Jedna zasadnicza różnica Ty masz 1 simke, a mi 3 zepsuli stare 7ki więc twarde warunki musiały być

w zasadzie opisałem wszystko co i jak wyżej-może być tak, ze fart trafienia na ludzi ogarniętych(7ego telefonicznie gdy zadzwonili oraz 15ego druga osoba na infolinii odkręcała samoczynne włączenie podrasowanej nowej+100GB do stanu z uznania moich oczekiwań ugodowych) albo notka przy peselu, żem bez krawata jest i się awanturowałem o 16groszy i skuteczna walka o ożywienie dziewiczego "białego startera" wraz ze starymi nolimitami za 7zeta gdy w marcu 2022 pokasowali takie nieużyte/niezarejestrowane mimo daty ważności do 31 grudnia 2022

tak poważnie to kulturalna, merytoryczna rozmowa z argumentowaniem swojej racji/wyłuszczenie w czym problemy zrobili i czego oczekuję bez poniżania siebie ani wyżywania sie na drugiej stronie. Sama reklamacja 5ego też na czacie jasna była: zepsuliście 7ke włączając 31dniówke bez mojej zgody i wbrew warunkom promocji opisanymi w pkt.11 i dalej więc oczekuje przywrócenia 7ki starej i 25zł doładowania.
7ego telefonicznie jak zadzwonili: skoro nie da się odzyskać 7ki z Waszej winy to Wasza oferta ugody 400GB za 25zł jest nieakceptowalna(byłbym stratny po miesiącu, a tak nie może być) więc albo dajecie po 1000GB+1GB albo...oddajcie starą 7ke. Tu zagrałem ostro mając konkret argumenty o stratach wynikających z ich błędów na 3 simkach.
Też mam jeszcze starą 7ke ale już nie kombinowana była z PREZENTem(nie włączana promka) więc nadal jest 7ką.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. 
