DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 17 z 20
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
 #1102414  autor: Karlos20
 03 wrz 2020, 17:08
ultragreen: napisz na czacie do konsultanta w aplikacji Play Next. Potwierdzisz info czy masz dostępne WiFi Calling i VoLTE.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1102797  autor: Mokrot
 09 wrz 2020, 20:00
A ja szczerze odradzam twór o atrakcyjnej nazwie Play Next. Miałem prywatny numer w Orange Flex i zachciało mi się zmienić operatora na Play. 04.09.2020 dostałem Maila o tytule “Dziś w nocy przeniesiemy Twój numer do Play NEXT!”.
Po północy kolejny mail: “Gotowe. Jesteś w Play NEXT!”
No i właśnie tutaj zonk, bo numeru nadal w play nie ma. Dzwoniąc do mnie komunikat “Nie ma takiego numeru”.
Ja po włożeniu karty z play mam komunikat “Nieobsługiwana karta SIM”.
Zgłoszenie o tym poszło 05.09.2020 z samego rana. Przez weekend wykonałem parę telefonów, oczywiście nic sensownego się nie dowiedziałem. 07.09.2020 dzwoniłem na infolinię i uzyskałem informację że 09.09.2020 otrzymam dopiero informację co dalej z usługą, lub jeśli nie 09.09 to dopiero 12.09 (czyli dowiem się dopiero czy i kiedy naprawią). Do tej chwili zero informacji co dalej.
Pani z infolinii nie potrafiła mi pomóc, nie potrafiła przełączyć do działu technicznego, odpowiedzialnego za usunięcie problemu (podobno nie ma takiej możliwości). Na moje pytanie czy w takim razie mogę przenieść ten numer do innej sieci, bo nie mogę pozwolić sobie na kolejny tydzień bez aktywnego numeru - dostałem odpowiedź negatywną.

Reasumując, nie mam usługi, nie wiadomo kiedy zostanie naprawiona, uwiązali mnie bez możliwości zmiany operatora.

Po wpisach ludzi na facebooku, zauważyłem że nie jestem odosobnionym przypadkiem. Tragedia.
Mogę coś z tym zrobić? Jest może jakaś miła duszyczka która pomoże w temacie?
Chce uruchomić tą kartę i jak najszybciej uciec z tej sieci, bo to jest nieporozumienie :(
 #1102808  autor: marcin19883
 09 wrz 2020, 23:00
Mokrot pisze:
09 wrz 2020, 20:00
Dzwoniąc do mnie komunikat “Nie ma takiego numeru”
Numer wisi, tak samo miałem kiedyś w Virgin. Naprawili to po tygodniu.
po włożeniu karty z play mam komunikat “Nieobsługiwana karta SIM”
Uszkodzona karta SIM lub telefon.
 #1102821  autor: Mokrot
 10 wrz 2020, 11:33
Telefon sprawny, bo po przełożeniu działającej karty z Plusa, działa. Co do uszkodzonej karty, nowa wyjęta z "pudełka". Ale wątpię że to wina karty, skoro twierdzą że to bardzo skomplikowany problem...
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2020, 11:38 przez f0ku5, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: nie cytuj całego posta, jeśli odpowiadasz tuż pod nim
 #1102856  autor: Remington
 10 wrz 2020, 20:50
Mokrot pisze:
10 wrz 2020, 20:03
Nie wyznaczało, nie byłem związany z orange umową na czas określony.

Wyznaczało, bo zawsze operator-dawca wyznacza termin w jakim zwolni numer. Oczywiście powinien być on zgodny z tym co podałeś we wniosku o przeniesienie.

Jakiego operatora podaje dla tego numeru baza UKE?
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug/
 #1102862  autor: Remington
 11 wrz 2020, 07:50
To w tej kwestii wszystko jasne.

Zastanawia mnie jednak komunikat jaki widzisz na ekranie. Wygląda na generowany lokalnie przez telefon, bez kontaktu z siecią. Czy taki sam jest gdy go włączysz w trybie samolotowym (najpierw samolot, potem włożenie karty lub restart telefonu). Takie coś jest np. gdy telefon ma simlock.
 #1102866  autor: Mokrot
 11 wrz 2020, 08:21
Remington pisze:
11 wrz 2020, 07:50
To w tej kwestii wszystko jasne.

Zastanawia mnie jednak komunikat jaki widzisz na ekranie. Wygląda na generowany lokalnie przez telefon, bez kontaktu z siecią. Czy taki sam jest gdy go włączysz w trybie samolotowym (najpierw samolot, potem włożenie karty lub restart telefonu). Takie coś jest np. gdy telefon ma simlock.
Po uruchomieniu w trybie samolotowym błędu brak.
W momencie wyłączenia trybu samolotowego karta startuje i wyskakuje ten sam błąd.
Telefon nie ma simlocka, kupowałem go na wolnym rynku.

Nie wiem czy to ważne, ale np ta aplikacja sieciowa Play (coś w stylu simExtra jak dawno temu miałem w erze - ta aplikacja która 'instaluje' się po włożeniu karty).

Kolejny dzień bez dostępu do usługi....
Ale czytając profil facebookowy niektórzy ludzie czekają 12 dni i nadal nic nie wiedzą :mrgreen:
 #1112780  autor: Mattia Ferrari
 04 mar 2021, 11:07
Zajrzałem na stronę Play Next i zobaczyłem, że zmienili nieco wygląd - zniknął Jimek. Ciekawe, czy coś szykują, czy może tylko skończył im się kontrakt na reklamę? Ja sam trzymam kciuki za nową ofertę i eSIM, wtedy bym skorzystał, nie potrzebuję 50GB miesięcznie.
 #1112781  autor: 24bis24
 04 mar 2021, 11:19
Szukasz partnera do dyskusji czy chcesz podbić nieaktywny od września wątek?
To co jest na stronie to wszyscy widzą co tam zaglądają :mrgreen: .
ps.
niedawno pisałeś co tak cicho w Heyah01 i zamilkłeś w dalszej dyskusji :mrgreen: .

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1112782  autor: Mattia Ferrari
 04 mar 2021, 11:22
24bis24 pisze:
04 mar 2021, 11:19
Szukasz partnera do dyskusji czy chcesz podbić nieaktywny od września wątek?
To co jest na stronie to wszyscy widzą co tam zaglądają :mrgreen: .
Niespecjalnie rozumiem co chcesz osiągnąć takim wpisem.
Napisałem co zauważyłem, może ktoś dawno tam nie zaglądał i dzięki temu się dowie. Z pewnością są tutaj osoby, które chętnie zobaczyłyby odświeżoną ofertę Play Next.

EDIT:
Co do Heyah 01 to też mnie ona ciekawi, byłem w niej i uciekłem, po prostu podobają mi się oferty subskrypcyjne.
  • Strona 17 z 20
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20