DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.

Moderator: Moderatorzy

 #1135055  autor: darekka
 20 sie 2022, 19:55
Niestety ale jak się ich nie weźmie za "fraki" to w kulki lecą-1,5msc spychologia/robim ale nie wiemy kiedy sie zrobi(liczyli na zniechęcienie mnie) trwała z ożywieniem uwalonego przed terminem startera(30dni bez odpowiedzi na reklamację + 2 tygodnie ponagleń) i dopiero poinformowanie o 7dniowym terminie na ogarnięcie i sprawa do UKE idzie pomogło aby w mniej niż 24godziny problem naprawiono, przeproszono, dodano miesiąc starego nolimitu gratis. Można tylko muszą czuć, że nie odpuści się.

Regulaminy działają w obie strony...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1135245  autor: makowka27
 26 sie 2022, 20:17
Dokladnie.
1. Regulaminy działają w obie strony.
2. Nic w dzisiejszym swiecie nie ma za darmo. A promocje sa dla naiwnych.
bo jesli brak oplat wprost, to sa one ukryte.
3. Obowiazuje zasada - Place i wymagam.
4. I tak jak mowisz "za fraki".

WYMODEROWANO OFF-TOP
Ostatnio zmieniony 26 sie 2022, 22:31 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: wymoderowano off-top
 #1136237  autor: krychu3
 18 wrz 2022, 18:49
Moloch odpisał że odrzucili reklamację, mam dochodzić swoich praw sądowo, kolejne zgłoszenia pozostaną bez rozpatrzenia.
Wymyślili że numery z terminem do końca roku są od 03.03.2022 oczekujące na aktywację z innym starterem.
Nie widać dobrej woli ani myśli, żeby zwrócić nawet koszt poniesienia straty za starter lub uruchomienia tego co na nim było. Chyba będzie UKE on the way.
 #1136242  autor: koszalineo941268
 18 wrz 2022, 19:21
Czyli są dwie osoby z tym samym problemem i jednej z nich @darekka uznają reklamację, a drugiej @krychu3 odrzucają?
Orange nie ma jednolitych procedur i polityk obsługi klienta? Wszelkie decyzje są podejmowane uznaniowo?

Oprócz UKE warto powiadomić portale technologiczne, by opisały temat.
 #1136273  autor: darekka
 19 wrz 2022, 14:28
U mnie nieogarnęli wymogu rozpatrzenia w 30dni co powoduje pełne uznanie roszczeń z automatu oraz starter wyłączyli/skasowali 2/3 marca 2022(wszystkie białe w tym dniu skasowali) mimo, że termin ważności miał/y do 31.12.2022 więc i tu dali ciała, bo wszelkie zapisy regulaminów gwarantuja aktywację tej starej wersji nolimitu cyklicznego+1GB co odnowienie więcej na takich starterach bezterminowo o ile mają one jeszcze ważność na aktywację(u mnie 31.12.2022).
Być może równiez upór i widmo przekazania sprawy do UKE pomógł, bo w mniej niż w 24godziny od telefonicznego przekazania granicznego terminu po, któym sprawę pcham dalej wszystko naprawiono-numer i usługi ożywiono.

Numery ze starych starterów są zawieszone na dłuższy czas i nawet gdyby przypisali "twój" numer do innej karty SIM to nic-ja w takim ewentualnym przypadku proponowałem/sugerowałem przydzielenie mi innego(gdyby tak było) choć sami na tą propozycję przyznali, że w razie gdyby się nie dało odratować"mojego" numeru to proponuja zakup nowego startera i bezpłatne skorzystanie z usługi zmiany numeru-za wsio kasę mieli w razie co oddać, a do nowej simki przypisać stare wersje nolimitów.

Wynikowo odratowali(choć żekomo mialo się nie dać, bo ponoć jakoś na początku roku stracili mozliwość odratowywania skasowanych numerów w prepaidzie) mój numer wraz z kasą, usługami itd. Niedawno nawet dzwonili czy wszystko z moją sprawą jest w pożądku.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D