DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 166 z 202
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 202
 #1096307  autor: darekka
 30 maja 2020, 20:01
To, że lejek od pewnego czasu znika po wyłaczeniu "Bez limitu za 1zł. dziennie" to wiem ale jakoś cień ryzyka, że znowu coś popitolą w tej materii zostawia w tyle głowy lekką nutkę niepewności. Inna kwestia, że choćby i z tym lejkiem reszta wymiata i szkoda zbywać.
Ja chomikuję 2 sztuki HEYAH płacąc 4,99 za 100dni konta, a 2sztuki T-mobile tyrają.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1097315  autor: darekka
 14 cze 2020, 11:24
Czy i u Was codziennie o godz. 0:00 następuje zamrożenie poł.internetowego w sieci T-mobile, bo od długiego czasu mam takie rozłączenia i nie wiem czy to reset stacji/systemów/platformy bilingowej prepaid/jakaś usterka na naszej usłudze.
Po kilku sekundach internet działa poprawnie bez ingerencji. Może też to być związane z kasowanie resztki z 500GB sprzed 2 dni jak mamy to codziennie robione. Dodam, że po tym zamrożeniu znika ten starszy pakiet.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1097347  autor: darekka
 14 cze 2020, 16:47
Pisano w tematach, że lejek 15Mb jest już zdejmowalny-ciekawe czemu na Twoim numerze jakoś nadal jest.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1097352  autor: michcio123
 14 cze 2020, 18:20
W przypadku heyah może być inaczej. Lejek 15/15 musiał się pojawić po aktywacji oferty"Nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y i 10 GB za 25 ZŁ".
Podejrzewam że lejka można się pozbyć przez aktywację a następnie wyłączenie wyżej wymienionej oferty ale to koszt 25zł i brak pewności czy to pomoże.
 #1097354  autor: leszekte
 14 cze 2020, 18:58
Dzwoniłem, konsultant ,pan Oskar T . twierdzi, że oferty na kartę wszystkie mają lejek, a opinie na Telepolis go nie interesują....

Złożyłem reklamację o treści "880XXX469 Problem z opcją usługową „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich” .
Prędkość transferu danych jest ograniczona do 15 Mb/s ,pomimo,że w używanej przeze mnie opcji usługowej takiego ograniczenia być nie powinno.
Żądam przywrócenia jak najszybciej działania usługi,bez limitów,zgodnie z regulaminem."
Zobaczymy, odpowiedzieć muszą.


,
 #1097364  autor: darekka
 14 cze 2020, 21:05
No cóż tylko stanowcze podejście może tu pomóc, a konsule jak konsule mało co wiedzą i jeszcze mniej rozumieją w większości przypadków-w tak egzotycznej ofercie jak nasza to już nic nie kumają.
Zawsze możesz aktywować tę opcję za 25zł. i ją wyłączyć, a następnie poprosić o zwrot tej kasy, bo masz 14dni na odstąpienie od umowy(aktywacja czegokoliwek jest umową). Ewentualnie możesz przypalić gupa, że omyłkowo aktywowane było i jak zauważyłeś to wyłączyłeś i prosisz o gest prokliencki. W takim przypadku nic nie tracisz, a może ten limity zdejmiesz.

Swoją drogą ten Pan Oskar to dobry ziom ;-) -sam dziś pisałem do BOA email o problemach z rozmowami na kartach prepaid T+telefon HUAWEI(zakłócenia na wielu kartach i wielu modelach HUAWEI o, których od pół roku na forum słychać, a operator zwalał na producenta, a ten nie widzi u nikogo usterki) to po dosłownie 10minutach miałem telefon od nich od konkret babeczki z informacją, że zna problem ale nie wiedziała, że jest więcej niż pojedyńcze przypadki(podlinkowałem im temat z naszego forum co im otworzyło oczy), stwierdziła, że wysyła mi nowe SIMki i dokonuje zmian na kontach co ma gwarantować ustąpienie tych problemów. Widać jedni są z powołania w BOA a inni dla kasy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1097402  autor: michcio123
 16 cze 2020, 07:22
michcio123 pisze:
29 mar 2020, 16:00
Mija czwarty tydzień od wystawienia zgłoszenia technicznego o nieprawidłowości w działaniu usługi( 1 zł pobiera ale brak dwóch doładowań w bilingu) po migracji T-H-T w celu usunięcia nie zdejmowanego lejka 15/15. Pomimo kilku ponagleń jak na razie brak odpowiedzi od technicznych.
Co ciekawe w 31 dniu od uruchomienia usługi przyszedł standardowy sms z zachętą do ponownej aktywacji usługi pomimo iż 30 dni wcześniej po wysłaniu tak na 80481 nie przyszło potwierdzenie iż usługa jest aktywna i w sumie słusznie bo brak było dwóch doładowań.
Dzisiaj na felernym numerze chciałem ponownie aktywować usługę niestety historia jak wcześniej 1zł pobrało ale brak dwóch doładowań a ponowny sms tak na 80481 zwraca ze jestem już w promocji. Kilka tygodni temu dostałem smsa z działu technicznego że wcześniejsze zgłoszenie w tej sprawie zostało rozwiązane i nie miałem tego okazji sprawdzić aż do dzisiaj jak widać sprawa dalej nie rozwiązana.
Żeby było ciekawie to na numerze heyah z opcją Nielimitowane rozmowy za 7zł na 7 dni i 10gb na którym również dokonana była zmiana taryf usługa uruchamia się bez problemu. Trzeba odczekać 72godz. i pisać kolejne zgłoszenie nie ma wyjścia.
 #1097441  autor: darekka
 16 cze 2020, 17:28
Pozostaje pisać zgłoszenia techniczne i reklamacje aż do skutku, bo skoro kasę pobiera za usługę to jest ona aktywna. Skoro jest aktywna co potwierdzają SMSy przy próbie ponownej aktywacji to musowo ich cisnąć o uruchomienie usługi w praktyce i zwrot hajsu za dni kiedy nie działała.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1097715  autor: michcio123
 20 cze 2020, 10:05
Dzisiaj na felernym numerze chciałem ponownie aktywować usługę niestety historia jak wcześniej 1zł pobrało ale brak dwóch doładowań a ponowny sms tak na 80481 zwraca ze jestem już w promocji. Kilka tygodni temu dostałem smsa z działu technicznego że wcześniejsze zgłoszenie w tej sprawie zostało rozwiązane i nie miałem tego okazji sprawdzić aż do dzisiaj jak widać sprawa dalej nie rozwiązana.
I nastąpił przełom. Przypomnę że chodzi o numer t-mobile na którym usługa nie działała poprawnie (brak dwóch doładowań) po migracji T-H-T w celu usunięcia lejka 15/15.
Dzisiaj w piątym dniu od uruchomienia usługi po pobraniu złotówki przyznało 2 doładowania pojawił się pakiet Gb(500) i złotówek oraz przyszedł sms że usługa jest aktywna. Nie jestem pewien co spowodowało że usługa ponownie się uruchomiła bo zgłoszenie techniczne w tej sprawie wystawiono dopiero dzisiaj jak już usługa działała. Sprawę załatwiałem mailowo i konsultantka nie chciała wystawić zgłoszenia bo nie było aktywności na numerze więc skąd wiadomo że nie działa. To na szybko wykonałem kilka połączeń wysłałem kilka smsów użyłem internetu aby było widać że pobiera kasę chociaż nie powinno i tak też było. Po tym wystosowałem drugiego maila z bardziej szczegółowym opisem i wnioskowałem o zwrot nie należycie pobranych opłat za aktywność na koncie. Do tej pory nikt nie odpowiedział ale rano ok. 9:00 przyszedł sms że wystawiono zgłoszenie techniczne.
Po migracji T-H-T nie korzystałem z numeru bo usługa i tak nie działała więc szkoda było czasu na ciągłe prośby o zwrot opłat a być może to był jakiś impuls do odblokowania systemu i aktywacji usługi takie mam podejrzenia bo dziwne że po płatnej aktywności na numerze usługa nagle się uruchomiła.
Tak czy inaczej ważne że Masz złotówkę... ponownie aktywne na numerze i to już bez lejka 15/15 który miałem od prawie dwóch lat.
 #1097724  autor: darekka
 20 cze 2020, 11:31
Jak już naprawili to nie kombinuj więcej, bo następnym razem może się nie udać-nie być chęci sprawczej po stronie operatora, bo ta usługa mocno ich uwiera.

Przy okazji -kilka dni temu telefonicznie zgłosiłem notoryczne rozłączanie/zamrażanie transmisji na kilkanaście sekund codziennie o godz.0:00 i od 3 dni nie ma tego problemu-sesja 3dniowa nie zerwana tak jak wcześniej.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1097729  autor: michcio123
 20 cze 2020, 13:31
Kombinować już nie zamierzam. Trzeba wyciągać wnioski :D . Poza tym gdzieś od początku kwietnia lejek 15/15 znika po wyłączenia usług które go nakładają i gdy bym poczekał 5tyg. dłużej z decyzją o zmianie taryfy to tego problemu by nie było bo lejek dało by się zdjąć bez przeszkód. No ale kto wiedział że to naprawią.
 #1098566  autor: babcia77
 02 lip 2020, 14:56
Adriaan02 pisze:
02 lip 2020, 14:18
Jak długo ostatnio czekaliście na aktywacje usługi po wysłaniu SMS-a?
Dziś wysłałem i czekam już prawie 30 minut, zazwyczaj aktywacja trwa do kilku minut

Mi w czwartek 25 czerwca skończył się okres. Nie przyszedł SMS o możliwości ponownego włączenia. Dobrze że pamiętałem więc SMS poszedł. Ponowny SMS dał komunikat że już uczestniczę w promocji. Mimo to dzień później usługa nie działała i zżarło środki z konta. Pod *103*22# nie było pakietu danych. Po telefonie na infolinię dostałem zwrot środków plus zgłoszenie serwisowe że jest problem. SMS potwierdzający włączenie usługi przyszedł po prawie 2 dobach po TAK na 80481. Dzień później przyszedł SMS o zamknięciu zgłoszenia serwisowego. Oczywiście poleciała też reklamacja.
  • Strona 166 z 202
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 202
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 202