DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 21 z 52
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 52
 #1103300  autor: Dodo84
 18 wrz 2020, 12:29
Właśnie jestem po kolejnym kontakcie z BOA Heyah i już nic mnie nie zdziwi w tej sieci. Reklamacja którą zgłosiłem mailowo we wtorek wyparowała im z systemu. W środę konsultant widział ode mnie maila a dziś już konsultant widzi tylko zgłoszenie techniczne z 10 września na temat uruchomienia mojego numeru w heyah 01 które nadal jest w toku pomimo zrezygnowania z przenoszenia numeru w środę.

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
 #1103301  autor: Remington
 18 wrz 2020, 12:38
24bis24 pisze:
18 wrz 2020, 11:32
Remington pisze:
18 wrz 2020, 11:27
Tego numeru w TM już nie ma
Oczywiście, że nie ma ale...
możesz z niego dzwonić tj. karty TM :)

O tym właśnie napisałem. Z różnych operatorów dzwoniłem identyfikując się swoim plusowym numerem, bo nie ma to żadnego związku z tym gdzie numer faktycznie jest.

Wiara w prawdziwość tego co pokazuje CLIP jest złudna. Tak działają też np. oszuści podszywający się pod klienta dzwoniąc do banku lub pod bank dzwoniąc do klienta. Psotnik też na tym chyba polegał.
 #1103334  autor: mieszko.kowalski132343
 18 wrz 2020, 21:45
Szybkie pytanie do tych którym udała się aktywacja numeru. Czy możecie zalogować się na portalu mój t-mobile do którego przekierowuje aplikacja Moja Heyah żeby tam zarządzać kontem ,- ustawić jakąś blokadę albo zobaczyć billing? Pytam, bo sam bujam się z BOK-iem w kwestii blokad usług premium i odsyłają mnie do aplikacji, bo sami nic nie mogą zrobić a tzw technicy odpisują na zlecenia, że na skutek decyzji biznesowych nie mogą modyfikować niczego na subskrypcjach heyah taurus .

Ja osobiście nie mogę się nigdzie zalogować. Portal nie rozpoznaje mojego numeru. BOK to jakaś kpina. Pierwszy raz spotykam się z taką bezczelnością żeby konsultant się rozłączył.
 #1103335  autor: Remington
 18 wrz 2020, 22:11
H01 stoi na jakiejś innej platformie, niezintegrowanej z Mój TM ani Moja Heyah.
mieszko.kowalski132343 pisze:
18 wrz 2020, 21:45
BOK to jakaś kpina. Pierwszy raz spotykam się z taką bezczelnością żeby konsultant się rozłączył.

Dobra rada: wszystko co ważne zawsze załatwiać pisemnie, by pozostawał po tym ślad i można było na co się powołać (w reklamacji lub skardze do UKE, UOKiK itp.). Verba volant, scripta manent - słowa ulatują, pismo pozostaje.
 #1103336  autor: mieszko.kowalski132343
 18 wrz 2020, 22:40
Aplikacja Moja Heyah w sekcji Pomoc kieruje do portalu Mój T-mobile żeby ustawić np blokadę połączeń zastrzeżonych. Jeśli tam tego zrobić nie można, BOK tego nie ustawia to gdzie można założyć podobne blokady i zobaczyć swój biling?
 #1103337  autor: Remington
 18 wrz 2020, 23:08
mieszko.kowalski132343 pisze:
18 wrz 2020, 22:40
blokadę połączeń zastrzeżonych ... BOK tego nie ustawia

ACR jest uprawnieniem ustawowym, więc BOK nie ma prawa odmówić i jeśli tylko spróbują wystarczy złożyć reklamację.

Gorzej z innymi usługami, o których piszesz. One po prostu mogą być w tej taryfie niedostępne.
 #1103339  autor: 24bis24
 19 wrz 2020, 04:45
Ciekawostek ciąg dalszy. Nie można odpiąć karty płatniczej i podbijać inną tak więc kasa za kolejny okres rozliczeniowy zejdzie pomimo obecności numeru już u innego operatora.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103346  autor: mieszko.kowalski132343
 19 wrz 2020, 08:44
Sprawdź czy bank oferuje możliwość zablokowania czasowego karty ( mBank, PKO Inteligo, Millenium to mają) bez jej zastrzegania . Zgodnie z regulaminem subskrypcji będą próbowali trzy razu obciążyć kartę. Jak się nie uda to subskrypcja ulegnie zawieszeniu.
 #1103351  autor: ruki101
 19 wrz 2020, 10:47
Miałem wczoraj bardzo ciekawą rozmowę z BOKiem Heyah, mianowicie twierdzą, że do momentu otrzymania przez nich pisemnego wypowiedzenia umowy - nowy numer przydzielony w Heyah_01 jest ich własnością i roszczą sobie do niego prawo, nawet pomimo przeniesienia go do innej sieci, dlatego też przetrzymują ten numer z Heyah_01 - absurd goni absurd ! to się nadaje do UKE !
 #1103354  autor: ruki101
 19 wrz 2020, 11:19
zatem co jest pod numerem 888002222 ? :D , ciekawostka, którą przed chwilą zauważyłem : teraz ich fejs jest tylko dla zalogowanych osób, ciekawie się dzieje :)
 #1103355  autor: Remington
 19 wrz 2020, 11:22
ruki101 pisze:
19 wrz 2020, 10:47
absurd goni absurd ! to się nadaje do UKE !

Nadaje. Dlatego warto to mieć na piśmie, a nie powiedziane "na gębę", żeby mieć co pokazać w UKE.
 #1103356  autor: ruki101
 19 wrz 2020, 11:28
Remington byłaby możliwość aby Telepolis wystosowało oficjalne zapytanie w tej sprawie do T-Mobile ? :) może z Telepolis będą bardziej się liczyć niż z nami, zwykłymi śmiertelnikami.
W sumie cała ta sytuacja nadaje się nie tylko do UKE, ale na dość ciekawy artykuł w Telepolis.
 #1103358  autor: piotrzet
 19 wrz 2020, 11:49
ruki101 pisze:
19 wrz 2020, 11:19
zatem co jest pod numerem 888002222 ? :D , ciekawostka, którą przed chwilą zauważyłem : teraz ich fejs jest tylko dla zalogowanych osób, ciekawie się dzieje :)
A to nie zawsze tak było? Inne sieci też chyba tak mają mówię o fb

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1103359  autor: ruki101
 19 wrz 2020, 11:53
właśnie wczoraj byłem na fb i spokojnie przeglądałem sobie posty na Heyah_01 bez konieczności logowania, dzisiaj wchodzę i na Heyah_01 , Play , Orange nie mogę wejść bez zalogowania dziwne, może to kwestia ciasteczek, zaraz sprawdzę.
EDIT : na innej przeglądarce taka sama sytuacja jak wyżej, a wczoraj bez problemu można było sobie czytać posty bez konieczności logowania się.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2020, 11:55 przez ruki101, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1103360  autor: piotrzet
 19 wrz 2020, 11:55
A ja myślałem, że storna jest ale pojawia się komunikat. U innych tak nie ma. Tutaj jest inaczej.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1103361  autor: ruki101
 19 wrz 2020, 12:04
tylko na fb Plusa można wejść bez konieczności logowania.
Ciekawe czy jutro pobierze kasę z nieodnowionych i zawieszonych subskrypcji w Heyah_01 .
24bis24 - już 2 tygodnie temu nie było możliwości odpiąć karty, niezbyt ciekawie to się prezentuje.
 #1103362  autor: piotrzet
 19 wrz 2020, 12:05
Na Plusa też mi nie wchodzi. Właśnie sprawdziłem. Dokładnie to samo co u innych.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1103364  autor: Remington
 19 wrz 2020, 12:15
ruki101 pisze:
19 wrz 2020, 11:28
Remington byłaby możliwość aby Telepolis wystosowało oficjalne zapytanie w tej sprawie do T-Mobile ? :) może z Telepolis będą bardziej się liczyć niż z nami, zwykłymi śmiertelnikami.
W sumie cała ta sytuacja nadaje się nie tylko do UKE, ale na dość ciekawy artykuł w Telepolis.

Poproszę LuiN'a. Niestety jak ponad miesiąc temu na moją prośbę wysłał do nich pytania ws. Strong LTE to dotąd mu nie odpisali...
 #1103371  autor: 24bis24
 19 wrz 2020, 13:03
Pod numerem 888002222 jest infolinia TM w której powinni pracować osoby mające coś do powiedzenia na temat karty😀 TM oraz Heyah. Obsługują również abonament.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 21 z 52
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 52
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 52