No i ciekawostka z lejkiem który pojawił się u mnie po pożarze serwerowni na Annopolu w lutym 2019.. Może pamiętacie ale nie mogłem go zdjąć w jakikolwiek sposób. Kilkanaście zgłoszeń, reklamacje, rozmowy z infolinią. Nic nie pomagało. Metoda z włączeniem i wyłączeniem "Bez limitu za 1 zł dziennie" u mnie nie chciała zadziałać. W końcu przyzwyczaiłem się do limitu 15 Mbps. Ostatni raz próbowałem coś zrobić w połowie kwietnia. I nadal nic. Dziś spróbowałem "Bez limitu za 1 zł dziennie" i szok - lejek zniknął!
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
U mnie nie włączył sie lejek, internet od początku działa z pełną prędkością (dobrze, że nie kombinowałem z RWK w usłudzie Bez limitu za 1 zł dzienniez) ale i tak w mojej lokalizacji ostatnio znikła agregacja i net wyciąga max. 20 Mb/s,wieczorami troche lepiej. Ale brak agregacji to chyba nie wina T-Mobile bo w Orange też nie ma.
Lejek 15/15 można było zdjąć poprzez włączenie i wyłączenie No limt za 1 zł dziennie co najmniej od 5 kwietnia ( a może i kilka dni wcześniej) wtedy to zauważyłem u siebie i pisałem o tym tu na forum.
Wiem - i tego próbowałem. Problem w tym że ta metoda - do dziś - u mnie nie działała. Zadziało u mnie dzisiaj. Podejrzewam że to efekt poprawienia czegoś po zgłoszeniu że nie dostałem SMS-a z informacją o możliwości włączenia usługi na kolejne 30 dni. W lokalizacji gdzie teraz jestem mam w tej chwili jakieś 28-29 Mbps.michcio123 pisze: ↑02 lip 2020, 15:41Lejek 15/15 można było zdjąć poprzez włączenie i wyłączenie No limt za 1 zł dziennie co najmniej od 5 kwietnia ( a może i kilka dni wcześniej) wtedy to zauważyłem u siebie i pisałem o tym tu na forum.
Ja z wydajnością sieci mam niezłe szczęście - na pandemię wyniosło mnie w miejsce, gdzie T-Mobile działa najszybciej ze wszystkich operatorów. Na Huawei B818 (z Play) osiągam na Heyowej odmianie naszej taryfy 120/25 Mbit/s w zasadzie "in the middle of nowhere" (15km od najbliższego miasta, 5km do sklepu, 500m do kolejnego zabudowania). Orange też dobrze sobie radzi, Play działał kiedyś super, teraz ledwo 20/5, za to Plus: czasem trudno zmierzyć wydajność. Najlepszy jest Orange ADSL: Losowo znika synchronizacja, a jak działa to wyciska 6/0,7 Mbit, za to bardzo równo.
Tak czy inaczej nie spodziewałem się, że przechowanie tej karty tak długo w działaniu zwróci się tak nagle i z taką nawiązką.
Tak czy inaczej nie spodziewałem się, że przechowanie tej karty tak długo w działaniu zwróci się tak nagle i z taką nawiązką.
Dzisiaj na na dwóch numerach Heyah i T-mobile nie pobrało 1zł i brak dwóch doładowań pakiet GB i złotówek ważny do dzisiaj. Czekam na dalszy rozwój sytuacji.
Edycja:
O 6:47 pobrało 1zł na obu numerach 2 doładowań ciągle brak.
Edycja:
O 6:47 pobrało 1zł na obu numerach 2 doładowań ciągle brak.
Ja również potwierdzam zaistnienie zawieszki usługi -kase o 6:47 pobrało na 2 numerach, a GB nie dodało.
Zadzwoniłem, zrobiłem zbiorcze*na swoje 2 numery+info o sygnałach z forum zgł.techniczne więc powinni naprawić u wszystkich.
Zadzwoniłem, zrobiłem zbiorcze*na swoje 2 numery+info o sygnałach z forum zgł.techniczne więc powinni naprawić u wszystkich.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
A u mnie tym razem działa.
Może mi naprawili indywidualnie po problemie z informacją o możliwości włączenia kolejnego okresu. Nawet rekompensatę z reklamacji za to już zdążyli dać.
I niech Tobie działa bez problemów jak i nam długo działało -teraz widać coś się zbiesiło ale odblokują i będzie działać normalnie.
Zresztą po ciszy w temacie widać , że usterki w zasadzie już się nie występują, a nawet jak się coś działo to samoczynnie naprawiało się.
Zresztą po ciszy w temacie widać , że usterki w zasadzie już się nie występują, a nawet jak się coś działo to samoczynnie naprawiało się.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Tylko po raz pierwszy od półtora roku musiałem konto doładować bo się ważność kończyła. Wycwanili się i dają na reklamację kasę ale ważności nie przedłużają. Teraz wakacje się zaczęły więc będzie intensywne korzystanie. Oby stabilnie działało bo 2 miesiące to będzie podstawowe łączę.
Już po "usterce", która w żaden widoczny w użytkowaniu usługi się w praktyce nie objawiła. Słowem wsio gra jak i przez długi czas działało poprawnie poza identyczną zawieszką, która samoczynnie bez zgłoszenia została naprawiona/sama się odblokowała następnego dnia-w praktyce od wielu miesięcy nie ma żadnych problemów, które utrudniałyby korzystanie z czegokolwiek.
Usługa od kilku lat jest moim podstawowym netem, który od wielu miesięcy-w szczególności od naprawy "dopisz zero"(z 50GB zrobiono 500GB) już nie dostarcza złych emocji- Kto wytrwał ten ma spoko ofertę.
P.S. ten wydatek w postaci doładowania to odżałujesz, bo warto utrzymywać te SIMki
Usługa od kilku lat jest moim podstawowym netem, który od wielu miesięcy-w szczególności od naprawy "dopisz zero"(z 50GB zrobiono 500GB) już nie dostarcza złych emocji- Kto wytrwał ten ma spoko ofertę.
P.S. ten wydatek w postaci doładowania to odżałujesz, bo warto utrzymywać te SIMki
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
No bez przesady, bo ile możemy jechać na benefitach za stare bądź co bądź usterki-sam z benefitów to ponabijałem 2 numery na kwoty po ponad 500zł./numer(to 3dyszki/2dyszki/5dyszek za awarie, tam 12x10zł. za promocje z TMUB i dodatkowe 120zł. za jednorazowy brak tych 10zł+50zł. za dopisanie numeru do SMSów w TMUB itp. sępienie na promocjach/reklamacjach) plus dodatkowy czas ważności konta więc te uczciwe 30zł.(w sumie to i sporo mniej, bo +20% za doładowania przez TMUB lub zakup doładowań w cenie ok.60% nominału i sępienie darmowego 31 dnia poważnie obniża ten "horrendalny" koszt za usługę).
Po naprawie naszej usługi to z chęcią płace te realnie 15-20zeta za miesiąc, a zużywam często ponad 1TB danych więc stosunek cena/możliwości jest do zaakceptowania zwłaszcza, że usterek to już od dawna nie ma. Co najlepsze to te skarbonki jakoś nie maleją...
Po naprawie naszej usługi to z chęcią płace te realnie 15-20zeta za miesiąc, a zużywam często ponad 1TB danych więc stosunek cena/możliwości jest do zaakceptowania zwłaszcza, że usterek to już od dawna nie ma. Co najlepsze to te skarbonki jakoś nie maleją...
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
@babcia77 @darekka
wiecie moze jak wlaczyc 4g jesli przestalo dzialac w naszej usludze? ogolnie historia mam taka, ze konsultant wlaczyl bez limitu 15.10.19, przenioslem numer po 3 miesiacach 15.01.20 lejka z tmobile do heyah, co niestety zablokowalo mi usluge - pobierane byly zlotowki bez przyznawania pakietow. Od 15.04.20 pakiety sa przyznawane i dziala juz normalnie (zostalem w heyah), ale korzystalem z innego numeru z nasza usluga. Od dzisiaj wrocilem na poprzedni (ten ktory przenosilem do heyah) i niestety nie dziala 4g. Na zastepczym 4g dziala.
wiecie moze jak wlaczyc 4g jesli przestalo dzialac w naszej usludze? ogolnie historia mam taka, ze konsultant wlaczyl bez limitu 15.10.19, przenioslem numer po 3 miesiacach 15.01.20 lejka z tmobile do heyah, co niestety zablokowalo mi usluge - pobierane byly zlotowki bez przyznawania pakietow. Od 15.04.20 pakiety sa przyznawane i dziala juz normalnie (zostalem w heyah), ale korzystalem z innego numeru z nasza usluga. Od dzisiaj wrocilem na poprzedni (ten ktory przenosilem do heyah) i niestety nie dziala 4g. Na zastepczym 4g dziala.
Dzwoniłeś na infolinię że 4G nie działa? Wygląda jakby nie było po stronie operatora dla numeru włączone. Zgłoś tam plus oczywiście reklamacja z opisem problemu na maila BOA.jakubeskulap pisze: ↑16 lip 2020, 15:43@babcia77 @darekka
wiecie moze jak wlaczyc 4g jesli przestalo dzialac w naszej usludze? ogolnie historia mam taka, ze konsultant wlaczyl bez limitu 15.10.19, przenioslem numer po 3 miesiacach 15.01.20 lejka z tmobile do heyah, co niestety zablokowalo mi usluge - pobierane byly zlotowki bez przyznawania pakietow. Od 15.04.20 pakiety sa przyznawane i dziala juz normalnie (zostalem w heyah), ale korzystalem z innego numeru z nasza usluga. Od dzisiaj wrocilem na poprzedni (ten ktory przenosilem do heyah) i niestety nie dziala 4g. Na zastepczym 4g dziala.
Po migracji z t-mobile do heyah i odwrotnie lte nie będzie działać. Wystarczy telefon do boa i aktywują od ręki.
Tak przy okazji-wie ktoś czy obecnie po zmianie T/HEYAH lub HEYAH/T nasza usługa działa prawidłowo u nowego "operatora"-może ktoś niedawno to sprawdzał?
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Będzie pobierało 1zł ale nie da dwóch doładowań. Prawdopodobnie kluczem do prawidłowego działania usługi u"nowego" operatora jest wykonanie płatnej czynności czyli krótkie połączenie ,sms lub skorzystanie z internetu. Osobiście tego nie praktykowałem tzn. nie uruchamiałem usługi u drugiego operatora ale wykonałem przeskok z jednego do drugiego i z powrotem i usługa nie działała do puki nie wykonałem płatnej czynności na numerze. Sytuację tą opisywałem tutaj niedawno.
Chyba się skuszę na zmianę opa, bo skarbonki mam na numerach T, a doładowywać trzeba.
Myślę, że konieczność płatnej czynności związana jest z koniecznością pełnej aktywacji numeru po przeniesieniu bez, której numer jest jakby "uśpiony" w systemach "nowego" operatora.
Myślę, że konieczność płatnej czynności związana jest z koniecznością pełnej aktywacji numeru po przeniesieniu bez, której numer jest jakby "uśpiony" w systemach "nowego" operatora.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Darku, przed zmianą napisz mi PW.
Zdradzę Ci pewien sekret, ryzyko 10 zł a może wydłużysz ważność konta o rok
Zdradzę Ci pewien sekret, ryzyko 10 zł a może wydłużysz ważność konta o rok