DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 161 z 202
  • 1
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 202
 #1090700  autor: marcingp5
 22 lut 2020, 17:26
Po wielu zgłoszeniach przywrócił się zasięg LTE Ale oferta Masz złotówkę nadal mi nie działa a w historii konta jest "Obciążenie 1 zł " i co ciekawe każdego dnia dokładnie o godzinie 21:43 .
Dostałem w ramach zgłoszenia 10 GB transferu na czas naprawy i już w taryfie Frii (po problemach z migracją Heyah>Frii) sprawdziłem prędkość na tym pakiecie i moje zdziwienie to prędkości powyżej 46MB/s czyli chyba to działa taka migracja ale nie wszystko jest takie łatwe.
https://www.speedtest.net/result/9061068056
Otrzymałem też ostatnio takiego e-maila :
Dzień dobry,

Według regulaminu zmiany taryf na taryfę Frii, który może Pan znaleźć w :
„Warunki Oferty Promocyjnej „zmiana taryfy na taryfę Frii” dla Użytkowników T-Mobile na kartę”, który dostępny jest na stronie internetowej www.t-mobile.pl
Cyt.:
2.6. Zmiana taryfy na taryfę Frii skutkuje:
2.6.2. automatyczną dezaktywacją wszystkich ofert, promocji oraz przywilejów aktywnych na koncie Użytkownika w momencie zlecenia zmiany taryfy

Odnosząc się do zaistniałej sytuacji na Pana koncie, kontynuowanie usługi "Masz złotówkę masz no limit" nie jest możliwe przez zmianę taryfy. Aktualna kontynuacja po zmianie taryfy wynika z błędu technicznego, co zostanie poprawione na Pana numerze.
Dział techniczny odniósł się do tego w zgłoszeniu CRID******** potwierdzając brak możliwości przywrócenia usługi promocyjnej.

Aktualnie w taryfie Frii ma Pan możliwość aktywowania innych pakietów internetowych, które są proponowane w naszej ofercie.

Mam nadzieję że podana informacja jest pomocna.

Pozdrawiam,
Emilia *******
Konsultant
Ostatnio zmieniony 22 lut 2020, 17:31 przez marcingp5, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1090704  autor: 24bis24
 22 lut 2020, 17:57
@marcingp5

Znam taką odpowiedź :)
Mają gotową i tylko powielają.

Dzień dobry,

Dokładny zapis dotyczący opisanej wcześniej sytuacji znajduje się w regulaminie oferty :
„Warunki Oferty Promocyjnej „zmiana taryfy na taryfę Frii” dla Użytkowników T-Mobile na kartę”, który dostępny jest na stronie internetowej www.t-mobile.pl.
Cyt.:
2.6. Zmiana taryfy na taryfę Frii skutkuje:
2.6.1. ustawieniem nowej daty Ważności Konta na 7 pełnych dni kalendarzowych liczonych od momentu dokonania zmiany taryfy,
2.6.2. automatyczną dezaktywacją wszystkich ofert, promocji oraz przywilejów aktywnych na koncie Użytkownika w momencie zlecenia zmiany taryfy

Podsumowując nie ma możliwości reaktywacji Pana wcześniejszej oferty limitowanej, która została przez Pan dezaktywowana w momencie zmiany taryfy na Frii 03-09-2019 roku.

Mam nadzieję że podana informacja jest pomocna.

Pozdrawiam,
Emilia Ja.....uk
Konsultant

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1090710  autor: aupol
 22 lut 2020, 19:56
Jeśli dobrze interpretuje zapisy to w dostępnym na stronie Heyah dokumencie dotyczącym migracji punkt 8d gwarantuje zachowanie statusu pozostałych ofert aktywnych na koncie Użytkownika, z tym
zastrzeżeniem, iż od chwili migracji, do wskazanych ofert stosowane będą regulaminy takich samych ofert dostępnych w T-Mobile na kartę. Skoro nasza usługa działa w obu 'sieciach' to ja bym się na to powołał.
 #1090722  autor: darekka
 22 lut 2020, 23:32
Powołać się można na wszystko tylko kwestia "dobrej woli" Operatora, a o tą może być dość trudno(blisko 4 lata bujaliśmy się z pakiecikami po 50GB dobowo i inne wariacje kumulacji itp. mimo zapisów o full nolimit) zwłaszcza w kontekście upierdliwości posiadaczy "Masz złotówke..." i tego, że ta oferta jest operatorowi wybitnie nie na rękę(gdzie za 1 zeta ma się 500-1000GB dobowo/15TB na miesiąc w cenie 30zł, plus oczywiście full nolimit na resztę usług) i najchętniej to by tę usługę uwalili(było wiele prób zniechęcenia do tej oferty jej posiadaczy).

Jak widać na Waszych przykładach(lejki 15/15Mb nałożone samoczynnie po pożarzew Annopolu/w skutek celowego kombinowania z wydłużeniem konta/aktywacji "Bez limitu za 1zł. dziennie" przez niedouczonych konsuli operator ma to w głębokim poważaniu i aż sam nie mogę uwierzyć, że udało się chociaż wydębić globalnie"dopisanie zera" do przyznawanego pakietu GB o co walczyliśmy(nolimit powinien być od początku ale dawali 50GB) prawie 4 lata. Na podstawie powyższego moim skromnym zdaniem operator nie odda Wam usługi o ile znając wady systemu T/Heyah samoczynnie się usługa przypadkiem nie odblokuje-celowo na 100% nie naprawią utraty aktywacji tej usługi u osób, które "kombinowały".

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1090740  autor: michcio123
 23 lut 2020, 11:22
Zauważcie że przytoczony przez konsultanta regulamin dotyczy zmiany taryfy ze starszych taryf na frii a nie migracji z heyah do t-mobile a to jest zasadnicza różnica i według mnie nie ma racji.
Mowa tu o tym regulaminie. Tutaj powinien być zastosowany regulamin migracji z heyah do t-mobile lub odwrotnie a tam nie ma ani słowa o tym że traci się prawa do promocji. Mało tego jest zapis o którym wspomina @aupol i ja sam wcześniej już o tym pisałem czyli:
"Zachowaniem statusu pozostałych ofert aktywnych na koncie Użytkownika, z tym zastrzeżeniem, iż od chwili migracji, do wskazanych ofert stosowane będą regulaminy takich samych ofert dostępnych w T-Mobile na kartę."(przy migracji z heyah) Co oznacza że usługa Masz złotówkę... powinna działać bez względu na to czy jesteśmy w t-mobile taryfa frii czy heyah taryfa dniówkowa. Jak się będą upierać to niech UKE rozstrzygnie ale sprawa jest raczej jasna i wyłączyć w ten sposób usługi nie mogą chyba że w przyszłości zmienią regulamin migracji .
Konsultanci a nawet my tutaj na forum mylimy pojęcie zmiany taryfy z migracją. T-mobile i Heyah to teoretycznie dwie różne sieci dlatego ma tutaj zastosowanie pojęcie "migracja" i osobny regulamin do tej czynności natomiast zmiana taryfy może być tylko w obrębie jednej sieci(np. z tak tak do frii itp.) Należało by też dodać że migracja jest płatna (3 zł) a zmiana taryfy nie.
 #1090764  autor: 24bis24
 23 lut 2020, 15:13
wtedy otrzyma się to:

Dzień dobry,

Cytując zapis regulaminu, wysłanego przez Pana: " d. zachowaniem statusu pozostałych ofert aktywnych na koncie Użytkownika, z tym zastrzeżeniem, iż od chwili migracji, do wskazanych ofert stosowane będą regulaminy takich samych ofert dostępnych w T-Mobile na kartę" .

Zapis w regulaminie mówi, że regulamin takich samych ofert musi być dostępny w T-mobile na kartę. Nie ma możliwości aktywowania tej oferty, ponieważ ta oferta w T-mobile na kartę jest już niedostępna i nie można ponownie jej aktywować.

Pozdrawiam
Piotr Szy......ski
Konsultant

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1090766  autor: michcio123
 23 lut 2020, 15:57
24bis24 pisze:
23 lut 2020, 15:13
Nie ma możliwości aktywowania tej oferty, ponieważ ta oferta w T-mobile na kartę jest już niedostępna i nie można ponownie jej aktywować.
Oferta jak najbardziej jest dostępna jeśli się posiada odpowiedni starter z limitowanej edycji i aktywowało się go najpóźniej 30.04.2016r i to co pisze konsultant to kompletna bzdura bo z tego wychodzi że jak bym usługi nigdy wcześniej nie aktywował to teraz już nie był bym do niej uprawniony . Regulaminy tych starterów zamawianych w internecie są dostępne zarówno dla heyah jak i t-mobile.
 #1090882  autor: darekka
 25 lut 2020, 15:44
SMS z zaproszeniem nie zawsze przychodzi więc jesli pobiera 1zł. to możliwe, że za 300MB w ramach "Bez limitu za 1zł. dziennie". Sprawdź kodem *103*22# ilośc dostępnego internetu i przejrzyj biling.
Proponuję wysłanie SMSa z aktywacja usługi "Masz złotówkę..." a być może usługa zaskoczy-wcześniej jesli masz aktywne "Bez limitu za 1zł. dziennie" wyłącz je.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1090938  autor: michcio123
 26 lut 2020, 16:25
W przeciągu ostatniego tygodnia na moim numerze t-mobile Z Masz złotówkę... zrobiłem migrację do heyah i z powrotem w celu usunięcia niezdejmowalnego lejka 15/15 który został na numerze z powodu pomylenia usług przez konsultanta jakieś 1,5 roku temu. Migracji dokonałem na nie aktywnej usłudze. Dzisiaj rano ją aktywowałem 1zł pobrało ale 2 doładowań brak czyli usługa nie działa. Po ponownym wysłaniu smsa aktywującego otrzymuję wiadomość zwrotną Twój numer został już zgłoszony do promocji itd. czyli zgodnie z przewidywaniami numer nie stracił możliwości aktywacji usługi ale migracja coś miesza w systemie że usługa nie chce się podnieść. Teraz muszę odczekać 72 godz. od aktywacji aby zgodnie z regulaminem oferty mieć podstawę do zgłoszenia technicznego bo usługa sama z siebie na pewno nie wstanie tylko będzie pobierała 1 zł dziennie. Na podstawie wcześniejszych postów widzę że nie będzie łatwo ale przed samą migracją przeczytałem szczegółowo regulaminy naszej oferty oraz migracji do heyah dniówka i t-mobile frii i nie ma tam ani słowa że migracja wyklucza z promocji.
 #1091056  autor: darekka
 29 lut 2020, 10:25
Osoby "mające" aktywne usługi "Frii internet"(t-mobile) i "Dniówka internetu"(HEYAH) powinny sprawdzić czy są one nadal aktywne, bo u mnie na 2 numerach T usługa została wyłączona bez mojego zlecenia(na jednym numerze 26.02 technicy wyłączyli w ramach "naprawy" starej usterki z czasów 50GB, a na drugim nie było śladu kto, kiedy i po co wyłączył). Jak wiadomo pierwsza aktywacja jest darmowa, a następne płatne 3zł.-po telefonie oddali opłate za "ponowną" aktywacje.W HEYAH "Dniówka internetu) na obu numerach działa od aktywacji sprzed paru lat.
Regulaminy:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006686.pdf
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 09dc0c1498

Usługi te świetnie zabezpieczają przed wyczyszczeniem konta (20 groszy za 1MB gdy nie ma żadnego pakietu internetu) po wyłączeniu "Bezpiecznego internetu" przez Operatora.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1091082  autor: macqmacq
 29 lut 2020, 16:21
darekka pisze:
29 lut 2020, 10:25
Osoby "mające" aktywne usługi "Frii internet"(t-mobile) i "Dniówka internetu"(HEYAH) powinny sprawdzić czy są one nadal aktywne, bo u mnie na 2 numerach T usługa została wyłączona bez mojego zlecenia(na jednym numerze 26.02 technicy wyłączyli w ramach "naprawy" starej usterki z czasów 50GB, a na drugim nie było śladu kto, kiedy i po co wyłączył). Jak wiadomo pierwsza aktywacja jest darmowa, a następne płatne 3zł.-po telefonie oddali opłate za "ponowną" aktywacje.W HEYAH "Dniówka internetu) na obu numerach działa od aktywacji sprzed paru lat.
Regulaminy:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006686.pdf
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 09dc0c1498

Usługi te świetnie zabezpieczają przed wyczyszczeniem konta (20 groszy za 1MB gdy nie ma żadnego pakietu internetu) po wyłączeniu "Bezpiecznego internetu" przez Operatora.
Ale to chyba nie ta oferta! Czemu w tym wątku piszesz? :roll:
 #1091085  autor: darekka
 29 lut 2020, 16:37
Bo jak usługi "Masz złotówkę..." nie reaktywujesz/się spapra to zanim zakumasz, że zdechło(że nie masz już pakietu GB) to będziesz bulił 20groszy za 1MB(dotychczasowe zabezpieczenia przed wyczyszczeniem konta w takiej sytuacji był wycofany jakiś czas temu "Bezpieczny internet" 100MB za 9zł i blokada), a wielu z nas dodatkowo na tę okoliczność ma, a raczej powinno mieć aktywne "Frii internet"/"Dniówka internetu" i wielu może mieć ją zdezaktywowaną przez operatora/jego system i żyć w nieświadomości, że zabezpieczenie przed wyczyszczeniem konta w razie np.awarii "Masz złotówkę..."nie zadziała.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1091334  autor: babcia77
 06 mar 2020, 20:16
Od pewnego czasu nie mogę sprawdzić czy usługa włączona, na jak długo, do kiedy mam ważne połączenia wychodzące. Jedyna metoda to kod *103*22#. MiBOA i aplikacja mobilna nie pokazuje pakietów. No to złożyłem reklamację i zgłoszenie serwisowe na to że te dwie rzeczy nie działają. Przedwczoraj reklamacja odrzucona. Z takim wyjaśnieniem:

Nawiązując do reklamowanego serwisu Mój T-Mobile uprzejmie wyjaśniam, że serwis Mój T-Mobile ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie jest on usługą, która podlega reklamacji. W związku z powyższym bardzo proszę o zgłoszenie techniczne do konsultanta Biura Obsługi Abonenta pod numerem telefonu: 602 900 (opłata zgodna z cennikiem).

Dziś dostałem SMS-a na zgłoszenie serwisowe:

Dzień dobry. Informujemy, że prace nad zgłoszeniem technicznym zostały zakończone. Użytkownicy aplikacji posiadający numery zakupione przed lipcem 2017 mogą mieć problem z prezentacją usług w aplikacji. Jeszcze nie wiadomo kiedy prezentacja będzie udostępniona.

Czyli nic działać nie będzie. Nie mamy pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi?
  • Strona 161 z 202
  • 1
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 202
  • 1
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 202