DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 15 z 46
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 46
 #1090318  autor: babciagienia1p
 16 lut 2020, 16:08
jarekt pisze:
15 lut 2020, 11:39
Z jednego konta (na którym oczywiście jest baner) można "obsłużyć" kilkadziesiąt/kilkaset (i więcej) numerów (podarować im 5GB) - w paczkach po 5 numerów oczywiście.
Ten babol jest nieczuły na ilość podpiętych numerów.

Ciekawe, że u mnie po północy, z soboty na niedzielę, wszystko wróciło do normy (łącznie z nieszczęsnym licznikiem na www). W apce mam podpiętych kilkanaście numerów, ale dodawanie 5GB działa tylko pod głównym. W paczkach po 5 numerów. Oczywiście nie mam żadnych komunikatów zwrotnych. Zastanawiam się czy system doda 5GB tylko do 5 numerów od głównego numeru czy też wejdą następne wpisywane w kolejnych paczkach mimo, że lista 5 numerów pojawia się ciągle pod głównym.

adacomp pisze:
16 lut 2020, 11:50
Odpaliłem najnowszą wersje apki na tablecie i mogłem tylko aktywować 3GB. Nie było żadnego baneru itp..
Nie wiem czy ma to znaczenie ale tablet jest podłączony do sieci poprzez wifi domowe a karte T-M mam w zwykłym telefonie klawiszowym.

Baner wrócił (to też nowość), ale rozterki jak akapit wyżej. Tablet (iOS) podpięty przez Wi-Fi do kabla z UPC. Zresztą nigdy nie mogłam wejść do apki z karty T-Mobile ani innych sieci. Może dlatego, że apka była zakładana właśnie przez Wi-Fi z UPC.
 #1090319  autor: Remington
 16 lut 2020, 16:14
babciagienia1p pisze:
16 lut 2020, 16:08
Tablet (iOS) podpięty przez Wi-Fi do kabla z UPC. Zresztą nigdy nie mogłam wejść do apki z karty T-Mobile ani innych sieci. Może dlatego, że apka była zakładana właśnie przez Wi-Fi z UPC.

Nic z tego nie rozumiem. Profil zakładasz w apce na e-mail, wiążesz z nim główny numer, potem podpinasz kolejne. Wszystko z dowolnego łącza. Dopiero wczoraj po raz pierwszy użyłem apki z karty i internetu TM, a korzystam z niej już z rok.

Co do bannera to zastanawiam się czy nie wynika to z udzielonych zgód. Kiedyś było ich w ustawieniach aplikacji kilka i zapewne były one zapisywane po stronie TM. Dziś jest tylko jedna - akceptacja regulaminu. Jeśli ktoś kiedyś nie zgodził się np. na marketing, to może dlatego nie widzi bannera.
 #1090320  autor: babciagienia1p
 16 lut 2020, 16:24
Remington pisze:
16 lut 2020, 16:14
Nic z tego nie rozumiem. Profil zakładasz w apce na e-mail, wiążesz z nim główny numer, potem podpinasz kolejne. Wszystko z dowolnego łącza. Dopiero wczoraj po raz pierwszy użyłem apki z karty i internetu TM, a korzystam z niej już z rok.

Wydaje mi się, że nie musiałam zakładać profilu na e-mail. Po prostu ściągnęłam apkę na tablet właśnie przez Wi-Fi. Przy dodawaniu kolejnych numerów potwierdzałam kod SMS, który przychodził na dany numer (pierwszy dodany został głównym) i apka sobie jest na urządzonku. Aktualizuje się do najnowszej wersji ładnie. Może dlatego wpuszcza mnie tylko przez Wi-Fi...

-----------Edit---------------
Zresztą z apką Playa mam tak samo. Była zakładana identycznie jak T-Mobile, www.24.play.pl działa ze wszystkich łączy (tak samo jak www.miboa). Może to kwestia urządzenia i systemu operacyjnego.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2020, 16:29 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1090321  autor: jarekt
 16 lut 2020, 16:28
@Rem, mam 3-cyfrowa liczbę kart TM (to znaczy mam bezpośredni wgląd we wszystko i dostęp do zarządzania nimi, część/większość kart mam przez większość czasu u siebie, znam dokładną historię aktywowanych usług, zgód, pakietów, reklamacji, itp.) i na 95% nie jest to sprawa zgód (albo jakiejś konkretnej zgody - wszystkie znam i wiem jak nimi zarządzać w zależności od momentu rejestracji numeru), bo po prostu tak mi wynika z dosyć obszernej analizy (to nie pierwszy przypadek sajgonu w apce TM w związku z promocją, więc od dawna to obserwuję, badam itp.).

Ale wykluczyć nie mogę jakiejś felernej zgody, z tym że sajgon totalny w systemach TM jest na 190% i to raczej w połączeniu z tym sajgonem wadzi jakaś zgoda ewentualnie.
 #1090325  autor: biala1991
 16 lut 2020, 17:02
babciagienia1p pisze:
16 lut 2020, 16:08
W apce mam podpiętych kilkanaście numerów, ale dodawanie 5GB działa tylko pod głównym. W paczkach po 5 numerów. Oczywiście nie mam żadnych komunikatów zwrotnych. Zastanawiam się czy system doda 5GB tylko do 5 numerów od głównego numeru czy też wejdą następne wpisywane w kolejnych paczkach mimo, że lista 5 numerów pojawia się ciągle pod głównym.
To gdzie pokazuje się baner chyba nie ma znaczenia, u mnie wylądował na dole pod wszystkimi numerami więc nie wiem, który z nich był obdarowującym. Gorzej jeśli nie dostałaś info o weryfikacji wskazanych numerów. U mnie tak było za pierwszym razem dlatego wpisałam drugi raz i zwrotka dotarła :)
 #1090327  autor: Remington
 16 lut 2020, 17:11
babciagienia1p pisze:
16 lut 2020, 16:24
Wydaje mi się, że nie musiałam zakładać profilu na e-mail. Po prostu ściągnęłam apkę na tablet właśnie przez Wi-Fi. Przy dodawaniu kolejnych numerów potwierdzałam kod SMS, który przychodził na dany numer (pierwszy dodany został głównym) i apka sobie jest na urządzonku.

Zgadza się, ale konto na sam nr telefonu weryfikowane jest przez SSO (jeśli z łącza TM danego numeru) lub via SMS. Czym innym jest konto zakładane na e-mail, ono wydaje się być w pełni uniwersalne. Stąd zapewne problem o jakim piszesz.
jarekt pisze:
16 lut 2020, 16:28
@Rem, mam 3-cyfrowa liczbę kart TM ... znam dokładną historię aktywowanych usług, zgód

Nie miałem na myśli zgód per numer, tylko zgód dla konta w aplikacji Mój TM. To zupełnie inne zgody. Były kiedyś co najmniej trzy, teraz widać tylko jedną (i tekst, że pracują nad tym), a stan dwóch pozostałych gdzieś przecież mają zapisany (i może nadal wykorzystują).
 #1090328  autor: biala1991
 16 lut 2020, 17:45
Remington pisze: Nie miałem na myśli zgód per numer, tylko zgód dla konta w aplikacji Mój TM. To zupełnie inne zgody. Były kiedyś co najmniej trzy, teraz widać tylko jedną (i tekst, że pracują nad tym), a stan dwóch pozostałych gdzieś przecież mają zapisany (i może nadal wykorzystują).
Nie wiem czy to dobry trop, ja mam dwa konta w jednej apce, oba zakładane w tym samym czasie (a więc zgody te same) i na jednym (numery abo) baner się pokazuje a na drugim (numery prepaid) nie. Konta na www były zakładane w różnym czasie (więc tam jakieś zgody mogłyby się różnić) ale to przecież nie ma związku
Ostatnio zmieniony 16 lut 2020, 17:47 przez biala1991, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1090329  autor: babciagienia1p
 16 lut 2020, 17:46
biala1991 pisze:
16 lut 2020, 17:02
Gorzej jeśli nie dostałaś info o weryfikacji wskazanych numerów. U mnie tak było za pierwszym razem dlatego wpisałam drugi raz i zwrotka dotarła :)

W popołudniowych paczkach (po 15:00) zwrotka docierała, więc na wszelki wypadek wysyłam jeszcze raz te sprzed świtu. Bardzo dziękuję Ci za czujność.
 #1090332  autor: jarekt
 16 lut 2020, 18:35
Remington pisze:
16 lut 2020, 17:11
jarekt pisze:
16 lut 2020, 16:28
@Rem, mam 3-cyfrowa liczbę kart TM ... znam dokładną historię aktywowanych usług, zgód
Nie miałem na myśli zgód per numer, tylko zgód dla konta w aplikacji Mój TM. To zupełnie inne zgody. Były kiedyś co najmniej trzy, teraz widać tylko jedną (i tekst, że pracują nad tym), a stan dwóch pozostałych gdzieś przecież mają zapisany (i może nadal wykorzystują).
To tym bardziej nie to, bo zakładałem wiele kont (nawet dzisiaj i wczoraj po kilka) i nie ma żadnego wzoru czy logiki w tych babolach. Cały czas mam wrażenie, że przy tylu numerach, kontach i operacjach które wykonuję mam to gdzieś blisko przed sobą tylko mi to ciągle umyka :), a nie powinno.
Dlatego po chwili refleksji z reguły stwierdzam, że to jest nie do ogarnięcia i winę ponoszą totalnie schrzanione systemy T-Mobile, których ja zdalnie nie dam rady naprawić :).
Ale po jakimś czasie znowu do tego dziadostwa siadam i próbuję i kombinuję, tak jak od ostatnich 3 dni.
 #1090339  autor: jarekt
 16 lut 2020, 20:02
Aby obdarować wybrane numery tymi 5GB, nie mając apki czy banera w apce i jeśli nie chcecie się bawić (z różnych względów) w wysyłanie komuś swoich numerów, można spróbować poniższego triku.

Wklejamy do przeglądarki (mobilnej lub blaszakowej - czytaj też dalej) poniższy link, podmieniając numery na własne (operację można powtarzać dowolną ilość razy) i ewentualnie skracając go jeśli numerów mamy mniej niż 5 (trudno mi powiedzieć w tym momencie czy skracanie jest konieczne i nie zrobienie tego miałoby negatywny wpływ na całą procedurę):
Kod: Zaznacz cały
https://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/happy-fridays?telefon=111000111&telefon2=222000222&telefon3=333000333&telefon4=444000444&telefon5=555000555&zgoda=on&submit=WY%C5%9ALIJ

przy czym:
- 111000111 to nasz 1. numer,
- 222000222 to nasz 2. numer,
- 333000333 to nasz 3. numer,
- 444000444 to nasz 4. numer,
- 555000555 to nasz 5. numer.

Jeśli mamy np. tylko 2 numery, to link będzie wyglądał następująco (jest to dosyć proste do ogarnięcia co należy pominąć):
Kod: Zaznacz cały
https://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/happy-fridays?telefon=111000111&telefon2=222000222&zgoda=on&submit=WY%C5%9ALIJ

Możemy nie dostać żadnego potwierdzenia (to jest prawie pewne, bo potwierdzenie obsługuje apka, z której nie korzystamy przecież w tym momencie). Ale serwer zlecenie dostanie (raczej nie analizuje skąd je wysłano).

Nie testowałem tego jeszcze, i nie wiem który wariant zadziała (jeśli w ogóle), dlatego kilka uwag ode mnie:
- należy najpierw spróbować w przeglądarce mobilnej (chrome) w włączonym JS i w trybie incognito. Najlepiej powtórzyć to 3 razy;
- potem w trybie normalnym (nie incognito), też 3 razy;
- powyższe 2 próby powtarzamy w wyłączonym JS (OFF);
- powyższe 3 próby powtarzamy na PC (chrome chyba najlepszy będzie);
- wszystko powyższe powtarzamy z blokadą obsługi ciastek (szczególnie w trybie normalnym);
- w kolejnej próbie wymuszamy zapamiętanie ciastek (szczególnie w sesji incognito);
- dodatkowo robimy też wszystko na całkowicie wyczyszczonej przeglądarce;
- ewentualnie (raczej mało prawdopodobne aby miało wpływ ale wykluczyć nie można) testujemy też na necie z T-Mobile jak i nie z T-Mobile.

Jeszcze kilka rzeczy bym napisał ale nie mam czasu. Powodzenia :)

PS. Za każdym razem upewniajcie się czy wklejony link jest poprawny (faktycznie taki jaki chcecie) i przeglądarka go nie podmieniła.


---edit---
- zmieniłem schemat nazewnictwa przykładowych numerów na bardziej "czytelny" (z 111222333, 222333444, itd. na 111000111, 222000222, itd.)
 #1090380  autor: jarekt
 17 lut 2020, 13:15
24bis24 pisze:
16 lut 2020, 15:03
To przeczytaj regulamin i powstrzymaj się z wpisywaniem numerów do jutra :)
24bis24 pisze:
16 lut 2020, 15:17
dziś odpalisz 3gb a jutro podarujesz 5gb.

@24bis24, wstrzymałem się za Twoją radą z obdarowywaniem do dzisiaj, i niestety baner zniknął ze wszystkich kont i nie mogę w żaden sposób nikogo obdarować, a cała rodzina i znajomi trują mi na okrągło już od rana głowę kiedy ich obdaruję i czy już to zrobiłem.

Wiesz może o co chodzi i co mam teraz zrobić? Dasz jakąś radę?
 #1090426  autor: darekka
 17 lut 2020, 22:36
Ja dziś ok.21:30 na 4 numery otrzymałem prezentowe 5GB(smsy z informacją, że 5GB właśnie otrzymałem i faktycznie w aplikacji te 5GB widać i się zużywa) dzięki jednemu z naszych forumowiczów, bo u mnie lipa z opcja podarowania.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 15 z 46
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 46
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 46