DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1091327  autor: mediolan
 06 mar 2020, 17:56
Dzień dobry,
cieszymy się, że korzystasz z oferty Orange na kartę. Serdecznie dziękujemy za okazane nam zaufanie.
Mamy dla Ciebie ważną informację dotyczącą zmian w cenniku Twojej taryfy. Od 30 kwietnia 2020 r. cena za minutę połączenia głosowego wzrośnie z 30 gr na 32 gr. Zmiany spowodowane są inwestycjami w rozwój sieci mobilnej oraz światłowodowej, koniecznymi dla utrzymania najwyższej jakości dostarczanych przez nas usług.

Jeśli nie akceptujesz tych zmian, przysługuje Ci prawo do wypowiedzenia Umowy do 31 lipca 2020 r. Nie poniesiesz za to żadnych opłat.



1. Pytanie zatem jeśli wypowiem umowę - muszą zwrócić mi kasę na koncie w całości ? ktoś kiedyś to przerabiał , dotychczas stawki malały :)
Ostatnio zmieniony 06 mar 2020, 19:41 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Cytat, usuniecie duplikatu
 #1091333  autor: Remington
 06 mar 2020, 19:45
Nic nie muszą zwracać, dotąd zdarzało się to tylko likwidującym się MVNO i to tylko na zasadzie ich dobrej woli.

UOKiK czepia się wygasania ważności środków, a nie kiwnął dotąd palcem ws. ich zwrotu w razie zmiany cennika lub likwidacji operatora. Formalnie Ty już im zapłaciłeś za usługi, a nie kupiłeś konkretnego zestawu usług w konkretnych cenach.
 #1091336  autor: mediolan
 06 mar 2020, 20:25
a były zmiany cenników w górę..? chyba jakoś od niedawna coś idzie w górę
może należy zapytać UKE
za co zapłaciłem ? - zasiliłem tylko konto na usługi które są w określonych cenach i mogę z nich skorzystać w tych cenach , gdyby nie te ceny może nie wybrałbym tej sieci i byłbym w innej
 #1091337  autor: Remington
 06 mar 2020, 21:11
mediolan pisze:
06 mar 2020, 20:25
a były zmiany cenników w górę..? chyba jakoś od niedawna coś idzie w górę
może należy zapytać UKE

Oczywiście, że bywały już podwyżki. Nigdy żaden operator nie proponował wtedy zwrotu kwoty salda. Nawet w przypadku likwidacji operatora było to tylko ich dobrą wolą. Co miałoby UKE powiedzieć, skoro nie ma przepisów, które by to nakazywały?
mediolan pisze:
06 mar 2020, 20:25
za co zapłaciłem ? - zasiliłem tylko konto na usługi które są w określonych cenach

Kupiłeś usługi telekomunikacyjne o konkretnej wartości, opodatkowane 23% VAT, dostałeś na to paragon lub fakturę, sprzedawca, pośrednik, operator i państwo zgarnęli swój udział w tej kwocie. Co więcej, w większości przypadków kupiłeś to wcale nie od operatora tylko od jakiejś firmy trzeciej.

Pisz do UOKiK-u zgłaszając im naruszanie zbiorowych interesów konsumentów (wtedy wystarczy zgłoszenie od jednej osoby) to jedyna możliwa droga.