Karlos20 pisze: ↑19 sie 2020, 10:09
Czytajcie treść na odwrocie opakowania startera, albo przed jego zakupem weźcie go do ręki i poczytajcie info tam się znajdujące.
Problem jest tego typu że play po raz kolejny zaczął wszystko celowo utrudniać.
Sam byłem zdziwiony jak poszedłem po starter. Na starterach nigdzie nie ma nazwy taryfy i mimo że mam spore pojęcie o ofercie play to nie wiedziałem który wziąć żeby nie trafić na ofertę internetową. Dopiero ze
strony play zorientowałem się jaki starter ma jaką taryfę bo tam są one podpisane. Jakaś dziwna polityka żeby na starterach nie umieszczać nazwy taryfy.
Do tego jak ostatnio kupowałem starter to było info o 100gb na start tylko na opakowaniu, gdybym nie doczytał gdzieś z tyłu że to bez terminu ważności to bym nie wiedział co to za taryfa. Podejrzewam że to odnowa, ale nigdzie tej informacji nie ma. Pod koniec miesiąca uruchomię to będę wiedział. Ale pewności nie ma.
Za takie praktyki play jak nie pisanie na starterach nigdzie nazwy taryfy powinni dostać dużą karę finansową bo to podchodzi pod celowe wprowadzanie klienta w błąd.
Pół biedy gdyby można było migrować między taryfami internetowymi i głosowymi w obie strony, ale jak wiemy tak nie jest.