DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 181 z 202
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 202
 #1119777  autor: Window
 05 sie 2021, 18:54
To że dana oferta jest do odwołania . To od dawna się na takie warunki piszemy.
Każdy operator telko może dojść do wniosku że dana oferta to jest nie opłacalna dla operatora i że on ją wyłączy.
Tak było z doładowaniami z punktów payback w Orange
Tak było też ze skarbonką w Orange
Albo też ją ograniczy .
Jak Plus z 5tym doładowaniem gratis.
Ciekawe czy utrzymanie prepaidowca jest droższe niż abonamentowca
 #1119778  autor: ruki101
 05 sie 2021, 18:59
Papay miałeś w Heyah czy T-Mobile ?, niestety w ofertach na kartę tylko w Orange została ta opcja pakietu rosnąco-cyklicznego.
Ciekawe ile osób w Orange może korzystać z tego pakieciku, jak się odważą go usunąć lub niekorzystnie zmodyfikować to będą w czarnej d....dziurze .
Zawsze były płacze w Orange, że klienci prepaid to najmniej lojalna grupa, tutaj akurat jest wszystko cykliczne i pieniądze lecą do Orange każdego tygodnia / miesiąca, bo jak zapomni doładować i zabraknie środków na cykliczny pakiecik to zaczyna "zabawę" od nowa.
 #1119789  autor: darekka
 05 sie 2021, 22:12
Zgodnie z Regulaminem pkt."1. Postanowienia wstępne
1.1. W okresie od 21.03.2016 r. do wyczerpania zapasów objętych niniejszą ofertą lub do wycofania, T-Mobile Polska S.A. (zwana dalej „Operatorem”) oferuje możliwość zamówienia bezpłatnych pakietów startowych T-Mobile na kartę w Internecie na www.tmobile.pl.
" operator ograniczył jedynie możliwość zamawiania tych starterów nie zaś możliwość wyłączenia którejkolwiek z rozesłanych w tej promocji ofert. W żądnym zapisie tej oferty nie zawarto opcji jej usunięcia. W tym widzę możliwość robienia dymu, bo operator nie zapisał sobie mozliwości jej wycofania co usiłuje zrobić teraz w podlinkowanych dokumentach.

Mógłby ktoś z nas zredagować stosowne pismo do UOKiKu i moglibyśmy je indywidualnie wysłać (ze swoimi danymi) emailem do urzędu [email protected] , bo takie bezprawne działania operatora wymagają kontrreakcji. W mojej ocenie narusza tym samym operator zbiorowy interes konsumentów skoro jest na więcej niż 1 osoba! Ktoś zredaguje?

Sam będę pierwszy, który wyśle 4 zgłoszenia do UOKiKu-operatorze nie damy się zrobić na szaro.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119790  autor: ruki101
 05 sie 2021, 22:31
Darekka masz dobry pomysł , podejrzewam, że dużo osób jeszcze nie zdaje sobie sprawy, że "uwalono" tego typu opcję usługową, dlatego pierwszą opcją, według mnie najlepszą w tym momencie byłoby zrobienie "dymu" na wykopie - tak aby zobaczyć ile jest osób, którzy mają tego typu opcję usługową, a może znajdzie się prawnik wśród tych osób, który właśnie dobrze zredagowałby tego typu pismo.
Po drugie ? samo TELEPOLIS - przecież jako portal telekomunikacyjny także powinien podjąć tego typu temat, skoro jest mowa o zbiorowym interesie konsumentów - chwytliwy i czytliwy temat dla wszystkich zainteresowanych.
Może się także okazać, że jest więcej osób aniżeli 50 z ( Masz złotówkę ) , może być z 200 i wtedy zacznie się wrzawa i ostra dyskusja.
 #1119791  autor: darekka
 05 sie 2021, 22:39
Tak czy siak trzeba choćby prowizorycznie zredagować pismo do UOKiKu, bo jawnie naruszaja zbiorowe interesy klientów. Dym na Wykopie jak najbardziej wskazany-niestety nie mam tam konta ale jak ktoś z nas ma to idziemy w ogień.
Jesli ktoś miałby zredagowane pismo prosze o podesłanie na PW.

Linka do Wykopowego dymu prosze dać tu na forum, a redakcja telepolis mogłaby faktycznie dać coś na pierwszą stronę i skontaktować się z operatorem, bo my zrobimy to przez UOKik.

Dym czas zacząć!
Ostatnio zmieniony 05 sie 2021, 22:41 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119792  autor: iphoneski
 05 sie 2021, 22:40
Tu nie trzeba nic specjalnego redagować.
To pismo musi zawierać jedynie kilka podstawowych elementów, dołącza się też dokumenty na poparcie tej skargi (w tym przypadku ten regulamin ze strony). To zostało pomyślane tak, że każdy potrafiący używać mózgu jest w stanie coś takiego w wordzie napisać. Warto tylko zrobić ładne formatowanie - np "stan faktyczny" w nagłówku, "dokumenty" w nagłówku itp..
 #1119793  autor: darekka
 05 sie 2021, 22:41
Coś tam już naklepałem ale może ktoś jest bardziej bystry w te klocki.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119794  autor: Karlos20
 05 sie 2021, 22:46
Dobrze Wam życzę, ale ta akcja chyba nic nie da... Skuteczniej by było, gdyby operator zmieniłby warunki Abonentom kontraktowym, tam UOKiK potrafi nakazać operatorowi przyznanie rekompensaty. A tutaj to "oferta promocyjna" z limitowaną opcją usługową, która jest wszyta z te startery, lecz gdy zmienimy ofertę, tracimy ją. To tak byśmy mieli Starter PLAY KARTA z promocyjną usługą "Zbieraj Minuty". To oferta promocyjna z prawami nabytymi, ale jeśli zmienimy ofertę, tracimy to. Play nie zdecydował o likwidacji oferty, tylko ją porzucił.
Tutaj operator chciał się wymigać od odpowiedzialności i wybrał zło, ale mniejsze, zasłaniając się brakiem wsparcia taryfy Frii, awariami usługi i przerwami w apce Mój T-Mobile oraz zachowaniem konsultantów (brak wiedzy).
Jedno jest pewne, zaufanie do T-Mobile mocno teraz spadnie.
A sam jako klient starej wersji neta bez limitu na abo coraz bardziej boje się masowej akcji zrywania umów przez operatora lub namawiania na aneksowanie umów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1119795  autor: ruki101
 05 sie 2021, 22:49
Zgadzam się z Darekka, przydałby się zdecydowanie prawnik, który z pewnością będzie wiedział jak profesjonalnie poprowadzić sprawę, jak się napisze pismo, które wygląda mało poważnie to każda osoba zostanie "zlana".
Najważniejsze jednak jest zrobienie dymu na Wykopie, jak się nie mylę kolega : mp107 - który jest tutaj na TELEPOLIS, ma konto na tamtym portalu WYKOP, może on by wstawił chwytliwy temat.
 #1119796  autor: darekka
 05 sie 2021, 22:54
Zróbcie sobie screeny z ogłoszeniem na stronach operatora(bo jeszcze znikną przypadkiem)! Odpuszczać nie ma co-niewiele nas to kosztuje, a smrodu operatorowi narobimy. Czarny PR jest najlepszym lekiem na takie zapędy.

Ja coś tam usiłuję napisać ale ktoś bardziej profesjonalnym jeżykiem musi to ubrać w stosowne pismo a miejscami na nasze dane, numeru itp.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119797  autor: iphoneski
 05 sie 2021, 22:57
@darekka
Jak nikt ci się nie zgłosi daj znać. Po weekendzie mogę ci na to zerknąć i sprawdzić czy może tak być. Co prawda prawem zajmuję się od kijku lat dopiero, ale skoro jeszcze nie wywalili mnie z roboty to chyba nie ma tragedii i na takie pismo wystarczy ;)

Sam ci nie napiszę, bo trzeba wpisać dane a ja z usługi nie korzystam, więc nie będę cudzej wojny na głowę sobie brał ;)
@ruki101
Źle myślisz. Uwierz, że w tych wszystkich urzędach też pracują ludzie. Ludzie, którzy mają dość prawniczego bełkotu i nawet wolą jak ktoś napisze coś normalnie. Oczywiście musi to być poparte podstawą prawną, ale nie potrzebujesz do tego prawnika z najlepszej kancelarii w Polsce. Prawnika potrzebujesz, gdy sprawa trafi do sądu. Ale w tym przypadku nie ma na to szans, bo zwyczajnie nie będzie się to opłacało - taniej kupić neta.
 #1119798  autor: ruki101
 05 sie 2021, 23:00
Darekka , zasięg, zasięg i jeszcze raz zasięg, koniecznym w tej sytuacji jest trafianie tutaj czy na Wykopie na jak największą liczbę osób, które posiadają tego typu usługę, ważne aby każda tego typu osoba wysłała takie pismo ( podobnie wyglądające ) , najgorsze jest to, że wiele osób nawet o tym nie wie - tym bardziej, że jeszcze mamy wakacje.
Im więcej osób wzajemnie się ze sobą skontaktuje i wyśle odpowiednio zredagowane pisma tym większa szansa na podjęcie działań przez UOKiK czy UKE.
Prawnik ( Pro bono ) jest realny do znalezienia, ale zasięgowo WYKOP wygrywa, TELEPOLIS także może odegrać kluczową rolę.
 #1119799  autor: darekka
 05 sie 2021, 23:21
@iphoneski poszło PW więc zerknij w miarę możliwości

Zasięg i nasza zdecydowana reakcja jak nabardziej wskazana

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119803  autor: ruki101
 05 sie 2021, 23:34
Iphoneski generalnie tutaj nie chodzi o prawniczy bełkot, ale o to aby doświadczenie prawnicze solidnie "wypunktowało" odpowiednie naruszenia prawa telekomunikacyjnego.
Ciekawi mnie to czy np. UKE może "prawnie" zablokować ( przy założeniu że wiele osób wyśle te pisma ) możliwość wyłączenia tej opcji usługowej, bo na moje oko różowi będą szli w zaparte.
Zresztą o tyle jest to intrygujące, że na jakie potencjalne rekompensaty ( w jakiej formie i w jakiej ilości ) mogliby liczyć użytkownicy "Masz złotówkę " gdyby np. UKE przyznał im racje ale op by usunął tą opcję usługową ?
Ostatnio zmieniony 05 sie 2021, 23:39 przez ruki101, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1119804  autor: darekka
 05 sie 2021, 23:38
W moim "piśmie" wniosłem o blokadę takiego działania oraz wniosęłm o "nagrodzenie" operatora jakąś karą finansową ale czy to ma jakieś przełożenie na możliwość zamrożenia takiego procesu na stałe to za mało wiedzy mam aby to określić choć skoro usługa nie ma zapisu o możliwości jej wycofania to myślę,że po reprymendzie od UOKiK operator się powinien na długi czas odczepić od kombinowania.

Teraz trzeba nagłośnić temat i solidarnie przy pomocy poprawionego pisma przez kolegę iphoneski złożyć stosowne zawiadomienia w UOKiK pocztą elektroniczną aby operator poczuł nasz oddech na swej szyi.

Ktoś wcześniej wspomniał o widokach na wycofanie abonamentowcom umów bezterminowych na Internet domowy w starych opcjach bez kagańca na lokalizacje-im mogą to zrobić legalnie, bo umowy mają już po okresie umownym(bezterminowe) z miesięcznym wypowiedzeniem ale u nas to warunki oferty(regulamin) nie pozwalają na zrobienie tego samego.

Co do dywagacji o rekompensatach za uwalenie oferty to ciężko tu cokolwiek okreslić-ja wolałbym (pewnie większość) aby się T odpierwiastkowało od tej usługi raz na zawsze. Nawet gdyby dali zamiennie jakąs nową ofertę(wsio bez limitu) za tą samą kaskę ale na nowej platformie(w innej taryfie) i pod nową nazwą/warunkami i regulaminem to jestem bardziej niż pewien, ze operator za jakiś czas by ją nam ukatrupił nie łamiąc prawa.

Ile by operator na odchodne nam nie dał na otarcie łez to i tak będziemy stratni, bo nigdzie nie dostaniemy niczego nawet zblizonego możliwościami w tej kasie!

Musowo iść z T na udry przy pomocy UOKiK aby przytarli im nosa.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119809  autor: darekka
 06 sie 2021, 09:39
Jeśli nie pytasz to 2xT i 2xHEYAH.

Swoją drogą to skoro operator chce usługe uwalić to i my możemy sobie przypomnieć o ponad 5 latach ciągłych problemów i co najistotniejsze o chronicznym łamaniu przez operatora warunków oferty poprzez nieświadczenie zgodnie z Regulaminem całkowitego nolimitu na internet(50 czy 500GB/dobe to nie nolimit) oraz na reszte usług (3690zł/dobe to nie jest nolimit) i narobić dymu w UOKiK...

Tu też widzę opcję narobienia T problemów, bo ponad 5 lat lecieli w kulki, a my to tolerowaliśmy ale skoro jedna strona chce zatargu to i nasza dobra wola sie skończyła.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1119811  autor: ruki101
 06 sie 2021, 14:20
Darekka - piszesz do UKOiK czy UKE ? bo wiem, że do UKE jest potrzebne najpierw wyczerpanie postępowania reklamacyjnego, także coś czuje, że będzie droga mocno pod górkę.
Pisałeś już do mp107 ? on ma konto na Wykopie .
Czy czasem UKOiK nie przekieruje ze sprawą do UKE ?
 #1119812  autor: iphoneski
 06 sie 2021, 14:56
@ruki101 UOKiK jest tu właściwym wyborem, bo sprawa dotyczy bardziej praw klienta a nie prawa telekomunikacyjnego jako takiego. Do innych organów nie ma sensu się zwracać, bo raczej nic nie pomogą sami z siebie.
  • Strona 181 z 202
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 202
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 202