DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 37 z 91
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 91
 #1090470  autor: 24bis24
 18 lut 2020, 21:09
Window pisze:
17 lut 2020, 19:16
Czyli można aktywować kartę przeterminowaną?
jeszcze przez dwa lata od daty podanej na starterze (starter T-mobile)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1090491  autor: gabberek
 19 lut 2020, 09:16
Witam,

a jest coś w TM na kartę taryfa bodajże Frii aby zrobić RWK albo jakoś przedłużyć ważność konta?

Babcia niewiele rozmawia, nie używa neta ani nie potrzebuje no limit, ale żeby utrzymać ważność konta musi co te 3 miechy doładować po 50 pln, nazbierało jej się kilkaset złotych, nie wyda tego - może da się przedłużyć jakoś ważność na wychodzące aby nie musiała "co chwila doładowywać"?

dzięki za podpowiedzi :)
 #1090495  autor: pakierhakierxd
 19 lut 2020, 09:33
W T-Mobile jest właśnie problem z roczną ważnością konta ,musisz włączyć jakiś pakiet aby była ;)
ja mam pakiet że jak używam to 1zł dziennie ,jak nie używam to 0 ;) uzycie internet /rozmowy/wiadomosci
tam mam rok ważności konta ;)

Pozdrawiam :)
 #1090498  autor: babciagienia1p
 19 lut 2020, 09:50
gabberek pisze:
19 lut 2020, 09:16
a jest coś w TM na kartę taryfa bodajże Frii aby zrobić RWK albo jakoś przedłużyć ważność konta?
Babcia niewiele rozmawia, nie używa neta ani nie potrzebuje no limit, ale żeby utrzymać ważność konta musi co te 3 miechy doładować po 50 pln, nazbierało jej się kilkaset złotych, nie wyda tego - może da się przedłużyć jakoś ważność na wychodzące aby nie musiała "co chwila doładowywać"?

Co prawda to nie ten wątek, ale mam nadzieję, że jakby co to Admini przeniosą do dyskusji ogólnej.

Najpierw sprawdź czy to rzeczywiście taryfa Frii (*100#, miboa lub apka). Jeśli tak, to masz do wyboru kilka możliwości:
1) No limit rozmowy, SMS-y + 10GB - 25,- zł miesięcznie
2) No limit rozmowy, SMSy + 300MB za 1,- zł dziennie, płatne tylko wtedy kiedy korzysta się z rozmów wychodzących, SMS-ów lub neta (pisał o tym powyżej @pakierhakierxd).
3) Aktywacja 1,- zł bez limitu dziennie (pkt.2), po niej szybka dezaktywacja. Ważność konta skróci się do 30 dni. Wówczas można korzystać według cennika lub dopasować pakiety minut (30 min. za 5,- zł; 60 za 10,- zł; 120,- za 15,- zł; SMS-y - 1000szt, za 10,- zł). Wymaga to trochę zachodu, ponieważ co 30 dni trzeba powtarzać operację aktywacja/dezaktywacja, ale można to robić zdalnie przez apkę.
Jeśli babcia dzwoni tylko albo głównie do T-Mobile (nie dotyczy Heyah), można jeszcze próbować obniżyć koszty.
4) Przeniesienie numeru do innej sieci (tych jest bez liku). Koszty, w zależności od intensywności korzystania i umiejętności obsługi, od 5,- zł rocznie do 15,- zł miesięcznie, ale to jest raczej nonsensowne, bo kilkaset złotych będzie wykorzystywała przez parę lat, o ile nie będzie drastycznych podwyżek.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2020, 10:14 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1090500  autor: gabberek
 19 lut 2020, 10:13
Dzięki Wam,

ta opcja za 1 zł dziennie wydaje się najsensowniejsza, chodzi też o to żeby było z tym jak najmniej zachodu,
w sumie wychodzi nieźle, wystarczy kilka minut dziennie aby wydzwonić równowartość tej złotówki, a jak nic nie dzwoni to nie płaci.

Chyba z tym spróbujemy, może jak się uda to też zainstaluję sobie i siebie apkę do jej numeru i wypróbuję opcję z aktywacją i dezaktywacją tej usługi. Dzięki raz jeszcze.

Z przenoszeniem numeru nie chce mi się bawić ;)
 #1090501  autor: babciagienia1p
 19 lut 2020, 10:23
gabberek pisze:
19 lut 2020, 10:13
ta opcja za 1 zł dziennie wydaje się najsensowniejsza
.
Pamiętaj tylko, że gdyby zdarzyło się nie korzystać z wychodzących przez 183 dni, to można stracić kasę z konta (bodajże po 14 następnych dniach). Zabezpiecza przed stratą dezaktywacja/aktywacja 1,- zł dziennie (działa kolejne 183 dni) lub doładowanie za 5,- zł.
 #1090510  autor: asdaf
 19 lut 2020, 11:28
gabberek pisze:Ale jak dobrze rozumiem za chwilę można aktywować z powrotem i znów będzie RWK.
Tak, można aktywować ale "chwilę" trzeba odczekać aby system TM przetrawił ostatnie zlecenia.
babciagienia1p pisze: 4) Przeniesienie numeru do innej sieci (tych jest bez liku)... ale to jest raczej nonsensowne, bo kilkaset złotych będzie wykorzystywała przez parę lat, o ile nie będzie drastycznych podwyżek.
Po przeniesieniu złotówki przepadną. To naprawdę jest nonsensowne. ;)
 #1090515  autor: babciagienia1p
 19 lut 2020, 11:45
gabberek pisze:
19 lut 2020, 11:35
nie na raz na pół roku to i emeryt zadzwoni :)

Nie musisz przejmować się aktywnością telefoniczną i sztywnym liczeniem 183 dni. Jeśli odwiedzasz babcię nie rzadziej niż raz na pół roku, to możesz sobie zakodować, że zaraz po przywitaniu dezaktywacja+aktywacja i wszystko liczy się od początku. :wink:
Dwa proste kody USSD. Zazwyczaj działają. Szczególnie ostatnio...
 #1090523  autor: babciagienia1p
 19 lut 2020, 13:18
@24bis24 - To dziwne. Tutaj jest link do regulaminu:
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... zx8RSZaE_R
2.12. Po dezaktywacji Oferty nastąpi skrócenie Ważności Konta do 30 dni kalendarzowych.

Możliwe przyczyny:
1) w ciągu ostatniego miesiąca T-Mobile coś zmienił w systemie
2) termin wygaśnięcia Twojego konta wynika z innej oferty niż dzisiaj dezaktywowana 1,- zł bez limitu
3) błąd w systemie T-Mobile.

W sobotę sprawdzę na jednym numerze, akurat mam go do dezaktywacji, i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
 #1090524  autor: jarekt
 19 lut 2020, 13:31
Ale w T-Mobile jest kilkanaście definicji "ważności" i "wygaśnięcia" wzajemnie się wykluczających (przeczących sobie, bo wskazują na inny dzień lub godzinę danego dnia):
- konto jest ważne 30 dni (do 23:59 30 dnia);
- konto jest ważne 30 dni (do 0:00 30 dnia);
- konto wygaśnie za 31 dni (jest ważne 30 dni do 23:59 30 dnia);
- konto wygaśnie za 31 dni (jest ważne 31 dni do 23:59 31 dnia);
- konto wygaśnie za 31 dni (jest ważne 31 dni do 0:00 31 dnia).
- itp., itd.

W zależności od metody sprawdzenia ważności konta (WK) dostajemy różne informacje, z tym że w systemie jest oczywiście 1 konkretna data i godzina WK.

Jeszcze dodam, że ważność spotykana w T-Mobile w zależności gdzie spojrzymy, np. do 20 marca do 23:59 i do 21 marca do 0:00, wydaje się bardzo zbliżona (różnica 1 minuty, albo nawet 1 sekundy, bo ta godzina 23:59 tak naprawdę to 23:59 i 59 sekund), to jednak jest to różnica 1 dnia w dacie dziennej i czasami widzisz właśnie 20 marca, a innym razem 21 marca i zawsze masz z tyłu głowy "do końca danego dnia", a tu cyk i o 1:00 rano 21 marca konto już nieaktywne, czy środki przepadły.

Dlatego rozumiem rozterki pytających o WK w T-Mobile, choć z kolei @Remington takich userów goni i wyrzuca posty do kosza, czy nawet rozsyła ostrzeżenia ;)
 #1090531  autor: Remington
 19 lut 2020, 15:01
Ci „ludzie” dostali odpowiedź, a pytali nadal o to samo, dlatego uciąłem dyskusję. Czas trwania terminu oznaczonego w dniach definiuje art. 111 kodeksu cywilnego i TM żadnego odstępstwa od tego nie posiada (choć mógłby gdyby tylko chciał). Koniec kropka, sprawa jest jasna.

Rozjazd w datach podawanych w aplikacjach oraz USSD (dobrze opisane przez Ciebie), a także niedotrzymywanie terminu jednoznacznie wynikającego z kc to po prostu błąd i powinien być przedmiotem reklamacji.
  • Strona 37 z 91
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 91
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 91