DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 172 z 482
  • 1
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 482
 #1092098  autor: perdos1
 21 mar 2020, 22:38
piotrzet pisze:
21 mar 2020, 21:37
Gwarantuje ci że i tak 50% jak nie więcej o tym by nie wiedziało. Jedyny dobry sposób to po prostu drugi SMS, który trzeba odesłać, że zgadzasz się na utratę GB i tyle. To jest moim zdaniem jedyne dobre rozwiązanie.
Moze i by nie wiedziało, ale wtedy to by była ich wina. Regulamin/informację na temat promocji należy przeczytać. Oczywiście, że opisany przez ciebie sposób byłby najlepszy. Chodzi mi tylko o to że gdyby informacja była w regulaminie mogliby wyjść w tej sytuacji "z twarzą".
 #1092099  autor: iphoneski
 21 mar 2020, 23:41
Czyli po prostu chcą wyczyścić prepaida, etycznie pomysł mocno słaby, ale pewnie skuteczny. Ogólnie ostatnio mają jakiś problem z kartą - najpierw rozdawali gigabajty jak cukierki albo lepiej a teraz imają się nawet takich metod żeby te cukierki wszystkie zabrać.
 #1092100  autor: Window
 22 mar 2020, 00:46
Mnie nie będzie dziwiło to jak za kilka miesięcy Orange zrobi zbieraczom potężna niespodziankę czyli Usunie usługę bądź zastosuje się do regulaminu i zablokuje wam Zbieranie GB ten punkt z Regulamin usługi cyklicznej „Rozmowy i SMS-y bez
limitu do wszystkich + pakiet GB” mówi o
39. Niewykorzystane środki z pakietu GB przepadają wraz z upływem okresu ważności Usługi.
więc to daje Orange tylną furtkę do zablokowania zbierania GB
Natomiast w Regulamin usługi cyklicznej„Rozmowy,SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” też jest ten zapis
35.Niewykorzystane środki z pakietu GB przepadają wraz z upływem okresu ważności Usługi.
EDIT 01:07 Strona biura prasowego znowu nie działa
 #1092115  autor: Karlos20
 22 mar 2020, 11:58
Także to nie błąd był tylko celowe działanie, o czym już wcześniej pisałem. Jeszcze się gniewają, że niektórym się nie podoba promocja...
To mogli dać same GB tak jak z promocji z 10GB do 31 marca i nikt by nie marudził. Widać wyraźnie, że prepaida chcą niszczyć kosztem Flexa. Od dawna o tym mówię...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1092117  autor: Marens
 22 mar 2020, 12:07
Miałem więcej szczęścia niż rozumu w przypadku tej "promocji".

Wysłałem wczoraj SMS o treści "WIOSNA" na 364, dostałem odpowiedź :
"Twoje zlecenie zostało przyjęte do realizacji. Wkrótce powiadomimy Cię o przyznaniu promocyjnej usługi. Pozdrawiamy Orange"

Po chwili przyszedł SMS
"Jutro nastąpi automatyczna próba odnowienia usługi Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 25zł na 31dni. Obecnie masz na końce XYZ zł. Pamiętaj, aby zapewnić środki na odnowienia"

Szybko się zorientowałem, że jest coś nie tak i zadzwoniłem do BOK.
Dziś rano usługa za 25zł normalnie się odnowiła(zgodnie z planem), GB dalej są na koncie.

"Gratulacje! Usługa Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich + pakiet GB została automatycznie odnowiona za 25zł i jest ważna do 22.04.2020r Do wykorzystania masz XYZ GB. Potrzebujesz więcej internetu? Już teraz dodaj 5GB do pakietu danych. Odpisz PAKIET na ten SMS (koszt 5zł + SMS w Orange)"

Wydaje mi się, że ten promocyjny "wiosenny" pakiet z jakiegoś powodu nie aktywował się i wszystko zostało po staremu. Nie otrzymałem ostrzeżenia SMS o kasowaniu GB wraz z możliwością anulowania dyspozycji.
 #1092119  autor: jarekt
 22 mar 2020, 12:17
Możliwe też, że już wczoraj po naszej nagonce szybciutko zmodyfikowali system ze strachu przed konsekwencjami (zawsze to lepiej będzie brzmiało, że sami postanowili z tego zrezygnować) i już GB nie są kasowane. To oczywiście tylko gdybanie.

Ale bardzo ciekaw jestem oświadczenia rzecznika Orange i decyzji jakie zapadły czy zapadną w związku z tą sprawą.
 #1092157  autor: mungo
 23 mar 2020, 00:20
Moim skromnym zdaniem nie jest to żaden zamach stulecia na garstkę zbieraczy GB, tylko nadal skutek skomplikowania oferty. I tak już sporo zrobili czyszcząc masę usług (niestety czasem korzystnych, mi samemu brakuje Masz Minuty i Masz SMSy). To że mieli zaimplementowany mechanizm potwierdzenia przejścia z opcji cyklicznej na jednorazową świadczy o tym że już trochę ogarniają zależności między usługami. Jednak samą promocję zrobili na szybko i po prostu wzięli gotowy pakiet jednorazowy za 3zł i zrobili możliwość jego aktywacji za darmo kodem SMS (dają pakiet 300MB w roamingu UE, choć nie powinni dawać go do darmowego pakietu). Z jednej strony nie wychwalam tego nieogarniania (nieprecyzyjny regulamin). Ale snucie teorii że to zamach na gigabajty śmieszy mnie. Dziwi mnie też trochę po co ktoś z no-limitem i kapitałem GB aktywuje tą promocję? Taki łasy na 3GB? :shock:
Uważam też że większość użytkowników promocji na niej skorzystała (ze mną na czele). Jakaś garstka ludzi z dziwnych powodów (mając już cykliczny pakiet) i mając pecha przegapiając ostrzeżenie, robi jednak aferę. Następnym razem zastanowią się w Orange dwa razy zanim dadzą coś ludziom za darmo.
A jak będą chcieli zabrać, to to zrobią w majestacie prawa i regulaminów.
 #1092158  autor: jarekt
 23 mar 2020, 01:31
@mungo, jesteś w błędzie. To nie jest żaden skutek "skomplikwania oferty" czy jakiegoś błędu w systemach Orange, tylko przemyślana i zaplanowana akcja.

Kasowanie GB przez tę promocję zostało dokładnie zaplanowane i jest zgodne z tym czego chciał operator - tak przyznali wielokrotnie pracownicy Orange, stwierdzając dodatkowo, że został jednak wprowadzony dodatkowy "mechanizm bezpieczeństwa" dający 15 minut na anulowanie skasowania GB.
Bo Orange dba o swoich klientów i ich GigaBajty, i robi wszystko aby im one nie przepadły hahahaha...

Gdyby to był błąd, to pracownicy na blogu, konsultanci i rzecznik, już w piątek gadaliby mniej więcej tak:
"Tak wiemy o tym problemie. Bardzo Was przepraszamy. Oczywiście kasowanie GB nie powinno się odbywać. To błąd w systemie. Najszybciej jak to tylko będzie możliwe przywrócimy automatycznie wszystkim skasowane GB. Nic nie musicie robić. Dajcie nam tylko czas do poniedziałku. Jeszcze raz bardzo wszystkich przepraszamy."

A zamiast tego co gadają?
Najpierw milczą i kasują niewygodne komentarze na blogu.
A potem gadka tego typu: "Wszystko jest poprawnie. Reklamacja niezasadna. Kasowanie odbywa się zgodnie z przekazanym komunikatem. Wprowadziliśmy zabezpieczenie dając klientom możliwość anulowania zlecenia i anulowania skasowania GB w ciągu 15 minut. Nie wiem dlaczego tyle hejtu. Należy czytać SMSy."

No i taki drobiazg, że o kasowaniu GB nie ma ani słowa w regulaminie promocji...

Także chcieli zabrać, i to zrobili, ale niestety nie w majestacie prawa i regulaminów.
 #1092160  autor: forum_tg
 23 mar 2020, 07:15
jarekt pisze:Kasowanie GB przez tę promocję zostało dokładnie zaplanowane i jest zgodne z tym czego chciał operator
mam podobne odczucie. Abonenci pozbyli się pakietów, czyli trzeba kupić nowe!
No i taki drobiazg, że o kasowaniu GB nie ma ani słowa w regulaminie promocji...
i to jest najbardziej zaskakujące
https://www.telepolis.pl/images/2020/03 ... wiosny.pdf

większość abonentów i tak nie czyta regulaminów "bo po co", więc uruchomili by tą promocję, gdyż jest coś "za free"
Także chcieli zabrać, i to zrobili, ale niestety nie w majestacie prawa i regulaminów.
tutaj popis dla prawników - czy musieli w regulaminie wpisać, czy wystarczy sms?
 #1092162  autor: szunaj
 23 mar 2020, 07:32
jarekt pisze:
23 mar 2020, 01:31
@mungo,

, stwierdzając dodatkowo, że został jednak wprowadzony dodatkowy "mechanizm bezpieczeństwa" dający 15 minut na anulowanie skasowania GB.


Ja wczoraj aktywowałem i żadnego sms nie dostałem, wręcz pakiet był aktywowany w ułamku sekundy. Choć sms potwierdzający włączenie przyszedł po 5 minutach.
 #1092197  autor: jarekt
 23 mar 2020, 15:31
Cisnę ich na blogu (wysłałem im ten koment viewtopic.php?f=22&t=83319&start=3390#p1092158 ale kolejny raz skasowali) i takie info właśnie się pojawiło (jako kolejna aktualizacja promocji Wiosna):
Przeanalizowaliśmy sygnały, jakie dostaliśmy od Was w związku z włączeniem promocyjnej usługi „Rozmowy, SMS i MMS bez limitu do wszystkich+pakiet GB” i utratą GB zgromadzonych w usłudze „Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich+pakiet GB”. Od rana pracujemy nad naprawieniem tej sytuacji. Wkrótce poinformujemy Was o rozwiązaniu. Przepraszamy za niedogodności.

Może jednak pójdą po rozum do głowy...
 #1092215  autor: Window
 24 mar 2020, 13:09
Dziekujemy, ze skorzystales z promocji Wiosna. Wiazalo sie to z wylaczeniem dotychczasowej wersji uslugi bez limitu i utrata zgromadzonych GB. Moglo to spowodowac Twoje niezadowolenie. Dlatego zwracamy Ci wszystkie utracone GB powiekszone o dodatkowe 30GB. Beda one wazne przed 365 dni.
Takiego smsa dostałem
 #1092217  autor: jarekt
 24 mar 2020, 15:03
Jest 3. aktualizacja na blogu:
[Aktualizacja 3 z dn. 24.03, godz. 14]: Wszystkim, którzy w wyniku skorzystania w promocji wiosennej utracili dotychczasową wersję usługi bez limitu i zgromadzone GB, przywróciliśmy posiadane GB oraz dodaliśmy 30 GB extra. Wszystkie GB są ważne przez rok, niezależnie od innych posiadanych usług. Jeszcze raz przepraszamy za brak precyzyjnej informacji o ograniczeniach promocji. Mamy nadzieję, że to wynagrodzi nasze niedopatrzenie.
 #1092242  autor: perdos1
 25 mar 2020, 09:28
Ciekawe co z nabitymi pakietami za 7 zł w wersji cyklicznej. GB również zostały przywrócone czy licznik biegnie od 0?
  • Strona 172 z 482
  • 1
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 482
  • 1
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 482