DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1126593  autor: marcin19883
 08 sty 2022, 17:47
Kilka lat temu, też miałem taki problem. Przerywało pobieranie po kilku GB. Przeniosłem numer, wróciłem do Orange. Problemu nie ma. Ten sam nadajnik, ten sam telefon. Jak dla mnie to problem techniczny na koncie.
 #1126596  autor: forum_tg
 08 sty 2022, 18:09
dwa/trzy dni temu Kolega ściągał plik ponad 4 GB, karta OFNK - poszło bez problemu.
Przeglądarka - Chrome w lapku. Karta wrzucona do modemu,
 #1126641  autor: Karlos20
 09 sty 2022, 14:10
Nie zmienia to faktu, że i na Firefoxie mogą występować problemy z pobieraniem plików powyżej 4GB.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126819  autor: Karlos20
 13 sty 2022, 21:15
Jest nowa wersja iOS, zabezpieczam się plikiem z obrazem systemu, ważny już ok 7GB. I problem zaczyna narastać... Pobrać trudniej, niż ten plik przesłać na chmurę... Czy to wina routera, skoro nie przeglądarki, a Orange twierdzi, że niczego nie blokuje...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1127048  autor: darekka
 19 sty 2022, 07:48
Zrobiłem test sprawdzający podawane tu problemy:
-pobierany plik 4,6GB (4 992 270 336bajtów)
-przeglądarka Mozilla Firefox nightly 98.0a1 64bit
-start pobierania 18.01.2022 g.‎ ‏‎23:44:41- koniec pobierania 19.01.2022 g. ‏‎01:04:40.
-prędkość pobierania zmienna od 4Mb do 25Mb- "biedastacja" z samym LTE800 w odległości ok 200m(wieś)
-taryfa OFnK z aktywnym cyklicznym tygodniowym nolimitem bez SMS(starter aktywowany kilka miesięcy temu pochodzący ze specjalnej "białej" edycji z preaktywowanym na start starym nolimitem na 30dni+1GB więcej co odnowienie, zmieniona wersja na cykliczny nolimit 7-dniowy z przybywającym co odnowienie +1GB) z dodatkowymi GB z doładowań
-karta w telefonie HUAWEI P40Pro służącym jako hotspot w 5GHz dla HP8570w z kartą WiFi AC7260

EFEKT testu: plik pobrany bez problemu i zamrożeń bez potrzeby robienia czegokolwiek. GB zostały rozliczone z bonusu za doładowanie, telefon również pokazał zużycie 4,6GB. Jakiś czas wcześniej robiłem też takie testy(wpis jest gdzieś wcześniej w temacie) na 3 kartach ze specjalnej białej edycji z nolimitem cyklicznym 7 dniowym bez SMS+1GB, z pakietami GB z doładowań, aktywowanych kilka miesięcy temu oraz w różnych lokalizacjach(lubelska wieś, wieś pod Koluszkami w łódzkim i Brzeziny w woj.łódzkim) i również ZERO PROBLEMÓW z plikami powyżej 4GB! 1 karta miesięcznie zużywa ponad 200GB(240GB bywało)-jest w routerze, druga standard to 80GB(ok 100GB bywało)-ta siedzi w P20Pro i służy jako hotspot w domu i mobilnie jako karta telefoniczna, jedynie moja siedząc w telefonie się nudzi(światłowód T-mobile 300/300 w domu). Wszystkie działają na LTE i nie sprawiają problemów z plikami powyżej 4GB(pobierały po kilkadziesiąt GB jednorazowo).

WNIOSKI: jeśli ktoś ma te zamrożenia to:
-potestować częstotliwość wifi z hotspota(bywa, że coś się gryzie)
-zweryfikować ustawienia czasu aktywności hotspota(z automatu rozłącza po pewnym czasie)
-użyć innego telefonu/kompa
-sprawdzić w innym miejscu domu/lub w innej lokalizacji

Jak po swojej stronie sprawdzi się wszystko i bez rezultatu to:
-poprosić konsula o "odświeżenie/reset/wyzerowanie lokalizacji itd" karty w ich systemie
-wymienić kartę SIM(może jaka stara seria z problemami od początku,wada fabryczna, problem w systemie bilingowym dla pewnej puli starych SIM)
-pisać reklamacje jak wymiana nie pomoże!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1127868  autor: Karlos20
 06 lut 2022, 22:27
uikol: jak szybko ogarnęli ten problem?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1129200  autor: pisk
 13 mar 2022, 08:03
Ja dostałem oficjalna odpowiedź, że potwierdzają na razie nieusuwalny problem w ofertach na kartę.
W ofercie abonamentowej trzeba zmienić APN na VPN.

Przewidywany termin rozwiązania problemu to ok 2 miesiące.

Pod koniec grudnia nie miałem problemów z pobieraniem dużych plików. A w lutym zaczął się problem
 #1129204  autor: pisk
 13 mar 2022, 16:08
Sprawdziliśmy zgłoszenie techniczne nr xxxxxx. Potwierdzamy, że problem ze ściąganiem pliku powyżej 4 GB jest po naszej stronie. Szacujemy, że rozwiązanie będzie za około 2 miesiące. W przypadku oferty na abonament można przydzielić APN vpn, co rozwiązuje problem. Jednak w ofertach na kartę, nie ma tej usługi. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy, Orange
 #1130329  autor: admundo
 13 kwie 2022, 11:35
Żywmy nadzieję, że to rozwiązanie które przyjdzie za dwa miesiące zostanie zastosowane globalnie, co by nie trzeba było każdej karty z osobna zgłaszać i znowu czekać. Tymczasem nadal jest ten problem, co np. u mnie widać również przy pobieraniu dużego pliku (np. 5GB) programem JDownloader. Przy 3,99GB transfer się zatrzymuje na minutę. Przy pobieraniu przeglądarką oczywiście wywala i trzeba pobierać od nowa.
 #1135940  autor: marcin19883
 10 wrz 2022, 13:50
Orange Free na kartę. U mnie problemu nie ma. Nie raz pobierałem Windowsa 10/11 z oficjalnej strony na telefon przez aplikację ADM. Plik ponad 5GB. Innym razem jak pobrałem plik z dysku Google, to stanęło mi na 3.99GB. Nie wiem o co chodzi. Firefox też limituje do 3.99. Może to nie wina operatora a konkretnej aplikacji? Może mają limit?