DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 53 z 91
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 91
 #1113011  autor: marcin19883
 08 mar 2021, 15:55
W T-Mobile wszystko trzeba ustawiać ręcznie poprzez kody lub w BOK. Ja nie miałem na to siły, bo lubię wszystko sam kontrolować. Dlatego wróciłem również do Orange.
 #1113016  autor: 7xx654465
 08 mar 2021, 16:43
Obsługa przez aplikację i stronę również słaba, nie da się zablokować połączeń z numerami zastrzeżonymi, nie da się wyłączyć poczty głosowej.
[/quote]
Dzwonisz do BOK i wyłączą pocztę, oraz zablokują połączenia z nr zastrzeżonych.
 #1113107  autor: janekiwan
 10 mar 2021, 12:13
Przeniosłem się do GO, aktywowałem VoLTE i VoWiFi. Ale wygląda mi na to, że nie działa EVS (brak ikonki HD+ podczas połączenia, która była obecna w Orange Flex). Też macie takie symptomy?
 #1113110  autor: janekiwan
 10 mar 2021, 12:29
Być może, ale testowałem na infolinii x-komu, która niby ma EVS. Może polecicie jakiś program na Adnroida do sprawdzania w jakim kodeku i bitracie odbywa się rozmowa?
 #1113150  autor: marcin19883
 10 mar 2021, 23:18
janekiwan pisze:
10 mar 2021, 12:29
Może polecicie jakiś program na Adnroida do sprawdzania w jakim kodeku i bitracie odbywa się rozmowa?
Menu serwisowe Samsunga, jeśli masz taki telefon. A aplikacja Network Signal Guru wymaga roota.
 #1113197  autor: janekiwan
 11 mar 2021, 21:08
To ciekawe bo generalnie od poniedziałku jak przeniosłem numer to nie dość, że ani razu mi nie zestawiło połączenia z EVS (ikonka HD+), to nawet żadne połączenie nie miało według telefonu zwykłego HD voice (ikonka HD). Podczas gdy w Orange niemal każde połączenie, poza połączeniami na numery stacjonarne było realizowane co najmniej w HD voice (a przynajmniej miało ikonkę HD). Niestety nie mam Samsunga, oraz nie chcę mi się rootować telefonu żeby to dokładnie sprawdzić (mój telefon to OnePlus 8 Pro).
 #1113322  autor: Uri2sz
 13 mar 2021, 16:42
janekiwan pisze:
11 mar 2021, 21:08
To ciekawe bo generalnie od poniedziałku jak przeniosłem numer to nie dość, że ani razu mi nie zestawiło połączenia z EVS (ikonka HD+), to nawet żadne połączenie nie miało według telefonu zwykłego HD voice (ikonka HD). Podczas gdy w Orange niemal każde połączenie, poza połączeniami na numery stacjonarne było realizowane co najmniej w HD voice (a przynajmniej miało ikonkę HD). Niestety nie mam Samsunga, oraz nie chcę mi się rootować telefonu żeby to dokładnie sprawdzić (mój telefon to OnePlus 8 Pro).
Hej, jak przenosiles numer, to dali Ci kartę tego samego dnia? Bo w moim mieście dwa razy próbowałem i za każdym razem się upierają ze nie mogą mi dać karty póki nie będzie zgody operatora. I tak przenoszę już numer 5 dzień. Zgoda była tego samego dnia, ale już salon zamknięty wiec następnego dnia rejestracja karty i nic. Nowego terminu brak. Robię ostatnie podejście i wybieram coś innego.
 #1113328  autor: marcin19883
 13 mar 2021, 17:11
Uri2sz pisze:
13 mar 2021, 16:42
Hej, jak przenosiles numer, to dali Ci kartę tego samego dnia?
Ja przenosiłem numer miesiąc temu. Trwało to max 5minut. Po podpisaniu wniosków dali karte sim, tak samo jak u każdego operatora. Muszą ją dać, bo po to się przenosi numer. Zgody operatora na przeniesienie przychodzą jakieś 2 godziny póżniej smsem na twój numer. Nie ma czegoś takiego, że później dadzą kartę sim. CI pracownicy to nieuki czy jak? Chyba, że zmyślają, bo nie obchodzi ich prepaid, tylko abonament wciskać potrafią.
 #1113553  autor: 3G
 17 mar 2021, 12:50
T-Mobile włącza dziś z automatu VoLTE i VoWiFi użytkownikom taryfy GO!
Usługi działają nawet na Huawei P20 lite i Galaxy E7 Edge.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1113678  autor: masseter
 19 mar 2021, 11:34
3 dni temu przeniosłem numer do T-Mobile Go. Od tamtej pory bezskutecznie próbuję zalogować się do Miboa (https://miboa.t-mobile.pl/). Za każdym razem pojawia się komunikat "Przepraszamy. W tej chwili serwis jest niedostępny prosimy spróbować później ". To jakaś większa awaria czy coś robię źle?
 #1113680  autor: 24bis24
 19 mar 2021, 11:54
masseter pisze:
19 mar 2021, 11:34
To jakaś większa awaria czy coś robię źle?
Witamy po dłuższej przerwie.
Z pewnością coś źle robisz opisz dokładnie co robisz a my spróbujemy Ci pomóc.
Przeszedłem też trzy dni temu podobnie jak Ty i wszystko działa poprawnie.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1113683  autor: maniek357
 19 mar 2021, 11:59
masseter pisze:
19 mar 2021, 11:34
3 dni temu przeniosłem numer do T-Mobile Go. Od tamtej pory bezskutecznie próbuję zalogować się do Miboa (https://miboa.t-mobile.pl/). Za każdym razem pojawia się komunikat "Przepraszamy. W tej chwili serwis jest niedostępny prosimy spróbować później ". To jakaś większa awaria czy coś robię źle?
Wyczyść cookies i dane przeglądania lub spróbuj w trybie incognito lub w innej przeglądarce.
 #1113686  autor: masseter
 19 mar 2021, 12:14
Próbowałem w 2 przeglądarkach (Chrome i Firefox na Androidzie) w wersji mobilnej i komputerowej, dane przeglądania są czyszczone przy każdym zamknięciu przeglądarki. W trybie incognito również jest to samo.

Wchodzę na stronę (link, który podałem powyżej), dalej "zaloguj się w przeglądarce", podaję numer telefonu i kod z SMS-a, a następnie wyskakuje ten komunikat o niedostępnym serwisie.
 #1113693  autor: babcia77
 19 mar 2021, 15:04
masseter pisze:
19 mar 2021, 11:34
3 dni temu przeniosłem numer do T-Mobile Go. Od tamtej pory bezskutecznie próbuję zalogować się do Miboa (https://miboa.t-mobile.pl/). Za każdym razem pojawia się komunikat "Przepraszamy. W tej chwili serwis jest niedostępny prosimy spróbować później ". To jakaś większa awaria czy coś robię źle?
Nie chcę Cię zmartwić ale próbowałem reklamować nieprawidłowe działanie MiBOA. I dostałem od T-M taką odpowiedź:

"Nawiązując do reklamowanego serwisu MiDOA uprzejmie wyjaśniam, że serwis MiBOA T-Mobile ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie jest on usługą, która podlega reklamacji."
 #1113715  autor: Remington
 19 mar 2021, 20:59
U mnie to samo, niezależnie od przeglądarki.

Za to gdy loguję się z zagranicznego VPN używając przeglądarki opartej o Chromium (Chrome, Edge, Brave) mam zupełnie inny błąd prawdopodobnie z LDAP:

The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.

Your support ID is:


Miałem identyczny w Play24 przez kilka dni, ale naprawili. To nie może być przypadek, bo oba serwisy mają SSO zaimplementowane przy logowaniu. Ciastka, cache itd nie pomagają.

P.S. Powyższa odpowiedź TM oczywiście komiczna.
  • Strona 53 z 91
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 91
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 91