DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 44 z 91
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 91
 #1097292  autor: biala1991
 13 cze 2020, 16:20
marcin19883 pisze:
13 cze 2020, 13:35
T-Mobile postanowił mi zawiesić konto. Mam promo 1zł dziennie no-limit z ważnością konta z tego co pamiętam 180 kilka dni. Chciałem uruchomić bonus GB jak zawsze a tu operator blokuje wychodzące dwa dni wcześniej.

W TM nie można czekać do ostatniej chwili i liczyć, że usługa wyłączy się/odnowi zgodnie z podawaną datą :D W zeszłym tygodniu nie mogłam zdezaktywować pakietu internetowego na dzień przed jego odnowieniem, kod dezaktywacyjny zwracał, że zlecenie w trakcie realizacji a nie dostałam żadnego info, że zlecenie wyłączenia zostało przyjęte do realizacji. Podejrzewam, że ta "realizacja w trakcie" to było przygotowanie do odnowienia pakietu, dlatego system nie pozwolił go wyłączyć :)
Wczoraj na innym numerze odnowił się NL+10GB, który na Miboa został skasowany razem z pakietem 10GB na DD. Tzn. wg Miboa odnowił się tylko NL, bo pakiet 10GB nadal wyświetla stan 0 :) Wg aplikacji wczoraj do wykorzystania było.. 20GB z 10GB :D kod też zwracał 20GB. Dzisiaj aplikacja pokazuje 10GB ważne 27dni i to by się poniekąd zgadzało, bo wczoraj (w dniu odnowienia) ważność wynosiła 28dni :) A na Miboa ciągle 0 GB, aż strach włączyć HF :D
 #1097293  autor: babciagienia1p
 13 cze 2020, 17:01
marcin19883 pisze:
13 cze 2020, 13:35
O co chodzi? 1zł dziennie nie daje już rwk?
Ps. Czyżby brak płatnej aktywności w ciągu 6 miesięcy? A nie powinienem jakiś sms ostrzegawczy przyjść jak w nju?

To dziwne. 1,- zł dziennie daje 182 dni (tak T-Mobile interpretuje RWK). SMS-y w takim przypadku raczej nie przychodzą. Ostrzeżenia SMS-owe przychodzą jeśli nie masz włączonej usługi 1,- zł.
Rozwiązaniem dla zapominalskich jest regularna dezaktywacja i ponowna aktywacja (w ciągu kilku minut) 1,- zł, np. co 5 miesięcy.
Mnie się jeszcze coś takiego nie zdarzyło, a czekam zawsze do ostatniego dnia ważności (taka choroba :wink: ). Sprawdzam w apce - ostatni dzień to komunikat konto wygasa za 183 dni lub kodem *101# i odejmuję od wyniku 183 dni.
Jeśli rzeczywiście nie przekroczyłeś 182 dni od ostatniej aktywacji usługi lub doładowania (w tym roku luty miał 29 dni), to śmiało dzwoń na infolinię (najlepiej 606 606 606). Powinni przywrócić ważność choćby na 1 dzień i wtedy spokojnie włączysz sobie usługę 1,- zł na kolejne 182 dni. Ostatnio są bardziej przyjaźni niż kiedyś. Powinno się udać.

---------------Edycja---------------------------
PS. @surface123 - W takich przypadkach nie skracają do 30 dni. Wyłączają wychodzące po 182 dniach. Skrócić do 30 dni można samemu.
O właśnie! @marcin19883 - Spróbuj dezaktywować 1,- zł kodem *140*296*2#. Może jeszcze wejdzie. Jeśli nie, to telefon na infolinię.
Ostatnio zmieniony 13 cze 2020, 17:15 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1097294  autor: marcin19883
 13 cze 2020, 17:14
biala1991 pisze:
13 cze 2020, 16:20
W TM nie można czekać do ostatniej chwili i liczyć, że usługa wyłączy się/odnowi zgodnie z podawaną datą :D
Systemy teleinformatyczne do wyrzucenia.
babciagienia1p pisze:
13 cze 2020, 17:01
To dziwne. 1,- zł dziennie daje 182 dni (tak T-Mobile interpretuje RWK)
najlepsza sieć :lol:
Nigdy w życiu nie brałbym u nich abonamentu, jeśli na karcie takie babole się dzieją
 #1097295  autor: surface123
 13 cze 2020, 17:59
Ja osobiście używam pakietu za 5 zł i po 5 dniach jak mam poniżej 5 zł to pakiet jest w zawieszeniu przez 92 dni. Jak nie doładuje to się po 92 dniach wyłącza ale wtedy mam konto ważne 31 dni stąd moje przypuszczenia że podobnie będzie z tym pakietem za 1 zł
 #1097296  autor: marcin19883
 13 cze 2020, 18:05
Ale jaja. Z ciekawości kodami wyłączyłem "1zł dzienne" i włączyłem. Pomimo blokady konta, udało sie uruchomić. Nawet bonus 5GB, który wczoraj aktywowałem po blokadzie i tak się uruchomił. :lol: T-mobile ma dziurawy system jak sito. Znowu mam RWK. Co za przeboje z " T-mobile najlepsza sieć"
 #1098871  autor: michcio123
 08 lip 2020, 07:49
Mam problem z kartą prepaid T-mobile taryfa frii. Karta nagle straciła dostęp do lte. Zarówno umts jak i gsm działają bez problemu. Według konsultanta usługa lte jest cały czas aktywna ,wykonał on restart karty sim po którym przyszedł sms że usługa lte jest aktywna ale nie mogę się zalogować do żadnego z pasm. Na innym numerze lte działa bez problemu więc to raczej nie wina sieci ani urządzenia.
Co jeszcze można zrobić w takiej sytuacji?
 #1098874  autor: fwitkowski17
 08 lip 2020, 09:28
Mam identyczny problem. Frii + STRONG LTE + HF. Też nie mogę zalogować się do LTE. Przekładałem karte do innego telefonu i do routera - maks. 3G. Więc wina po stronie sieci
 #1098875  autor: michcio123
 08 lip 2020, 09:50
Zastanawiam się czy wymiana sim pomoże tylko nie wiem jakie to koszty.
 #1099025  autor: michcio123
 09 lip 2020, 21:09
Dostęp do LTE wrócił podobno był z tym większy problem i nie tylko ja się z nim borykałem.
 #1099494  autor: patrix-83
 18 lip 2020, 09:50
Czy ktoś z Was wie czy w MIX T-mobile również występuje to ograniczenie prędkości internetu do 15 Mb/s czy nie ma tego lejka jak w ofertach na kartę w T?
 #1099501  autor: Karlos20
 18 lip 2020, 12:24
patrix-83: MIX to inny segment ofertowy, więc tam nie ma takiego ograniczenia. Co najwyżej może wystąpić lejek 16 kbps jeśli zużyjesz neta dostępnego np. z pakietu kontraktowego, który otrzymujesz co miesiąc jeśli utrzymasz wychodzące i odpowiednią kasę na koncie i o ile nie spłaciłeś szybciej liczby obowiązkowych zasileń, zgodnie z umową.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1099616  autor: Remington
 20 lip 2020, 18:13
Sprawdzał ktoś w praktyce czy da się mieć jednocześnie aktywny no limit za 1 zł dziennie i ten nowy pakiet 15GB za 15 zł? Z regulaminu wydaje się, że tak, ale jak ma się to do rzeczywistości to nie wiem.
 #1099622  autor: Karlos20
 20 lip 2020, 21:14
Dodatkowe paczki danych nie wykluczają korzystania z opcji usługowych no-limit - tak samo było gdy rozdawali w ramach akcji Happy Fridays gigabajty na 7 dni. Prędkość transmisji do 15 mbps.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1099623  autor: Remington
 20 lip 2020, 21:22
Strongi się wykluczały dlatego spytałem. Mam nadzieję, że jest jak pisze Karlos, dzięki.

W niektórych miejscach gdzie byłem ostatnio (Polska C) nawet bym dopłacił żeby mieć aż 15 Mbps 🙃. Stąd pomyślałem o TM jako necie rezerwowym.
 #1099633  autor: Karlos20
 21 lip 2020, 00:31
Remington: STRONG LTE niejako zachowywał się jako osobna taryfa internetu na kartę, która wykluczała jakikolwiek pakiet w taryfie Frii, no i miał dziurę, w którą "wpadłeś". Tutaj nie będzie takiego miejsca.
Zamieszczam link do regulaminu > https://firma.t-mobile.pl/binaries/cont ... _karta.pdf

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 44 z 91
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 91
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 91