DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 160 z 199
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 199
 #1112704  autor: TeleCypisek
 02 mar 2021, 22:59
Odwołam się do własnego postu.
TeleCypisek pisze:
28 lut 2021, 22:16
Najbardziej wkurzające jest to, że od jakiegoś czasu w sieci VM przestały mi działać polecenia ping i traceroute, co w razie problemów z internetem uniemożliwia szybkie sprawdzenie czy internet działa, czy nie.
Gdy reklamowałem ten problem na infolinii, to konsultant zaczął wciskać mi ciemnotę, że to jest problem używanej aplikacji do pingowania i żebym rozwiązania problemu szukał u autora aplikacji, ale dla pewności te polecenia sprawdziłem z linii poleceń na laptopie zalogowanym do sieci VM i na nim też nie dostaję żadnej odpowiedzi ani na polecenia ping, ani na traceroute, chociaż internet działa.
Czy ktoś orientuje się czym to może być spowodowane i jak ten problem przynajmniej ominąć?
Rozwinę temat.
Czy Wam pingowanie oraz traceroute działają w sieci Virgin Mobile?
Usiłuję dojść, czy to jest tylko mój lokalny problem, czy też problem całej sieci VM / Play.
 #1112706  autor: TeleCypisek
 02 mar 2021, 23:45
Sprawdzałem na linii poleceń w laptopie podpiętym po Wi-Fi do smartfona.
Dla mnie ping i traceroute to są podstawowe narzędzia i (pomijając niektóre serwery, które na ping nie odpowiadają), to dotychczas ani na smartfonie, ani na PC, nigdy jeszcze nie spotkałem się z takim zjawiskiem, że cała sieć w ogóle nie odpowiada na pingi bądź traceroute.
 #1112713  autor: TeleCypisek
 03 mar 2021, 08:55
Remington pisze:
03 mar 2021, 00:02
Sprawdź na kilku PC, bo jeden to nie wyznacznik.
Sprawdziłem, zmiana komputera nic nie dała.
Przedtem eksperymentowałem na laptopie z Windows 7, teraz na innym z Win 10 64-bit, na obu ten sam rezultat.
Natomiast (co ciekawe) pingi zaczęły działać na moim smartfonie Note 4 (chociaż nic w konfiguracji nie zmieniałem), a na SGS5-neo żony, w dalszym ciągu nie działają.
Na obu smartfonach zmieniałem APN-y (VM <-> Play), zamieniałem karty - wszystko bez efektu; cały czas na moim Note pingi działają, a na sprzęcie żony - nie.
Jak żona wróci z pracy, to jeszcze poeksperymentuję z kartami Orange.

BTW, a propos testu prędkości w VM:
o godz. 2 w nocy na moim Note osiągnąłem 70/12 Mbps, a na SGS5-neo - 39/10 Mbps (DL/UL).
 #1112733  autor: amigo007
 03 mar 2021, 18:18
Witam jak to jest z roamingiem. Myślałem, że bezwarunkowo można korzystać wszędzie zarówno z play, orange jak i tmobile. Akurat nadajnik play w tych godzinach powiedzmy "szczytu" potrafi mulić. W fakt mobile w takiej sytuacji bez problemu przełączam się na orange/ tmobile. W virgin nie da się przełączyć, więc poszło zgłoszenie. I tu odpowiedź:

Dzień dobry. Informujemy, że w rejonie, w którym Pan korzysta z usług niemożliwe jest zalogowanie do sieci Orange i T-Mobile. Wskazane jest przelogowanie do sieci Play 3G/LTE. Pozdrawiamy, VMP

To jak to jest z nimi? Mają roaming także z t-mobile, orange z którego nie da się wszędzie bezwarunkowo korzystać? Ma ktoś podobnie w virgin?
 #1112735  autor: 3G
 03 mar 2021, 18:27
Są rejony, gdzie roaming już wyłączono.
Ale i tak roaming to ograniczenie do 3 Mb/s, w sieci macierzystej miałeś jeszcze wolniej?

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1112736  autor: amigo007
 03 mar 2021, 18:43
Sytuacja jest taka, że zdarza się mulenie. Wczoraj strony nie chciały mi się ładować. Speedtest nie chciał nawet wykonać testu. Taka totalna zamuła. W fakt mobile w takiej chwili przełączam na chwilę na Orange. Ale wiadomo promocja 100gb jest teraz w virgin, nie w fakt.
 #1112742  autor: TeleCypisek
 03 mar 2021, 20:18
TeleCypisek pisze:
03 mar 2021, 08:55
Natomiast (co ciekawe) pingi zaczęły działać na moim smartfonie Note 4 (chociaż nic w konfiguracji nie zmieniałem), a na SGS5-neo żony, w dalszym ciągu nie działają.
Na obu smartfonach zmieniałem APN-y (VM <-> Play), zamieniałem karty - wszystko bez efektu; cały czas na moim Note pingi działają, a na sprzęcie żony - nie.
Jak żona wróci z pracy, to jeszcze poeksperymentuję z kartami Orange.
Nie musiałem eksperymentować z kartami Orange, bo gdy żona wróciła, to okazało się że także u niej nagle pingi zaczęły działać :)
I oby tak już pozostało!
 #1112743  autor: amigo007
 03 mar 2021, 20:25
Ale na roamingu playowym, przynajmniej u mnie też wskakuje LTE Orange/ T-Mobile. Tyle że z ograniczeniem samej prędkości do 3 mb/sek. Ale sama responsywność sieci/ krótszy czas dostępu jest zachowane. Jak mam problem z nadajnikiem Play, że zwykła strona www nie chce się załadować. To taki roaming przywraca normalne funkcjonowanie internetu. Dla mnie bez znaczenia jest sama szybkość. I tak nic nie ściągam z internetu. A do YouTube na te powiedzmy 480p jakości, 3 mb/sek też wystarczą. Tak więc lipa z tym virgin że wyłączają nadajniki. Ale w moim wypadku i tak korzystam z nich tylko do 27-go (termin ważności konta). A i sama promocja 100gb, też jest do 31-go.
 #1112746  autor: Remington
 03 mar 2021, 20:41
amigo007 pisze:
03 mar 2021, 20:25
Jak mam problem z nadajnikiem Play, że zwykła strona www nie chce się załadować. To taki roaming przywraca normalne funkcjonowanie internetu.

Zobacz czy pomoże też włączenie trybu samolotowego na kilkanaście sekund i potem powrót do nadajnika Play.
 #1112767  autor: mumiok
 04 mar 2021, 00:07
jest jakaś awaria? mam "R" tylko przy kreskach zasięgu i nic nie daje przywrócenie ustawień domyślnych

nie mogę wiadomości konfiguracyjnej pod 9999 wysłać, sieć pokazuje Virgin mobile ale "R" przy zasięgu

ale np. stan pakietu 100 GB promocyjnego mogę sprawdzić
 #1112768  autor: amigo007
 04 mar 2021, 00:43
U mnie wszystko działa. Może to lokalnie jakiś problem z nadajnikiem play.
 #1112773  autor: mumiok
 04 mar 2021, 09:49
w sumie racja, na dwóch innych telefonach w tym jeden starszy i ten sam komunikat
- z przyczyn technicznych połączenie nie może zostać zrealizowane

fb VM to jakiś żart, ostatnie wpisy z 1 grudnia 2020 a czytam w necie, że ludzie się
od dwóch dni skarżą bo mają problemy z wysłaniem SMS
 #1112785  autor: mumiok
 04 mar 2021, 11:40
rudymax pisze:
04 mar 2021, 11:06
A przypadkiem nie skończyła Ci się ważność konta? Obstawiam, że zablokowali Ci wychodzące.
racja ale dziwne, że nie dostałem SMS mówiących o blokadzie, w sumie starter kupiłem aby mieć 100 GB do wiosny i myślałem, że po aktywacji mam od razu konto ważne rok ale już wyjaśnione
  • Strona 160 z 199
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 199
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 199