DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

 #1110687  autor: tomasiq
 26 sty 2021, 21:10
Hej,
mam internet bez limitu Max.
Niedawno chciałem dodać jedną kartę SIM i zaproponowano mi Magentę. Oczywiście miało być wszystko bez limitów szybkości, itp.
Okazało się, że zrobiono limit szybości do 20Mb (speedtest pokazywał do 30, ale przeważnie widać było 25)- wcześniej osiągałem nawet do 150- agragacja na 3 pasmach, około 70 w godzinach wieczornych. Oczywiście zmiana była nagła
Wypowiedziałem więc umowę i poprosiłem o przywrócenie poprzednich warunków.
Warunki przywrócono- ale szybkości już nie. Ciągle pokazuje do 30 Mb, przeważnie około 25. Co najciekawsze wyniki na każdym paśmie- 800, 1800, 2100, 2600 mam podobne, jak włączę agregację też.
Oczywiście reklamację złożyłem i dostałem odpowiedź, że urządzenie pracuje poprawnie i nie dostrzegli błędu. Sporadyczne utrudnienia mogą być spowodowane ruchem.
Jak mam ich przekonać, żeby się ogarneli i przywrócili szybkość? Szczególnie, że teraz mogę agregować nawet 4 pasma...
 #1111074  autor: tomasiq
 03 lut 2021, 09:45
Wygląda to bardzo ciekawie, stan na teraz:
speedtest do serwerów tmobile 160mbps, wszystkie inne około 23-24mbps. Ściąganie danych z obojętnie jakich serwerów to 2,3MB/s... Oczywiście tmobile twierdzi, że to wina obciążenia sieci.
 #1111101  autor: Karlos20
 03 lut 2021, 21:49
Wybierz inny speedtest, pobierz jakiś testowy plik, załaduj film 4K na YouTube... Jest wiele możliwości weryfikacji przepustowości swojej prędkości.
Na jakim urządzeniu korzystasz z oferty?
Ja mam router Huawei B818 i ofertę z Internetem Domowym LTE do 60 mbps. I całą dobę osiągam maksymalną prędkość pobierania danych, różni się co najwyżej prędkość wysyłki danych (między 20 a 30 mbps).
 #1111162  autor: Vieslav
 05 lut 2021, 09:56
Sprawdź w umowie, którą podpisałeś, czy masz gwarantowaną minimalną szybkość? Ile i dla jakich technologii?