DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 16 z 191
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 191
 #1092759  autor: Athantor
 03 kwie 2020, 09:46
Obrazek

„Isługa” :-)

Może ostatnie problemy playa z VoLTE były spowodowane zmianą na platformie, żeby nie było trzeba sms-ować 🤔

:-)
 #1092760  autor: 0kti
 03 kwie 2020, 10:10
Z tego co mi ostatnio mówili w BOK, to wszyscy nowi klienci mają obie usługi aktywowane z automatu (nie wiem jak na kartę).
 #1092765  autor: iphoneski
 03 kwie 2020, 12:08
marcin19883 pisze:
02 kwie 2020, 23:47
iphoneski pisze:
02 kwie 2020, 19:13
ja w Orange jakiś czas temu wyłączyłem WiFi calling, bo mam wrażenie, że przy aktywnej usłudze szybciej bateria spada.
Raczej to wina, że masz uruchomione wifi. Też swoje bierze, jeśli coś w tle działa.
To nie wina WiFi - gdy numer był w Play korzystanie z WiFi calling wpływało na baterię korzystnie oszczędzając trochę a w przypadku Orange jest odwrotnie.
 #1092767  autor: iphoneski
 03 kwie 2020, 12:25
I właśnie dlatego zadałem konkretne pytanie i liczyłem na konkretne odpowiedzi użytkowników Orange, którzy sprawdzili to u siebie. Odpowiedzi w stylu
raczej
mogę sam wydedukować bez pisania na forun.
 #1092772  autor: marcin19883
 03 kwie 2020, 15:23
iphoneski pisze:
03 kwie 2020, 12:25
Odpowiedzi w stylu
raczej
mogę sam wydedukować bez pisania na forun.
Sam rusz głową. Masz włączone wifi, więc masz internet. Są aplikacje, które wymagają dostępu do internetu i zaczynają się synchronizować i co chwilę wybudzają telefon z deep sleep, bo muszą aktualizować status. Więc zadaj sobie pytanie, czy naprawdę vowifi jest temu winne?
 #1092773  autor: iphoneski
 03 kwie 2020, 15:30
Nie rozumiesz co napisałem? W Play VoWiFi nie miało negatywnego wpływu na baterię a wręcz przeciwnie. W Orange zauważam u siebie szybszy spadek poziomu baterii gdy ta usługa jest włączona. Pytałem konkretnie użytkowników tej usługi, w tej konkretnej sieci a nie tych, którym coś się wydaje.
 #1092774  autor: kozien70
 03 kwie 2020, 15:37
@iphoneski - z VoWiFi korzystam tylko w sytuacjach awaryjnych typu brak zasięgu sieci lub podróże zagraniczne, więc nie podzielę się własną obserwacją nt zużycia baterii. Jedyne, co mi przychodzi do głowy to być może Orange ma jakieś agresywniejsze niż Play ustawienia KeepAlive dla podtrzymania tunelu, który w VoWiFi jest zestawiany i stąd większe zużycie baterii.
 #1092775  autor: iphoneski
 03 kwie 2020, 15:41
@kozien70 - właśnie też mi to wpadło do głowy już po napisaniu wczorajszego posta. Obecnie też włączam tylko kiedy muszę, bo jednak lepiej mieć więcej baterii niż mniej.
 #1092789  autor: piotrzet
 03 kwie 2020, 17:33
Podczas rozmowy wywaliło mi VoWiFi pomimo działającego internetu. Ikona nie powraca. T-Mobile, Kielce, Note 10+

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1092790  autor: spotify
 03 kwie 2020, 17:49
iphoneski pisze:
03 kwie 2020, 12:08
To nie wina WiFi - gdy numer był w Play korzystanie z WiFi calling wpływało na baterię korzystnie oszczędzając trochę a w przypadku Orange jest odwrotnie.
Ty weź najpierw sprawdź, czy jakaś aplikacja nie jest łasa na baterie.
Masz na pewno te same aplikacje to miałeś za czasów Play?
Bierzesz pod uwagę, że z dnia na dzień korzystamy coraz więcej z telefonu i sieci?
I bierzesz pod uwagę, że telefon kilka miesięcy temu miał lepszą baterię?

Nie wydaje mi się, aby wifi calling miało wpływ na baterię, tym bardziej, że piszesz "że masz odczucie"
 #1092792  autor: iphoneski
 03 kwie 2020, 18:10
Sprawdziłem to i nie było to trudne. Wystarczy wykonywać te same czynności przez jakiś czas przy włączonej i wyłączonej usłudze i dla pewności kilka razy to powtórzyć i zmienić wykonywane akcje żeby wykluczyć inne czynniki. Nie musisz dawać mi rad w stylu botów operatorów z Facebooka bo wiem co i jak zrobić żeby potwierdzić swoje przypuszczenia. Oczywiście konkretnych dowodów nie mam bo WiFi calling nie widnieje w statystykach zużycia baterii.
 #1092807  autor: p2225
 03 kwie 2020, 19:57
W ustawieniach IMS w service menu. Media->EVS Setting->Audio Codecs

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1092811  autor: bxx1
 03 kwie 2020, 21:49
Testuje VoLTE i VoVIFI.Czyli przy rozmowie przełączam się.Niema żadnych problemów.Karta nju internet dodatkowy,a słuchawka to galaxy s20+5g.Na razie działa rewelacyjnie.Swiętokrzyskie:)
 #1092824  autor: bobix
 04 kwie 2020, 09:13
Korzystam cały czas w domu z VoWiFi w Orange. Wcześniej korzystałem w Play. Nie zauważyłem różnicy w trzymaniu baterii.
 #1092863  autor: loker
 04 kwie 2020, 20:58
Huawei P9 Lite 2017 bez brandu.
W T-Mobile działa zarówno VoLTE jak również Wi-Fi Calling. W Play oraz Orange te usługi nie są dostępne.
 #1092866  autor: marcin19883
 04 kwie 2020, 22:51
A jak w Plusie Volte działa na róznych telefonach np. Xiaomi lub inne chińskie marki? Może ktoś się wypowie, czy nikt Plusa nie ma?
  • Strona 16 z 191
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 191
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 191