DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 51
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 51
 #1103223  autor: Dodo84
 16 wrz 2020, 23:06
Może redakcja telepolis. pl powinna wystąpić do T-Mobile z zapytaniem co oni wyprawiają z Heyah 01. Przecież to wszystko wygląda na firmę krzak podobnie jak wspominał @iphoneski. Problemy z przenoszeniem numerów do nich i od nich, podwójnie ściąganie opłaty za subskrypcję a nawet nie włączają u siebie w ogóle usługi, brak możliwości zarządzania numerem poprzez aplikacje moja Heyah bo numer wiecznie ma status oczekujący, obiecują zwroty na karte w ciągu 15 dni a wpłaty brak, nie można wyłączyć poczty głosowej, a na początku brak dostępu do LTE, ktoś sobie wybiera numer z dostępnej puli a inna osoba go dostaje. Jeśli coś pominąłem to dopiszcie. T-Mobile to nie jest jakaś mała firma i startując z ofertą powinni jakoś lepiej to rozwiązać a konsultanci jedynie przepraszają i proponują napisać reklamację na [email protected]. To wszystko jest niepoważne

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
 #1103225  autor: ruki101
 16 wrz 2020, 23:17
Dodo84 oczywiście masz rację, tym bardziej, że np. WitekT jako osoba przez długi czas związana z Telepolis i tym bardziej teraz będąca blisko UKE mogłaby bardziej dobitniej pomóc w nadaniu tego typu sprawie jej właściwego i konkretnego biegu.
Wiele osób odczuwa brak tej starej, dobrej Heyah, w tym i ja - żeby coś się zmieniło to potrzeba tutaj rewolucji inaczej nadal będzie ten bajzel, który doprowadza wręcz do szewskiej pasji.
 #1103226  autor: dgimx
 16 wrz 2020, 23:44
Hm, jestem zszokowany tym co piszecie. Tu w zasadzie jest problem wszedzie, kazdy proces to zart. Spodziewalbym sie takiej farsy po Klucz Mobile etc (nic do nich nie mam), a nie po TMobile.
W moim przypadku (ja badz znajome osoby) na razie jest 50/50. 1 numer przeniesiony od strzalu, bez zadnych, odpukac, akcji. LTE na starcie, pobrana oplata raz, nic sie nie dzieje. Inny 1 numer to juz farsa jak u Was. Nie sa w stanie przeniesc nr od innego operatora od blisko miesiaca. Nie sa w stanie pobrac oplaty i aktywowac uslugi a kontakt z BOK to absurd. Czekam z 1 numerem na wypowiedzenie u obecnego operatora ale mocno sie zastanawiam teraz czy nie zrobic wycofu, mam jeszcze miesiac na przemyslenia. Na pewno dodam karte, jakas wirtualke przedplacona aby nie bujac sie z dublami i reklamacjami z tego tytulu ale to tylko 1 z listy problemow. Mocno sie zastanawiam czy jest sens z glownym numerem sie z nimi bujac. No nic, jak nie ogarna sie w ciagu miesiaca to zleje ich.
 #1103238  autor: iphoneski
 17 wrz 2020, 09:29
Głównego numeru za chińskiego Boga bym tam nie przenosił. Osobiście żałuję, że wziąłem tam jakikolwiek.
 #1103239  autor: Mattia Ferrari
 17 wrz 2020, 09:46
Osobiście bardzo żałuję przeniesienia do Heyah 01. Wygląda to wszystko, jakby system napisał praktykant amator. Początkowa radość z powrotu Heyah przeistoczyła się w koszmar telko.

Od początku aktywacji brak samego LTE dało się przeżyć, jednak po wymianie karty SIM cyrk... Połączenia przychodzące, o ile komuś uda się dodzwonić, są pokazywane jako numery zastrzeżone. SMS-y można tylko odbierać. Internetu jakiegokolwiek, nawet 3G, brak. Numer chcę przenieść do Flexa ale przy przenoszeniu ciągle mam odmowę, bo rzekomo błędny PESEL przychodzi z T-mobile, kiedy u obu operatorów jest ten sam.

Nigdy więcej T-mobile, może kiedyś ktoś tam zrobi porządki to za 10 lat przetestuję na jakimś nowym numerze... Obecnie sytuacja nadaje się do zgłoszenia do UKE i UOKiK, ja tego inaczej nie widzę :evil:
 #1103240  autor: surface123
 17 wrz 2020, 10:12
"Ciesz" się że numer się loguje do sieci bo mogłeś utknąć bez aktywacji i w totalnym zawieszeniu....
Ale szczerze, totalna amatorka.
Nie wiem co to za dział T-Mobile się tym zajmuje...
 #1103246  autor: dgimx
 17 wrz 2020, 11:05
Przy n'tej rozmowie z pracownikiem TMobile, ten obdzwaniajac kilka dzialow, przekazal, ze firma Tauron bierze udzial w tym procesie. Nie mam pojecia w jakim charakterze. Moze to bzdura czy zart z Klienta jakich tu wiele powyzej.
 #1103258  autor: TomLee
 17 wrz 2020, 15:53
U mnie na jednym numerze pojawiła się kwota 2,29 zł i nie wiem za co. Dobrze, że tylko tyle. Nie bardzo mam ochotę na kontakt z BOK w tej sprawie.
 #1103259  autor: qqwerty1313
 17 wrz 2020, 15:59
Od 5 września jestem u Vikingów, dziś dostałem sms-a od T-Mobile, że rozwiązali mój problem techniczny z LTE :D
 #1103260  autor: ruki101
 17 wrz 2020, 16:11
qqwerty1313 ale wiesz o tym, że w Heyah_01 jest biolokacja, cienie, duchy po numerze, który przeniosłeś do innej sieci ? jak masz jeszcze starą kartę w Heyah to przeniesieniu numeru powinieneś mieć aktywną Heyah_01 czyli 2 takie same numery w różnych sieciach :)
 #1103262  autor: iphoneski
 17 wrz 2020, 16:50
Dziś poszedł kolejny mail, bo nie mogę zawiesić subskrypcji. Znając życie przez dwa dni problemu nie rozwiążą a właśnie wtedy zaczyna mi się nowy okres rozliczeniowy, więc napiszą mi, że przecież nie Zamknąłem oferty czyli pieniędzy nie muszą mi oddawać.
 #1103263  autor: ruki101
 17 wrz 2020, 16:57
Iphoneski próbowałeś w nocy ( między 00:00 a 6:00 ) zawiesić subskrypcję przez apkę ? jakiego masz Androida ? mam wrażenie, że przy wersji 10 jest trochę mniej z tym problemów .
 #1103265  autor: 24bis24
 17 wrz 2020, 17:43
Jeśli się znajdzie ogarnięta osoba na infolinii co napisze zgłoszenie do działu przeniesienia numerów to problem zniknie od ręki.
Obecnie nawet między 00:00 a 6:00 nie da się w apce wyłączyć cały czas błąd.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1103266  autor: iphoneski
 17 wrz 2020, 17:50
Próbowałem robić to w nocy i też nie działa.
Nie mam Androida, używam iOS.
 #1103271  autor: matkis90
 17 wrz 2020, 20:40
Zapytałem, czy to osobista interpretacja regulaminu przez konsultanta czy też oficjalne stanowisko, otrzymałem jednozdaniowe potwierdzenie.

Szanowny Panie,

oficjalne stanowisko w Pana sprawie jest następujące: 88888ABBB został przeniesiony do Virgin Mobile, ale karta z tym numerem i subskrypcja pozostaną aktywne w T-Mobile do czasu złożenia przez Pana listownej rezygnacji.


mBank po 6 godzinach zwrócił mi środki w ramach mechanizmu chargeback, ale problem numeru u dwóch operatorów pozostał. Jako że składać listownej rezygnacji oczywiście nie zamierzam, zostaje mi teraz formularz zgłoszeniowy do UKE.

Pytanie o to, czy ktoś z Forumowiczów z niego korzystał i jakie ma doświadczenia będzie bardzo nieodpowiednie w tym szczególnym wątku? :wink:
 #1103276  autor: Remington
 17 wrz 2020, 22:23
matkis90 pisze:
17 wrz 2020, 20:40
mBank po 6 godzinach zwrócił mi środki w ramach mechanizmu chargeback,
...
Pytanie o to, czy ktoś z Forumowiczów z niego korzystał i jakie ma doświadczenia będzie bardzo nieodpowiednie w tym szczególnym wątku? :wink:

To już temat na osobny wątek (zapraszam do działu o reklamacjach).

mBank natomiast, zwrócił pieniądze warunkowo, wyjaśnianie dopiero się zacznie.
 #1103281  autor: ruki101
 17 wrz 2020, 23:55
matkis90 przenosząc numer z mocy prawa następuje rozwiązanie / wypowiedzenie umowy, a skoro model subskrypcji traktowany jest jako prepaid czyli możesz odejść od operatora w dowolnym momencie bez ponoszenia skutków finansowych więc nie mają prawa pobierać Ci środków z karty w momencie przeniesienia numeru, podejrzewam, że osoba mająca styczność z prawem bardzo szybko rozwiązałaby ten problem na drodze sądowej.
Po drugie to idiotyczne wysyłanie wypowiedzenia - jak do WYMODEROWANO listownie w/g T-Mobile trzeba wypowiedzieć umowę skoro przy przenoszeniu numeru nowy operator ( jako nasz pełnomocnik ) dopełnia wszelkich formalności względem jej rozwiązania / wypowiedzenia , nie można tutaj 2 razy dokonać tej samej czynności.
Uważam, że UKE powinno zając się przy okazji biolokacją 2 tych samych numerów bo to już jest mistrzostwo absurdów, że w 2 różnych sieciach mogą być 2 takie same numery i system to przepuszcza jak gdyby nic.
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2020, 11:23 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: wymoderowano wulgaryzm
 #1103296  autor: Remington
 18 wrz 2020, 11:27
ruki101 pisze:
17 wrz 2020, 23:55
UKE powinno zając się przy okazji biolokacją 2 tych samych numerów bo to już jest mistrzostwo absurdów, że w 2 różnych sieciach mogą być 2 takie same numery i system to przepuszcza jak gdyby nic.

Jaki system? Tego numeru w TM już nie ma i UKE to potwierdzi. TM co najwyżej używa jego identyfikacji przy inicjacji połączeń, a na to nikt nie ma wpływu, różni uczestnicy komunikacji to stosują ( od operatorów VOIP po oszustów).

P.S. Wykropkowany wulgaryzm pozostaje wulgaryzmem.
 #1103298  autor: 24bis24
 18 wrz 2020, 11:32
Remington pisze:
18 wrz 2020, 11:27
Tego numeru w TM już nie ma
Oczywiście, że nie ma ale...
możesz z niego dzwonić tj. karty TM :)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 20 z 51
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 51
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 51