DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1088314  autor: Dorotea
 18 sty 2020, 19:20
Niestety odświeżony pakiet STRONG LTE nie znosi limitu 15 Mb/s. Przytomnie kupiłam najtańszy za 5 zł, bo T-Mobile lubi zaskakiwać. I niemiła niespodzianka.

Obrazek
Obrazek

Wystarczy choćby na chwilkę włączyć sobie "Bez limitu za 1 zł dziennie", a później wyłączyć - na stałe ustawia się limit 15 Mb/s przypisany do numeru (nie taryfy, czy usługi).
 #1088449  autor: Remington
 20 sty 2020, 13:21
Kiedy w 2015 r. TM wprowadzał pakiety "Internet STRONG LTE" chwalili się, że kto ma taki pakiet nie musi pamiętać o ważności konta. Czy odświeżonej wersji to również dotyczy? Niczego o tym w regulaminie nie znalazłem, choć jako warunek aktywacji podali środki na koncie, a nie jego ważność.
 #1088464  autor: fwitkowski17
 20 sty 2020, 16:17
Remington pisze:
20 sty 2020, 13:21
Kiedy w 2015 r. TM wprowadzał pakiety "Internet STRONG LTE" chwalili się, że kto ma taki pakiet nie musi pamiętać o ważności konta. Czy odświeżonej wersji to również dotyczy? Niczego o tym w regulaminie nie znalazłem, choć jako warunek aktywacji podali środki na koncie, a nie jego ważność.
Tak dalej jest. Przed aktywacją miałem 14 dni pozostałych. Po aktywacji 30 GB ważność konta upływa za 61 dni
 #1088823  autor: fwitkowski17
 27 sty 2020, 07:42
Wg. Regulaminu nie ma ilości odnowień - odnawiają się w nieskończoność.
2.11 Użytkownik korzystający z oferty Internet STRONG LTE może w każdej chwili aktywować ponownie ten sam lub inny pakiet danych Internet STRONG LTE. Ilość danych zakupionych w ramach nowo aktywowanego pakietu sumuje się z ilością danych niewykorzystanych w ramach poprzedniego pakietu. Od momentu aktywacji pakietu, Użytkownika będzie obowiązywała nowa Opłata Cykliczna oraz nowa długość Cyklu Rozliczeniowego, zgodnie z nowo aktywowanym pakietem.
 #1088839  autor: fwitkowski17
 27 sty 2020, 09:33
Remington pisze:
27 sty 2020, 07:46
Nie pytałem o liczbę odnowień tylko kumulację danych. Wszystkie dotychczas niewykorzystane czy tylko bieżące i z ostatniego odnowienia?
Kumuluje się wszystko. Na potwierzednie zrzut z ilości GB z aktywacji 3 pakietów: 30 GB na 60 dni, 10 GB na 10 dni i 5 GB na 30 dni
Obrazek
 #1089344  autor: Remington
 03 lut 2020, 14:27
Aktywowałem na próbę i działa dobrze.

Wie ktoś może co się stało ze starymi pakietami Strong LTE? Chodzi mi o to czy zebrane przez ich posiadaczy dane przepadły wraz z wprowadzeniem nowej oferty lub konieczne było przejście na nią. Gdyby nie ten wątek nie wiedziałbym, że coś się zmieniło, to i pewnie starzy klienci tych pakietów pewnie nie wiedzą.

Edit: odpowiem sobie sam, że chyba stare skumulowały się z nowymi, bo kody mają takie same: https://firma.t-mobile.pl/pl/dla-mediow ... 5db87e37ef
 #1089624  autor: mungo
 07 lut 2020, 14:26
Jak wygląda utrzymywanie ważności konta w przypadku tych pakietów? Przykładowo chciałbym korzystać z opcji 10zł/5GB/miesiąc, mam zapas środków na koncie, z roczną ważnością konta dzięki włączonej usłudze 'BEZ LIMITU za 1zł dziennie'. Czy włączając pakiet STRONG LTE tracę ważność konta? Czy jest jakiś rozsądny sposób na ważność konta w tej opcji?
 #1089636  autor: Remington
 07 lut 2020, 16:26
Aby w ogóle móc włączyć ten pakiet, musisz dezaktywować 1zł na 1 dzień (lejek zostanie niestety), tracąc RWK. Jednak póki będziesz mieć aktywny pakiet Strong, ważność konta będzie zawsze wydłużana wraz z nim, o ile tak nadal działają te pakiety jak kiedyś (raczej tak jest, potwierdzają to wpisy @windows123455860455).
Ostatnio zmieniony 07 mar 2020, 08:22 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Przekreślenie tego czemu przeczą kolejne posty
 #1091331  autor: Remington
 06 mar 2020, 18:49
4 lutego około 14-tej aktywowałem pakiet Smart LTE 10GB ważny 30 dni. Czyli wg kc powinien być aktywny do 5 marca włącznie. Ważność konta wydłużyła się do 6 marca.

Oto co pokazywały poszczególne aplikacje do wczoraj:
- apka mobilna: data ważności pakietu i odnowienia to 5 marca.
- USSD: odnowienie 6 marca
- www: na tym samym ekranie jedno pod drugim:
Twój pakiet to: Internet STRONG LTE 5 GB na 30 dni Opcja ważna do: 06-03-2020
wskaźnik z wykorzystaniem pakietu i datą Internet ważne do 05.03.2020
- SMS z 4 marca rano: za 2 dni pakiet będzie przedłużony.

Dzisiaj jest 6 marca i stan następujący:
- apka mobilna: "Konto wygasa dzisiaj", a do wygaśnięcia pakietu internetowego zostało -1 dni (minus jeden)
- USSD: wystąpił błąd
- www: "Uwaga! Masz zablokowane połączenia wychodzące, doładuj konto za min. 25 zł." oraz "Twój pakiet to: Internet STRONG LTE 5 GB na 30 dni Opcja ważna do: 06-03-2020", wskaźnik z wykorzystaniem i drugą datą zniknął, a wychodzące i pakiet nadal działają

Kasa na odnowienie pakietu jest na koncie.
 #1091342  autor: Remington
 07 mar 2020, 08:20
Cd.

7 marca po północy wychodzące zostały zablokowane, net przestał działać, pakiet Smart LTE nadal jest widoczny w apce z saldem danych 0MB i statusem "w trakcie procesu aktywacji".

Czyli pakiet nie odnowił się i jest w okresie zawieszenia, ponieważ ważność konta wygasła. Jej rzekome wydłużanie z każdym odnowieniem pakietu można włożyć między bajki.

Zapewne działa to poprawnie tylko jeśli ważność konta jest dłuższa od pakietu, ale nie gdy są sobie równe.
 #1091344  autor: babciagienia1p
 07 mar 2020, 08:40
Remington pisze:
07 mar 2020, 08:20
Zapewne działa to poprawnie tylko jeśli ważność konta jest dłuższa od pakietu, ale nie gdy są sobie równe.

Wynika z tego, że pewnie trzeba było aktywować i dezaktywować usługę Bez limitu za 1,- zł dziennie 6 marca wieczorem. Zakładam, że taka operacja nie likwiduje pakietów Internet Strong LTE.

---------Edit--------------
Aby odzyskać wychodzące, wystarczy doładować za 5,- zł (ważność na wychodzące wydłuży się do +5 dni) i następnie wykonać operację aktywacja/dezaktywacja Bez limitu za 1,- zł dziennie. Po niej ważność konta +31 dni (najprawdopodobniej, bo jeszcze nie testowałam wydłużonego o 1 dzień terminu).
 #1091351  autor: Remington
 07 mar 2020, 09:56
Cały urok Stronga to brak lejka:) Rozwiązanie wydaje się proste, tj. zasilać kwotą potrzebną na odnowienie pakietu krótko przedtem np. 2 dni wcześniej. Wtedy 10 zł potrzebne na pakiet wydłuży konto na 10 dni, a odnowiony pakiet wydłuży konto do swojej ważności (I hope so).
 #1091355  autor: jarekt
 07 mar 2020, 10:43
@surface123, nie. W TM blokada 15/15 idzie na numer (globalnie, a nie lokalnie na czas działania danej usługi, co jest niezgodne z regulaminami) i generalnie niewiele rzeczy pomaga aby się tego limitu pozbyć.