DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

 #1117542  autor: cebul@
 10 cze 2021, 18:41
Witam. Na koncie miałem ok 66GB z poprzedniego doladowania ważne do końca dnia. W celu przedłużenia ważności tych GB doładowałem konto kwotą 100zł. Po sprawdzeniu stan konta wynosił 121GB ważne przez kolejne 4 miesiące. Po północy z konta zniknęły 66GB, a konsultant Play napisał mi, że wszystko ok i kolejne doładowanie nie przedłuża ważności zaoszczędzonych GB z poprzednich doładowań. Mógłby któryś forumowicz potwierdzić, że nie jestem robiony w bambuko przez konsultanta? Dałbym głowę, że zawsze doładowanie przedłużało ważność zaoszczędzonych GB. Z góry dziękuję za odpowiedź.
 #1117546  autor: cebul@
 10 cze 2021, 20:03
matek451 pisze:
10 cze 2021, 19:44
Za 100 zł bonus https://www.play.pl/pomoc/na-karte/bonu ... -play.html
Ja mam jeszcze starszą taryfę z nocami bez limitu i zawsze było 55GB: https://www.play.pl/resources/pdf/2020/ ... 9.2020.pdf
Swoją droga konsultant zapytany o wysokość premii też mi napisał o 72GB i dał rekompensatę do otrzymanych 55GB.
Bardziej mnie interesuje, czy wygaśnięcie GB z poprzedniego doładowania to ich błąd i jest sens szukania jakiegoś kompetentnego konsultanta.