DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 267 z 271
  • 1
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 271
 #1106868  autor: Bohann
 18 lis 2020, 21:13
Wreszcie ktoś, w tym przypadku kolega zielony71, podał jakiś konkret, dziękujemy :)

Ja wczoraj pobrałem 42 GB i lejka dzisiaj nie ma, ale dziś też jeszcze ściągnę ponad 30 GB i zobaczymy jutro czy coś się zmieni.
 #1106961  autor: Bohann
 20 lis 2020, 15:04
Jednego dnia pobrałem 42 GB, drugiego 35 GB, lejka technicznego na razie nie dostałem, dalsze testy w styczniu, jak przerzucę się na internet z tej 7-dniowej cyklicznej usługi na stałe.

Przy okazji, od wczoraj rana nie przychodzą mi sms-y z odpowiedzią o stanie tej cyklicznej usługi i ilości GB, które mi pozostały. Po wpisaniu kodu *115*1# pojawia się komunikat o przyjęciu zlecenia do realizacji i żeby poczekać na sms z odpowiedzią, ale żaden sms nie przychodzi. Od ponad roku kiedy włączyłem tą usługę nigdy nie zdarzyło mi się coś takiego. Karta SIM została zresetowana przez konsultanta na infolinii i wyciągnąłem ją na chwilę z telefonu, ale nic to nie pomogło. Miał ktoś może taką sytuację, lub może teraz ktoś ma ten sam problem co ja?
 #1107037  autor: Bohann
 21 lis 2020, 23:50
@koszalineo941268
Sprawdzałem na dwóch telefonach:
1. Smartfon Lenovo Z5s
2. Klasyczny telefon z przyciskami Hykker Classic II

Pytałem znajomego z 31-dniową cykliczną wersją tej usługi i też mu nie przyszedł sms z odpowiedzią.

I jeszcze jedno, za 3 dni we wtorek mam odnowienie mojej 7-dniowej, cyklicznej usługi. Zawsze trzy i jeden dzień przed odnowieniem przychodziły sms-y o treści mniej więcej "W dniu XX.XX nastąpi automatyczna próba odnowienia usługi xxxxxxxx. Zapewnij środki na odnowienie". A dzisiaj dostałem coś takiego "W dniu XX.XX spróbujemy odnowić usługę xxxxxxxx. Zgromadzone gigabajty przepadną, jeśli usługa nie odnowi się. Zapewnij środki na koncie."

Zmieniła się treść sms-a przypominającego o odnowieniu, może to ma z tym jakiś związek. Oby nie "grzebali" w samej usłudze.
 #1107310  autor: Bohann
 27 lis 2020, 13:54
@areksz
30 GB w tej usłudze cyklicznej 7-dniowej, powiększającej co tydzień przyznawany transfer o 1 GB? Napisz, czy to karta (jaka usługa), abonament (jaki pakiet), a może to sam bonus z doładowań?



Oba sms-y, ten przypominający o odnowieniu 7-dniowej usługi cyklicznej na 3 dni przed odnowieniem i ten drugi przypominający na dzień przed odnowieniem, mają zmienioną treść. Jednak już ten sms odnawiający samą usługę się nie zmienił.

Kod *115*1# na sprawdzenie stanu usługi i uzbieranych GB dalej nie działa, jak myślicie robić zgłoszenie w tej sprawie? Może ktoś z was już to zgłosił?
 #1107354  autor: koszalineo941268
 28 lis 2020, 10:54
W mój Orange znajdziesz stan usługi i liczne uzbieranych gb.

Przy okazji dla osób nieposiadających nolimit mikołajkowe promo 5 Gb + nolimit rozmów i SMS na 5 dni:
użytkownicy oferty Orange YES, Orange POP, Orange Free na kartę oraz Abonentów oferty Zetafon, mogą wysłać SMS-a o treści MIKOLAJKI pod numer 364 (bezpłatny) w dniach 27 listopada - 6 grudnia 2020.
Jeden numer może skorzystać z Promocji jeden raz.
W ramach transmisji danych w roamingu w Strefie 1 udostępniony jest pakiet 0,53 GB.

Z Promocji nie mogą skorzystać klienci, którzy posiadają aktywną usługę
„Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” w wersji jednorazowej i cyklicznej
 #1107397  autor: admundo
 29 lis 2020, 08:21
Popsuli kod *101*01#? Po wpisaniu kodu jest odpowiedź zwrotna __NO_ANSWER__. Co prawda przychodzi później jakaś informacja, więc może to tylko jakiś błąd w systemie który nie ma wpływu na możliwość sprawdzenia.

Mikołajkowe GB da się sprawdzić kodem *101*1#.
 #1107402  autor: Blazer
 29 lis 2020, 11:15
Oba sms-y, ten przypominający o odnowieniu 7-dniowej usługi cyklicznej na 3 dni przed odnowieniem i ten drugi przypominający na dzień przed odnowieniem, mają zmienioną treść. Jednak już ten sms odnawiający samą usługę się nie zmienił.
Oni po prostu nie podają już teraz stanu konta więc jest szansa że części osób wyzerują zgromadzone GB.
Wcześniej była taka treść:
Jutro nastapi automatyczna proba odnowienia uslugi Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 7zl na 7 dni. Obecnie masz na koncie 100.00zl. Pamietaj, aby zapewnic srodki na odnowienie. Wiecej:orange.pl
Obecnie jest taka:
Jutro sprobujemy odnowic usluge Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 7zl na 7 dni. Zgromadzone gigabajty przepadna, jesli usluga nie odnowi sie. Zapewnij srodki na koncie. Doladuj konto na www.doladowania.orange.pl i zgarnj dodatkowy bonus 5GB
Tak więc gapowicze stracą GB jeżeli nie będą tego pilnować po swojemu/ nie zorientują się że jest za mało kasy.
 #1107578  autor: Bohann
 03 gru 2020, 00:31
Po 2 tygodniach kod *115*1# znowu działa, ale chyba zmieniła się trochę jego treść. Ciekawa rzecz, nie wiem, czy to przypadek, ale wpisywałem go około 5 razy i za każdym razem sms zwrotny przychodził w maksymalnie 2 sekundy, poprzednia wersja tego sms-a przychodziła w około minutę, dwie.
 #1108022  autor: Pragmatyk
 11 gru 2020, 15:58
Jak sprawdzić stan konta, bez użycia Mój Orange?
*124# Pisze "Usługa niedostępna w twoim planie taryfowym"
Sprawdziłem na dwóch numerach w dwóch telefonach.
  • Strona 267 z 271
  • 1
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 271
  • 1
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 271