U mnie kilka numerów na koncie. Każdy numer z brakiem aktywności nawet jeden dzień - niewidoczny jest stan konta, tylko jest info o braku owej aktywności
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Zgłosiłem im reklamację w związku z tym. A zgłaszanie reklamacji w orange to droga przez mękę, bronią się jak mogą żeby tylko nie przyjąć reklamacji.
Nie wiem czy występuje błąd systemu. Miałem aktywny pakiet jednorazowy pełen no limit na 2 dni za jeden złoty aktywowany wczoraj i ważny do dzisiaj. W aplikacji MO pojawił sięb komunikat pod pakietem wyłącz usługę i zwróć środki. Na konto zwrócono 1 zł, aktywalem ponownie. Nie wiem jak działa z innymi pakietami
Jest komunikat, że wyjątkowo tylko raz zwrócimy Ci środki. To lepiej zwracać przy wersji miesięcznej
A nie lepiej tej za 300zł?
Jaką tam konkretnie ma kolega aktywność na numerze, że pokazuje brak aktywności?
Może są jakieś inne traktowania starych i nowych numerów? Zastanawiam się np. czy wiele furtek i myków działać będzie wszystkim czy tylko niektórym.
Stare numery z zerem i brakiem wychodzących to wystarczy wejść na MO przez www albo wysłać sms-a na jakąś darmową aktywacje, nawet gdy promocja w tym momencie nie obowiązuje. Zwróci komunikat błędna komenda albo promocja aktualnie nie obwiązuje. Za to aktywność zostaje zaliczona.
Jaką tam konkretnie ma kolega aktywność na numerze, że pokazuje brak aktywności?
Może są jakieś inne traktowania starych i nowych numerów? Zastanawiam się np. czy wiele furtek i myków działać będzie wszystkim czy tylko niektórym.
Stare numery z zerem i brakiem wychodzących to wystarczy wejść na MO przez www albo wysłać sms-a na jakąś darmową aktywacje, nawet gdy promocja w tym momencie nie obowiązuje. Zwróci komunikat błędna komenda albo promocja aktualnie nie obwiązuje. Za to aktywność zostaje zaliczona.
Dziś z ciekawości zalogowałem się na Mój Orange no i widzę ,że wydłużono mi ważność na przychodzące z 26 maja 2022 na 17 sierpnia. Wcześniej miałem RWK do 22 lutego na wychodzące numer jest przeznaczony do likwidacji i myślałem ,że 27 maja Orange go skasuje.
Ja mam problem z płatną aktywnością. Od kilku dni zaczął się nowy okres i komunikat nadal wisi, że nic nie wykonałem. A łącze się codziennie z netem bonusowym za doładowanie. Czyżby Orange coś zmienił? Miesiąc temu zaliczyło. Teraz nie chce.
Ooo, to ciekawe. Zaraz sprawdze ze dwa numery u siebie. Numery kilkuletnie.
EDIT po paru chwilach:
Nie. U mnie po wykonaniu ruchu jak wyżej pisałem zeruje licznik nadal. Zarówno na starym jak i nowym numerze.
Sprawdź lepiej wykazy MO przez www i tam "szczegóły", bo aplikacja jak pisują jakieś psikusy robić lubi.
EDIT:
A przypominam już sobie, że końcem zimy była taka akcja o której nawet nasz guru Karlos pisał. U mnie np. niektóre numery dostały wtedy z automatu od operatora, przedłużke odbierania bez wyraźnego powodu, jedne rok ważności, inne 5 miesięcy, a inne nic. ....i co ciekawe były to numery bez szczególnej aktywności w owym czasie. Numer główny doładowywany regularnie dostał chyba nawet coś pod 2 lata ważności odbierania.
EDIT po paru chwilach:
Nie. U mnie po wykonaniu ruchu jak wyżej pisałem zeruje licznik nadal. Zarówno na starym jak i nowym numerze.
Sprawdź lepiej wykazy MO przez www i tam "szczegóły", bo aplikacja jak pisują jakieś psikusy robić lubi.
Oooo, a cóż to za gratisy operator Panu przydzielił. No patrz, mi by się przydało takie coś, a muszę sobie sam RWK opłacić albo doładowanie zrobić albo przelewem sms wydłużać i to tylko o 90 dni około.
EDIT:
A przypominam już sobie, że końcem zimy była taka akcja o której nawet nasz guru Karlos pisał. U mnie np. niektóre numery dostały wtedy z automatu od operatora, przedłużke odbierania bez wyraźnego powodu, jedne rok ważności, inne 5 miesięcy, a inne nic. ....i co ciekawe były to numery bez szczególnej aktywności w owym czasie. Numer główny doładowywany regularnie dostał chyba nawet coś pod 2 lata ważności odbierania.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2022, 19:40 przez kazik20, łącznie zmieniany 3 razy.
Ja widzę komunikat o braku płatnej aktywności na www i w aplikacji.
spokojnie, Orange ma pewne problemy z systemem bilingowym. Mam kartę OFnK wrzuconą do routera, korzystam codziennie, a nie raz przez dwa dni mam info o braku aktywności.marcin19883 pisze: ↑24 maja 2022, 16:14Ja mam problem z płatną aktywnością. Od kilku dni zaczął się nowy okres i komunikat nadal wisi, że nic nie wykonałem. A łącze się codziennie z netem bonusowym za doładowanie. Czyżby Orange coś zmienił? Miesiąc temu zaliczyło. Teraz nie chce.
Witam,
mam to samo, karta siedzi w routerze i z neta jest cały czas korzystane a mimo to co dzień czy dwa pojawia sie info o braku aktywności, mam nadzieję, że to tylko jakieś chwilowe błędy i Orange nie ściągnie mi nic z konta.. raz już wysłałem płatnego smsa z routera xD, a po 2 czy 3 dniach kominukat powrócił
mam to samo, karta siedzi w routerze i z neta jest cały czas korzystane a mimo to co dzień czy dwa pojawia sie info o braku aktywności, mam nadzieję, że to tylko jakieś chwilowe błędy i Orange nie ściągnie mi nic z konta.. raz już wysłałem płatnego smsa z routera xD, a po 2 czy 3 dniach kominukat powrócił
Nie dawaj się frajerować operatorowi, bo tak jak pisałem już kilkakrotnie - Karlos i kilku innych radców jest w błędzie co do konieczności wykonania jakiejś płatnej aktywności! A wystarczy sms darmowy by licznik aktywności wyzerować. Znajdź dowolną promkę która niedawno była i miała darmowego sms-a np. te na 364 co służy do wszystkich okazyjnych promek darmowego NoLimitu+GB np.wakacje, szkoła, mikołajki, ferie, majówka itd. albo numer 80820 co to z kodem UKR dawał 10GB. Drugi raz z tego nie można skorzystać, ale smsa można nadal wysłać by za zero wyzerować sobie licznik aktywności. Można też wysłać poprostu błędną komende na powyższe numery
Zgłosiłem reklamację w związku z błędnym prezentowaniem braku aktywności oraz tym, że w aplikacji zakrywa ona stan konta. Oto odpowiedz:
Jednym słowem: obsługa dno...otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące informacji odnośnie stanu konta w aplikacji.
Zgodnie z decyzją biznesową po wprowadzeniu usługi utrzymanie numeru w sieci, stan konta w aplikacji nie jest już dostępny. Zamiast tego wyświetlana jest informacje o aktywności numeru w sieci.
Stan konta może Pan sprawdzić poprzez:
- wpisanie na klawiaturze telefonu kodu: *124*# i zatwierdzić przyciskiem słuchawki,
- poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem *100 lub 510 100 100 numer dostępny z innych sieci (opłata zgodna z cennikiem operatora),
- kontakt z Czatem.
Mogli napisać że wogole dostęp nie jest potrzebny. Bo i po użytkownikowi
Olać ich aplikacje i korzystać z www nawet na komórce.
"...po wprowadzeniu usługi utrzymanie numeru w sieci, stan konta w aplikacji nie jest już dostępny. Zamiast tego wyświetlana jest informacje o aktywności numeru w sieci."
Bzdurna odpowiedź. Baner o braku aktywności można zlikwidować wykonując w danym dniu aktywność a potem restartując urządzenie. Można zrobić zrzut ekranu, żeby mieć ważność konta i nie musieć codziennie się z tym bawić.
Bzdurna odpowiedź. Baner o braku aktywności można zlikwidować wykonując w danym dniu aktywność a potem restartując urządzenie. Można zrobić zrzut ekranu, żeby mieć ważność konta i nie musieć codziennie się z tym bawić.
Wersja aplikacji 5.36.0.7869
Zanim zarzucisz pisanie głupot, zastanów się. W aplikacji wcale nie mam info o braku aktywności i nigdzie nie pisałem, że mam komunikat i mi nie zasłania. Nie mam go wcale, więc nie może zasłaniać. Teraz jasne? Komunikat mam tylko w wersji www.surface123 pisze: ↑24 maja 2022, 07:39Jeśli mamy info że jest brak aktywności to zakrywa i tyle.
3G pisze jakieś glupoty
A tak to wygląda w wersji przeglądarkowej dla tego numeru:
Komunikat na głównej pojawia się prawdopodobnie przy braku ruchu co najmniej od 15 dni, bo np. na innym numerze mam brak ruchu od 12 dni i tam jest informacja dopiero w "Zobacz szczegóły".
Swoją drogą nie wiem co mi licznik zeruje na tym numerze, jak widać na drugim zrzucie nie miałem na nim żadnego płatnego ruchu.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
Sorry, źle Cie zrozumiałem lub nie precyzyjnie napisałeś
Co nie zmienia faktu że zrobili głupotę w apce skoro zasłania wtedy stan konta.
Co nie zmienia faktu że zrobili głupotę w apce skoro zasłania wtedy stan konta.
Spoko.
No pewnie, że nie powinno zasłaniać, po prostu walnęli chyba to info w tym samym miejscu gdzie jest stan konta.
Ja tego nie mam - z jednej strony dobrze, bo widzę stan konta, ale z drugiej źle, bo żeby sprawdzić dni bez aktywności muszę się logować na kompie.
No pewnie, że nie powinno zasłaniać, po prostu walnęli chyba to info w tym samym miejscu gdzie jest stan konta.
Ja tego nie mam - z jednej strony dobrze, bo widzę stan konta, ale z drugiej źle, bo żeby sprawdzić dni bez aktywności muszę się logować na kompie.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
Mam nadzieje, że to tylko zbieg okoliczności, że po wysłaniu płatnego smsa, baner zniknął. A codziennie, korzystam z neta bonusowego i nie znikał od piątku.