DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 156 z 202
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 202
 #1088808  autor: darekka
 26 sty 2020, 21:21
Wynik dzisiejszego testu jest następujący-net zdechł po zużyciu posiadanych 100GB.

Przyszły 3 smsy:
1-"Wykorzystales promocyjny pakiet Internetu. Dalsze korzystanie z Internetu bedzie mozliwe zgodnie z cennikiem lub innymi aktywnymi pakietami na Twoim koncie. Szczegoly na www.t-mobile.pl."
2-"Uzywana paczka internetowa zostala wykorzystana. Od teraz transmisja danych bedzie rozliczana zgodnie z cennikiem lub warunkami oferty promocyjnej."
3-"Wykorzystales dzienny pakiet 50 MB danych. Predkosc Twojego Internetu zostala zwolniona do maks 16 kB/s do konca dnia. Mozesz wlaczyc Pakiet 1 GB na 30 dni w cenie 10 zl - wyslij kod *100*862#. Szczegoly: www.t-mobile.pl."

Z MiBOA zniknął ten 100MB pakiet-nie ma śladu po nim.
Kasy z konta nie ruszyło-transmisja na lejku z prędkością kilkunastu kbps.

No cóż moje nadzieje na ogarnięcie usługi pakietem 100MB okazały się złudne. :(

Cóż dzień bez reklamacji dniem straconym. :D

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088810  autor: Adriaan02
 26 sty 2020, 21:34
Czyli ten pakiet 100 MB to od picu jest, może to kolejny błąd w systemach T-Mobile i za kilka dni zniknie. Mogli by wreszcie ustawić w systemie przyznawanie np. 500 GB dziennie już bez kumulacji dla naszej usługi skoro wg. nich "nie da się" pełnego no limitu i było by ok, ten limit 50 GB też ktoś musiał ustawiać.
 #1088811  autor: darekka
 26 sty 2020, 21:40
Dać się da zrobić full nolimit=patrz na promocję 14dni neta bez limitu daną na święta(realnie widać było stałe 10GB ważne 14dni, które w żaden sposób nie były rozliczane w transferze). Kwestia tylko chęci/motywacji do ogarnięcia sajgonu. Mogę cię zapewnić , że w tej promocji spokojnie grubo ponad 100GB dziennie u mnie leciało i hulało bez problemu-tylko ktoś to musi chcieć ogarnąć w naszej ofercie.
Oczywiście te 500GB dobowo można by uznać za nolimit patrząc jednym okiem ale operator musiałby najpierw choć tak to ogarnąć dając te 500GB a nie jak obecnie jakieś wygibasy. Takie ich działania dają mi łatwe pole do reklamacji-sami ułatwiają ale skoro oni to maja w nosie to ja tym bardziej skrupułów mieć nie będę, bo jeślibym ja dał ciała to operator by mnie spokojnie skosił za wszystko-operator od blisko 4 lat nie chce ogarnąć tak prostej sprawy więc koszty będzie ponosił.


Ja w ciągu kilku dni już mam okazję druga reklamacje złożyć i Wam to też radzę.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088812  autor: Adriaan02
 26 sty 2020, 21:53
darekka pisze:
26 sty 2020, 21:40
Dać się da zrobić full nolimit=patrz na promocję 14dni neta bez limitu daną na święta(realnie widać było stałe 10GB ważne 14dni, które w żaden sposób nie były rozliczane w transferze). Kwestia tylko chęci/motywacji do ogarnięcia sajgonu. Mogę cię zapewnić , że w tej promocji spokojnie grubo ponad 100GB dziennie u mnie leciało i hulało bez problemu-tylko ktoś to musi chcieć ogarnąć w naszej ofercie.
Ja w ciągu kilku dni już mam okazję druga reklamacje złożyć i Wam to też radzę.

Ja niestety aktualnie posiadam tylko kartę z Masz złotówkę... i nie aktywowałem tego no limitu na 14 dni w obawie przed prawdopodobnie niezdejmowalnym "lejkiem" do 20 Mb/s. Masz rację, kwestia chęci i troszkę pracy i było by po problemie
 #1088813  autor: darekka
 26 sty 2020, 21:57
Na innych starterach miałem te 14dni, bo szkoda było ryzyka na naszej limitowanej edycji ale full nolimit działał sprawnie.

Widać tej chęci po stronie operatora nie ma, bo 4lata buja się z protezami zamiast raz skutecznie to ogarnąć to woli nasz czarny PR i upierdliwcom jak ja kasę dawać i konta wydłużać oraz ponosić koszty obsługi naszych zgłoszeń i reklamacji. To wszystko to "żywa gotówka", którą mógłby oszczędzić naprawiając skutecznie oferte, ba nawet by na wielu z nas zarabiali, bo mało kto zużywa 1,5TB miesięcznie ale gdyby to działało sprawnie jako nolimit to sami byśmy nowych klientów naganiali. Tym full nolimtem byśmy się krótkotrwale zachłysnęli i dalej nasze zużycie miesięczne znacznie by spadło, bo skoro jest wszystko OK to pobrać możemy jutro albo pojutrze ale nie lepiej wnerwiać klienta protezą nolimitu. :twisted:

Widać mają nas w .... , skoro tak to i ja będę reklamacje łoił jedna za drugą aż do skutku. Idealnie by było 30 w miesiącu napisać i w każdej domagać się stosownego benefitu. I tak aż do skutku.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088814  autor: Adriaan02
 26 sty 2020, 22:05
Mam jeszcze starter z Heyah tylko niezarejestrowany i pewnie już z niego nic nie będzie, a szkoda mogłem zarejestrować za jednym razem obydwa, jeden z nich teraz by służył do testów np. do migracji między taryfami.
 #1088815  autor: darekka
 26 sty 2020, 22:08
Nic nie tracisz odpalając go(może akurat zaskoczy nasza usługa)-jak nie chcesz to chętnie przytule go.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088816  autor: Adriaan02
 26 sty 2020, 22:17
darekka pisze:
26 sty 2020, 22:08
Nic nie tracisz odpalając go(może akurat zaskoczy nasza usługa)-jak nie chcesz to chętnie przytule go.

Heh, sprawdzę go :) tylko muszę go odszukać w tej kolekcji starterów, tak poza tematem to fajne czasy były, darmowe startery, można było zamawiać po 3 szt na raz z play-a zasięgowe, od czasu do czasu z innych sieci i trochę się zgromadziło... w sumie dzięki temu i te z Masz złotówke...
 #1088817  autor: darekka
 26 sty 2020, 22:19
Szukaj i sprawdź, bo może akurat zatrybi, a nie jest to wcale niemożliwe, bo systemy T są jakie są-zresztą Sam wiesz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088822  autor: babcia77
 27 sty 2020, 07:33
darekka pisze:
26 sty 2020, 13:46

Ktoś z HEYAH i aktywną naszą usługą może potwierdzić obecność 100MB ważnych 30dni?
Tak dla informacji: U mnie na karcie bez aktywnej w tej chwili usługi też jest dodany pakiet 100MB. Widoczny w MiBOA pakiet został dodany 26.01.2020 p 8:33. Nie jest widoczny pod *103*22# tylko pod *103*22*8*11#.
 #1088825  autor: babcia77
 27 sty 2020, 07:47
darekka pisze:
26 sty 2020, 21:40
Dać się da zrobić full nolimit=patrz na promocję 14dni neta bez limitu daną na święta(realnie widać było stałe 10GB ważne 14dni, które w żaden sposób nie były rozliczane w transferze).
Da się nie tylko w w tej promocji. 3-4 miesiące temu jako remedium na problemy z ilością dzienną danych dawali od ręki duże pakiety internetu ważne 6-12 miesięcy. Pakiet włącza się przy braku danych na naszej usłudze czyli po zużyciu 50/100 GB w ciągu doby. Mi włączyli w ten sposób pakiet 2TB ważny 6 miesięcy.
 #1088837  autor: darekka
 27 sty 2020, 09:06
Dziś prawidłowo pobrało 1zł. i dało 2 doładowania- dostępne mam 50GB, po pakiecie 100MB nie ma nawet śladu. Co do wspomnianego wyżej dawania dużego pakietu GB aby działało to taki plaster(choć działający) na urwaną noge. Działać działa ale dalekie to jest od regulaminowych warunków. Trzeba będzie reklamować te awarie z powodu wyczerpania nielimitowanego neta :lol: , a jak koledze wyżej skończy/przeterminuje się ten pakiet "plasterek" to i u Niego te same cuda będą.
Gdyby chcieli coś zrobić "globalnie" dla nas wszystkich to z automatu takie pakiety powinni przydzielić(a w zasadzie to po pobraniu 1zł. powinno przydzielać 500-2000GB na dobę bez kumulacji i by działało jak trzeba, bo ciężko byłoby zużyć taką paczke danych-te 50GB to jak to mawiają "na waciki" nie wystarczy), a nie strugać mądrego inaczej zwłaszcza, że usługa działa jak działa i wiedzą dobrze o tym z naszych zgłoszeń/reklamacji.
Roziwązanie jest bardzo proste i każdy z technicznych może dopisać do 50GB jedno zero i problem znika na stałe ale wolą widać reklamacje i kasę zwracać-może chcą w ten sposób zniechęcić nas do tej usługi?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088838  autor: babcia77
 27 sty 2020, 09:16
Że się skończy to ja wiem. :-)
To tylko przykład pokazujący że mogą przydzielić właściwie dowolny pakiet na dowolny czas. I nie za bardzo wierzę że ich system ogranicza. Raczej to że dla małej grupy nie ma co się męczyć bo to droższe niż reklamację.
W każdym razie dzięki za inspiracją do kolejnych reklamacji ograniczenia prędkości po zakończeniu NI.
 #1088840  autor: darekka
 27 sty 2020, 09:34
Odbyłem właśnie rozmowe z BOK w sprawie zgł.technicznego wysłanego 27.11.2019 przez dział reklamacji po mojej reklamacji(brakło neta) do techników z przypomnieniem się, po tygodniu od ostatniej eskalacji(eskaluje co tydzień). W trakcie rozmowy przekazano mi, że problem jest tak "trudny", że nie znają terminu naprawy(Dział techniczny nie potrafi go podać)-złożyłem dyspozycje przesłania notki do zgłoszenia z sugestią zmiany dobowych 50GB na 500GB poprzez super trudne dopisanie w systemie jednego zera skoro sami szpece nie potrafią tego wymyślić.

Teraz czekam max tydzień i dzwonie jak nie ogarną!
Ostatnio zmieniony 27 sty 2020, 09:41 przez darekka, łącznie zmieniany 2 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088842  autor: babcia77
 27 sty 2020, 09:52
Problem tak trudny że od dwóch lat nie potrafią sobie z nim poradzić więc przyjmują że to jest stan pożądany przez klientów więc nic nie zmieniają. ;-) Wkurzające - zwłaszcza że najprawdopodobniej jest to kwestia wpisania odpowiedniej wartości w odpowiedniej komórce bazy danych danych dla określonej grupy abonentów. Czyli 2 zapytania SQL - z testami prawidłowego działania to godzina pracy dla bazodanowca. Tyle że od lat odnoszę wrażenie że T-M nie tyle nie może co nie chce zlikwidować problemu. Po to by stopniowo zniechęcić do usługi kolejnych użytkowników.
 #1088845  autor: darekka
 27 sty 2020, 10:25
Tu o nic innego nie chodzi tylko o brak chęci decydentów do naprawy usługi-na chłopski rozum w rubryczce wystarczy zmienić 50GB na 500GB i musi grać, a fakt, że niewielu z nas dymi reklamacjami jeszcze pogłębia przekonanie decydentów o marginalności problemu. Tu trzeba by zmasowanych reklamacji nawet 30 sztuk miesięcznie na numer aby się ktoś ocknął i choćby dla swojego spokoju to ogarnał.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088850  autor: babcia77
 27 sty 2020, 11:42
@Taki_tam To nie kwestia korporacji - takie działanie spotkać można wszędzie.

@darekka Chłopski rozum w informatyce nie zawsze się sprawdza. ;-) Zmiana wartości powinna być prosta ale niekoniecznie bo np. został użyty nieodpowiedni typ danych dla tego pola i powiększenie wartości powoduje wyjście poza zdefiniowany zakres. Dlatego pisałem o dwóch zapytaniach: pierwszym sprawdzającym typ pola i jego zawartość oraz drugi korygujący wartości. Niby to pierwsze może zastąpić dokumentacja ale z tym bywa różnie. Stąd testy na systemie deweloperskim i dlatego pisałem o godzinie pracy programisty/administratora. Piszę na podstawię osobistego doświadczenia z największą bazą danych w PL. Przy czym to nie baza telekomu - te są o 2-3 rzędy wartości mniejsze. ;-) W każdym razie dla mnie taka poprawka jest trywialna i tyle.
 #1088852  autor: darekka
 27 sty 2020, 12:37
Ja to rozumiem, ze w informatyce można użyć różnych wartości ale piszę skrótowo, ze wystarczy jedną wartość zmienić i grac będzie ponieważ pracują tam ponoć specjaliści i dla nich to powinno być tak proste jak dla mnie 50GB przestawić na 500GB.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 156 z 202
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 202
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 202