DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 3 z 51
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 51
 #1088798  autor: Nikita_Bennet
 26 sty 2020, 18:55
Karlos20 pisze:
23 sty 2020, 14:02
Play_Polska: zamiast zaśmiecać wątek, może niech ekipa z Utrzymania Klienta weźmie się do roboty i przygotuje lepsze oferty dla stałych klientów. Sami widzicie, ile klientów od Was odeszło, bo macie najsłabszą obsługę i najgorszą ofertę. Abonent sam wybierze sobie moment kontaktu z Wami.....
Od tego dobrze jakby zaczęli, dzwonię kiedy mam czas bo mam napięty harmonogram dnia codziennego a nie kiedy złotówa ma czas pogadać. Nie przed końcem umowy nie na 3 dni przez końcem czy kiedy, wtedy kiedy mam czas ja i jest to mi na rękę.
Sieć ma prześwietlonego klienta na wskroś - wiecie kiedy i ile i jak korzystamy. Chcecie więcej zarobić, dopasujcie się.
 #1088832  autor: Play_Polska
 27 sty 2020, 08:43
@Nikita_Bennet jako operator nie możemy wykorzystywać danych, o których piszesz, do własnych celów. Niestety wróżbiarstwa jeszcze nie planowaliśmy, stąd ponawiamy kontakt, aby trafić na ten odpowiedni moment 🙂
 #1088956  autor: krzychu.pl
 28 sty 2020, 13:02
Witam,
zarządzam numerem na którym umowa już daaaaawno przeszła na czas nieokreślony. Teraz nastanie jednak potrzeba zmiany taryfy ponieważ nastąpi przejście z modelu Nokia 206 na coś z Androidem więc jest potrzebna jakaś paczka danych, nie musi być jakaś wielka :wink:

Obecna oferta to LongPlay II 29 za 14,50 zł w ramach której jest 180 minut miesięcznie wymienne na sms/mms do wszystkich sieci (wystarcza to w zupełności) + stan darmowy w Play w cenie 14,50 zł, pakietu na internet brak (btw. Play24 pokazuje, że na roamingu w UE jest do wykorzystania 2,59 GB, szkoda, że chociaż takiego pakietu nie ma na kraj ;) )

W sumie zależy na utrzymaniu kwoty jak najniższego abonamentu, pakiet internetu nie musi być jakiś wielki, patrząc na wątek ciężko może być o ofertę w tej cenie lub podobnej...
Wiem, że nawet magentowy operator zmigrował dużą część klientów ze starych taryf na nowe zachowując nawet bardzo niskie kwoty abonamentów dodając paczki internetowe i też bez przedłużeń na czas określony, tylko tak po prostu - może coś takiego też jest w Play?

Ewentualnie rozważam też przeniesienie numeru w przypadku braku oferty na wRodzinie 60 dni za 30 zł (czyli wychodzi ok. 15 zł msc) bo chyba nic tańszego nie ma obecnie na rynku a pakiet 10 GB na 60 dni myślę, że spokojnie wystarczy.

Prośba o podpowiedzi :)

http://podtelefonem.blogspot.com/
 #1088965  autor: zito
 28 sty 2020, 13:44
podstawowa sprawa:
- aby w P4 o3mać jakąś ,,interesującą" u3maniową propozycję należy złożyć wypowiedzenie! Jest to warunek konieczny i niezbędny.

a w ogólności to wielka szkoda że w Playu nie ma konkurencji dla Flex'a - i bynajmniej nie chodzi o cenę!

w tej chwili na pewno są oferty:
10GB/25pln
12GB/20pln

a nie mam pewności czy jeszcze chodzą:
25GB/25pln
20GB/35pln
 #1088976  autor: iphoneski
 28 sty 2020, 15:25
Wypowiedzenie nie jest ani warunkiem koniecznym ani niezbędnym. Ja dostałem wybór 10 giga za 25 zł, 15 za 30 i 20 za 35 bes żadnych wypowiedzeń, zaraz gdy zadzwonili i proponowali oferty standardowe powiedziałem, że wiem o lepszych ofertach i mają mi takie zaproponować. Przełączenie do działu (promocji chyba) i od razu takie oferty na nieokreślony i mam sobie wybrać. Przy poprzednim przedłużeniu też nie wypowiadałem umowy – telefon i bez problemu po przełączeniu dostałem to co chciałem czyli 10 giga z lejkiem i No limit za 30 zł. Dostałbym pewnie legendarną ofertę za 25 zł, ale byłem wtedy konkretnie zawalony robotą przez dłuższy czas i nie chciało mi się już z nimi bawić o 5 zł. W jednym i drugim przypadku 2 miesiące do zakończenia umowy. Dla odmiany teraz mam już datę przeniesienia numeru do innej sieci i nikt z Play nie dzwoni.
 #1088987  autor: TomLee
 28 sty 2020, 17:08
Jeżeli smartfon będzie z dual sim to można w ogóle nie zmieniać umowy, tylko w drugim simie mieć kartę z samym internetem.
Np 6 GB w play taryfa odnowa za 25 zł ważne bezterminowo lub Plush na kartę i 5 GB co miesiąc za 5 zł.
 #1088994  autor: Play_Polska
 28 sty 2020, 18:56
Krzychu, miło nam, że jesteś zainteresowany naszą ofertą i podpisaniem nowej umowy. Prosimy zostaw swoje namiary w formularzu kontaktowym na stronie www.play.pl/oferta /formularz-kontaktowy/. Konsultant oddzwoni do Ciebie i postara się dobrać ofertę, jak najbardziej dopasowaną do Twoich potrzeb.
 #1089015  autor: Vasco
 28 sty 2020, 22:48
*Play_Polska - nie potrzebuję co miesiąc 50 gb, wykorzystuję zdecydowanie mniej.
Małe podsumowanie dotychczasowych starań o przedłużenie umowy 3 numerów: 3 lub 4 krotnie rozmawiałem z infolinią, ale nie tą, która może na czas nieokreślony zaoferować 12 gb w cenie 20 zł za numer, chociaż za każdym razem mnie zapewniano, że na pewno zadzwonią. Umowa kończy się za miesiąc, jeżeli dalej będzie taki kontakt jak dotychczas, dam szansę Flexowi. I na koniec - Play ma naprawdę słabą ofertę. Nie chodzi o parę złotych drożej czy taniej, chodzi o skostniałą, odstającą od innych ofert konkurencji.
 #1089023  autor: pakierhakierxd
 29 sty 2020, 05:28
Ostatnio zaoferowana oferta i póki co 2 nr zostają na warunkach 30zł no limit rozmowy sms mms i 10 gb/1 mb
a zaproponowali :
35zł -24 mc
bez tel
Solo Play S
no limit do wszystkich w kraju
no limit sms/mms
20 gb w kraju
no limit rozmow ,sms,mms w roamingu brak neta !!!

i do tego smieszna propozycja duet
30zł-28 mc
to samo ale z 7gb na nr !!
Play się stacza.

Ja do 4 mc mam Play Next ale za 4 mc chyba uciekam do Plusa(Plush,Lajt).

Pozdrawiam :)
 #1089041  autor: chocostars
 29 sty 2020, 13:45
Play_Polska
Każdemu odpisujecie, że Wam przykro.
A co robicie, żeby coś poprawić?
Ja chciałabym skorzystać z oferty, która została mi przedstawiona, ale nie mogę, bo konsultanci dzwonią wtedy, kiedy właściciel umów nie może rozmawiać. Mam kilka połączeń między godziną 9 a 12. I za każdym razem proszę o kontakt około godziny 18. Każdy konsultant mnie zapewnia, że zadzownia i po kilku dniach zapewnień pewnien konsultant powiedział, że o 18 już nikt nie pracuje. Wcześniej byłam zapewniania, że kontakt może nastąpić do godziny 21.30.
Albo chcecie mieć klienta, albo nie.
Mam 6 numerów do przedłużenia i wszystkie 6 zabieram do innego operatora. I nie piszcie, że Wam przykro, bo to mi jest przykro jak mnie traktujecie. Każdy mówi coś innego.

Bo kiedy chcesz to w sobie masz paletę najpiękniejszych barw...
 #1089046  autor: iphoneski
 29 sty 2020, 14:25
Ja się w ogóle zastanawiam z jakiej racji taki bot operatora, któremu albo przykro albo
Napisz na czacie a nasi konsultanci znajdą dla ciebie ofertę
nie został jeszcze zablokowany przez moderatorów. Ostatnio nawet w wątku technicznym czytałem
cały czas dynamicznie budujemy sieć
. Jeśli mam ochotę poczytać tysiąc razy to samo to mogę sobie otworzyć Facebooka i poczytać komentarze operatora pod ich postami, jednakże na forum wchodzę po konkrety a nie po taką paplaninę bes sensu. Czekam tylko na wpis
obserwuj naszą stronę, aby nie przegapić żadnych nowości.
 #1089077  autor: SACZI
 29 sty 2020, 18:43
Play_Polska, przeniosłem Twój ostatni komentarz do śmietnika.
Ogarnijcie się, bo tylko wzbudzacie irytację u forumowiczów.

@iphoneski ...
 #1089082  autor: Vasco
 29 sty 2020, 22:00
*Play_Polska - klient nie potrzebuje okrągłych formułek, klient potrzebuje dobrej dla siebie oferty. A jak konsultant nie może takiej zaproponować, to przynajmniej niech wywiąże się on lub jego koledzy z tego, co sam proponował/obiecał, chodzi mi o samą obsługę klienta na dobrym poziomie. Wracając do oferty, najbardziej irytowały mnie takie, które nie tylko były gorsze o mojej obecnej, to jeszcze droższe i co najzabawniejsze w tym wszystkim, gorsze od ofert na kartę, którą sam Play proponuje. I najlepsze - umowa na minimum 2 lata. Jednym słowem, najlepszy klient dla Playa to taki, który nie jest zorientowany.
 #1089119  autor: Karlos20
 30 sty 2020, 12:57
SACZI: "do śmietnika"? Króciutko - Ban! Niech wracają na swoje Forum Play, skoro suchymi postami jakby je pisał automat, wręcz zniechęcają do kontaktu z nimi. To wątek o przedłużeniu umowy. Firma tylko się ośmiesza wizerunkowo nie robiąc nic, aby zatrzymać Abonenta u siebie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1089178  autor: sobek90
 31 sty 2020, 11:15
Mamy dla Ciebie nielimitowane połączenia i SMS-y/MMS-y oraz 25 GB internetu! To wszystko za 25 zł miesięcznie! Przedłuż umowę w Play! Zaczekaj, zadzwonimy do Ciebie.

Czy ktoś dostał taką ofertę? Wczoraj kliknąłem przeniesienie numeru dziś takiego SMS dostałem
 #1089185  autor: iphoneski
 31 sty 2020, 12:42
Ja zleciłem przeniesienie jakoś 2 tygodnie temu i cisza do tej pory, jedyny SMS jaki przysłali to informacja, że jeśli chęć przeniesienia to pomyłka mogę zadzwonić i oni to zablokują.
 #1089186  autor: sobek90
 31 sty 2020, 12:50
Czekam na telefon żeby szczegóły mi podali. Na przedłużenie z działu utrzymania zarzekali się że mogę dostać za 35zl 20GB nic lepiej i po 20GB neta nie ma. Ciekawe jak tutaj to wygląda i w razie czego jak z dodatkowymi pakietami
  • Strona 3 z 51
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 51
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 51