W tej chwili mam pod kodem *103*22# 1550963 MB. W aplikacji 1513,8 GB. W MIBOA 1510,84 GB. Narasta co 500 GB dziennie.
Pakiet 1 GB z poniedziałku jest widoczny u mnie tylko w aplikacji mobilnej.
Ale to nic nie znaczy - to czy wyświetla się pod kodem, w aplikacji czy MiBOA jest całkowicie losowe. Np. u mnie zwykle w MiBOA wyświetla się tylko suma danych z pakietów wszelakich poza jednym pakietem 3 GB które kiedyś dostałem jak padła nasza usługa. Z kolei w aplikacji mobilnej mam to porozbijane na pakiety ale stan naszej usługi nie jest skumulowany tylko pokazany jako pakiety po 500 GB. Przy czym ważność dla wszystkiego to dzień w którym kończy się bonus 10 GB za doładowanie konta. Nawet jak nasza usługa nie jest uruchomiona na kolejny okres to taką ma ważność. Kod *103* 22*8*11# czasami pokazuje stan naszej usługi. A czasami nie.
Ogólnie zawsze odpowiedź infolinii i na reklamacji jest taka że MiBOA, kody i aplikacja nie są wiarygodnymi źródłami informacji o stanie pakietów i że to co pokazują to nie musi być prawda. I że właściwie takiej oficjalnej metody kontroli nie ma.