DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 24 z 124
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 124
 #1096124  autor: Remington
 27 maja 2020, 18:11
Konieczność wykupienia pakietu by w ogóle móc zadzwonić za granicę to poważna wada tej taryfy. Żeby jeszcze był to bezterminowy pakiet.

Tym sposobem, by wykonać choćby krótką rozmowę trzeba od razu wyłożyć min. 5 zł. Cwane obejście unijnej regulacji limitującej cenę za minutę połączenia do 1,01 zł - osiągnie się ją dopiero po wydzwonieniu 5 minut z pakietu.
 #1096129  autor: Karlos20
 27 maja 2020, 19:03
Przy tych pakietach na połączenia zagraniczne, to faktycznie mała lipa. Z drugiej strony nie ma kłopotu z połączeniami, a szczególnie z smsami np. do Wielkiej Brytanii, aby iPhone skonfigurował swoje komunikatory systemowe. Niektóre sieci (Plus i T-Mobile) zjadają po 62 gr za każdą wiadomość, bez udziału użytkownika. Ale to odrębna kwestia.
Lepiej to rozwiązali z usługami premium. Też są zablokowane i aby z nich korzystać, trzeba zasilić saldo, ale złotówkowe. Korzystam, to zapłacę, jeśli nie chce to nic nie płacę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1096437  autor: Karlos20
 02 cze 2020, 13:38
UWAGA! Po kolejnej aktualizacji ogłaszam otwarcie Klubu Flex!!!
Zniżki u partnerów Flexa, tańsze Passy czy darmowe paczki GB w zasięgu palca!
Zaktualizujcie sobie aplikacje i sprawdźcie sami.

Ja wybrałem darmowe 5GB - ważne 30 dni. Info o pakiecie pojawia się na ekranie głównym w osobnej przegródce.

HIT! Video Pass 50% TANIEJ. Tylko 10 zł na 30 dni!!! Bez cięcia prędkości, bez limitu GB. NIKT nie ma takiej oferty.

Członkowstwo jest DOBROWOLNE. Dodatkowo zalecam włączyć zgody marketingowe, aby móc skorzystać ze zniżek czy rabatów. A jeśli nie chcesz, to nie korzystaj. Proste.
Ważne, Klub Flex jest w wersji BETA, jeśli będą jakieś kłopoty - piszcie na czacie.

No i regulamin klubu: https://flex.orange.pl/media/2c0c96d7-6 ... _beta_.pdf

A o to trochę screenów:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1096441  autor: iphoneski
 02 cze 2020, 13:54
A mi zniknęła opcja „zużycie danych” po wejściu tego klubu. Oby to tylko błąd...
Edit: znalazłem, trzeba kliknąć ikonę konta :)
@marcin19883 Dokładnie tak
Ostatnio zmieniony 02 cze 2020, 13:59 przez iphoneski, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1096442  autor: Karlos20
 02 cze 2020, 13:55
Zgadza się, informacje są zawarte w regulaminie Klubu.
9. Z Klubu Flex (beta) możesz skorzystać, jeśli korzystasz z usług Orange Flex.
18. Jeżeli zrezygnujesz ze swojego Planu, dostęp do Klubu Flex (beta) nie będzie możliwy. Żeby
korzystać z Klubu Flex (beta) musisz mieć aktywny Plan komórkowy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1096443  autor: Karlos20
 02 cze 2020, 14:00
iphoneski: zużycie danych jest teraz w zakładce profilowej w prawym górnym rogu aplikacji.
Obrazek

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1096454  autor: Karlos20
 02 cze 2020, 14:55
marcin19883: nie chcesz - wycofaj lub nie wyrażaj zgody. Przy akcji z kodem np. przy 7-dniowym Video Pass na 1. urodziny oferty, zgoda była wymagana, aby skorzystać z bonusu, a reklam z Orange drogą mailową lub sms - nie zauważyłem. Nie taki diabeł straszny jak go malują.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1096488  autor: columbo
 03 cze 2020, 00:30
Przeczytałem cały wątek i na większość pytań znalazłem odpowiedzi. Oprócz tego:

1. Czy polecony dostanie bonus po tym jak opłaci drugi miesiąc w Flex, ale polecającego już wtedy nie będzie we Flex? (to akurat ważne w kontekście używania kodów z forum)
Wg regulaminu wydaje się, że nie - polecający też nadal musi być w Flex. No to niefajnie.

2. Czy ewentualna wypłata pieniędzy z tego subkonta Flex jest możliwa tylko na konto/kartę, z której się wcześniej płaciło, czy również na inną, dodaną później?

3. Jeśli skorzystam z czyjegoś kodu polecającego i przeniosę numer, to czy w przyszłości będę mógł znowu skorzystać z polecenia przenosząc inny numer zarejestrowany na mnie?
Wg regulaminu wydaje się, że nie.
4. Czy w ofercie Rodzinnej wykupując jakieś dodatkowe usługi typu Videopass, czy rozmowy za granicę, trzeba to robić i opłacać dla każdego numeru z osobna? Czy może jakimś cudem płaci się za jeden pakiet, który może działać na wszystkich numerach?

5. Czy można łatwo przepisać numer we Flex na inną osobę?

6. Czy jak zrezygnuję z Flexa muszę zdążyć z przeniesieniem numeru do innej sieci zanim upłynie ostatni opłacony okres - bo chyba nikt mi nie przeniesie numeru nieaktywnego?
 #1096498  autor: iphoneski
 03 cze 2020, 12:31
1: używaj po prostu kodu kogoś, co do którego będziesz miał pewność, że zostanie ten miesiąc conajmniej :)
2: jeśli zmieniłeś kartę to wypłacasz na nową
3: niestety nie, sprawdziłem u siebie i miałem info, że już skorzystałem z kodu i nie mogę
4: Dodatkowe pakiety są na każdy numer z osobna.
5: Tego nie wiem, ale skoro wszystko załatwiasz w aplikacji to może można przez czat jeśli wyślesz skany podpisanych formularzy cesji, trzeba zapytać.
6: Numer jest aktywny 6 miesięcy od końca planu - nie możesz dzwonić ani odbierać, ale jak wejdziesz do apki Flex na LTE to normalnie ci się załaduje, także możesz go przenieść w tym czasie.
 #1096532  autor: columbo
 03 cze 2020, 19:37
iphoneski pisze:
03 cze 2020, 12:31
5: Tego nie wiem, [...]trzeba zapytać.
Z tego co się dowiedziałem, to jeszcze nie ma takiej możliwości.
6: Numer jest aktywny 6 miesięcy od końca planu - nie możesz dzwonić ani odbierać,
Zależy jak rozumieć aktywny. I tutaj wszystko wskazuje na to że byłyby problemy z przeniesieniem nr w takim "stanie"
 #1096533  autor: Karlos20
 03 cze 2020, 20:18
columbo: da się taki numer przenieść, gdyż jest zalogowany do sieci Orange i ma dostępną transmisję danych na potrzeby obsługi aplikacji Flex, gdyż w każdej chwili po uregulowaniu należności za aktywowany plan, wracają żądane usługi na numerze. Możliwość wykonywania i odbierania połączeń jest zawieszona do momentu ponownej aktywacji planu, numer w takim zawieszeniu może działać do 6 miesięcy od momentu wygaśnięcia nieodnowionej subskrypcji. Numer będzie dalej w Orange, lecz rozmówca dzwoniąc do takiej osoby, usłyszy komunikat o nieudanej próbie połączenia z numerem, bądź w innych sieciach nic nie usłyszy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1096542  autor: Karlos20
 03 cze 2020, 22:17
24bis24: skoro jesteś taki wszechwiedzący, pomóż rozwiązać problem np. z Flex Rodziną, albo z przejście z Flexa do prepaida w Orange, bądź przeniesieniem numeru do innej sieci przy wygaśniętej subskrypcji. Te ostatnie zrobisz to bez problemu, bo numer nie jest przeznaczony do likwidacji tak jak w zwykłych prepaidach, gdzie przekroczysz datę przychodzących i numer jest odcinany od zasięgu. Jest 6 miesięcy na podjęcie decyzji. Po tym czasie Umowa wygasa i numer jest dezaktywowany z sieci. Proste.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1096545  autor: iphoneski
 03 cze 2020, 23:45
Akurat sam mam jeszcze taki numer - używałem go do testowania przez 2 miesiące a potem zrezygnowałem. Numer cały czas pokazuje LTE, można z niego wykonać połączenie ale jest tylko przerywany krótki sygnał i nigdzie nie dzwoni, ale aplikację Flex ładuje, także jest aktywny, więc żadnego problemu z przeniesieniem nie powinno być. Nie przenoszę bo po pierwsze nie mam gdzie a po drugie po co, więc umrze tam śmiercią naturalną ;)
 #1096600  autor: columbo
 04 cze 2020, 17:38
Ja bym jednak uważał z przenoszeniem nr który jest we Flexie, ale nie ma aktywnego planu. Dopóki ktoś nie potwierdzi w praktyce. Jak przenoszę prepaid, to mnie zwykle pytają, czy numer jest aktywny na wych. , a jeden i drugi operator wysyłają sms na ten nr. A jeśli system otrzyma informację, że sms nie dotarł - może wstrzyma przeniesienie?

Chciałem jeszcze zweryfikować informacje o tym, kiedy wpływa bonus z kodu polecającego. Od praktyków najlepiej.
Np. w takim skrajnym przypadku: polecony - okres roz. ma 1, polecający - 30. Polecony startuje powiedzmy 1.06 i 1.07 opłaca drugi miesiąc. W tym dniu polecający ma opłacony dopiero pierwszy miesiąc (30.06) od aktywacji planu przez poleconego.
Na czacie powiedziano mi, że jeśli polecony opłaci swój drugi miesiąc, to już wtedy on i polecający dostaną bonus. Czyli w tym przypadku, gdzieś ok. 1.07? Czy rzeczywiście?
  • Strona 24 z 124
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 124
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 124