DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 50 z 54
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 54
 #1090523  autor: babciagienia1p
 19 lut 2020, 13:18
@24bis24 - To dziwne. Tutaj jest link do regulaminu:
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... zx8RSZaE_R
2.12. Po dezaktywacji Oferty nastąpi skrócenie Ważności Konta do 30 dni kalendarzowych.

Możliwe przyczyny:
1) w ciągu ostatniego miesiąca T-Mobile coś zmienił w systemie
2) termin wygaśnięcia Twojego konta wynika z innej oferty niż dzisiaj dezaktywowana 1,- zł bez limitu
3) błąd w systemie T-Mobile.

W sobotę sprawdzę na jednym numerze, akurat mam go do dezaktywacji, i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
 #1090524  autor: jarekt
 19 lut 2020, 13:31
Ale w T-Mobile jest kilkanaście definicji "ważności" i "wygaśnięcia" wzajemnie się wykluczających (przeczących sobie, bo wskazują na inny dzień lub godzinę danego dnia):
- konto jest ważne 30 dni (do 23:59 30 dnia);
- konto jest ważne 30 dni (do 0:00 30 dnia);
- konto wygaśnie za 31 dni (jest ważne 30 dni do 23:59 30 dnia);
- konto wygaśnie za 31 dni (jest ważne 31 dni do 23:59 31 dnia);
- konto wygaśnie za 31 dni (jest ważne 31 dni do 0:00 31 dnia).
- itp., itd.

W zależności od metody sprawdzenia ważności konta (WK) dostajemy różne informacje, z tym że w systemie jest oczywiście 1 konkretna data i godzina WK.

Jeszcze dodam, że ważność spotykana w T-Mobile w zależności gdzie spojrzymy, np. do 20 marca do 23:59 i do 21 marca do 0:00, wydaje się bardzo zbliżona (różnica 1 minuty, albo nawet 1 sekundy, bo ta godzina 23:59 tak naprawdę to 23:59 i 59 sekund), to jednak jest to różnica 1 dnia w dacie dziennej i czasami widzisz właśnie 20 marca, a innym razem 21 marca i zawsze masz z tyłu głowy "do końca danego dnia", a tu cyk i o 1:00 rano 21 marca konto już nieaktywne, czy środki przepadły.

Dlatego rozumiem rozterki pytających o WK w T-Mobile, choć z kolei @Remington takich userów goni i wyrzuca posty do kosza, czy nawet rozsyła ostrzeżenia ;)
 #1090531  autor: Remington
 19 lut 2020, 15:01
Ci „ludzie” dostali odpowiedź, a pytali nadal o to samo, dlatego uciąłem dyskusję. Czas trwania terminu oznaczonego w dniach definiuje art. 111 kodeksu cywilnego i TM żadnego odstępstwa od tego nie posiada (choć mógłby gdyby tylko chciał). Koniec kropka, sprawa jest jasna.

Rozjazd w datach podawanych w aplikacjach oraz USSD (dobrze opisane przez Ciebie), a także niedotrzymywanie terminu jednoznacznie wynikającego z kc to po prostu błąd i powinien być przedmiotem reklamacji.
 #1090619  autor: surface123
 20 lut 2020, 18:22
Coś się posypał system t-mobile...
Od wczoraj od ok. 20.00 czekam na zmianę taryfy na Heyah i "zmiana w trakcie"
Wkurzające to :/

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile
Cena - 55 zł za m-c. Kontakt na PW

Kupię, cesja, internet T-Mobile, blueconnect i inne , kontakt PW
 #1090640  autor: surface123
 20 lut 2020, 22:15
Tak. Wiem.
Niestety minęło ponad 24 godziny a taryfa nadal nie zmieniona :/
Nigdy takich problemów nie miałem, zawsze to góra kilka, kilkanascie minut....

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile
Cena - 55 zł za m-c. Kontakt na PW

Kupię, cesja, internet T-Mobile, blueconnect i inne , kontakt PW
 #1090648  autor: surface123
 21 lut 2020, 11:12
No a u mnie z przedwczoraj wiszą zmiany taryf...

W końcu ktoś z konsultantów zrobił zlecenie techniczne.

Jeden numer odblokowali, teraz wróciłem z nim do frii i pokazuje w nazwie taryfy "unknow"

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile
Cena - 55 zł za m-c. Kontakt na PW

Kupię, cesja, internet T-Mobile, blueconnect i inne , kontakt PW
 #1090662  autor: unnameduser
 21 lut 2020, 21:17
Remington pisze:
16 lut 2020, 15:15
Tak, poprzez menu *100# lub kod *100*811#. Po migracji aktywuje Ci się automatycznie no limit 5 zł/5 dni.
Czyli te 5 zł na starterze zostanie zabrane od razu przy aktywacji?

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1090663  autor: 3G
 21 lut 2020, 21:36
jarekt pisze:
17 lut 2020, 17:59
T-Mobile najmniej restrykcyjnie do tego podchodzi (karty są ważne latami od upływu przychodzących).
Chyba nie bardzo... Z 6 moich kart 5 umarło na pewno w ciągu roku od upływu połączeń wychodzących, szósta miała ważność jakoś do października 2019 i teraz w lutym jeszcze żyła.

http://www.speedtest.net/android/4992503276.png
 #1090667  autor: jarekt
 21 lut 2020, 22:27
@3G, jeśli mamy powiedzmy 4 opów i jeden wyłącza numer po miesiącu (od przychodzących), drugi po 2 miesiącach, trzeci po 3 lub po 6 miesiącach, a 4. op T-Mobile wyłącza różnie, raz po 3, raz po 6 miesiącach, raz po roku, a innym razem po 18 miesiącach, to "wygrywa" TM.

Poza tym, okres karencji (tak ten okres nazywam) u opów, to nie nauka ścisła.
Jedni mają go na stałe zapisanego w systemach, czasami zależny jest on też od danej taryfy u danego opa, inni dodatkowo, albo tylko, po prostu któregoś pięknego dnia kasują numery w zależności od potrzeb i jakichś tam czynników.

No i aby sprawdzić jak w danym momencie sprawa wygląda musisz wziąć 4 numery od 4 opów, poczekać z pół roku aż przynajmniej 3 op wyłączy numer i dopiero wtedy masz zwycięzcę (jest nim 4 op którego numer wciąż działa). Ale tylko na ten dzień, bo w kolejnych dniach już może być inaczej, i żeby te zmiany wychwycić, to pół oku wcześniej, po kilku dniach od startu pierwszego testu, powinieneś odpalić kolejny test na kolejnych 4 numerach aby to zweryfikować.
A po kolejnych kilku dniach te pół roku wcześniej też kolejne 4 numery, aby za pół roku mieć aktualne dane i aktualnego zwycięzcę. I tak na okrągło cały czas.

Także powtórzę kolejny raz: moje informacje i dane które publikuję, już w momencie publikacji mogą być nieaktualne, choćby z tego powodu, że mogą bazować na teście, który się rozpoczął rok temu. Ale czy masz bardziej aktualne i kompletne dane? Generalnie jest z tym ciężko...
 #1090685  autor: babciagienia1p
 22 lut 2020, 13:25
24bis24 pisze:
19 lut 2020, 12:15
a to pech :

Miałeś rację. Dzisiaj dezaktywowałam 1,- zł dziennie bez limitu i ważność konta, zarówno w apce jak i pod kodem USSD, zmieniła się do T-Mobile'owych +31 dni. Albo miałam omamy, albo coś zmieniło się od początku roku.
------------Edit-----------
Ciekawe, że w regulaminie jest 30 dni.

biala1991 pisze:
22 lut 2020, 08:41
apka nie wyświetla zużycia darmowych GB

U mnie wyświetla, ale jeszcze nie włączałam 20GB. Pokazuje, np. 5,7/8GB
 #1090695  autor: biala1991
 22 lut 2020, 16:09
unnameduser pisze:
21 lut 2020, 21:17
Remington pisze:
16 lut 2020, 15:15
Tak, poprzez menu *100# lub kod *100*811#. Po migracji aktywuje Ci się automatycznie no limit 5 zł/5 dni.
Czyli te 5 zł na starterze zostanie zabrane od razu przy aktywacji?
Z automatu włącza się wersja bezpłatna, po pięciu dniach się odnawia i pobiera 5zł


babciagienia1p pisze:Miałeś rację. Dzisiaj dezaktywowałam 1,- zł dziennie bez limitu i ważność konta, zarówno w apce jak i pod kodem USSD, zmieniła się do T-Mobile'owych +31 dni.
Moim zdaniem to 31dni to podpucha, bo TM liczy regulaminowe 30dni chociaż w systemie pokazuje ważność 31dni ale ten trzydziesty pierwszy dzień jest tylko wirtualny i tego dnia konto będzie zablokowane na wychodzące. I właściwie trudno się przyczepić, wg regulaminu przysługuje 30dni i tyle ważności TM zapewnia a że pokazuje więcej to.. pokazuje, podstawą jest regulamin. Jeśli 24bis24 uważa inaczej to może poczekać do tego 31dnia i wtedy się okaże czy będzie miał ważne konto czy nie :) ja nie będę ryzykować doładowania :D

babciagienia1p pisze:U mnie wyświetla, ale jeszcze nie włączałam 20GB. Pokazuje, np. 5,7/8GB

Pisałam o abo, gdzie HF sumuje się z pakietem podstawowym
  • Strona 50 z 54
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 54
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 54