2023, 16:46
Po przeczytaniu ostatnich kilkunastu stron mam pytanie, czy teraz ta usługa jednorazowa NL za 1zł, nie przedłuży czasem taniej pakietu GB z doładowań, niż ten kod za 29 zł? 12 x 1 zł co miesiąc przez rok = 12 zł, a więc sporo mniej, niż 29 zł.
 #1154028  autor: KC-KARLOS
 18 lip 2023, 16:57
Bohann: na to wygląda, że to wychodzi taniej, ale...
> Musisz pilnować ważności tych GB
> no-limit na jeden dzień wydłuża tylko do miesiąca kasę i GB i ich ważność nie sumuje się, o ile środki z no-limitów będą ważne dłużej niż miesiąc - wtedy ich ważność jest dłuższa o miesiąc względem ważności NL.
> odpłatne przedłużenie za 29 możesz zastosować wiele razy, a ważność GB z doładowań i kasy na koncie się sumuje, nawet na wiele lat.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1154032  autor: zulu144dwa
 18 lip 2023, 17:19
Bohann NL za 1 zł trzeba systematycznie aktywować co 31-33 dni. Preferuję wybrać konkretny dzień miesiąca i ma się 2 dni zapasu jak strona i aplikacja MO nie działa a numer jest zdalnie zarządzany.
Nie traci się GB z darmowych NL. Kumulacja GB w NL dotyczy także GB do wykorzystania w całej UE.
Biorąc pod uwagę darmowe promocje NL to nawet taniej wyjdzie.

Teraz w OFnK ORANGE może rządzić pakiet za 14 zł z dowolnym NL. Aktywacja naprzemiennie w ostatnich dniach ich ważności. Doładowania online Orange 5 zł przed aktywacją pakietu za 14 zł i w środku ważności pakietu 200minut i 200 SMSów na 31 dni.
 #1154033  autor: darekka
 18 lip 2023, 17:41
darek_masz1zl pisze:
18 lip 2023, 16:00
No niestety u mnie podobnie. Wpadło tylko 3GB. Zatem trzeba reklamować, ewentualnie szukać czegoś innego.
ja bym celował w 2 możliwości:
1-sza-na zasadzie "wyżebrania" u kompetentnego konsula jakiegoś kompromisu przy powrocie do starego 31dniowego+xxGB
lub
2-ga opcja-wjazd z grubej rury na pełnej...ehm :twisted: w reklamacją zredagowaną wcześniej(punktami opisać co mniej więcej kiedy się zlecało, co i kiedy oni zrobili/włączyli zamiast promocji, co i kiedy włączyli po reklamacji bez uzgodnienie czyli ten nowy+"100GB", który nie działa zgodnie z deklaracją) i wklejoną konsulowi na czacie z ŻĄDANIEM(nie prośbą) naprawienia szkód wyżądzonych z winy operatora/jego pracowników poprzez wystąpienie 2 problemów-brak automatycznego i zgodnego z pkt..11( i dalszych) zadziałania promocji PREZENT na dzień dziecka po wysłaniu smsa "PREZENT" co wymusiło ręczne/reklamacyjne działania niekompetentnego pracownika powodujące włączenie niezamawianego i bez zgody 31dniowego nolimitu ZAMIAST zgodnego z regulaminem 7dniowego starego co spowodowało zmianę posiadanej oferty bez Waszej zgody. Tu jasno żądać(nie prosić) o natychmiastowe odkręcenie tego(czyli żądać natychmiastowego przywrócenia starej 7ki-nieistotne, że to niemożliwe jest), dopisać, że jeśli nie jest to wykonalne z przyczyn technicznych zażądać zamiany tego co jest obecnie na 31dniowy stary+TYLE GB ile było na miesiąc w straconej starej 7-ce oraz 100zł rekompensaty na konto główne(dla zasady). Oczywiście w reklamacji zażądać kontaktu telefonicznego w celu wyjaśnienia niuansów oraz PISEMNEJ odpowiedzi na email!!

Innej drogi poza tymi 2-ma nie ma i nie chcę wyjść na pieniacza ale w żadnym przypadku nie powinno się akceptować niczego poza pełnym naprawieniem szkód(oczywiście gdy się nie zawiniło np.pomyłką treści smsa aktywacyjnego dzień dziecka). Wszelkie pitolenie o "niedasie" ze strony operatora powinno się mieć w... ehm :twisted: i żądać tego co należne, a jak dzwoni jakaś mało rozgarnięta osoba żądać kontaktu ze strony kogoś kto ma mózg i może więcej niż twierdzić, że "niedasie".

Nie wiem czy ten nowy+"100GB" dostaliście jako formalne zakończenie reklamacji, bo jeśli nie odpowiedziano formalnie informując o zakończeniu reklamacji i jej wyniku choćby emailem,smsem w terminie 30dni to ja bym tu celował w uznanie roszczeń poprzez brak rozpatrzenia w ustawowym terminie i ewentualnie dalej podpierał się tym faktem.

Sami wiecie ile trwała moja sprawa z 3 numerami i jaki jest jej efekt i to w zasadzie bez użerania się tylko konkretne argumenty, spójny opis w reklamacji i oczekiwania jasno w niej podane(oddajcie 7ke starą+25zeta na konto główne) bez zbędnych nerwów. Wystarczył 1 telefon od operatora aby temat definitywne zakończyć na moją korzyść z satysfakcjonującym kompromisem, bo powrót do straconej starej 7ki był/jest niemożliwy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1154046  autor: KC-KARLOS
 19 lip 2023, 00:30
babciagienia1p: w przypadku naszych starych no-limitów - one w tej chwili są bezkonkurencyjne, co do tych nowych no-limitów.
Natomiast w przypadku tych nowych - wiadomo, że odpowiednio konfigurując swoją ofertę można wyciągnąć z tego więcej, niż to wynika z tego artykułu.
Wiem, że bijesz co do afery z kłopotem procesu MNP w salonach, że zamiast zainteresować operatora problemem, aby się z niego wytłumaczył, stworzył płatny artykuł. Ja bym napisał co ja o tym myślę - ale wolę się na razie powstrzymać, aby nie narazić się na bana.
Mogę jedynie zganić operatora za wysoką niekompetencję doradców w obsłudze klienta, które uniemożliwiają rozwiązywanie problemów przy niedziałaniu niektórych promocji.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1154050  autor: KC-KARLOS
 19 lip 2023, 00:42
babciagienia1p: chyba się możesz domyśleć, jaka będzie ich odpowiedź na te pytanie - "proszę się skontaktować do doradcy na czacie lub pod *100 celem rozwiązania problemu", a zapewne jak wiesz i czytałaś - zrobiliśmy to, opisując to ze szczegółami przez ostatnie kilkadziesiąt stron tego wątku. My moglibyśmy z tego napisać książkę - serio.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1154058  autor: bxx1
 19 lip 2023, 09:53
Szkoda starego NL za 7 zł.Wsumie pewnie go zlikwidują calkowicie i było by po calym problemie.Na razie można jechać na darmowym necie w T ,co zresztą już widać po prędkościach u nich/opisywałem w odpowiednim wątku.Mi zależy wyłącznie na necie bo rozmowy to minimalny % z tego co korzystam.Boje sie tylko tego że po wyłączeniu 3G w Orange będzie to samo co w T regularne spadki do 2G a przypuszczam że tak będzie niestety... :(
 #1154062  autor: darek_masz1zl
 19 lip 2023, 11:09
bxx1 pisze:
19 lip 2023, 09:53
Szkoda starego NL za 7 zł.Wsumie pewnie go zlikwidują calkowicie i było by po calym problemie.Na razie można jechać na darmowym necie w T ,co zresztą już widać po prędkościach u nich/opisywałem w odpowiednim wątku.Mi zależy wyłącznie na necie bo rozmowy to minimalny % z tego co korzystam.Boje sie tylko tego że po wyłączeniu 3G w Orange będzie to samo co w T regularne spadki do 2G a przypuszczam że tak będzie niestety... :(
Jak masz volte to głos będzie szedł po LTE.
 #1154065  autor: KC-KARLOS
 19 lip 2023, 11:51
darek_masz1zl: o ile masz telefon na liście operatora., inaczej ustawienia będą resetowane, nawet jeśli obsługuje IMSa. Ale o tym piszemy w dedykowanym wątku (również o wprowadzanych w ONK połączeń video po WiFi / LTE) > viewtopic.php?f=24&t=129835&start=3405

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1154101  autor: darekka
 19 lip 2023, 16:24
bxx1 pisze:
19 lip 2023, 15:31
Reklamacja nie uznana...dotyczaca powrotu z przed 5 czerwca czyli przywrócenia starego no limitu
Obrazek
ale jaka windykacja-nie pomyliłeś screenów?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1154105  autor: neotele
 19 lip 2023, 17:05
@bxx1
Skoro jest to (domyślnie) błąd, gdzie udzielili Ci mylnej odpowiedzi, skierowanej do kogoś z opłatami windykacyjnymi, to:
1. ochłoń
2. zadzwoń do nich i niech Ci spróbują wytłumaczyć, co mieli na myśli. A zakładając, że się mylili, niech rzetelnie rozpatrzą złożoną reklamację.
 #1154108  autor: Remington
 19 lip 2023, 17:11
U mnie niedawno (choć w innej sprawie) było podobnie - odpowiedź negatywna bez choćby wskazania punktu w regulaminie lub przepisach. Gdy się o nie upomniałem - jedynie informacja, że podtrzymują wcześniejsze stanowisko.

Za to dokleić „Odmawiamy wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.” nie zapomnieli.

Jak widać, tak teraz wygląda traktowanie klientów reklamacyjnych w Orange.
  • Strona 398 z 683
  • 1
  • 396
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 683
  • 1
  • 396
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 683