DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 28 z 52
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 52
 #1112720  autor: JS1x5
 03 mar 2021, 12:45
Posiadam subskrypcję Heyah 01 i póki co nie narzekam. Dla osób nie potrzebujących więcej niż 20GB danych na miesiąc jest to wg mnie optymalna oferta z uwagi na wszystko w ryczałcie i dosyć duży jak za tę cenę pakiet GB w UE. Na moim telefonie Motorola Edge wyświetla się tak VoLTE jak i VoWiFi. Pełne komercyjne wprowadzenie powyższych usług dla wszystkich użytkowników, nie tylko dla abonamentu jak jest obecnie, odbędzie się w połowie roku. Sieć 5G dla chętnych też trochę później będzie udostępniona.
W sumie nie jest źle, bo płatności 19,50 zł raz na dwa miesiące też są przedłużone o rok, więc nie rozumiem tego narzekania. Wychodzi tu jakaś negatywna polska cecha narodowa.

Ps.
Niniejszym jako użytkownik potwierdzam, że Motorola Edge posiada usługi VoLTE jak i VoWiFi. :D
 #1112722  autor: Remington
 03 mar 2021, 13:20
JS1x5 pisze:
03 mar 2021, 12:45
Pełne komercyjne wprowadzenie powyższych usług dla wszystkich użytkowników, nie tylko dla abonamentu jak jest obecnie, odbędzie się w połowie roku.

Typowy język świadomego użytkownika telefonu😉
JS1x5 pisze:
03 mar 2021, 12:45
W sumie nie jest źle, bo płatności 19,50 zł raz na dwa miesiące też są przedłużone o rok, więc nie rozumiem tego narzekania. Wychodzi tu jakaś negatywna polska cecha narodowa.

Sztuczny język, zachwalanie pozytywnych cech, dla uwiarygodnienia poparte przykładem, niewinna pomyłka o cenie 19,50 zł co 2 mies. (a nie miesięcznie) mogąca zachęcić kolejne osoby do wdepnięcia wejścia w Heyah01, brak jakiegokolwiek odniesienia do licznych wtop jakie ta oferta zaliczyła. Niemal cała ta wypowiedź brzmi jakby pochodziła z działu marketingu.
 #1112726  autor: JS1x5
 03 mar 2021, 16:00
Sorry, oczywiście miało być oczywiście 39 PLN raz na dwa miechy. Mój błąd z rozpędu. Reszta jest jak najbardziej ok i wcale z jakiegoś marketingu nie pochodzi. Na dzień dzisiejszy za nic nie zamieniłbym Heyah 01 na coś innego. Wcześniej byłem w nju, ale po pierwsze mniej netu i to dzielonego na dwa numery żeby koszty utrzymania numeru były porównywalne, a poza tym sparzyłem się na zasięgu sieci. Niby Orange i T-Mobile oba pracują na infrastrukturze NetWorkS! a tymczasem okazuje się, że w wielu szczególnie tych nowszych lokalizacjach gdzie inwestorem był T-Mobile sygnału Orange ani widu ani słychu. Tam gdzie inwestorem jest Orange wszystko jest ok, tak jak być powinno, czyli są obie sieci. I to zaczyna już od mniej więcej dwóch lat być jakąś prawidłowością. Można się naciąć. Stąd z doświadczenia polecam Heyah 01, a nie dlatego, bo ktoś sobie uzurpuje inne myślenie i punkt widzenia.
 #1112756  autor: f0ku5
 03 mar 2021, 21:12
Cieszymy się, że specjalnie się zarejestrowałeś, aby podzielić się z nami swoją opinią ;)
 #1112758  autor: iphoneski
 03 mar 2021, 21:29
Wiadomo, że każdy może mieć własne zdanie i komuś może się ta oferta podobać, ale raczej nie w tym przypadku - wystarczy zerknąć na dane od użytkowników btsearch i widać wyraźnie, że to info o tym, że niby Orange nie odpala sygnału ze stacji T to jednostkowe przypadki a nie prawidłowość, do tego T też nie zawsze spieszy się z uruchomieniem sygnału ze stacji pomarańczowych. Ładna laurka wystawiona ofercie, której nikt nie chce bo jest obsługowym niewypałem, od którego nawet ciężko uciec. Ciekawe czy chociaż płaca godziwa ;)
 #1112775  autor: TomLee
 04 mar 2021, 10:18
Ja jestem zadowolony z oferty heyah01. Przeniesione 2 numery działają bez zarzutu. W cenie 19,5 pln na miesiąc jest no limit, 20 GB internetu (w tym 4,7 GB w roamingu UE). Jeżeli cena się utrzyma, to nie planuję zmiany operatora. Mnie się akurat udało i nie miałem problemów z uruchomieniem numerów w tej sieci.
 #1112786  autor: 24bis24
 04 mar 2021, 11:44
Mattia Ferrari pisze:
04 mar 2021, 11:22
Co do Heyah 01 to też mnie ona ciekawi, byłem w niej i uciekłem, po prostu podobają mi się oferty subskrypcyjne.
Mattia Ferrari pisze:
30 wrz 2020, 11:06
Po wymianie karty SIM w punkcie T-mobile przestało działać więcej niż myślałem, że się da.
i tu piszesz bajki- powiem tak nie ma możliwości wymienić karty SIM w punkcie T-mobile tylko kurier, podszkol się troszkę albo zacznij pisać w tematach co masz wiedzę :mrgreen:

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1112792  autor: Mattia Ferrari
 04 mar 2021, 12:40
Ech, widzę nie dasz mi spokoju.
Żadnych bajek nie piszę - straciłem kartę SIM, więc udałem się do salonu T-Mobile z pytaniem, czy otrzymam drugą. Miła pani sprawdziła w systemie czy może to zrobić, po czym wydała mi nową kartę, która po włożeniu do telefonu połączyła się z siecią, był do niej przypisany mój numer. Niestety, nie działały SMS w żadną stronę, kompletny brak Internetu, a połączenia przychodzące były identyfikowane jako "Numer nieznany". Wychodzące działały i to tyle.

Trollowanie na prawdę nic nie da, daruj sobie.
 #1112798  autor: 24bis24
 04 mar 2021, 13:13
Mattia Ferrari pisze:
04 mar 2021, 12:40
Trollowanie na prawdę nic nie da, daruj sobie.
masz racje nic nie da ale...
``Po wymianie karty SIM w punkcie T-mobile`` teraz ``straciłem kartę SIM``, wiem zaraz wytłumaczysz czemu tak napisałeś tylko duplikatu karty sim Heyah01 nie otrzymasz w salonie T-Mobile lecz przywiezie kurier DPD.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1112801  autor: Mattia Ferrari
 04 mar 2021, 13:46
Już śpieszę z wytłumaczeniem - dostałem kartę T-Mobile (nie Heyah) podpiętą do mojej usługi Heyah 01 - dało się to zrobić konsultantce w salonie, być może nawet samo T-Mobile o tym nie wie, ale tak było. Z resztą, tłumaczyć się nie muszę.
 #1112803  autor: 24bis24
 04 mar 2021, 14:06
nawet nie wiesz, że salony T-Mobile nie mają dostępu do Heyah 01 ale miła konsultanta zrobiła więcej niż mogła zrobić :mrgreen: .

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1112805  autor: Karlos20
 04 mar 2021, 14:14
24bis24 chyba w innym wymiarze żyje, skoro konsultanci w sklepach T-Mobile tak naprawdę wspomagają telefoniczną obsługę klienta, gdy są przeciążeni (infolinia Heyah to nie tylko 888002222, pod 602900000 też się dodzwonisz i wybierasz segment ofertowy). I spokojnie, zajmują się klientami Heyah, gdyż submarkę spięli do swoich systemów. Gdyby było inaczej, nie kupiłbyś Heyah 01, czy abonamentu Heyah online, który można promocyjnie zmigrować do samego T-Mobile.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1112806  autor: 24bis24
 04 mar 2021, 14:24
@Karlos20, chciałeś napisać, że Heyah01 promocyjnie zmigruje do t-Mobile czy tylko ja tak zrozumiałem?

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1112807  autor: Karlos20
 04 mar 2021, 14:35
Znów się przyczepiasz. Napisałem ogólnie. Zakup oferty/segmentu ofertowego jest osobny, jedno kupisz tylko online, inne w salonie.
Masz kłopot z Heyah01, Heyah na kartę/abonament czy samym T-Mobile (nawet internetem mobilnym)? Dzwonisz do BOA T-Mobile lub idziesz do salonu. Proste.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1112808  autor: 24bis24
 04 mar 2021, 14:44
Karlos20 pisze:
04 mar 2021, 14:35
Masz kłopot z Heyah01, Heyah na kartę/abonament czy samym T-Mobile (nawet internetem mobilnym)? Dzwonisz do BOA T-Mobile lub idziesz do salonu. Proste.
To napiszę jeszcze raz Tobie z Heyah01 nic nie załatwisz w salonie T-Mobile.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1112815  autor: Karlos20
 04 mar 2021, 18:12
24bis24: załatwisz, ale posprzedażowo (obsługa klienta). W sprawie poprawności działania usług, sklep T-Mobile musi Ciebie obsłużyć. To tak jakbyś kupił online ofertę u nich internetu mobilnego i byś nie mógł u nich zgłosić problemu technicznego, czy dostać odpłatnie duplikatu SIM.
Zejdź na ziemię. Infolinia Heyah czy Heyah01 to BOA T-Mobile jak również konsultanci w punktach T pomogą załatwić większość spraw posprzedażowych. Od tego oni tu są.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1112816  autor: 24bis24
 04 mar 2021, 18:23
Karlos20 pisze:
04 mar 2021, 18:12
To tak jakbyś kupił online ofertę u nich internetu mobilnego i byś nie mógł u nich zgłosić problemu technicznego, czy dostać odpłatnie duplikatu SIM.
tylko duplikat SIM otrzymują osoby fizyczne, abonament i karta nie działalność gospodarcza w T-Mobile za darmo (salon). Wiem pisałeś ogólnie :mrgreen:
Trzymajmy się H01 o tym jest temat a nie internetu mobilnego zakupionego online.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1112820  autor: Karlos20
 04 mar 2021, 18:55
24bis24: gdyby nie obsługa infolinii BOA T-Mobile/Heyah, nie moglibyście skutecznie zgłaszać kłopotów działania usług czy ściągania kasy za subskrypcje, tuż po starcie Heyah01. A to jest akurat plus tej oferty subskrypcyjnej (Flex ma tylko czat dla porównania).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1112822  autor: 24bis24
 04 mar 2021, 19:12
Karlos20 pisze:
04 mar 2021, 18:55
24bis24: gdyby nie obsługa infolinii BOA T-Mobile/Heyah, nie moglibyście skutecznie zgłaszać kłopotów działania usług czy ściągania kasy za subskrypcje, tuż po starcie Heyah01. A to jest akurat plus tej oferty subskrypcyjnej (Flex ma tylko czat dla porównania).
odwracasz kota ogonem przecież nie chodzi o obsługę BOA T-Mobile/Heyah tylko sprawa tyczy się otrzymania duplikatu karty sim H01 w salonie T-Mobile.
Karlos20 pisze:
04 mar 2021, 18:55
nie moglibyście
a w takim razie jak Ty to czynisz?

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 28 z 52
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 52
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 52