DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 168 z 202
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 202
 #1099457  autor: jakubeskulap
 17 lip 2020, 09:54
@babcia77 @michcio123 @darekka dzieki! az dziwne ze po telefonie na infolinie cos sie nie zepsulo. Zglosilem, zresetowali, dziala.

@darekka wydluzam zapasowy nr doladowaniem 5zl na 37dni. Mam cykliczne doladowanie za 5zl co 37dni na zapasowym (waznosc nr: 7dni + 30dni odbierania) i 50zl co 100dni na glownym (waznosc nr: 100dni + 30dni odbierania) i wykorzystuje 30+1gratis na glownym i pozniej 5+1gratis na zapasowym oraz oczywiscie uruchamiam ok 1 w nocy usluge. Na glownym mam zapas do zuzycia, stad na razie tylko 50zl. Wszyscy maja zapisane 2 moje nr wiec jest to w miare znosne. W heyah oczywiscie mozna 5zl na 100dni lub j.w.

@michcio123 niestety wykonanie platnej uslugi nic nie zmienialo. Przez pewien okres myslalem, ze dzialaja pakiety rozmow i smsow, ale okazalo sie ze ktos po migracji wlaczyl dniowke. Podsumowujac u mnie 15.10.19 wlaczenie "bez limitu" i tym samym lejek 15mb. Zgloszone 100 razy na infolinie, boa i zgloszenie techniczne. Za kazdym razem ta sama odpowiedz "ta predkosc jest predkoscia regulaminiowa". Oczywiscie kazda rozmowa, mail i zgloszenie zawieralo informacje ze mam w tym samym urzadzeniu drugi nr z nasza usluga i w tym samym momencie sa predkosci 15mb i 100mb. Po opisach na forum 15.01.20 zrobilem migracje. Niestety mimo smsow zapraszajacych i pobierania 1zl pakietow nie bylo. Wszystko zglaszane a srodki zwracali. Dopiero 15.04.20 zobaczylem przypadkiem ze dziala.
 #1099464  autor: darekka
 17 lip 2020, 11:23
Czyli zmiana operatora albo zadziała z naszą usługą albo będzie się trzeba bujać z problemami-chyba podziękuję, bo ewentualne problemy są zbyt prawdopodobne, a ich rozwiązanie może potrwać.
Cóż doładowanie 50zł+20%TMUB razem 60zł. raz na 100dni pozwoli zmniejszać skarbonke w tempie 37zł/100dni. Czyli za troche ponad 1000dni/3lata konto wyzeruję :wink:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100338  autor: babcia77
 30 lip 2020, 09:46
Czy działa Wam MiBOA i aplikacja mobilna? MiBOA nie działa mi dla numeru z naszą usługą od około dwóch miesięcy. Od mniej więcej tygodnia aplikacja mobilna - tylko dlla numeru z usługą - daje wykrzyknik i komunikat "Spróbuj ponownie". Przy próbie ponowienia komunikat "Nie udało się pobrać zużycia, przepraszamy". Jedynie kodem mogę sprawdzić ilość danych do wykorzystania. Nie mogę skontrolować zużycia. Zrobiłem reklamację i dostałem odpowiedż żebym się bujał bo aplikacja mobilna i MiBOA to tylko podawanie stanu orientacyjnego i jak nie działa to mam się bujać. Problem w tym że nijak nie mogę sprawdzić zużycia danych bo innej metody operator nie daje. Chyba zacznę męczyć infolinię...
 #1100412  autor: darekka
 31 lip 2020, 15:10
Od kilku dni wchodząc w apce na numer z naszą usługą wywala błąd nie udało się pobrac zużycia..." na innych numerach działa OK.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100460  autor: Adriaan02
 01 sie 2020, 14:03
darekka pisze:
31 lip 2020, 15:10
Od kilku dni wchodząc w apce na numer z naszą usługą wywala błąd nie udało się pobrac zużycia..." na innych numerach działa OK.
U mnie tak samo, miałem pisać zgłoszenie bo myslałem, że tylko u mnie. Na szczęście są kody *103*22# do internetu i *103*15# do złotówek.
 #1100461  autor: darekka
 01 sie 2020, 14:37
Szkoda, że to zrypali w apce, bo mi to pomagało szybko sprawdzić czy muszę reaktywować usługę*karta w routerze, a lenistwo utrudnia tak żmudny proces jak logowanie się do niego.
Może naprawią...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100490  autor: darekka
 01 sie 2020, 17:16
Nigdzie się ona nie wyświetlała ale chociaż stan GB w apce był wraz z datą ich ważności-innych danych poza sumą środków i ważności poł.wychodzących nigdy w apce nie było, ba nawet nigdzie nie było widać, że mamy naszą usługę włączoną.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100680  autor: babcia77
 04 sie 2020, 10:07
Wygląda na to że naprawili aplikację mobilną.

Wyskoczył kolejny myk. Wczoraj odbyłem 2 rozmowy z naszej usługi. Na numery w PL. Usługa aktywna. A z wyciągu wychodzi że pobrało mi że środków 0,90 i 2,23 PLN za te rozmowy. A nie powinno. Dziś wieczorem będę drążył temat.
 #1100688  autor: darekka
 04 sie 2020, 12:22
babcia77 pisze:
04 sie 2020, 10:07
Wygląda na to że naprawili aplikację mobilną.

Wyskoczył kolejny myk. Wczoraj odbyłem 2 rozmowy z naszej usługi. Na numery w PL. Usługa aktywna. A z wyciągu wychodzi że pobrało mi że środków 0,90 i 2,23 PLN za te rozmowy. A nie powinno. Dziś wieczorem będę drążył temat.
-Możliwe,że w bilingu pokazuje obciążenie za poł.głosowe,SMSy,MMSy z naszych "wirtualnych złotówek", a nie z Konta Głównego-aby to potwierdzić sprawdź stan konta głównego, wykonaj połączenie i zobacz czy pobrało z Konta Głównego kwotę z bilingu. Moim skromnym zdaniem nie pobierze z KG, a z "wirtualnych złotówek"w ramach naszej usługi.
EDYCJA: nie pobiera z KG mimo wykazania w bilingu obciążenia na połączenia-pobiera z "Wirtualnych złotówek" więc wszystko OK ponieważ w ramach usługi dostajemy pakiet internetu oraz co ważne "wirtualne złotówki" na pozostałe usługi tj.rozmowy,smsy i mmsy i ztej właśnie puli "płacimy" za te usługi! Taka specyfika naszej oferty :D

P.S. i u mnie wreszcie apka pokazuje GB. Z nowinek to pod ilością skumulowanych GB zmieniono starą ilość 50GB na 500GB.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100943  autor: aupol
 08 sie 2020, 14:19
Uruchomiłem usługę na karcie Heyah po długim czasie jej nieużywania. Wszystko działa prawidłowo ale w aplikacji nie ma żadnych informacji o tym, że została włączona. To co pisaliście dotyczy pewnie aplikacji TM?
 #1100959  autor: babcia77
 08 sie 2020, 21:54
U mnie znów awaria. Usługa włączona, kasa na koncie. Przed północą pieprznęło i zaczęło zżerać środki ma koncie. Zżarło po kilkunastu godzinach. Telefon na infolinię i wkurwienie. Wpierw 2 razy po kilkunastu minutach rozłączyło rozmowę. W końcu konsultantka przyjęła zgłoszenie. Po czym znów wkurwienie. Nie dostałem zwrotu kasy z automatu. Poinformowała mnie że naprawa do 5 dni roboczych. Czyli realnie tydzień w plecy. Dodatkowo nie dostałem zwrotu pobranych środków. Bo to dopiero jak napiszę reklamację to rozpatrzą. Na to mają 30 dni. Nie chciała mi dać żadnego pakietu na czas awarii. Wykłóciłem 10 GB ważne 7 dni. Tyle że to starczy może na dwa dni. Oj czuję że będzie dalej awantura...
 #1100960  autor: darekka
 08 sie 2020, 21:55
Jedyny ślad, że usługa działa na starterze T to widoczne w aplikacji 500-1000GB-innych oznak brak. Co do HEYAH to się nie wypowiem, bo na HEYAH usługi obecnie nie używam.

@babcia77 u mnie na 2 numerach T usługa działa prawidłowo więc chyba Twój przypadek jest jednostkowy. Co do konsuli to jak wiesz jest tak jak się trafi niestety ale możliwe, że usługa samoczynnie się odwiesi po północy-bywało już tak.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100973  autor: darekka
 09 sie 2020, 14:37
U mnie bilingi na obu numerach sa dostepne więc jakiś pech Cie dopadł.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1100988  autor: babcia77
 09 sie 2020, 21:55
Wygląda na to że zmieniło się podejście wszystkich konsultantów. Dziś dwie rozmowy. Obie właściwie identyczne i totalnie bezowocne. Sprawa przekazana technikom. Technicy mają 5 dni roboczych na usunięcie awarii. Bez informacji od techników nie są w stanie nic zrobić. Ewentualnie dostanę drugi pakiet 10 GB po wyczerpaniu pierwszego ale nie więcej. Zwrot kasy na konto dopiero po reklamacji.

Nie wiem czy usługa działa. Konto jest ważne jeszcze 67 dni. Na koncie zero PLN. Nie doładuję bo nie wiem czy usługa działa i czy mi nie zeżre środki Pod *103*22# brak danych.

Ogólnie wygląda mi że znów próba zniechęcenia by zrezygnować z usługi...

EDIT: Zaczęło mi działać MiBOA. Tu mam biling za 1-8 sierpnia którego brak w aplikacji mobilnej.
Pakiet 10 GB który wykłóciłem na czas awarii ma parametry ~3/16 Mbps. Sprawdzone na 3 lokacjach oddalonych od siebie o 30-40 km...
 #1101003  autor: darekka
 10 sie 2020, 10:31
Nie wyciągałbym tak daleko idących wniosków co do zmiany podejścia do naszej usługi, bo od czasu naprawy "dopisz zero" w zasadzie były 2-3przypadki zamrożenia doładowań na 1 dzień, które samoczynnie się naprawiały po północy kolejnego dnia(nie było odczuwalnej usterki, bo zawsze był jeszcze pakiet 500GB i wirtualne złotówki z dnia poprzedniego)-trafiłeś widać na nowych z BOA. W zasadzie tylko w weekendy/dni wolne ma się w niemal pewność trafienia na kogoś z dłuższym stażem, który często wie konkrety o naszej usłudze.
Wymagana cierpliwość, bo te 5dni to taki standard przy usterkach. W kontakcie z BOA trzeba jasno im nakazać wpisanie PEŁNEJ nazwy naszej usługi z datą jej regulaminu aby czegoś nie pomotali technicy przypadkiem.

Ogarną awarie u Ciebie tylko trzeba czasu, kaskę też oddadzą po reklamacji i wcale mnie to nie dziwi skoro usterka nadal trwa. Co do niechęci do zwrotu kasy/dodania awaryjnego pakietu GB to pewnie po tych paru miesiącach bez usterek zapomnieli jak upierdliwi potrafimy być.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 168 z 202
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 202
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 202