DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 170 z 202
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 202
 #1102403  autor: babcia77
 03 wrz 2020, 10:52
Ostatni raz gdy dostałem od ręki bezproblemowy zwrot niesłusznie pobranych środków od konsultanta to początek maja 2020. Kolejne 4 problemy - od początku lipca do końca sierpnia - wymagały napisania reklamacji, poczekania na jej rozpatrzenie i dopiero zwrot niesłusznie pobranych środków. A z 4 awarii 2 spowodowały zabranie środków. O ile jedną z tych 2 rozpatrzono z dnia na dzień to z ostatnią czekałem 9 dni na przywrócenie usługi i zwrot środków. Jako rekompensatę nie chciano mi dać wnioskowany 25 PLN i 30 dni przedłużenia konta. Zaproponowano mi pakiety z 10GB lub 300MB danych. Gdy się nie zgodziłem arbitralnie dopisano mi jako rekompensatę pakiet 3GB netu. Ewidentnie jeśli idzie o rozwiązywanie problemów i rekompensaty zmieniło się na gorsze...
 #1103293  autor: Taki_tam
 18 wrz 2020, 10:14
Widać, że kasa się im kończy i nie ma już rozdawnictwa w ramach reklamacji. Co do sumowania pakietów, to jak włączycie sobie pakiet danych w ramach happy friday to widać, że system pośredniczący ma błąd i daje date ważności pakietu dla pakietu 500GB na taki jak dla Happy friday (ostatnio dają 7 dni). I przez te 7 dni jest kumulacja.
 #1103312  autor: darekka
 18 wrz 2020, 13:29
Działa komuś apka mobilna i pokazuje jakiekolwiek dane z numeru z naszą usługą, bo mi na 1 z 2 numerów z aktywną usługą nie pokazuje niczego. Problem dotyczy numeru na, który zgłaszałem problemy na H122 z wyłączającą się agregacją(na B818 zero problemów) i problem współpracy H122 z siecią T-mobile wedle mojej wiedzy dotyczy większej ilości posiadaczy tego routera(u innych operatorów problemów tego typu brak).
Wczoraj z racji innej i lepszej kumulacji pobrało 1zł. i nie dodało neta choć złotówki dało i net śmigał, a dziś już normalnie pobrało i dało 2 doładowania i już miałem nadzieję na reklamacje a tu guzik, bo działa cały czas OK choć w apce nie widzę niczego ani po zalogowaniu przez neta też lipa.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1103370  autor: darekka
 19 wrz 2020, 12:49
U mnie na 1 numerze apka pokazuje jak trzeba, a na drugim gdzie zgłosiłem problemy z agregacją na H122 od 2 dni wali komunikatem o niemożności pobrania bilingu i lipa choć numer a apce wyświetla się na liście razem z innymi.
Przez strone poza stanem konta i wążności poł.wychodzących i bilingiem ilości GB nie pokazuje wcale.

Myślę nad zgłoszeniem problemu z wyświetlaniem danych to może ogarną skutecznie tak jak usterke agregacji na H122, bo agregacja już na drugi dzień od dosłania emailem szczegółów technicznych działa w pełni poprawnie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1103410  autor: Adriaan02
 19 wrz 2020, 21:23
U mnie na szczęście wyświetla się liczba GB. Mogli by jednak zrobić jakiś SMS do sprawdzania GB, podobnie jak w Orange (przydatne w routerze) oraz troszkę "odnowić" serwis www Mój T-Mobile (w tym dodać informacje o pozostałych GB i złotówek). Od jakiegoś czasu ta strona jest taka jakby zaniedbana, skupili się tylko na aplikacji.
 #1103413  autor: Adriaan02
 19 wrz 2020, 22:52
surface123 pisze:
19 wrz 2020, 21:39
Obawiam się że problem "zaniedbania" dotyczy tylko Waszej usługi ( i wielu innych taryf sprzed kilku lat ) która na pewno nie będzie miała inwestycji w zmiany w serwisie w pokazywaniu przez aplikację czy też www

Miałem na myśli ogólnie serwis Mój T-Mobile (nie konkretnie naszą usługę i starsze taryfy). Serwis troszkę przestarzały (także wygląd) i mało funkcjonalny w porównaniu np. do Orange, gdzie ulepszają aplkację jak i serwis www..
 #1103422  autor: darekka
 20 wrz 2020, 10:06
Zadzwoniłem wczoraj i nakreśliłem problem-zgłoszenie zrobione i co ciekawe trafiłem na kolesia, który już z marszu znał naszą usługę i z całą stanowczością na moje pytania o ilość GB dostępnych na numerze zapewniał mnie, że dla tej usługi jest pełny nolimit i odnawia się on codziennie-trochę go naprostowałem o praktyczną wiedzę na temat realnych warunków naszej usługi, które odbiegają od jej teoretycznych warunków.
Niestety ilości GB nie widział w ich systemie ale informacja o naszej usłudze była widoczna na samym wierzchu nie zaś jak kiedyś gdzieś głębiej schowana.

Co ciekawe to w związku z lepszą kumulacją GB na tym numerze system w dniach 17,19 i20 września nie dodał GB ale wszystko śmiga elegancko(po pobraniu 1zł. w tych dniach jest tylko 1 doładowanie)-jak na teraz choćbym chciał to nie widze zbytnio podstaw do reklamacji...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1103465  autor: babcia77
 21 wrz 2020, 07:50
Na reklamację o tym że MiBOA nie pokazuje stanu usługi dostaje się taką odpowiedź:

"Nawiązując do reklamowanego serwisu iBOA uprzejmie wyjaśniam, że serwis iBOA ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie jest on usługą, która podlega reklamacji. W związku z powyższym bardzo proszę o zgłoszenie techniczne do konsultanta Biura Obsługi Abonenta pod numerem telefonu: 602 900 (opłata zgodna z cennikiem)."

Reklamacja dla aplikacji mobilnej to samo:

"Nawiązując do reklamowanego serwisu Mój T-Mobile uprzejmie wyjaśniam, że serwis Mój T-Mobile ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie jest on usługą, która podlega reklamacji. W związku z powyższym bardzo proszę o zgłoszenie techniczne do konsultanta Biura Obsługi Abonenta pod numerem telefonu: 602 900 (opłata zgodna z cennikiem)."

Czyli Ctrc-C - Ctrl-V... Zgłoszenia serwisowe nie daje u żadnego efektu. Dostaję po 2-3 tygodniach SMS-a że zgłoszenie zamknięte. W sumie to wyświetlanie stanu usługi działało okazyjnie i to tylko w MiBOA.
 #1104449  autor: darekka
 10 paź 2020, 11:32
U mnie problem z dostępem do danych 1 numeru z naszą usługą minął samoczynnie po wygaśnięciu ważności skumulowanego pakietu GB, numer od dnia następnego prawidłowo wyświetla ilość GB, ważność i wysokość konta głównego więc problemem była kumulacja. Co ciekawe to przez ten czas ani razu internet nie uległ awarii choć wielokrotnie system dawał tylko 1 z 2 doładowań(neta nie dodawał ale nowe 500GB dodawał zawsze gdy pakiet dostępny był poniżej 1500GB) ale skumulowany pakiet oscylował w okolicach 2TB więc widać mechanizm antyusterkowy działa prawidłowo, bo jak wiemy max granica to 2TB.
W świetle wycofywania się Playa z usługi "Dzień bez limitu w Play internet na karte"(za 4zeta ponad 48h bez limitu było) nasza usługa nabiera atrakcyjności 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1104512  autor: darekka
 11 paź 2020, 15:23
Kolego nie "jakoś to działa" tylko działa całkiem sprawnie, bo mamy 500-1000GB do zużycia dziennie , a jak sie pokombinuje to można zrobić kumulacje i obniżyć koszty o ile te skumulowane max 2TB komuś wystarczą na jakiś czas i nie potrzebuje nolimitu na resztę usług. Obecnie nie ma już nawet problemów z niezdejmowalnym lejkiem po kombinowaniu z wydłużaniem konta aktywacją "Bez limitu za 1zł. dziennie", bo znika on natychmiastowo po wyłączeniu tej usługi.
O bezusterkowości naszej usługi świadczy cisza w temacie-nikt nie marudzi więc działa.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1104558  autor: babcia77
 12 paź 2020, 12:06
U mnie wychodzi że po 14 miesiącach darmówki trzeba będzie konto zasilić bo się złotówki za awarie kończą. No chyba że do pojutrza będzie jakaś awaria. ;-) Niestety patrząc z perspektywy tego ponad roku podejście T-M się mocno zmieniło na minus. Rok temu w trakcie kilkudniowej awarii dostałem pakiet 1TB danych ważny 180 dni. Wtedy normą było że przy awarii rekompensata to było 25-30PLN na konto numeru i wydłużenie ważności konta o 30 dni. Teraz przy awarii nawet o pakiet zastępczy typu 6/10GB na 7 dni trzeba si ę wykłócać. Decyzję o oddaniu niesłusznie pobranych środków przesunęli z konsultantów na dział reklamacji więc na zwrot się czeka. Generalnie jak działa - to działa. A jak się spieprzy to trzeba się wykłócać o swoje. Ostatnie "odszkodowanie" to pakiet 3 GB - tyle że ważność konta wydłużył o 60 dni. :-(

No to pytanie: gdzie doładować żeby jakiś bonus wpadł? Oczywiście jedyny bonus to więcej złotówek przy doładowaniu bo darmowe BG, rozmowy czy SMS-y przy naszej usłudze pozostaną niewykorzystane. Może któryś bank ma akurat promocję na doładowanie typu podwojenie środków?
 #1104582  autor: darekka
 12 paź 2020, 16:28
Obecnie +10% oraz 10GB ważne 30dni :wink: dają za doładowanie przez specjalną stronkę T https://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/10gb
i HEYAH
https://www.heyah.pl/gigapakiety np. doład.25zł daje 25GB ważne 25dni

Oczywiście jeszcze przez ok miesiąc klienci TMUB maja bonus +20%.

Wyślijcie dziś SMSa o treści Kabel pod 80405 , a zrobicie kumulacje na 4dni!
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 6416745074

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1105143  autor: babcia77
 19 paź 2020, 15:04
Jak zwykle system T-M co innego pokazuje a co innego mam. ;-)
25 września włączyłem usługę na kolejne 30 dni. Działało sobie to 13 października - tego dnia skończyły się środki na koncie. Doszedłem do wniosku że jak akurat jest za free 15 GB na przedłużony HF to czemu nie skorzystać i nie zużyć 15GB? ;-) No to sobie HF w środę 14 włączyłem. Akurat dużo danych nie zużywałem bo nie było potrzeby. Ze 2 GB poszło. Do dziś - bo dziś akurat muszę przepchnąć kilkadziesiąt GB. No to leciałem na pakiecie z HF aż się skończył. Dostałem SMS-a że się skończył, w aplikacji skończony. Trudno się mówi ale co robić. Trza z bólem serca konto doładować. ;-) Doładowałem za 50 PLN żeby się załapać na przedłużenie ważności konta o 100 dni. Dostałem 55 zeta - super. No to patrzę co się dzieje. Otóż nagle pojawiło mi się 618MB transferu z pakietu HF. Plus 10 GB za doładowanie. A naszej usługi nie ma ani.No to ślę dane dalej. Zeszło te 618MB. Po czym przepchnąłem ponad 3 GB które nie zeszły z żadnego pakietu i transfer zastopował z SMS-em że skończył się HF. Po czym wedle kodu *103*22# pobrało ~200MB z pakietu 10GB za doładowanie. A wedle MiBOA ~900MB. Natomiast ja wysłałem ~6GB - nie wiadomo z jakiego pakietu czy usługi. Wygląda że doładowanie środków na konto coś spowodowało. Tylko nie wiem co. ;-) Stan środków jest taki jak po doładowaniu. Z pakietu za doładowanie zżarło troszeczkę - ale jaką nie wiem bo dwa źródła różnie podają. Wygląda że transfer schodzi z naszej usługi ale pewnym być nie można bo ani na krótkim kodzie ani na MiBOA naszej usługi tradycyjnie brak. ;-)

Po co to opisuję? W sumie to tylko dlatego żeby pokazać jak nasza usługa jest poklejona ze słomy, sznurka i paździerzy. ;-)
Działa - ale o rzetelnym informowaniu jak właściwie działa możemy zapomnieć.

Będę dziś gnębił infolinię by wytłumaczyli co się stało. Ale nie liczę za bardzo że się czegoś sensownego dowiem. Ot raczej będzie z kim pogadać w długiej trasie autem. ;-)
 #1105154  autor: darekka
 19 paź 2020, 16:10
Kod *103*22# powinien pokazać obecność/ważność pakietu GB z naszej usługi, ewentualnie dłuższy *103*22*8*11# ale on od pewnego czasu nie pokazuje nic.

Swoją drogą to po wysłaniu SMSa aktywacyjnego naszą usługę otrzymałeś zwrotne potwierdzenie jej aktywacji, pobrało kasę z konta?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1105243  autor: babcia77
 20 paź 2020, 12:42
darekka pisze:
19 paź 2020, 16:10
Kod *103*22# powinien pokazać obecność/ważność pakietu GB z naszej usługi, ewentualnie dłuższy *103*22*8*11# ale on od pewnego czasu nie pokazuje nic.

Swoją drogą to po wysłaniu SMSa aktywacyjnego naszą usługę otrzymałeś zwrotne potwierdzenie jej aktywacji, pobrało kasę z konta?
Włączałem 25 września i dostałem po około 40 minutach SMS-em potwierdzenie aktywacji. W momencie potwierdzenia pobrało złotówkę.
  • Strona 170 z 202
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 202
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 202