DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 37 z 52
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 52
 #1123282  autor: JS1x5
 14 paź 2021, 16:54
marcin19883 pisze:
13 paź 2021, 14:22
jasko4 pisze:
13 paź 2021, 11:43
Czy prawdą jest, że usługa Wifi Calling dostępna jest tylko dla osób które kupiły aparat tel. w sieci T-mobile?
W T-mobile działa komplet usług Volte/VoWifi na każdym telefonie z listy https://www.t-mobile.pl/c/volte-i-wifi Dodawanie telefonów działa z opóźnieniem, więc o wiele więcej nowych telefonów działa po włożeniu karty SIM. Abonament, karta, nie ma to znaczenia. Każdy jest równy i może korzystać z tych dobrodziejstw. T-mobile to chyba jedyna sieć, która włacza te usługi od razu po pierwszym uruchomieniu karty SIM. U reszty trzeba zlecać to ręcznie poprzez konsultanta.
Mam POCO X3 PRO którego nie ma na liście T-Mobile, a VoLTE i VoWiFi gra i buczy od początku uruchomienia usługi w H01 bez żadnej aktywacji. :smt006
 #1123284  autor: marcin19883
 14 paź 2021, 17:03
24bis24 pisze:
13 paź 2021, 20:42
Mam XIAOMI MI NOTE 10 LITE i nie dwa lecz 20 numerów w ostatnim tygodniu uruchamiałem i na radnym z tych 20 numerów nie działało.Trzeba było dzwonić aby odpalili. Na Note 8t też nie działa z automatu.
Wow to nie wiem w czym tkwi problem. Ja na Redmi Note 7 i Mi 10T Lite mam od razu po włożeniu kart SIM. Numery mam nowe. A twoje to z przenosin może?
 #1123285  autor: szunaj
 14 paź 2021, 17:13
Mam przeniesiony numer,telefon Redmi Note 9 i też nie działa. Składałem chyba ze trzy reklamacje i odpowiedź:" wina po mojej stronie". Drugi numer w Play-u wszystko działa. Więc to nie wina mojego telefonu.
 #1123287  autor: marcin19883
 14 paź 2021, 17:45
A suwaki w telefonie masz aktywne? Jeśli oni już ci aktywowali usługi, to coś jest z twoim telefonem. Jaki masz soft? Global, czy EEA?
 #1123289  autor: jasko4
 14 paź 2021, 18:41
szunaj pisze:
14 paź 2021, 17:13
Mam przeniesiony numer,telefon Redmi Note 9 i też nie działa. Składałem chyba ze trzy reklamacje i odpowiedź:" wina po mojej stronie". Drugi numer w Play-u wszystko działa. Więc to nie wina mojego telefonu.
Ja mam dokładnie to samo, z Play-a działa bez problemu w H01 nie chce ruszyć. Telefon z listy i ponoć usługa uruchomiona. Zgłosiłem i czekam na rozpatrzenie reklamacji. Pierwsza odpowiedź konsultanta to, że telefon musi być kupiony w sieci T-mobile dlatego też dopytuję czy ktoś też tak miał ;)
 #1123319  autor: szunaj
 15 paź 2021, 15:57
Pewnie że mam. Ale teraz jeszcze sprawdziłem kartę H1 na innym telefonie (Redmi 7A) i szok.Na nim działa. Jednak wina po stronie mojego Redmi Note 9. Tylko dziwne karta z Play działa a H1 nie.
 #1123323  autor: brzok
 15 paź 2021, 16:29
Ja przeniosłem numery z Orange flex, jeden jest na telefonie Xiaomi mi 9SE a drugi na iPhonie 11, usługi VoFiFI i VoLTE od razu się uruchomiły i wszystko działa bez problemu. Telefony mam zakupione w sklepie Xiaomi i w RTV EURO AGD.
 #1123556  autor: RobsonRZN
 21 paź 2021, 11:30
Niestety też mam problem z VoLTE i VoWiFi w Samsungu Galaxy S20 FE 4G z procesorem Snapdragon (SM-G780G). Zgłaszałem niestety nie widzą problemu po swojej stronie. W Orange, Play, Plus(tylko VoLTE) działa.
Usługi na pewno są włączone, ponieważ karta była sprawdzana na Xiaomi Mi 10T 5G
 #1124324  autor: Maherr
 14 lis 2021, 23:51
Przeniosłem do w/w sieci kilka numerów, znacie jakiś sposób na wyłączenie wszelakich innych opłat po za subskrypcją? Poprzez aplikacje się nie da, dzwonie na infolinie , potwierdzają że wszystko jest wyłączone , na kolejny dzień bez problemu mogę zadzwonić/wysłać sms zagranicę i oczywiście pojawia się dodatkowa opłata obciążająca rachunek.
 #1124326  autor: brzok
 15 lis 2021, 05:19
Miałem ten sam problem z opłatami dodatkowymi. Na infolinii nic nie załatwiłem pomimo zapewnień. Regulamin swoje a infolinia swoje. Moim zdaniem to najgorszy BOK, dzwoniłem chyba w 10 różnych sprawach i składałem różne dokumenty, które wymagali i odpisywali, że sprawa załatwiona a załatwiona nie jest.
 #1124337  autor: marcin19883
 15 lis 2021, 16:43
Do mnie przychodziły na jednym nowym numerze smsy reklamowe z numerów premium. Pomimo, że w HEYAH01 wszystko co PREMIUM jest zablokowane domyślnie. Również sprawę zgłaszałem, konsultant miał to naprawić i zadzwonić. Do dziś nie zadzwonił. Obsługa dno.
 #1124339  autor: f0ku5
 15 lis 2021, 17:03
Całe TM pod tym względem to dno, nic się nie zmieniło jak widzę ;)
 #1124340  autor: Maherr
 15 lis 2021, 17:35
Zgłoszę sprawę jako reklamację i zażądam zwrotu kosztów i rekompensaty za stracony czas i tak za każdym razem i może coś i to nauczy. Po za tym jest jakaś alternatywa cenowa dla takiej taryfy?
 #1124341  autor: iphoneski
 15 lis 2021, 17:46
Co i kogo nauczy? Dział reklamacji i ten odpowiedzialny za ofertę to dwie różne komórki organizacji. Ci od reklamacji oddadzą pieniądz, system naliczy nowy, ci od reklamacji oddadzą i tak możesz się do śmierci bujać. Za 5 zł drożej w karcie T masz identyczne warunki niż w tym czymś i nie musisz się bawić w reklamacje co 5 minut. No chyba, że te 5 zł to istotna suma, no to trudno.
 #1124346  autor: Maherr
 15 lis 2021, 19:43
iphoneski pisze:
15 lis 2021, 17:46
Co i kogo nauczy? Dział reklamacji i ten odpowiedzialny za ofertę to dwie różne komórki organizacji. Ci od reklamacji oddadzą pieniądz, system naliczy nowy, ci od reklamacji oddadzą i tak możesz się do śmierci bujać. Za 5 zł drożej w karcie T masz identyczne warunki niż w tym czymś i nie musisz się bawić w reklamacje co 5 minut. No chyba, że te 5 zł to istotna suma, no to trudno.
W T-mobile na kartę za te 5zł nie ma takich problemów z dodatkowymi opłatami?
Reklamacje złożyłem pisemnie, na infolinii po kilku godzinach rozmowy z różnymi konsultantami na koniec udało mi się ustalić że powinienem i na końcu dostałem SMS-y potwierdzające że limity na SMS/ rozmowy i internet w roamingu zostały zmienione na Ozł (2szt. SMS), a usługi premium w tej taryfie są wyłączone.
Zobaczę co odpiszą na reklamacje i czy jestem w stanie zadzwonić i wysłać SMS na numery zagraniczne .
 #1124347  autor: iphoneski
 15 lis 2021, 20:02
W karcie nic ci nie naliczą jeśli nie będziesz miał środków na koncie - wystarczy zasilić tylko tyle ile kosztuje pakiet.
 #1124588  autor: Maherr
 21 lis 2021, 02:59
Po ustaleniu limitu 0zł próbowałem wysłać SMS-a zagranicznego i nie wyszedł , tak samo zadzwonić zagranicę się nie udało, za chwile przyszło powiadomienie że przekroczyłem limit 0zł czyli widać że jest OK.
Za to przyszła mi reklamacja że zwrócą środki za SMS-a zagranicznego i dostanę 10zł w ramach zadośćuczynienia z tym że odpisali że rozmowy zagraniczne mogą zablokować, a sms-y już nie, totalny kabaret kilka rozmów z konsultantami i różne odpowiedzi i odpowiedź z reklamacji też inna.
 #1124608  autor: Spacedust
 21 lis 2021, 17:03
Przenoszę do nich numer z PLAY i w mniej niż 24h przysłali kartę SIM. Póki co bardzo pozytywnie. Ustawiłem przeniesienie równo na 1 grudnia, aby mieć cały grudzień za 1 zł, a potem już 19,99 zł miesięcznie.
  • Strona 37 z 52
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 52
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 52