DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 51
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 51
 #1101859  autor: maciejnet
 24 sie 2020, 18:09
Dzięki panowie za cynk. Dzisiaj udało się aktywować aneks do umowy w Ofercie Promocyjnej RePlay SOLO PLAY S II Premium 20 GB. A miesiąc temu nie było takiej oferty dla mojego numeru. Wykorzystałem sposób przeniesienia numeru do Flex. Tym sposobem dostałem smsa z ofertą za 25 zł i prośba o oczekiwanianie na kontakt. Poskutkowało. Jeszcze raz dzięki.
 #1101873  autor: sebap
 24 sie 2020, 21:41
Witajcie.
Z racji tego, że w T-Mobile mam w tej chwili zasięg tragiczny (wymuszone 2G żeby móc porozmawiać) chcę przenieść 2 numery do Red Bull Mobile, oferta wszystko no-limit i 10Gb internetu za 30zł na czas nieokreślony.
Czy i po jakim czasie będę mógł dostać ofertę RePlay SOLO PLAY S II Premium 20 GB za 25zł lub RePlay SOLO PLAY S II Premium 10 GB za 20zł na czas nieokreślony?
Czy przeszkodą będzie to, że oba numery są zarejestrowane na jedną osobę i tak musi pozostać?
 #1101890  autor: patrix-83
 25 sie 2020, 12:16
Słuchajcie,

Czy po przedłużeniu umowy na RePlay SOLO PLAY S II Premium 20 GB macie widoczne gdziekolwiek w play24 w zakładce TELEWIZJA I VIDEO usługi płatne dodatkowe PLAY NOW do aktywacji i różne pakiety dodane do telewizji do aktywacji jak i również NETFLIX i HBO GO do aktywacji?

Po podpisaniu aneksu na tą ofertę naglę nie można sterować usługami telewizji, nagle wszystko poznikało co dotyczyło PLAY NOW a w tym NETFLIX i HBO GO do aktywacji pomimo że jest to oferta w której telewizja PLAY NOW jest składnikiem oferty w wersji podstawowej.
 #1101913  autor: razu103
 25 sie 2020, 17:52
Cześć,

skończyła mi się umowa, dzwoni telefon z BOK, standardowa rozmowa: pierwszy konsultant oferta z play.pl 55zł/75zł/homebox co jest kompletnym nieporozumieniem, dwa słowa i przekierowanie do kolejnego działu.
Tam juz rozmowa szła lepiej ale:
najpierw 30zł 15gb 24m, potem 35zl 20gb 24m.. blablabla.
Następnie w końcu przeszliśmy do wcześniej opisywanych przez forum ofertach, czyli:
1. 25zł 20GB notime
2. 30zł 30GB notime,
ale zostało mi wciskane, że aby te oferty Premium muszę do tego dokupić dodatkową kartę internetu, za który płacę jednorazowo 49zł aktywacji, a potem jeśli z niej nie korzystam to nic, a jak będę korzystał to 10zł za 10gb czy jakoś tak.

Moje pytanie: czy tak jak mi się wydaje to ściema aby naciągnąć na dodatkową usługę/kartę? Jest to wymagane do tych aneksów czy iść w zaparte?
Jutro mają wrócić z kontaktem, pls o podpowiedź.
 #1101916  autor: adamlub11
 25 sie 2020, 19:01
Dziś o godz. 16.10 przez aplikację złożyłem wniosek o przeniesienie do orange flex. O 16.30 sms z play, że szykują dla mnie ofertę. O 17.04 sms z ofertą no limit i 20 giga za 25 zł i, że zadzwonią. Potem o 18.40 telefon z play krótka rozmowa trzy oferty opisywane we wcześniejszych postach.
1. 2O zł brutto abonament no limit i 10 giga neta
2. 25 zł brutto abonament no limit i 20 giga neta
3. 30 zł brutto abonament no limit i 30 giga neta
Umowa na czas nieokreślony. Roaming w uni jak w domu no limit plus pakiet neta.
I umowa zawarta za 30 zł wybrałem sprawę załatwiłem w niecałe 3 godz. od zera do końca.
 #1101942  autor: c-4
 26 sie 2020, 09:27
Dzięki, jest słowo w słowo taki sam jest ten 20GB za 25zł tylko inne GB i zł w tekście.
Czy ktoś może odpowiedzieć na pytanie kolegi/koleżanki patrix-83 dotyczące usług TV w nowych ofertach? Miałem iść do Orange Flex, ale z Play nie miałem żadnych nieprzyjemności, zasięg mam dobry i prędkości też. Jedynie GB brakowało, ale skoro Play wyrównuje plan orange Flex to warto jeszcze potestować. Zastanawia mnie teraz to TV bo sporadycznie bo sporadycznie ale korzystam
 #1101952  autor: patrix-83
 26 sie 2020, 11:21
patrix-83 pisze:
25 sie 2020, 12:16
Słuchajcie,

Czy po przedłużeniu umowy na RePlay SOLO PLAY S II Premium 20 GB macie widoczne gdziekolwiek w play24 w zakładce TELEWIZJA I VIDEO usługi płatne dodatkowe PLAY NOW do aktywacji i różne pakiety dodane do telewizji do aktywacji jak i również NETFLIX i HBO GO do aktywacji?

Po podpisaniu aneksu na tą ofertę naglę nie można sterować usługami telewizji, nagle wszystko poznikało co dotyczyło PLAY NOW a w tym NETFLIX i HBO GO do aktywacji pomimo że jest to oferta w której telewizja PLAY NOW jest składnikiem oferty w wersji podstawowej.
Proszę o odpowiedź na powyższe pytanie wszystkich którzy zawarli aneksy zarówno na wersję z 20GB jak i na wersję z 30GB na czas nieoznaczony.

Jest was tu kilkunastu z tą ofertą "RePlay SOLO PLAY S II Premium 20 GB bądź 30GB" a nikomu się nie chce wejść na play24 po wejściu aneksu w życie i odpowiedzieć na pytanie zawarte w cytacie powyżej.
 #1101953  autor: patrix-83
 26 sie 2020, 11:25
Cichy51 pisze:
26 sie 2020, 11:11
Klkent1989 pisze:
25 sie 2020, 20:06
tu macie regulamin do oferty 30gb za 30zł
https://easyupload.io/9xnwxk
A możesz napisać czy można w tej taryfie dokupić neta i ceny paczek GB ?
Można dokupić paczki neta ale są nieopłacalne i drogie i tylko takie:
Pakiet 1 GB na 1 dzień - 3zł
Pakiet 10 GB na 7 dni - 15zł
Pakiet 3 GB na 3 dni - 5zł
Pakiet 5 GB na 7 dni - 10zł
 #1101960  autor: Cichy51
 26 sie 2020, 14:04
Ok. Dzięki za info. Właśnie przeszedłem na ta taryfę Replay SOLO II S Premium 30 GB. Wystarczył jeden telefon do działu utrzymania klienta. Do tej pory siedzialem na Replay SOLO M za 25 PLN/ 10 GB z lejkiem 1 mega.
 #1101962  autor: patrix-83
 26 sie 2020, 14:28
Cichy51 pisze:
26 sie 2020, 14:04
Ok. Dzięki za info. Właśnie przeszedłem na ta taryfę Replay SOLO II S Premium 30 GB. Wystarczył jeden telefon do działu utrzymania klienta. Do tej pory siedzialem na Replay SOLO M za 25 PLN/ 10 GB z lejkiem 1 mega.
A teraz odpisz na pytanie które kieruje do wszystkich a nikt nie odpisuje. Teraz też masz aktywną tą ofertę więc możesz odpowiedzieć na moje pytanie odnośnie PLAY NOW w play24 które zadaje parę postów wyżej.
 #1101964  autor: Cichy51
 26 sie 2020, 15:22
W Play24 w sekcji TV i video mam tylko dostępne Amazon Prime Video. Nic więcej. Przejrzałem cały Play24 i nic więcej nie ma.
 #1101974  autor: patrix-83
 26 sie 2020, 17:54
Cichy51 pisze:
26 sie 2020, 15:22
W Play24 w sekcji TV i video mam tylko dostępne Amazon Prime Video. Nic więcej. Przejrzałem cały Play24 i nic więcej nie ma.
OK, dziękuje za info Tobie i sprawdzenie tego jako jedynemu stąd. Nie jestem odosobniony w tym problemie jak widać. Wynika z tego że jest to ogólny błąd systemu play24 dla tej taryfy "Replay SOLO S II Premium 20GB i 30 GB" i nie ma jak zarządzać usługą PLAY NOW, aktywacją HBO GO ani NETFLIX przez play24 ani aplikacje play24.

Ode mnie poszło zgłoszenie do [email protected] z opisem problemu i wraz ze skanami zakładek play24 aby przywrócono sterowanie pakietami dodatkowymi w PLAY NOW i widoczność ich w play24 i aplikacji play24 jak i możliwość aktywacji NETFLIX I HBO GO w play24 bo to też poznikało w tej taryfie gdy weszła w życie po zawarciu aneksu na nią.
Ostatnio zmieniony 26 sie 2020, 18:04 przez patrix-83, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1101975  autor: patrix-83
 26 sie 2020, 17:58
c-4 pisze:
26 sie 2020, 14:16
Jaki jest numer do DUK?
Dzwonisz pod *500 a następnie wybierasz 5 - "oferty" a następnie 1 - "przedłużenie umowy" i łączy Cię z konsultantem działu utrzymania klienta.
Z telefonu innej sieci niż Play wybierasz zamiast *500 to 790 500 500.
 #1102066  autor: dargli
 27 sie 2020, 20:43
Do końca umowy mam 2 miesiące. Abo 90zł. Wykonałem wczoraj przeniesienie do a2mobile.
Do tej pory nie dostałem sms'a z Play więc dzisiaj zadzwoniłem do Play. Przekierowano mnie do DUK ale pani powiedziała, że jeżeli nie dostałem sms'a od nich to nie ma dla mnie oferty bezterminowej za 20 czy 25zł :smt005 .
  • Strona 20 z 51
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 51
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 51