DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 12 z 56
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 56
 #1101361  autor: Karlos20
 15 sie 2020, 21:21
Czy ktoś może używał już przez 30 dni tego bonusu 100GB na Internet, na taryfie Rok Ważności Konta z włączoną usługą na rok (*111*692*1#), i wie, że nie będzie działać dłużej jak 30 dni?
Paczka po 30 dniach przepadnie niewykorzystana, nie ma możliwości jego przedłużenia, pomimo, że przy dorzuceniu kolejnej paczki MB, masz widoczną inną datę w Play24 lub pod kodem *108#. Ciężko tego neta będzie wykorzystać przy lejku 7/1 ale dla chcącego nic trudnego :D

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1101362  autor: deton24
 15 sie 2020, 21:45
Sprawdzałeś to w RWK?
Bo możliwości przedłużania na pewno nie ma, ale zastanawiam się, czy okres ważności bonusu nie zależy od daty ważności środków. Spotkałem się z kimś, kto ma powyżej 31 dni ten bonus, w OdNowa i ciekaw jestem dlaczego. Może to się da odtworzyć. Może użył doładowania. Nie wiem.
 #1101363  autor: Karlos20
 15 sie 2020, 22:00
deton24: nie sugeruj się datą ważności MB/GB czy to w odNOWIE czy w RWK, gdyż promocyjny pakiet jest ważny 30 dni od momentu jego otrzymania i on po prostu znika (niekiedy promocyjne jednostki znikały już po 29 dniach). Niestety, w wielu taryfach promocyjna paczka jest widoczna na jednym saldzie transmisji danych z pakietów płatnych, otrzymanych z doładowań czy darmowych jednostek, wprowadzając nas w błąd.
Taka sama sytuacja jest w nowych usługach SOLO - gdyż ogólnie nie ma możliwości sprawdzenia do kiedy środki są ważne, gdyż są one odnawialne każdego tego samego dnia miesiąca.
Reasumując - polecam zachowywać SMSy otrzymane od Play przy aktywacji pakietów, usług czy bonusów. One wyznaczą dzień w którym bonus, promocja czy usługa będzie ważna 29, 30, 31 dni lub w innym terminie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1101364  autor: marcin19883
 15 sie 2020, 22:28
Karlos20 pisze:
14 sie 2020, 18:56
Czyli ten pakiet jest możliwy do uruchomienia w ciągu 30 dni od aktywacji startera i można w tym czasie skakać po taryfach, w którym pakiet jest możliwy do włączenia? To niesamowite, jak znów Play działa na naszą korzyść :)
Przecież tak jest od zawsze przy bonusach np. za przeniesienie, na lato, na wiosnę.
 #1101365  autor: Karlos20
 15 sie 2020, 22:33
Wiesz, upewniałem się, bo najpierw byłem w abonamencie Play, a potem we Flexie :D

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1101366  autor: deton24
 16 sie 2020, 00:52
Cieszę się, że jesteście tu od zawsze. Niejednego można się tu dowiedzieć.

To może jest szansa, że przy podobnym bonusie już ktoś w zeszłych latach używał RWK, a ja nie będę kwitnął na 7/1 tylko od razu zmienię kartę i nie będę czekał.
 #1101545  autor: atlantydas
 19 sie 2020, 09:14
andres75: o to startery, które warto nabyć, aby prędkość neta była optymalna:
Jeśli będziesz w Żabce, możesz dostać jeszcze lepszy starter:
[img]https://www.play.pl/system-res/images/o ... gb-5zl.png


mam ten starter zabki 15gb. Jak na nim przedluzyc konto bo jest wazne tylko 7 dni (co ciekawe na poczatku lipca taki sam starter aktywowalem i waznosc konta byla 60 dni ).

przez *163# pokazuje tylko zmiane na taryfe "internet na karte 2.0

*163*10# nie dziala


Pomocy Panowie, co zrobić?
 #1101548  autor: Karlos20
 19 sie 2020, 10:09
Starter z Żabki - pięciozłotowy z 15GB na start zawiera taryfę internetową Internet Na Kartę 2.0. Każdy starter z taryfą internetową ma 7-dniową ważność zamiast 10-dniowej, jak w taryfach głosowych. Czytajcie treść na odwrocie opakowania startera, albo przed jego zakupem weźcie go do ręki i poczytajcie info tam się znajdujące.
Wbij ten numer do Play24 i skorzystaj z możliwości zmiany taryfy na Formułę Play Na Kartę. Jeśli nie będzie takiej opcji, napisz do konsultanta na czacie aplikacji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1101550  autor: atlantydas
 19 sie 2020, 10:30
Karlos20 pisze:
19 sie 2020, 10:09
Starter z Żabki - pięciozłotowy z 15GB na start zawiera taryfę internetową Internet Na Kartę 2.0. Każdy starter z taryfą internetową ma 7-dniową ważność zamiast 10-dniowej, jak w taryfach głosowych.

Wbij ten numer do Play24 i skorzystaj z możliwości zmiany taryfy na Formułę Play Na Kartę. Jeśli nie będzie takiej opcji, napisz do konsultanta na czacie aplikacji.
juz to wszystko zrobilem przed napisaniem posta.

Konsultant powiedzial ze moze przenisesc tylko na inna taryfe internetowa. Z apki tez sie nie da przeniesc
Czytajcie treść na odwrocie opakowania startera, albo przed jego zakupem weźcie go do ręki i poczytajcie info tam się znajdujące.
CZytam zawsze, ale ten sam starter na poczatku lipca dał mi 60 dni waznosci konta. Myslalem ze bedzie tak samo teraz.


To da sie jakosc przechodzic z taryf internetowych na glosowe, jak?
 #1101553  autor: Karlos20
 19 sie 2020, 10:45
Z taryfy Internet Na Kartę 2.0 można przejść do Formuły Play Na Kartę. Tylko w tym wypadku. Reszta ofert internetowych nie ma takiej możliwości.
Zaznaczę, że tylko na takim starterze (INK 2.0) możesz tak zmienić taryfę, a na dotychczasowej karcie z Formułą PNK nie ma opcji migracji do INK 2.0 (jest to możliwe na czacie u konsultanta).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1101554  autor: atlantydas
 19 sie 2020, 11:03
Karlos20 pisze:
19 sie 2020, 10:45
Z taryfy Internet Na Kartę 2.0 można przejść do Formuły Play Na Kartę. Tylko w tym wypadku. Reszta ofert internetowych nie ma takiej możliwości.
Zaznaczę, że tylko na takim starterze (INK 2.0) możesz tak zmienić taryfę, a na dotychczasowej karcie z Formułą PNK nie ma opcji migracji do INK 2.0 (jest to możliwe na czacie u konsultanta).
no to jak mam przejść z tego startera z zabki do formuły?


gdy:
- *163# nie dziala
- w play24 nie da sie
- konsulnat twierdzi ze moze mnie przeniesc tylko do taryfy internetowej
- kod ussd *163*10# nie dziala
 #1101555  autor: Karlos20
 19 sie 2020, 11:05
A jaką masz obecnie taryfę? *111*49*1#
Warto się upewnić. A co, jeśli starter ma taryfę Internet Na Kartę, bez 2.0? To by tłumaczyło, że nie można tam zmienić taryfy z netowej na głosową.
Można ponownie napisać na czacie w Play24, niektórzy olewają dalszą rozmowę informując, że nic nie można zrobić.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1101561  autor: Karlos20
 19 sie 2020, 12:10
Tak myślałem. Masz taryfę, w której możesz migrować do oferty Internet Na Kartę 2.0. Wejdź na komputerowe Play24 (24.play.pl) aby dokonać zmiany oferty, lub napisz na czacie Play.
Jeśli masz krótką ważność konta, zmiana oferty spowoduje zmianę ważności wychodzących - 14 dni od dnia aktywacji nowej taryfy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1101597  autor: bolek2004
 20 sie 2020, 08:10
Karlos20 pisze:
19 sie 2020, 10:09
Czytajcie treść na odwrocie opakowania startera, albo przed jego zakupem weźcie go do ręki i poczytajcie info tam się znajdujące.
Problem jest tego typu że play po raz kolejny zaczął wszystko celowo utrudniać.
Sam byłem zdziwiony jak poszedłem po starter. Na starterach nigdzie nie ma nazwy taryfy i mimo że mam spore pojęcie o ofercie play to nie wiedziałem który wziąć żeby nie trafić na ofertę internetową. Dopiero ze strony play zorientowałem się jaki starter ma jaką taryfę bo tam są one podpisane. Jakaś dziwna polityka żeby na starterach nie umieszczać nazwy taryfy.
Do tego jak ostatnio kupowałem starter to było info o 100gb na start tylko na opakowaniu, gdybym nie doczytał gdzieś z tyłu że to bez terminu ważności to bym nie wiedział co to za taryfa. Podejrzewam że to odnowa, ale nigdzie tej informacji nie ma. Pod koniec miesiąca uruchomię to będę wiedział. Ale pewności nie ma.
Za takie praktyki play jak nie pisanie na starterach nigdzie nazwy taryfy powinni dostać dużą karę finansową bo to podchodzi pod celowe wprowadzanie klienta w błąd.
Pół biedy gdyby można było migrować między taryfami internetowymi i głosowymi w obie strony, ale jak wiemy tak nie jest.
 #1101601  autor: Karlos20
 20 sie 2020, 09:32
Jak to nie ma nazwy startera? Jest na odwrocie, lecz musicie dobrze ją dostrzec. Poza tym łatwo wychwycić, który starter ma 7 dni ważności na start (taryfa internetowa - napis "do 200GB za doładowanie", lub 15GB na start - ten z Żabki), który ma 10 dni (proponowane pakiety no limit z 10GB albo połączenia do Play za 0 zł), a odNOWA nie ma ważności (sam starter to sugeruje). Nie kupujcie tych limitowanych z nazwą promocji "100GB na start", gdyż na tych zwykłych, standardowych, promo i tak da się odpalić.
To nie pierwszy raz, że na wybranych starterach, operator dodaje różne naklejki czy inne opakowania, aktualizujące ofertę czy promocje. Plus w Plushu też zmieniał opakowania starterów, bo po jego aktywacji jest większy bonus na start lub promuje promo na transmisję na YouTube'a.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1101602  autor: achromski
 20 sie 2020, 09:53
A propos starterów z akcji Play z siecią dyskontów Żabka.
Na dwóch, zamiast deklarowanych 15GB na start ,uruchomione było jedyne 7,67GB.
Po zgłoszeniu do BOK, Play podarował po 20 PLN na konto główne oraz wydłużył wychodzące do 31 października.

Edyta:
Na obu była nominalnie taryfa Internet na kartę 5.
Nic nie stało na przeszkodzie, po zgłoszeniu i odpowiedzi z BOK, aby zmienić tę taryfę.
Najpierw na Internet na kartę 2.0, migracja do Formuła na kartę i docelowo OdNowa.

Pozdrawiam, Alek.
 #1101604  autor: bolek2004
 20 sie 2020, 10:51
Karlos20 pisze:
20 sie 2020, 09:32
Jak to nie ma nazwy startera? Jest na odwrocie, lecz musicie dobrze ją dostrzec.
Nie ma nazwy taryfy na odwrocie. Jest tylko tabelka z kwotami zasileń i długością wychodzących.
Laik który nie ma z play do czynienia nie będzie wiedział o co chodzi nawet i co to za taryfa. Play jakoś to też celowo ukrywa, nie wiem po co.
 #1101625  autor: marcin19883
 20 sie 2020, 16:06
bolek2004 pisze:
20 sie 2020, 10:51
Play jakoś to też celowo ukrywa, nie wiem po co.
Dużej filozofii nie ma w fioletowych starterach. OdNowa łatwo poznać, po opisie, reszta to formuła na to kartę.
 #1101775  autor: mirekK
 23 sie 2020, 12:04
Jakaś kolejna niejasno określona promocja Play skutkująca aż 16 stronami wpisów.. niezbyt zachęcające do czytania. Część wypowiedzi podłączanych i a czasami nic nie wnoszących.
Czy temat dotyczy:

https://www.play.pl/kampanie/100gb/#connect
https://postimg.cc/dhRRVLq5

Bo:

1
w zakładce "nie mam play na kartę" jest zapis "Promocja jest dostępna dla wybranych nowych starterów Play" rozumiem, zatem, że ma to znamiona loterii i nie każdy starter choćby były tego samego rodzaju może umożliwiać uruchomienie pakietu 100 GB ??

2
określono min okres w jakim mieliby być poza siecią ewentualni powracający, traktowani jako nowi ?
  • Strona 12 z 56
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 56
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 56