DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 159 z 200
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 200
 #1110879  autor: SomalijskiWluczega
 30 sty 2021, 15:56
Zastanawiałem się kiedyś jak to jest że zarówno virgin mobile jak i fakt mobile mają podobne pakiety: za 3zł i za 9zł.
W virgin jednak pakiety te można aktywować TYLKO 1 raz na 30 dni *(bodajże z tego co pamiętam bo nie ma tego już na stronie virgin: 30 min, 30 smsów i 300MB)
w fakt mobile wielokrotnie i to na 31 dni (i 50minut, 50smsów i 250MB)
za 9 zł jest podobnie:
w virgin na 30 dni jest 300 minut, 300 smsów i 1GB jednorazowo
w fakt można kupić wielokrotnie pakiety 300min, 300 smsów i 300 MB i to wielokrotnie i każdy z tych pakietów ma 31 dni.

Więc o co chodzi że ludzie mając w virgin poza pakietem 29gr/min a fakt 15 gr/min i ludzie nadal są w virgin mobile?
Myślę że odpowiedź tkwi w internecie.
Mając już pakiet mini 3zł można dokupić pakiety (wielokrotnie) 1zł = 1 GB.
Innymi słowy play tak podzielił swoje oferty że fakt mobile jest głównie dla tych osób którym zależy tylko na rozmowach (ewentualnie smsach i tyćke internetu ale to tylko jakby niechcący kliknęli na internet by nie mieli dziwnych dodatkowych kosztów)
Virgin mobile zaś będzie się pewnie skupiał na internecie.

Wszystko byłoby ok gdyby tylko można było zmieniać ile się chce i kiedy się chce kodami z virgin na fakt i play czy redbullmobile.pl
Niestety by przenieść numer z virgin i do virgin z i do play czy fakt mobile np to trzeba potuptać nogami do salonu play. Inaczej nici ze zmiany.

Dziwi to szczególnie że virgin jest już kupione przez playa.
Więc w czym tkwi problem?
Wie ktoś?
 #1110884  autor: Remington
 30 sty 2021, 16:28
SomalijskiWluczega pisze:
30 sty 2021, 15:56
Zastanawiałem się kiedyś jak to jest że zarówno virgin mobile jak i fakt mobile mają podobne pakiety: za 3zł i za 9zł.

Kiedyś? W FM to nowa oferta dostępna od zaledwie dwóch tygodni. Z pewnością nieprzypadkowo pakiety są do siebie podobne.
SomalijskiWluczega pisze:
30 sty 2021, 15:56
Dziwi to szczególnie że virgin jest już kupione przez playa.
Więc w czym tkwi problem?
Wie ktoś?

Ale co dziwi? Że są bardzo podobne oferty czy że trzeba tupać? Zakup nie oznacza, że kto inny został operatorem tych numerów, nadal jest to Virgin Mobile Polska Sp. z o.o. Analogicznie zakup P4 przez Iliad nie sprawił, że staliśmy się klientami Iliad.
 #1110902  autor: Spacedust
 31 sty 2021, 00:54
Zauważyłem że karta abonamentowa VM w roamingu krajowym ma teraz lejek 3 Mbps down i ok. 2,5 Mbps down, a wcześniej leciało jakieś 15-16 Mbps bez dostępu do LTE w RK.
 #1111664  autor: forum_tg
 15 lut 2021, 06:41
muszyna2 pisze:
16 gru 2020, 10:29
Chyba jednak coś się dzieje z tym pakiecikiem za 3 zł. Nigdzie nie można znaleźć szczegółów ofert.
W pakiecie #mini 3 jest możliwość "zrobienia" sumowania pakietu danych? np. dokupienie usługi lub coś w tym rodzaju?
 #1112495  autor: SomalijskiWluczega
 28 lut 2021, 12:14
Karooo:

Virgin mobile ma net max 1-3 Mb/s. Co do VoLTE nie testowałem.
Ale jeśli chcesz mieć szybszy net i np pakiety 3zł czy za 9zł miesięcznie polecam fakt mobile.
Po pierwsze szybszy net (do 70 Mb/s)
Po drugie też są owe pakiety m.in. już nie wspominając o innych pakietach w fakt mobile.
Po trzecie fakt mobile ma na 100% VoLTE i Wifi Calling :)
 #1112496  autor: darkangel
 28 lut 2021, 12:20
SomalijskiWluczega pisze:
28 lut 2021, 12:14
Karooo:Po drugie też są owe pakiety m.in. już nie wspominając o innych pakietach w fakt mobile.
O jakich pakietach wspominasz? tych np 3 zł z 50 minutami i 50 SMSami? czy jakieś nowe pakiety na Internet?
 #1112541  autor: TeleCypisek
 28 lut 2021, 22:16
U mnie VM daje ok. 15 Mb/s, ale niestety co jakiś czas internet przestaje działać!
Problem nie dotyczy tylko jednego nadajnika, lecz całego Krakowa i nie jednego smartfona, lecz najczęściej dwóch: mojego i mojej żony!
Internet potrafi nie działać przez kilka godzin, czasem nawet kilka dni, a potem nagle zaczyna działać jakby nigdy nic!
Najbardziej wkurzające jest to, że od jakiegoś czasu w sieci VM przestały mi działać polecenia ping i traceroute, co w razie problemów z internetem uniemożliwia szybkie sprawdzenie czy internet działa, czy nie.
Gdy reklamowałem ten problem na infolinii, to konsultant zaczął wciskać mi ciemnotę, że to jest problem używanej aplikacji do pingowania i żebym rozwiązania problemu szukał u autora aplikacji, ale dla pewności te polecenia sprawdziłem z linii poleceń na laptopie zalogowanym do sieci VM i na nim też nie dostaję żadnej odpowiedzi ani na polecenia ping, ani na traceroute, chociaż internet działa.
Czy ktoś orientuje się czym to może być spowodowane i jak ten problem przynajmniej ominąć?
 #1112544  autor: Karlos20
 01 mar 2021, 05:23
Do 3 mega może mieć na starych kartach z taryfą 2012, gdyż one nie mają wjazdu do LTE i niekiedy mają tylko dostęp do roamingu 3G Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1112547  autor: SomalijskiWluczega
 01 mar 2021, 07:30
3G: śmieszny jesteś. Pokazujesz test niby z Virgin ale z internetu Orange. Tak jak pisałem. U mnie w Virgin na różnych telefonach i w różnym czasie *( ostatnio to styczeń czy luty 2021) internet z przeniesienia był max 1-3 Mb/s. I nic mi po tych 100 GB internetu. Przeniosłem do faktu i problem znikł. Prędkości są na poziomie 20-30 Mb/s - przypadek? Nie sądzę. Ps też mógłbym włożyć kartę SIM do telefonu. Włączyć internet UPC i po wifi sprawdzać że mam prędkość netu 200-300 Mb/s. Ale to chyba nie o to chodzi? Prawda?
 #1112551  autor: zielony71
 01 mar 2021, 09:45
TeleCypisek pisze:
28 lut 2021, 22:16
U mnie VM daje ok. 15 Mb/s, ale niestety co jakiś czas internet przestaje działać!
Problem nie dotyczy tylko jednego nadajnika, lecz całego Krakowa i nie jednego smartfona, lecz najczęściej dwóch: mojego i mojej żony!
Internet potrafi nie działać przez kilka godzin, czasem nawet kilka dni, a potem nagle zaczyna działać jakby nigdy nic!
Nie wiem czy to pomoże, ale u mnie też niedawno przestał nagle działać internet.
Zadzwoniłem na infolinię i kazali mi zmienić APN z Play na Virgin. Nawet myślałem, że mnie zbywają, bo przecież tyle czasu działało. Ale zmieniłem i pomogło.
 #1112555  autor: TeleCypisek
 01 mar 2021, 10:46
zielony71 pisze:
01 mar 2021, 09:45
Nie wiem czy to pomoże, ale u mnie też niedawno przestał nagle działać internet.
Zadzwoniłem na infolinię i kazali mi zmienić APN z Play na Virgin. Nawet myślałem, że mnie zbywają, bo przecież tyle czasu działało. Ale zmieniłem i pomogło.
U mnie raz też była podobna historia.
Żona ma ustawiony APN: Virgin Mobile, ja mam APN: Play.
Żonie przestał działać internet, mnie działał normalnie.
Zadzwoniłem na infolinię, po typowych działaniach jak wyłączenie i włączenie internetu czy restart telefonu, doradzono mi przełączyć telefon żony na operatora T-Mobile - internet zaczął działać.
Wtedy kontrolnie z powrotem przełączyłem na VM - internet działał dalej!
Po prostu czary!
 #1112697  autor: 3G
 02 mar 2021, 21:25
SomalijskiWluczega pisze:
01 mar 2021, 07:30
3G: śmieszny jesteś. Pokazujesz test niby z Virgin ale z internetu Orange. Tak jak pisałem. U mnie w Virgin na różnych telefonach i w różnym czasie *( ostatnio to styczeń czy luty 2021) internet z przeniesienia był max 1-3 Mb/s. I nic mi po tych 100 GB internetu. Przeniosłem do faktu i problem znikł. Prędkości są na poziomie 20-30 Mb/s - przypadek? Nie sądzę. Ps też mógłbym włożyć kartę SIM do telefonu. Włączyć internet UPC i po wifi sprawdzać że mam prędkość netu 200-300 Mb/s. Ale to chyba nie o to chodzi? Prawda?
Sam jesteś śmieszny i coraz gorsze bzdury pleciesz.
Internet jest z Virgin, karta jest w routerze i dlatego test po Wi-Fi. A Orange to jest serwer testowy. Czego nie rozumiesz chłopcze małej wiary?
Niezależnie od tego jakie będziesz głupoty wygadywał i czy Ci się to podoba czy nie, Internet z Virgin śmiga do 70 Mb/s.
APN: virgin-internet

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
  • Strona 159 z 200
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 200
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 200