DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 167 z 202
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 202
 #1098568  autor: babcia77
 02 lip 2020, 15:21
No i ciekawostka z lejkiem który pojawił się u mnie po pożarze serwerowni na Annopolu w lutym 2019.. Może pamiętacie ale nie mogłem go zdjąć w jakikolwiek sposób. Kilkanaście zgłoszeń, reklamacje, rozmowy z infolinią. Nic nie pomagało. Metoda z włączeniem i wyłączeniem "Bez limitu za 1 zł dziennie" u mnie nie chciała zadziałać. W końcu przyzwyczaiłem się do limitu 15 Mbps. Ostatni raz próbowałem coś zrobić w połowie kwietnia. I nadal nic. Dziś spróbowałem "Bez limitu za 1 zł dziennie" i szok - lejek zniknął! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #1098570  autor: Adriaan02
 02 lip 2020, 15:36
U mnie nie włączył sie lejek, internet od początku działa z pełną prędkością (dobrze, że nie kombinowałem z RWK w usłudzie Bez limitu za 1 zł dzienniez) ale i tak w mojej lokalizacji ostatnio znikła agregacja i net wyciąga max. 20 Mb/s,wieczorami troche lepiej. Ale brak agregacji to chyba nie wina T-Mobile bo w Orange też nie ma.
 #1098573  autor: michcio123
 02 lip 2020, 15:41
Lejek 15/15 można było zdjąć poprzez włączenie i wyłączenie No limt za 1 zł dziennie co najmniej od 5 kwietnia ( a może i kilka dni wcześniej) wtedy to zauważyłem u siebie i pisałem o tym tu na forum.
 #1098577  autor: babcia77
 02 lip 2020, 15:54
michcio123 pisze:
02 lip 2020, 15:41
Lejek 15/15 można było zdjąć poprzez włączenie i wyłączenie No limt za 1 zł dziennie co najmniej od 5 kwietnia ( a może i kilka dni wcześniej) wtedy to zauważyłem u siebie i pisałem o tym tu na forum.
Wiem - i tego próbowałem. Problem w tym że ta metoda - do dziś - u mnie nie działała. Zadziało u mnie dzisiaj. Podejrzewam że to efekt poprawienia czegoś po zgłoszeniu że nie dostałem SMS-a z informacją o możliwości włączenia usługi na kolejne 30 dni. W lokalizacji gdzie teraz jestem mam w tej chwili jakieś 28-29 Mbps.
 #1098736  autor: jakubd
 05 lip 2020, 23:03
Ja z wydajnością sieci mam niezłe szczęście - na pandemię wyniosło mnie w miejsce, gdzie T-Mobile działa najszybciej ze wszystkich operatorów. Na Huawei B818 (z Play) osiągam na Heyowej odmianie naszej taryfy 120/25 Mbit/s w zasadzie "in the middle of nowhere" (15km od najbliższego miasta, 5km do sklepu, 500m do kolejnego zabudowania). Orange też dobrze sobie radzi, Play działał kiedyś super, teraz ledwo 20/5, za to Plus: czasem trudno zmierzyć wydajność. Najlepszy jest Orange ADSL: Losowo znika synchronizacja, a jak działa to wyciska 6/0,7 Mbit, za to bardzo równo.
Tak czy inaczej nie spodziewałem się, że przechowanie tej karty tak długo w działaniu zwróci się tak nagle i z taką nawiązką.
 #1098802  autor: michcio123
 07 lip 2020, 06:48
Dzisiaj na na dwóch numerach Heyah i T-mobile nie pobrało 1zł i brak dwóch doładowań pakiet GB i złotówek ważny do dzisiaj. Czekam na dalszy rozwój sytuacji.

Edycja:
O 6:47 pobrało 1zł na obu numerach 2 doładowań ciągle brak.
 #1098838  autor: darekka
 07 lip 2020, 17:23
Ja również potwierdzam zaistnienie zawieszki usługi -kase o 6:47 pobrało na 2 numerach, a GB nie dodało.

Zadzwoniłem, zrobiłem zbiorcze*na swoje 2 numery+info o sygnałach z forum zgł.techniczne więc powinni naprawić u wszystkich.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1098840  autor: babcia77
 07 lip 2020, 17:54
darekka pisze:
07 lip 2020, 17:23
Ja również potwierdzam zaistnienie zawieszki usługi -kase o 6:47 pobrało na 2 numerach, a GB nie dodało.

Zadzwoniłem, zrobiłem zbiorcze*na swoje 2 numery+info o sygnałach z forum zgł.techniczne więc powinni naprawić u wszystkich.
A u mnie tym razem działa. ;-)
Może mi naprawili indywidualnie po problemie z informacją o możliwości włączenia kolejnego okresu. Nawet rekompensatę z reklamacji za to już zdążyli dać.
 #1098843  autor: darekka
 07 lip 2020, 18:22
I niech Tobie działa bez problemów jak i nam długo działało -teraz widać coś się zbiesiło ale odblokują i będzie działać normalnie.

Zresztą po ciszy w temacie widać , że usterki w zasadzie już się nie występują, a nawet jak się coś działo to samoczynnie naprawiało się.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1098863  autor: babcia77
 07 lip 2020, 22:51
Tylko po raz pierwszy od półtora roku musiałem konto doładować bo się ważność kończyła. ;-) Wycwanili się i dają na reklamację kasę ale ważności nie przedłużają. Teraz wakacje się zaczęły więc będzie intensywne korzystanie. Oby stabilnie działało bo 2 miesiące to będzie podstawowe łączę.
 #1098868  autor: darekka
 08 lip 2020, 06:39
Już po "usterce", która w żaden widoczny w użytkowaniu usługi się w praktyce nie objawiła. Słowem wsio gra jak i przez długi czas działało poprawnie poza identyczną zawieszką, która samoczynnie bez zgłoszenia została naprawiona/sama się odblokowała następnego dnia-w praktyce od wielu miesięcy nie ma żadnych problemów, które utrudniałyby korzystanie z czegokolwiek.
Usługa od kilku lat jest moim podstawowym netem, który od wielu miesięcy-w szczególności od naprawy "dopisz zero"(z 50GB zrobiono 500GB) już nie dostarcza złych emocji- Kto wytrwał ten ma spoko ofertę. :D

P.S. ten wydatek w postaci doładowania to odżałujesz, bo warto utrzymywać te SIMki :)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1098877  autor: darekka
 08 lip 2020, 10:13
No bez przesady, bo ile możemy jechać na benefitach za stare bądź co bądź usterki-sam z benefitów to ponabijałem 2 numery na kwoty po ponad 500zł./numer(to 3dyszki/2dyszki/5dyszek za awarie, tam 12x10zł. za promocje z TMUB i dodatkowe 120zł. za jednorazowy brak tych 10zł+50zł. za dopisanie numeru do SMSów w TMUB itp. sępienie na promocjach/reklamacjach) plus dodatkowy czas ważności konta więc te uczciwe 30zł.(w sumie to i sporo mniej, bo +20% za doładowania przez TMUB lub zakup doładowań w cenie ok.60% nominału i sępienie darmowego 31 dnia poważnie obniża ten "horrendalny" koszt za usługę).
Po naprawie naszej usługi to z chęcią płace te realnie 15-20zeta za miesiąc, a zużywam często ponad 1TB danych więc stosunek cena/możliwości jest do zaakceptowania zwłaszcza, że usterek to już od dawna nie ma. Co najlepsze to te skarbonki jakoś nie maleją...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1099396  autor: jakubeskulap
 16 lip 2020, 15:43
@babcia77 @darekka
wiecie moze jak wlaczyc 4g jesli przestalo dzialac w naszej usludze? ogolnie historia mam taka, ze konsultant wlaczyl bez limitu 15.10.19, przenioslem numer po 3 miesiacach 15.01.20 lejka z tmobile do heyah, co niestety zablokowalo mi usluge - pobierane byly zlotowki bez przyznawania pakietow. Od 15.04.20 pakiety sa przyznawane i dziala juz normalnie (zostalem w heyah), ale korzystalem z innego numeru z nasza usluga. Od dzisiaj wrocilem na poprzedni (ten ktory przenosilem do heyah) i niestety nie dziala 4g. Na zastepczym 4g dziala.
 #1099402  autor: babcia77
 16 lip 2020, 16:40
jakubeskulap pisze:
16 lip 2020, 15:43
@babcia77 @darekka
wiecie moze jak wlaczyc 4g jesli przestalo dzialac w naszej usludze? ogolnie historia mam taka, ze konsultant wlaczyl bez limitu 15.10.19, przenioslem numer po 3 miesiacach 15.01.20 lejka z tmobile do heyah, co niestety zablokowalo mi usluge - pobierane byly zlotowki bez przyznawania pakietow. Od 15.04.20 pakiety sa przyznawane i dziala juz normalnie (zostalem w heyah), ale korzystalem z innego numeru z nasza usluga. Od dzisiaj wrocilem na poprzedni (ten ktory przenosilem do heyah) i niestety nie dziala 4g. Na zastepczym 4g dziala.
Dzwoniłeś na infolinię że 4G nie działa? Wygląda jakby nie było po stronie operatora dla numeru włączone. Zgłoś tam plus oczywiście reklamacja z opisem problemu na maila BOA.
 #1099440  autor: darekka
 16 lip 2020, 21:19
Tak przy okazji-wie ktoś czy obecnie po zmianie T/HEYAH lub HEYAH/T nasza usługa działa prawidłowo u nowego "operatora"-może ktoś niedawno to sprawdzał?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1099441  autor: michcio123
 16 lip 2020, 21:30
Będzie pobierało 1zł ale nie da dwóch doładowań. Prawdopodobnie kluczem do prawidłowego działania usługi u"nowego" operatora jest wykonanie płatnej czynności czyli krótkie połączenie ,sms lub skorzystanie z internetu. Osobiście tego nie praktykowałem tzn. nie uruchamiałem usługi u drugiego operatora ale wykonałem przeskok z jednego do drugiego i z powrotem i usługa nie działała do puki nie wykonałem płatnej czynności na numerze. Sytuację tą opisywałem tutaj niedawno.
 #1099442  autor: darekka
 16 lip 2020, 21:40
Chyba się skuszę na zmianę opa, bo skarbonki mam na numerach T, a doładowywać trzeba.
Myślę, że konieczność płatnej czynności związana jest z koniecznością pełnej aktywacji numeru po przeniesieniu bez, której numer jest jakby "uśpiony" w systemach "nowego" operatora.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 167 z 202
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 202
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 202