DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 21 z 22
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
 #1099091  autor: Karlos20
 11 lip 2020, 12:55
Z Play NEXT do innej oferty w Play przejdziemy przenosząc numer na 1 dzień do innej sieci (tak jak Orange Flex). P4 nie udostępnił możliwości migracji między systemami NEXT > PNK.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1099102  autor: HappyBoy
 11 lip 2020, 16:29
24bis24 pisze:
11 lip 2020, 12:28
Najpierw przejdź bezpośrednio ( tak jak podpowiadasz ) z Play Next do PnK a później opisz te rewelacje.
HappyBoy pisze:
11 lip 2020, 09:00
Można również zlecić migrację numeru do PnK.
To są BZDURY.
Sprawdzałeś ?!
Karlos20 pisze:
11 lip 2020, 12:55
Z Play NEXT do innej oferty w Play przejdziemy przenosząc numer na 1 dzień do innej sieci (tak jak Orange Flex). P4 nie udostępnił możliwości migracji między systemami NEXT > PNK.
Aktualnie przenoszę do PnK drugi numer przez zgłoszenie do BOK. Co prawda długo to trwa ale się da.
 #1099135  autor: Karlos20
 12 lip 2020, 00:24
HappyBoy: nie lepiej przenieść numer na chwilę do innej sieci i wrócić do Play/RBM/Fakt Mobile? Max 2-3 dni to potrwa. No i masz szansę na odbiór bonusu za przejście do Play.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1099272  autor: Karlos20
 14 lip 2020, 13:03
Flex też jest nieźle popsuty odnośnie aplikacji czy w kwestii usług podstawowych.

bige93: dzwoń szybko do Obsługi Klienta i wyjaśnij sprawę - połączenie do Obsługi Next jest bezpłatne.
Możesz też napisać na czacie na stronie next.play.pl (dymek w prawym dolnym rogu). Spróbuj odinstalować i zainstalować apkę ponownie.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1099277  autor: HappyBoy
 14 lip 2020, 13:29
Karlos20 pisze:
14 lip 2020, 13:03
Możesz też napisać na czacie na stronie next.play.pl (dymek w prawym dolnym rogu).
Pozostaje połączenie na infolinię bo na czacie siedzi tylko jedna osoba (o ile siedzi) :)
Tobie apka działa ?

Karlos20 pisze:
14 lip 2020, 13:03
Flex też jest nieźle popsuty odnośnie aplikacji czy w kwestii usług podstawowych.

Co np ?
 #1099281  autor: Karlos20
 14 lip 2020, 13:35
Korzystałem z Play Next rok temu i kłopotów z apką nie miałem.
WYMODEROWANO
Dobra cena i oferta to nie wszystko - jeśli operator NIE WIE, kiedy naprawi wyżej wymienione usługi, lepiej zmienić sieć w 1 dzień.
Ostatnio zmieniony 14 lip 2020, 15:09 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: wymoderowano off-topic

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1099289  autor: bige93
 14 lip 2020, 17:01
bige93: dzwoń szybko do Obsługi Klienta i wyjaśnij sprawę - połączenie do Obsługi Next jest bezpłatne.
Możesz też napisać na czacie na stronie next.play.pl (dymek w prawym dolnym rogu). Spróbuj odinstalować i zainstalować apkę ponownie.
Pisałem, mówią że wysłano do działu technicznego i tym się zajmują. Już przez tydzien.

NEXT jest spoko tylko kiedy za niego płaci się 22,5 PLN.

WYMODEROWANO
Ostatnio zmieniony 14 lip 2020, 17:06 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Jeśli szukasz alternatywy to załóż wątek w dziale "Jaką ofertę wybrać?"
  • Strona 21 z 22
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22