DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 8 z 13
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13
 #1099316  autor: Ryszard Lubicz
 14 lip 2020, 23:16
Taka sytuacja. Od kilku dni korzystam z tego pakietu.
Nagle przychodzi SMS:
Nie masz juz pakietu GB. Doladuj numer bez transferu danych na zero.play.pl lub w aplikacji Play24 https://link.play.pl/xFde
Chociaż Play24 pokazuje ,że zostało mi 195Gb.
Co jest? Taryfa OdNowa. 0 zł na koncie .

Grażynko wybacz...
 #1099318  autor: goldenmen
 15 lip 2020, 03:25
mam pytanie bo kupiony nowy starter odnowa i brak możliwości aktywacji 50GB
w play24 na kompie brak opcji właczenia 50GB i przez kod również nie można aktywować. nie mozna skorzystac z tej oferty
Coś zle robię? O co chodzi w tej badziewiastej promocji.

rady zarejestruj starter to pudło bo zarejestrowany i działa mozna dzwonic smsowac czyli jest aktywny.
 #1099324  autor: biala1991
 15 lip 2020, 09:29
A sprawdzicie również w jakim salonie można kupić starter Play Internet na Kartę (9, 19 albo 50)?
Wg regulaminu to są taryfy, które uprawniają do skorzystania z promocji 100GB na Start :)
 #1099325  autor: yul69
 15 lip 2020, 09:33
Witam,
mam włączone oba pakiety po 100 gb w taryfie Odnowa ale net znika tylko z tego pakietu na lato gdy oglądam np.Canal+ lub YT przez router na tv.
Pakiet na start prawie stoi w miejscu.
Taka ciekawostka.
 #1099351  autor: R.Mandano
 15 lip 2020, 20:35
To promo dla Starych, Nowych czy Wszystkich :?:
:D

We Fresh da się włączyć - czy znów potraktowali Freshowców jak piąte koło u wozu :?:
:mrgreen:
 #1099356  autor: marcin19883
 15 lip 2020, 20:57
yul69 pisze:
15 lip 2020, 09:33
Witam,
mam włączone oba pakiety po 100 gb w taryfie Odnowa ale net znika tylko z tego pakietu na lato gdy oglądam np.Canal+ lub YT przez router na tv.
Pakiet na start prawie stoi w miejscu.
Zmartwie cię, bo PLAY ma duże opóżnienia w bilingu. Musisz sprawdzić to kodami w telefonie, by się przekonać.
 #1099359  autor: macqmacq
 15 lip 2020, 21:10
Sam stwierdzam, że niestety mają tam jeden wielki burdel w tym ich archeo...
Co innego aplikacja, co innego www.play24 - i tajemnicze sms-y, o których wspomniał nasz bisek24
ONI sami nie wiedzą, co włączyli i udostępnili - a teraz mają z tym jeden wielki problem! :evil:
 #1099362  autor: Ryszard Lubicz
 15 lip 2020, 22:37
Mi dziś pani w bok powiedziała ,że ona nie ma pojęcia jak to się stało ,że dostałem 200 GB. Po powinienem dostać 100.
No i muszę mieć wykupiony dodatkowo jakiś pakiet netu aby te 200 mi działało.

Grażynko wybacz...
 #1099372  autor: marcin19883
 16 lip 2020, 07:29
macqmacq pisze:
15 lip 2020, 21:10
Sam stwierdzam, że niestety mają tam jeden wielki burdel w tym ich archeo...
Powoli systemy billingowe zaczynają przypominać T-Mobile. Play staje się coraz gorszy i to trwa od kilku lat. Jak się coś dostało poprzez błąd, to lepiej nie marudzić i tego nie zgłaszać. Korzystać i się cieszyć póki działa.
 #1099388  autor: R.Mandano
 16 lip 2020, 11:46
Play_Polska pisze:
15 lip 2020, 07:18
Odezwij się do nas poprzez czat w aplikacji Play24. Sprawdzimy to.
Może przy okazji sprawdzicie też, czemu w tych promocjach olewacie Freshowców - rok i 2 lata temu też niczego Na Wakacje nie było dla nas ...
:mrgreen: :lol: :mrgreen:
 #1099394  autor: rudymax
 16 lip 2020, 15:27
Ciekawe, czy komuś udało się włączyć te 100/50 GB na start. Oto zapis czatu z konsultantem:
xxxx Thu, 07/16/20 10:49:59 am UTC
Cześć 🙂 Obecnie mamy wysoki ruch na czacie. Aby skrócić czas Twojego oczekiwania na odpowiedź, sprawdź proszę, czy odpowiedzi na Twoje pytanie nie ma w zakładce „Pomoc" na naszej stronie https://www.play.pl/pomoc/. 🙂 Jeżeli nie znajdziesz tam odpowiedzi - napisz mi proszę jak mogę Ci pomóc 🙂 Na pewno do Ciebie wrócę 🙂

yyyy 10:49:59 am
Proszę o włączenie pakietu 100 GB na start (nie na lato). Numer spelnia warunki włączenia pakietu, mniej niż 30 dni od aktywacji i uprawniona tatyfa, ale nie widać go w aplikacji, kod też nie działa.

xxxx 10:51:43 am
Witam, chodzi o numer 48.........., tak?

yyyy 10:52:01 am
Tak

xxxx 10:52:46 am
niestety taryfa została tu zmieniona po rejestracji starteru ☹️

yyyy 10:53:55 am
Tak, ale przef wlaczeniem pakietu

xxxx 10:54:48 am
Tak, pakiet można włączyć jedynie na oryginalnej taryfie na koncie, Po zmianie taryfy możliwość aktywacji przepada ☹️
Informacja na ten temat znajduje się w regulaminie promocji

yyyy 10:56:07 am
Regulamin o tym nie mowi
Proszę o podanie konkretnego punktu

xxxx 10:58:41 am
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zmiana posiadanej przez Użytkownika Oferty na inną powoduje dezaktywację Promocji.

yyyy 11:04:45 am
W regulaminie ktory posiadam ten punkt brzmi: zmiana posiadanej przez ciebie oferty na inną powoduje wylaczenie pakietu

xxxx 11:05:10 am
Tak, tyczy się to również zmiany taryfy przed aktywacją pakietu. Zmiana taryfy powoduje brak możliwości jej aktywacji - dezaktywacje promocji ☹️

yyyy 11:06:59 am
To jest Pana interpretacja. Regulamin tego nie mówi

xxxx 11:09:26 am
Rozumiem, jeżeli interpretuje Pani regulamin w inny sposób oczywiście można się Pani odwołać od sytuacji na koncie. Niestety z pola mojego systemu nie ma możliwości aktywacji pakietów, jest to spowodowane właśnie zmianą taryfy ☹️ Odwołanie tego typu można złożyć np. mailowo na ok@pomocplay.pl
Konsultant posługuje się zapisami regulaminu, których w nim nie ma.
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zmiana posiadanej przez Użytkownika Oferty na inną powoduje dezaktywację Promocji.
Przecież to wyssane z palca. Rzeczywiste brzmienie tegoż punktu:
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zmiana posiadanej przez Ciebie Oferty na inną powoduje wyłączenie Pakietu
Regulamin określa wykaz taryf, na których można włączyć promocję i nic nie mówi o tym, że wcześniejsza zmiana taryfy uniemożliwia włączenie pakietu, określa jedynie, że
2. Z Oferty Promocyjnej możesz skorzystać tylko raz dla danego numeru telefonu, maksymalnie 30 dni od aktywacji Zestawu Startowego.
natomiast jeżeli już pakiet jest włączony, to przepadnie po zmianie. Wygląda na to, że Play ogłosił promocję, która zwyczajnie nie działa, a konsultanci wymyślają bajeczki w zależności od sytuacji cytując zmyślone zapisy regulaminu. No chyba, że znowu grzebią w regulaminie i za chwilę ukaże się kolejna, jego wersja.
 #1099400  autor: macqmacq
 16 lip 2020, 16:12
Ja właśnie dzisiaj aktywowałem 100GB na start - udało mi się bez problemów zrobić to w aplikacji.
Starter odpalony 5 lipca w taryfie red bull mobile ENERGY NA KARTĘ. W dniu 13.07 pomyślna zmiana oferty na Play na Kartę Rok Ważności Konta.
Widać z tego, że się da :mrgreen:
  • Strona 8 z 13
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13