DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 273 z 483
  • 1
  • 271
  • 272
  • 273
  • 274
  • 275
  • 483
 #1131544  autor: grzefik
 24 maja 2022, 11:29
Nie wiem czy występuje błąd systemu. Miałem aktywny pakiet jednorazowy pełen no limit na 2 dni za jeden złoty aktywowany wczoraj i ważny do dzisiaj. W aplikacji MO pojawił sięb komunikat pod pakietem wyłącz usługę i zwróć środki. Na konto zwrócono 1 zł, aktywalem ponownie. Nie wiem jak działa z innymi pakietami
 #1131551  autor: kazik20
 24 maja 2022, 14:52
A nie lepiej tej za 300zł? :smt005

Jaką tam konkretnie ma kolega aktywność na numerze, że pokazuje brak aktywności?
Może są jakieś inne traktowania starych i nowych numerów? Zastanawiam się np. czy wiele furtek i myków działać będzie wszystkim czy tylko niektórym.

Stare numery z zerem i brakiem wychodzących to wystarczy wejść na MO przez www albo wysłać sms-a na jakąś darmową aktywacje, nawet gdy promocja w tym momencie nie obowiązuje. Zwróci komunikat błędna komenda albo promocja aktualnie nie obwiązuje. Za to aktywność zostaje zaliczona.
 #1131552  autor: PiotrG-dz
 24 maja 2022, 15:19
Dziś z ciekawości zalogowałem się na Mój Orange no i widzę ,że wydłużono mi ważność na przychodzące z 26 maja 2022 na 17 sierpnia. :x Wcześniej miałem RWK do 22 lutego na wychodzące numer jest przeznaczony do likwidacji i myślałem ,że 27 maja Orange go skasuje.
 #1131553  autor: marcin19883
 24 maja 2022, 16:14
Ja mam problem z płatną aktywnością. Od kilku dni zaczął się nowy okres i komunikat nadal wisi, że nic nie wykonałem. A łącze się codziennie z netem bonusowym za doładowanie. Czyżby Orange coś zmienił? :( Miesiąc temu zaliczyło. Teraz nie chce.
 #1131555  autor: kazik20
 24 maja 2022, 16:22
Ooo, to ciekawe. Zaraz sprawdze ze dwa numery u siebie. Numery kilkuletnie.
EDIT po paru chwilach:
Nie. U mnie po wykonaniu ruchu jak wyżej pisałem zeruje licznik nadal. Zarówno na starym jak i nowym numerze.

Sprawdź lepiej wykazy MO przez www i tam "szczegóły", bo aplikacja jak pisują jakieś psikusy robić lubi.
PiotrG-dz pisze:
24 maja 2022, 15:19
Dziś z ciekawości zalogowałem się na Mój Orange no i widzę ,że wydłużono mi ważność na przychodzące [.......] numer jest przeznaczony do likwidacji i myślałem ,że 27 maja Orange go skasuje.
Oooo, a cóż to za gratisy operator Panu przydzielił. No patrz, mi by się przydało takie coś, a muszę sobie sam RWK opłacić albo doładowanie zrobić albo przelewem sms wydłużać i to tylko o 90 dni około.
EDIT:
A przypominam już sobie, że końcem zimy była taka akcja o której nawet nasz guru Karlos pisał. U mnie np. niektóre numery dostały wtedy z automatu od operatora, przedłużke odbierania bez wyraźnego powodu, jedne rok ważności, inne 5 miesięcy, a inne nic. ....i co ciekawe były to numery bez szczególnej aktywności w owym czasie. Numer główny doładowywany regularnie dostał chyba nawet coś pod 2 lata ważności odbierania.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2022, 19:40 przez kazik20, łącznie zmieniany 3 razy.
 #1131576  autor: forum_tg
 25 maja 2022, 08:30
marcin19883 pisze:
24 maja 2022, 16:14
Ja mam problem z płatną aktywnością. Od kilku dni zaczął się nowy okres i komunikat nadal wisi, że nic nie wykonałem. A łącze się codziennie z netem bonusowym za doładowanie. Czyżby Orange coś zmienił? :( Miesiąc temu zaliczyło. Teraz nie chce.
spokojnie, Orange ma pewne problemy z systemem bilingowym. Mam kartę OFnK wrzuconą do routera, korzystam codziennie, a nie raz przez dwa dni mam info o braku aktywności.
 #1131577  autor: gabberek
 25 maja 2022, 10:34
Witam,
mam to samo, karta siedzi w routerze i z neta jest cały czas korzystane a mimo to co dzień czy dwa pojawia sie info o braku aktywności, mam nadzieję, że to tylko jakieś chwilowe błędy i Orange nie ściągnie mi nic z konta.. raz już wysłałem płatnego smsa z routera xD, a po 2 czy 3 dniach kominukat powrócił ;)
 #1131581  autor: kazik20
 25 maja 2022, 13:24
Nie dawaj się frajerować operatorowi, bo tak jak pisałem już kilkakrotnie - Karlos i kilku innych radców jest w błędzie co do konieczności wykonania jakiejś płatnej aktywności! :mrgreen: A wystarczy sms darmowy by licznik aktywności wyzerować. :smt006 Znajdź dowolną promkę która niedawno była i miała darmowego sms-a np. te na 364 co służy do wszystkich okazyjnych promek darmowego NoLimitu+GB np.wakacje, szkoła, mikołajki, ferie, majówka itd. albo numer 80820 co to z kodem UKR dawał 10GB. Drugi raz z tego nie można skorzystać, ale smsa można nadal wysłać by za zero wyzerować sobie licznik aktywności. :smt007 Można też wysłać poprostu błędną komende na powyższe numery 8)
 #1131607  autor: ratatam
 26 maja 2022, 13:09
Zgłosiłem reklamację w związku z błędnym prezentowaniem braku aktywności oraz tym, że w aplikacji zakrywa ona stan konta. Oto odpowiedz:
otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące informacji odnośnie stanu konta w aplikacji.

Zgodnie z decyzją biznesową po wprowadzeniu usługi utrzymanie numeru w sieci, stan konta w aplikacji nie jest już dostępny. Zamiast tego wyświetlana jest informacje o aktywności numeru w sieci.

Stan konta może Pan sprawdzić poprzez:
- wpisanie na klawiaturze telefonu kodu: *124*# i zatwierdzić przyciskiem słuchawki,
- poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem *100 lub 510 100 100 numer dostępny z innych sieci (opłata zgodna z cennikiem operatora),
- kontakt z Czatem.
Jednym słowem: obsługa dno...
 #1131613  autor: nowlasnie
 26 maja 2022, 15:25
"...po wprowadzeniu usługi utrzymanie numeru w sieci, stan konta w aplikacji nie jest już dostępny. Zamiast tego wyświetlana jest informacje o aktywności numeru w sieci."
Bzdurna odpowiedź. Baner o braku aktywności można zlikwidować wykonując w danym dniu aktywność a potem restartując urządzenie. Można zrobić zrzut ekranu, żeby mieć ważność konta i nie musieć codziennie się z tym bawić.
 #1131616  autor: 3G
 26 maja 2022, 15:49
rudymax pisze:
23 maja 2022, 23:27
To masz 'farta'. Napisz jaką masz wersję aplikacji.
Wersja aplikacji 5.36.0.7869
surface123 pisze:
24 maja 2022, 07:39
Jeśli mamy info że jest brak aktywności to zakrywa i tyle.
3G pisze jakieś glupoty
Zanim zarzucisz pisanie głupot, zastanów się. W aplikacji wcale nie mam info o braku aktywności i nigdzie nie pisałem, że mam komunikat i mi nie zasłania. Nie mam go wcale, więc nie może zasłaniać. Teraz jasne? Komunikat mam tylko w wersji www.
Obrazek

Obrazek

A tak to wygląda w wersji przeglądarkowej dla tego numeru:
Obrazek

Komunikat na głównej pojawia się prawdopodobnie przy braku ruchu co najmniej od 15 dni, bo np. na innym numerze mam brak ruchu od 12 dni i tam jest informacja dopiero w "Zobacz szczegóły".

Swoją drogą nie wiem co mi licznik zeruje na tym numerze, jak widać na drugim zrzucie nie miałem na nim żadnego płatnego ruchu.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1131620  autor: 3G
 26 maja 2022, 16:22
Spoko.
No pewnie, że nie powinno zasłaniać, po prostu walnęli chyba to info w tym samym miejscu gdzie jest stan konta.
Ja tego nie mam - z jednej strony dobrze, bo widzę stan konta, ale z drugiej źle, bo żeby sprawdzić dni bez aktywności muszę się logować na kompie.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
  • Strona 273 z 483
  • 1
  • 271
  • 272
  • 273
  • 274
  • 275
  • 483
  • 1
  • 271
  • 272
  • 273
  • 274
  • 275
  • 483