DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 150 z 173
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 173
 #1091795  autor: Remington
 16 mar 2020, 17:58
Na jakiej podstawie uważasz, że to wina Twojego operatora, a nie tego inicjującego połączenie? Czy z innych numerów tamtego operatora połączenia przychodzą poprawnie?
 #1092314  autor: jutek
 26 mar 2020, 21:00
Dziś przy próbie połączenia na numer a2mobile trzy razy w odstępie kilku minut miałem komunikat "nie ma takiego numeru". Z komentarzy na Fb wynika, że nie jest to jednostkowy przypadek.
 #1092320  autor: TomLee
 26 mar 2020, 23:54
U mnie to samo. Dodatkowo często jak chcę zadzwonić pojawia się komunikat o zajętej sieci. WYMODEROWANO OFF-TOP
Ostatnio zmieniony 27 mar 2020, 08:21 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: usunięty off-topic o Play i odpowiedzi na niego
 #1092472  autor: jutek
 29 mar 2020, 14:52
Problem z "nie ma takiego numeru" (nowość od kilku dni) tudzież innymi komunikatami zamiast połączenia, do tej pory co jakiś czas się powtarza, obsługa a2 już raczej nawet nie próbuje go rozwiązywać, tylko opracowała standardową formułkę odpowiedzi, że ze względu na wzmożony ruch tak ma być + kit, że tak jest we wszystkich sieciach (oczywiście nie jest). Zdaję sobie sprawę, że to może być także wina Playa, tym niemniej biorąc sprawę na logikę to mały operator powinien się bardziej postarać, żeby mieć dobrą łączność z dużym, a myślenie klienta a2 jest następujące: "gdybym miał numer w innej sieci niż a2 to by mogli się do mnie dodzwonić a jak jestem w a2 to nie mogą". I średnio takiego klienta a2 obchodzi czyja to wina. Obstawiam, że sedno problemu leży w tym, że ktoś nie chce komuś za coś odpowiednio zapłacić.
 #1092474  autor: TomLee
 29 mar 2020, 15:01
Ja tam nie lubię tracić czasu na zbędne rozmowy z bok i wczoraj mój numer przeniosłem z wrodzinie do Orange. miałem nadzieję, że nie będę już bawił się w przenoszenia tego numeru, ale cóż zrobić. I z pewnością nie wejdę już do mvno bazujących na plusie, oprócz plusha.
 #1092476  autor: Remington
 29 mar 2020, 15:36
@jutek
No a co odpowiada obsługa Play? Jeśli przyczyna jest u nich, to tylko oni wiedzą kiedy były nieudane próby połączeń. Np. z moich numerów połączenia się udają, może to kwestia lokalizacji albo czegoś co trudno określić.

Twoje oczekiwania względem a2m są tylko z pozoru słuszne. Mały operator w takiej sytuacji może tylko jedno... prosić dużego, by zajął się sprawą, a nie wiemy czy i jaką siłę przebicia ma Premium Mobile w P4. Może nie mieć żadnej... IMO reklamacje powinni składać ci, którym nie działa, czyli chcący się dodzwonić.
 #1092482  autor: jutek
 29 mar 2020, 16:37
Remington pisze:
29 mar 2020, 15:36
@jutek
No a co odpowiada obsługa Play? Jeśli przyczyna jest u nich, to tylko oni wiedzą kiedy były nieudane próby połączeń. Np. z moich numerów połączenia się udają, może to kwestia lokalizacji albo czegoś co trudno określić.
Nie zgłaszałem do Play, wyszedłem z założenia, że skoro problem nie jest jednostkowy i nie dotyczy tylko mojego numeru w Play oraz nie tylko tego numeru w a2mobile, na który dzwonię, to sprawa jest im już znana.
Remington pisze:
29 mar 2020, 15:36

Twoje oczekiwania względem a2m są tylko z pozoru słuszne. Mały operator w takiej sytuacji może tylko jedno... prosić dużego, by zajął się sprawą, a nie wiemy czy i jaką siłę przebicia ma Premium Mobile w P4. Może nie mieć żadnej... IMO reklamacje powinni składać ci, którym nie działa, czyli chcący się dodzwonić.
Przyznam, że trochę inaczej wyobrażam sobie a2mobile. Jako 'spadkobiercę' Aero2 nie upatruję tej sieci jako czysto wirtualnej, tylko jako taką, która ma swój sprzęt, swoją platformę, swoje styki z dużymi operatorami. Słowem taką, która siłami swojej obsługi technicznej może sprawdzić, czy jej się zatyka jakiś styk z inną siecią i, pewnie, za odpowiednią opłatą, go poszerzyć. Co ciekawe problem podobno nie występuje w przypadku oferty abonamentowej Premium Mobile, gdzie działa ona typowo na zasadzie operatora wirtualnego mocno zintegrowanego z Plusem.
 #1092484  autor: Remington
 29 mar 2020, 16:52
Trudno powiedzieć, czy Play znany jest problem. Po pierwsze obsługa na czacie jako normę stosuje zrzucanie zgłoszeń na drzewo. Po drugie, na forum Playa nikt nic nie pisze.

a2mobile nie tyle jest spadkobiercą Aero2, co usługą Premium Mobile, świadczoną na infrastrukturze i systemach Aero2 (jako podwykonawcy). Ktoś wspominał, że identyczny problem miał z połączeniem na nr wRodzinie, więc ewidentnie nawala styk P4->Aero2.

Weź jednak pod uwagę, że dla P4, takie Aero2 jest tylko jednym (i raczej mało znaczącym) z wielu operatorów z jakimi mają styki (komórkowych MNO jest mało, ale stacjonarnych multum).
 #1092490  autor: rymi
 29 mar 2020, 17:33
Muszę niestety potwierdzić, że coś złego się dzieje z a2 mobile - prowadzę dwa numery u nich [ojca i wujka] i obaj stwierdzają, że jak dzwonią do kogoś to nie ma połączenia [cisza w głośniku] jak spróbują za chwilę to najczęściej mogą się już połączyć. Poza tym jest ten problem "nie ma takiego numeru" jak się dzwoni do a2 mobile [sam miałem to już kilkanaście razy dzwoniąc do ojca z Orange, a brat to samo z T-Mobile (ja mała mieścina w mazowieckim, brat Warszawa)] więc to nie problem operatorów z których się dzwoni, a właśnie samego a2 mobile.

Są to numery osób starszych, a nie numery potrzebne do prowadzenia biznesu i na razie będę obserwował co się dzieje - nie przenosimy jeszcze numerów z a2 mobile.
 #1092491  autor: TomLee
 29 mar 2020, 17:45
Ja nie oczekuję od mojego dostawcy usług telekomunikacyjnych HD voice, wifi calling itp. ale jeżeli nie mogę wykonać połączenia, dopiero za 4-5 razem wskakuję do sieci a rozmówca słabo mnie słyszy to można się wkurzyć. U mnie prawie wszyscy dookoła w Play, co chwilę znajomi i rodzina - musiałem dzwonić 2-3 razy, coś jest nie tak. Zapłacę gdzie indziej 5 zł więcej i będę mógł normalnie korzystać z telefonu. I niech nie wciskają kitu, że problem z jakimś światłowodowem. Jest po prostu coraz gorzej. Ja się zwijam do konkurencji.
 #1092493  autor: Remington
 29 mar 2020, 18:18
rymi pisze:
29 mar 2020, 17:33
Poza tym jest ten problem "nie ma takiego numeru" jak się dzwoni do a2 mobile [sam miałem to już kilkanaście razy dzwoniąc do ojca z Orange, a brat to samo z T-Mobile

Wreszcie ktoś kto potwierdził problem też w innych sieciach, to zmienia postać rzeczy.
 #1092513  autor: JacekKrajza
 30 mar 2020, 09:06
To jest problem w a2mobile i tylko tu. Pierwsze raporty pochodzą jeszcze sprzed informacji o "urwanym światłowodzie". Problemy niestety nadal występują i to nieprawda, że dotyczy to tylko połączeń z Play. To niestety najgorsza możliwa awaria. Dlaczego? Bo jak nie działają usługi wychodzące (połączenia głosowe, SMS-y), czy internet mobilny, to od razu to wyłapiemy. Ale awarię połączeń przychodzących wyłapać trudno.

Operator, choć problemy są te same cały czas, już nie zwala na urwany światłowód. Teraz zrzuca winę na "przeciążenie sieci". A to już chyba akt desperacji...
 #1092552  autor: TomLee
 30 mar 2020, 20:51
Problem ten dotyczy również sieci wrodzinie. U mnie zaczęło się w dniu, kiedy ogłoszono, że od następnego dnia szkoły będą pozamykane. Stąd początkowo myślałem, że to może być przeciążenie sieci. Teraz czekam już na uruchomienie tego numeru u innego operatora.
 #1092553  autor: kgracjank
 30 mar 2020, 21:48
Wcześniej miałem problem z sms'ami z banku. Do tej pory kiedy zgłosiłem problem w BOK wszystko działa, jednakże internet z Orange zamontowany w modemorouterze B715 czasem zaczął się ciąć. Połączenia z a2 do innych sieci czasem za drugim razem się dodzwaniam. Żona ma numer w wrodzinie - podobnie. Nie jest to jakoś specjalnie dokuczliwe ale tak się dzieje. Jako ciekawostka to kumpel ma numer w Plusie abo i też skarżył się na podobne cyrki. Na razie nie dokucza mi to zbyt mocno, ale widzę, że to nie tylko mój problem. Jak na razie a mam styczność z ludźmi użytkującymi różnych opów, to najmniej problemów z PLAY i Tmobile (aczkolwiek na zadu##u play nie ma zasięgu i to jest wtedy porblem) Mam cichą nadzieję, że to tylko koronaprzeciążenie sieci radiowej.

Zapomniałbym. Ja jestem w a2, żona w wrodzinie i oboje mamy problem z połączeniem się z eDziennikiem. Zazwyczaj mnie pierwszemu się udaje. Nie wiem o co kaman, bo jak się trafi, że jesteśmy w mieszkaniu i na wifi (orange) to wszystko ok.
Ogólnie to na transmisji danych bynajmniej z mojego a2 to eDziennik niejednokrotnie długo mieli zanim coś wczyta.

A tak w ogóle to problemy internetowo telefoniczne zaczęły się z I połową marca. Mam nadzieję, że przeciążona sieć tylko. Bo jak nie to spadam do Tmobile (Play tam gdzie pracuję niestety nie ma zasięgu)
 #1092562  autor: neotele
 31 mar 2020, 07:43
@kgracjank
Ogranicz rozważania do danego operatora, zajętości stacji przekaźnikowej, w której zasięgu akurat przebywasz (jeśli jest zbyt dużo użytkowników korzystających z danego przekaźnika, to każda sieć tego nie wytrzymuje i są problemy), godzin "szczytu" i jakości urządzenia łączącego się z siecią (telefon/modem/router).
Wifi (łączące urządzenie mobile z modemem/routerem) nie powinno być tu istotne (będzie działać tak samo, niezależnie od operatora).
 #1092565  autor: TomLee
 31 mar 2020, 10:18
Ja korzystam z sieci wrodzinie, zwykły telefon bez internetu, praktycznie tylko rozmowy i niewiele sms-ów. Z funkcjonowaniem usługi sms problemów nie zauważyłem. Natomiast z rozmowami jest problem. Występuje wszystko to co opisano w powyższych postach. Według mnie to chodzi o kasę. Pewnie plus nie dostał do aero2 i premium mobile jakiejś kasy i zrzucił ich abonentów prepaidowych na szary koniec kolejki w dostępie do sieci. Tyle, że na tym szarym końcu nie da się funkcjonować.
  • Strona 150 z 173
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 173
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 173